ianachim Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 ideea e de a impartasi ce ati mai pus pe motocicleta cat a costat si de ce ati facut acest lucru de specificat daca moto a fost noua sau sh si nu ma refer la consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Mult! De ce? Nu aveam ce face cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 este bine sa vedem la ce costuri ajungem si daca sunt justicate mae zi tot nu fi bulache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Banii care ii bagi in ea e clar ca nu-i mai recuperezi ! Eu am bagat o gramada de bani in a mea de nici nu mai stiu cati ! Exemple : Xenon - 500 ron Mansoane Rizoma + capete ghidon = 350 ron Maneta Ambreaj + frana Titaax = 500 ron Toba Mivv = 1000 ron Pasaj modificat + semnale + stopurile = vro` 700 ron cred Power Commander = 800 ron Parbriz Puig = 300 ron Filtru K&N = 250 ron (parca) Semnale fata ingropate in carena = 200 ron Si muuuuuulte altele care nu le am acum in cap ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Eu am dat asa: tobe: 28 de mil parbriz puig si buloane puig: vreo 6 mil suport de numar si manetele de frana/ambreaj:450 de dolari americani Momentan cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 New paintjob - EUR 300 Radiator air intakes - EUR 119.50 Brake/clutch carbon paint - EUR 30 si mai vine belly pan EUR 250 , hugger carbon EUR 75 , chain cover aluminium EUR 41 , Rizoma mirrors EUR 120 De ce bag bani in ea? Pentru ca pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 De ce i-am pus urmatoarele ? De utilitate intai de toate, apoi aspectul: Sunet - Evacuari carbon MIVV (aha, tot Mivv, deh ) - noi 640E (ceva mai ieftin pt mine ca noi le importam) Manevrabilitate - Ghidon ergal SM - 150ron Manevrabilitate/aspect - Mansoane Harris - 66ron Practic - semnale cu led incastrate, pe spate, nu le mai lovesc cu picioarele Practic - handguards - 150 ron Protectie la vant la drum lung - Parbriz Puig - cam 250 ron (e pe vine) Vedere mai buna pe timp de noapte - Xenon pe ambele faze - 500 ron + montaj Siguranta - furtune de frana sport pt franare mai buna - cam 200 ron Nu trag linie ca ma sperii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 intrebarea DE CE? se refera stric la motivatia avuta in mometul in care ai facut aceste modificari/imbunatatiri "pt ca pot" sau "pentru ca imi e mai bine" asta aramane la "latitudinea" fiecaruia dupa 13500 +tva + leasing + 1400 casco/an au mai intrat sunet si temp scazuta - 500 euro toba carbon leovince moft si protectie - 300 euro suport gps, protectie radiator, protectie far necesare - 200 euro genti textile laterale si centrala bagster moft - 500 gps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 La Runner : variator ,role,ambreiaj,curea kevlar(toate malossi) - moft - ca sa traga bine scuteru - 350 euro toate oglinzi originale noi (cele vechi aveau oglinda crapata/rupta/deloc) - 80 euro filtru aer sport malossi - moft - 20 euro La Varadero : aparatori la maini pentru pietre/crengi etc. ( 40 euro ) - si toba sport Leo Vince in curand pentru sunet si aspect ( in jur de 300 euro ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 La tzr 125 am pus asa pana acum: -toba arrow 300euro ->sunet (prea suna a drujba cu aia stock) -filtru k&n 45 euro ->sunet -> urca mai repede in ture cu el -urmeaza un paint care sper sa fie sub 300 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 k&n si se aude altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 CBR 600 f4 '99 cumparata stock Deocamdata am bagat asa: Parbtiz puig -> aspect - 80E Mudguard puig -> sa nu ma mai stropesca pe picioare - 140E Stop clar -> aspect - 20E Toba MIVV GP Carbon -> sunet, aspect, performanta - 300E cam atat deocamdata... sunt sigur ca o sa mai bag ceva bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 vad ca pe primul loc sunt TOBELE pentru moment atat ca pret cat si ca numar de modificari aduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 vad ca pe primul loc sunt TOBELE pentru moment atat ca pret cat si ca numar de modificari aduse Eu m-am orientat in special pe sporirea confortului la plimbare (ca am toba destul de zgomotoasa din fabrica): - Fieratanii de la Hepco & Becker pentru pus diverse lazi - 190 Euro; - Topcase Shad - 90 Euro; - Lazi laterale Hepco & Becker Junior - 300 Euro; - Parbriz Puig - 15 Euro; - Amortizoare de oglinzi - cea mai inspirata investitie, ca mi-a disparut "blur"-ul din oglinzi la peste 60km/h - 10 Euro; - Bujii cu iridiu, ca alea vechi desi erau bune nu erau cu iridiu (2 buc) - 32 Euro; - Alarma cu pager - 200 Euro. Mi-am mai luat si alte tampenii care inteleg ca nu se pun: - Oglinzi noi (ca aveam una crapata) - 20 Euro; - Incarcator de baterie Saito - 50 Euro; - Baterie Saito + acid - 41 Euro; - Garderoba de motociclist duo - 50 Euro. Daca mai pun si reviziile, schimbul de ulei, LED-urile pe care mi le-am pus pe ici-colo, am ajuns ca din august sa dau apropape cat am dat pe motor (1300 Euro), si desigur asta nu include nimic din investitiile in echipament... Si oricum nu mi-e inca clar daca-mi mai cumpar sau nu inca niste lucruri: - Bec cu Xenon (HID dual H4), care m-ar costa circa 100 Euro dar nu mi-e clar daca am unde sa pun cele doua cutiute aditionale; - Crash-bar de la Hepco & Becker, care ar costa 90 de Euro dar dat fiind ca inca n-am cazut nu mi-e clar daca foloseste la altceva in afara de niste crom in plus si sa faca motorul mai greu cu 1-2 kg; - Un GPS Garmin Zumo, care ar face peste 600 de Euro, si desi mi-ar fi util in special in tarile unde se foloseste alfabetul chirilic (ca trec deja de semn pana sa silabisesc si sa ma prind ce scrie pe tabla) mi se pare nesimtit de scump, e cam cat bugetul unei excursii de o saptamana pentru doua persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 954 Akrapovic 300e Plexi puig 60e Crash pad 80e semnale bani marunti k&n 140e daca mai pui kit de lant consumabile etc nici n-am iesit cu ea pe strada si deja sunt falit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 New paintjob - EUR 300 Radiator air intakes - EUR 119.50 Brake/clutch carbon paint - EUR 30 si mai vine belly pan EUR 250 , hugger carbon EUR 75 , chain cover aluminium EUR 41 , Rizoma mirrors EUR 120 De ce bag bani in ea? Pentru ca pot. Scuze de offtopic dar eram f curios. Nu ne arati si noua paintjobul? Nu-i cam mult 300 de euro paintjob pt un naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.p Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 cbr f4i din 2002 cu toba akrapovic, cumparata in decembrie si cu rezervorul full care e in aceeasi stare - crashpaduri 80 eur LSL ( bani bagati de mine ) - breloc de pe louis 2 eur - rca 150 ron ( obligat ) am mai bagat bani in mine ca eram tot stoc,vreo 350 de euro pe casca si manusi . si ~ va urma ~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M 900 Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) Ducati monster M900 din 97 cumparat in dec 2006 cu 3500 E pana acum moto a ajuns la valoare de 10.000 E am schimbat inclusiv motorul, a fost desfacuta pentru a putea fi vopsita integral, singurele accesorii stoc care nu au suferit schimbari sunt jantele si etrierii, in rest totul a fost schimbat sau modificat. Nu recomand la nimeni sa inceapa sa bage bani daca stie ca nu se mai poate opri. Nu voi putea sa o vand niciodata. Din punctul meu de vedere produsul final merita toate investitiile. Editat Februarie 14, 2008 de M 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 M 900 a atins miezul problemei si inteleg f bine ce spune. E aproape o boala. Incepi cu chestii minore si ajungi sa bagi in el tot mai mult si mai mult. Insa satisfactia atunci cand lucrul iasa asa cum vrei este enorma. Baga si tu o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.