Sari la conținut

Rulmenti Kawasaki Zx-6r 2000


Survolaj
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Vreau sa-mi schimb rulmentii pe fata si pe spate si nu stiu codul respectiv universal. Cel de kawasaki este

601: BEARING-BALL,#6005UU - cand ma duc la magazin de rulmenti eu ce ii dau? Ca am intrebat in stanga si in dreapta si nu o sa-mi dea nimic pe baza acestui cod. Cum aflu codul universal fara sa scot rulmentu sa ma duc cu el la magazin sau sa-l masor eu etc.

 

Dupa cautari ingelungate am observat ca 6005 ar fi codul universal.

 

Bearing Designation

6005

Bore Diamet (d)

25

Outer Diameter (D)

47

Width(:D

12

Load Rating Cr(KN)

8.85

Load Rating Cor(KN)

5.85

Max. Speed

Grease Oil

rpm

15000 18000

Weight (KG)

0.08

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Depinde de tine, cat de "surubaros" esti.

 

Nu e foarte greu, dar nici foarte usor, iti mai trebuie si scule potrivite.

Un dorn lung, de preferat o surubelnita mecanica (de-aia mare mare si lunga) cu care sa poti bate prin ax, ciocan normal, ciocan de cauciuc.

Bati usor circular si insistent prin ax ca sa-i scoti, la montat te folosesti de cei vechi ca sa-i bati la loc pe cei noi.

Poti cauta si o bucata de teava la dimensiunea rulmentului cu care sa-l bati in ax.

 

Totusi, trebuie sa ai cumva "mana formata", nu trebuie sa bati ghiolbaneste, dar nici cu mila.. e ceva intre,,

 

De extractor de rulmenti nu mentionez, presupun ca nu ai si nici chef sa-ti cumperi.. oricum merge super si "de mana".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi, scule am (ce nu am mai cumpar), "surubaros" :goodposting: cred ca sunt putin, cu auto nu am fost in service, mi-am facut singur distributia, upgrade la sistemul de franare ...etc.

Am citit instructiunile din manualul de reparatie, singura etapa la care intru "in sedinta" cand fac planul este montajul rotii. Stiu cuplurile de strangere la suruburi tot din manual.

Se poate ca din greseala sa nu aliniez cum trebuie roata sau are o singura pozitie in functie de cat se strange piulita de la ax?

Am vazut ca la sfarsit trebuie sa rezulte un spatiu la distantierul din dreapta, deci nu se strange pana la capat? Distantierul se opreste in inelul interior al rulmentului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan wolf-... ca sa ii poti scoate mai usor, nu te sfatuiesc sa folosesti vreun dorn sau surubelnita mecanica, eu am incercat mult si bine aceasta metoda si nu prea da roade...cel mai bine iei diametrul interior al rulmentului si cauti la depozitele de materiale constructii un CONEXPAND (diblu beton) cu dimensiunea exterioara cat mai apropiata cu cea interioara a rulmentului. dai discurile de frana jos( e bine sa faci semne pe ele, ca mai apoi sa le pui in aceasi pozitie), introduci conexpand-ul 'in' rulment, avand grija sa nu il introduci prea mult ca sa nu prinda si distantierul, apoi strangi piulita acestuia ca sa se blocheze pe rulment. dupa ce ai blocat conexpand-ul cauti platbanda, cornier ce ai tu la indemana si dai o gaura cat sa intre pe tija filetata a conexpand-ului si doi 'butuci de lemn' pe care sa ii asezi intre janta si platbanda...sper ca intelegi 'metoda', voi posta si o poza gasita pe net dupa care m-am inspirat si eu....

post-46044-1290035815_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan wolf-... ca sa ii poti scoate mai usor, nu te sfatuiesc sa folosesti vreun dorn sau surubelnita mecanica, eu am incercat mult si bine aceasta metoda si nu prea da roade...cel mai bine iei diametrul interior al rulmentului si cauti la depozitele de materiale constructii un CONEXPAND (diblu beton) cu dimensiunea exterioara cat mai apropiata cu cea interioara a rulmentului. dai discurile de frana jos( e bine sa faci semne pe ele, ca mai apoi sa le pui in aceasi pozitie), introduci conexpand-ul 'in' rulment, avand grija sa nu il introduci prea mult ca sa nu prinda si distantierul, apoi strangi piulita acestuia ca sa se blocheze pe rulment. dupa ce ai blocat conexpand-ul cauti platbanda, cornier ce ai tu la indemana si dai o gaura cat sa intre pe tija filetata a conexpand-ului si doi 'butuci de lemn' pe care sa ii asezi intre janta si platbanda...sper ca intelegi 'metoda', voi posta si o poza gasita pe net dupa care m-am inspirat si eu....

Cu metoda asta mi-ai schimbat mie rulmentii pe fata la ''ceberoaica'' (ms inca odata s@rpe).Tare buna metoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan wolf-... ca sa ii poti scoate mai usor, nu te sfatuiesc sa folosesti vreun dorn sau surubelnita mecanica, eu am incercat mult si bine aceasta metoda si nu prea da roade...cel mai bine iei diametrul interior al rulmentului si cauti la depozitele de materiale constructii un CONEXPAND (diblu beton) cu dimensiunea exterioara cat mai apropiata cu cea interioara a rulmentului. dai discurile de frana jos( e bine sa faci semne pe ele, ca mai apoi sa le pui in aceasi pozitie), introduci conexpand-ul 'in' rulment, avand grija sa nu il introduci prea mult ca sa nu prinda si distantierul, apoi strangi piulita acestuia ca sa se blocheze pe rulment. dupa ce ai blocat conexpand-ul cauti platbanda, cornier ce ai tu la indemana si dai o gaura cat sa intre pe tija filetata a conexpand-ului si doi 'butuci de lemn' pe care sa ii asezi intre janta si platbanda...sper ca intelegi 'metoda', voi posta si o poza gasita pe net dupa care m-am inspirat si eu....

e buna metoda dar de ce sa dai jos discurile?acele bucati de lemn pot fi puse si f apropiate fara sa apese pe discuri in partea libera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzuki pill-din cate stiu, majoritatea motocicletelor sport (chiar toate daca nu ma insel) au partea de prindere pe janta din aluminiu si se pot stramba f usor, exista riscul sa iti scape ceva p-acolo, etc. cel mai sigur este sa le dai jos..... :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data de sfaturi.

colegu` s@rpe tare presa de rulmenti :).

Inca o intrebare, in manualul de reparatii una din etape este demontarea etrierilor, nu pot sa scot roata fara sa-i "dau jos" sau este altceva? Daca nu calc frana in timpul cat roata este scoasa nu vad unde este problema, sau este o smecherie undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data de sfaturi.

colegu` s@rpe tare presa de rulmenti :).

Inca o intrebare, in manualul de reparatii una din etape este demontarea etrierilor, nu pot sa scot roata fara sa-i "dau jos" sau este altceva? Daca nu calc frana in timpul cat roata este scoasa nu vad unde este problema, sau este o smecherie undeva?

sar putea sa iti dea janta in etrieri cand vrei sa o scoti ,si chiar daca poti sa o scoti ,cand o pui la loc te vei chinuii cam mult si sar putea sa trebuiasca sa ii dai atunci jos ,deci mai bine ii desfaci de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Multumesc inca o data de sfaturi.

colegu` s@rpe tare presa de rulmenti :).

Inca o intrebare, in manualul de reparatii una din etape este demontarea etrierilor, nu pot sa scot roata fara sa-i "dau jos" sau este altceva? Daca nu calc frana in timpul cat roata este scoasa nu vad unde este problema, sau este o smecherie undeva?

 

 

sunt 2 suruburi/etrier. ii dai jos si cracanezi usor placutele (nu mult, cativa mm) ca sa intre mai usor pe discuri la montare. dupa ce ai pus totul la loc apesi de cateva ori pe maneta de frana pana se intareste la loc (in jur de 5 ori, +/- in functie de motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...