Sari la conținut

O Problema .. Am Nevoie De Ajutor


sergiu_andy
 Share

Postări Recomandate

:what: salutare toturor .. am si eu o problema .. la un suzuki gsx din 2000... deci .. pun benzina in rezervor .. il las careva ore si imi curge toata in baia de ulei .. initial am crezut ca a crapat un segment .. dar mie imi pierde benzina cu motorul oprit .. nu pornit .. oare nu inchide un carburator ? si totusi am pompa electronica care ia benzina din rezervor ... presupun ca scapa si aia .. altfel nu.mi pot explica ce ar putea avea .. astept un raspuns de la voi .. va Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. si eu am patit-o la fel de la garnitura robinetului si de la carburatoare. Am schimbat garnitura dar daca o lasam deschisa, tot se intampla acest lucru, asa ca am cumparat kit-uri de reparatie pentru carburatoare si de atunci totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. si eu am patit-o la fel de la garnitura robinetului si de la carburatoare. Am schimbat garnitura dar daca o lasam deschisa, tot se intampla acest lucru, asa ca am cumparat kit-uri de reparatie pentru carburatoare si de atunci totul e ok.

 

 

dar totusi are pompa electrica .. e normal sa curga benzina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc toturor pentru ajutor .. am scapat usor daca e doar garnitara aia :wink: .. va multumesc

 

Foarte posibil sa fie sparta diafragma vacuum (situata sub pompa benzina -daca e vorba de gsxr 600 din 2000) si iti curge benzina prin furtunul vacuum in galeria admisie)

In acest caz se inlocuieste valva vacuum -nu e foarte ieftina de altfel

Nu ineaca frecvent cil 1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici robinetul, nici vreo diafragma de vacuum (care de altfel n-are treaba direct cu benzina).

Pur si simplu ai un cui pontou blocat, probabil de la vreo mizerie, si benzina curge pentru ca nivelul din rezervor e mai sus decit nivelul din carburator.

 

Acum....nu stiu daca e pe injectie sau carburator (cum spui tu)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici robinetul, nici vreo diafragma de vacuum (care de altfel n-are treaba direct cu benzina).

Pur si simplu ai un cui pontou blocat, probabil de la vreo mizerie, si benzina curge pentru ca nivelul din rezervor e mai sus decit nivelul din carburator.

 

Acum....nu stiu daca e pe injectie sau carburator (cum spui tu)....

Confunzi diafragmele sertarelor carburatoarelor CV cu alte diafragme cu total alte functii :

 

 

Vezi ca nu esti informat nici despre ce motocicleta e vorba si nu cunosti sistemul ei de alimentare.

la gixxer 600 '00

carburatoarele sunt alimentate prin pompa de benzina (cu motoras ) iar dupa pompa exista o valva actionata de vacuum.

Daca ar fi cuie poantou nu ar deversa cu motorul oprit ele nefiind alimentate . tocmai acea valva cu diafragma blocheaza accesul benzinei spre carb.

Daca diafragma nu e etansa benzina poate ajunge dintr-o parte a diafragmei in cealalta prin furtunul vacuum in galeria de admisie

 

Un test relevant ar fi:

 

Se decupleaza furtunul vacuum si furtunul alimentare dintre valva si carb.

Cu rezervorul plin si cu motorul oprit nu ar fi voie sa curga benzina prin nici unul din furtune.

daca unul dintre ele curge => valva defecta

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confunzi diafragmele sertarelor carburatoarelor CV cu alte diafragme cu total alte functii :

Vezi ca nu esti informat nici despre ce motocicleta e vorba si nu cunosti sistemul ei de alimentare.

la gixxer 600 '00

carburatoarele sunt alimentate prin pompa de benzina (cu motoras ) iar dupa pompa exista o valva actionata de vacuum.

Daca ar fi cuie poantou nu ar deversa cu motorul oprit ele nefiind alimentate . tocmai acea valva cu diafragma blocheaza accesul benzinei spre carb.

Daca diafragma nu e etansa benzina poate ajunge dintr-o parte a diafragmei in cealalta prin furtunul vacuum in galeria de admisie

 

Un test relevant ar fi:

 

Se decupleaza furtunul vacuum si furtunul alimentare dintre valva si carb.

Cu rezervorul plin si cu motorul oprit nu ar fi voie sa curga benzina prin nici unul din furtune.

daca unul dintre ele curge => valva defecta

 

 

pai .. am cumparat bujii .. iar cilindrul 1 il ineaca .. cel putin mie asa mi sa parul .. toate bujiile erau arse iar prima era putin umeda (cu ulei cred) .. si unde pot sa gasesc o valva ca aia .... oare nu mai am nici o sansa sa o repar pe aia ..

Editat de sergiu_andy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confunzi diafragmele sertarelor carburatoarelor CV cu alte diafragme cu total alte functii :

Vezi ca nu esti informat nici despre ce motocicleta e vorba si nu cunosti sistemul ei de alimentare.

la gixxer 600 '00

carburatoarele sunt alimentate prin pompa de benzina (cu motoras ) iar dupa pompa exista o valva actionata de vacuum.

Daca ar fi cuie poantou nu ar deversa cu motorul oprit ele nefiind alimentate . tocmai acea valva cu diafragma blocheaza accesul benzinei spre carb.

Daca diafragma nu e etansa benzina poate ajunge dintr-o parte a diafragmei in cealalta prin furtunul vacuum in galeria de admisie

 

Un test relevant ar fi:

 

Se decupleaza furtunul vacuum si furtunul alimentare dintre valva si carb.

Cu rezervorul plin si cu motorul oprit nu ar fi voie sa curga benzina prin nici unul din furtune.

daca unul dintre ele curge => valva defecta

God posting man ! :wink: :kiss: (Mai ales la inceput)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...