Vizitator ulise Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 Frumos gestul tau. Mii de multumiri! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 Interesante treburi.Impresionant chiar.Cam ce ar trebui sa iasa,in final? Ma refer la performantele motorului. Si totusi,se merita sa faci tuning la Nipra,nu sint materialele de KKo?(ma refer la arbore,supape,etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 15, 2005 Autor Share Postat Aprilie 15, 2005 dak-i pui ulei de kko ...vor fi si materialele de kko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daca nu stii ...ungerea e viatza mot... abia l-am convins pe un preten sa-si puna ulei semi sint la mot...cu greu...a pus pina laq urma... azi a venit pe la mine cu gura pina la ureki:"BAAAAHHH,ULEIU ASTA FACE TOTZI BANIII!!!!!!!!!! MOBIL 1 10W-40 SEMI SINT..dak voiai sa intrebi...vo 230-270.000 kila ,depinde cum gasesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 Hei! Tu vrei cumva s-o transformi in japoneza? Nepra nu stie sa mearga daca nu sunt diferente mari de gramaj intre pistoane, spre exemplu! Se ineaca, si merge "in suturi"! Frumos oricum, lasand gluma de o parte, mai ales ca nici intretinerea in exploatare nu ti se pare un moft... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 Manuel ai tot respectu'! nici nu iti dai seama cat ma bucur ca s-a gasit cineva sa TUNAREASCA un nipru! si mai ales ca e dispus sa bage niste bani intr-un motor care nu prea promite in stadiul in care e cand iese din fabrica! ai uitat de greutatea pistoanelor si de bucsarea bielei de nipru (boltul de oltcit e mai gros!, ar trebui sa se bage bucsa de la oltcit...) vb cu s-wolf el face aceeasi chestie acum, sau cred ca a terminat de aranjat pistoanele ) sper sa continui cu modificarile si poate iese ceva BUN , cu adevarat bun din niprul tau , ca tot zic unii ca nu e bun , consuma mult ,se incinge bla bla etc.... BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 Vezi sa ai grija cum montezi segmentii aia de ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 Vezi sa ai grija cum montezi segmentii aia de ungere. are schema explicativa pe cutia lor.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 salut manuel! sper sa nu ma injuri prea tare da' trebe sa spun ca m-am interesat pe la amicii mei si ei zic ca segmentii goetze cam "papa" ulei! sa fie doar o alta prostie de-a lor sau.... o fi din cauza segmentului de ungere care e facut din 3 bucati? (asta mi-au zis ei ) acu' sper sa nu cobesc! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 are schema explicativa pe cutia lor.mersi Pune o poza se vedem daca-i buna schema ,vezi ce zic si altii de segmentii astia stii tu ca practica cu teoria nu prea se impaca de multe ori.Eu vreau sa te sfatuiesc de bine ca sa nu muncesti degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 Interesante treburi.Impresionant chiar.Cam ce ar trebui sa iasa,in final? Ma refer la performantele motorului. Si totusi,se merita sa faci tuning la Nipra,nu sint materialele de KKo?(ma refer la arbore,supape,etc)? etansat sist de ungere cit se poate inclusiv O-ringuri la flansa de sustinere a vib,pompa de ulei marita... ulei sintetic ..acu k am prins o super oferta 4 litri 740.000+un aditiv pt 6 litri ulei LIQUI MOLLY...dak am scris bine.. baia de ulei marita si sudat pe ea multe aripi pt racire + o tzeava prin ea k sa circule aeru direct prin ulei..dak intzelegetzi faza.. plus gaura de ungere a cuzinetzilor de le cil din spate(dreptu)marita pt vol mai mare de ulei,shamfren k sa impinga ulei pe o suprafatza(de cuzinet) mai mare si mai multe altele copiate de la vibrikenu de broscutza(kiar vretzi sa vi le zic pe toate? )...eeheeee marit gaurile de ungere a bucsei de la boltu pist..etc,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 mai sus au fost pinioanele duble cu dist taiat din alt corp de pompa... acu cam cit de late sunt pinioanele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 pompa-ntreaga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 ...va place,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 intratzi si la "dnepr tuning" si vedetzi si volanta usurata..... toate pozele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 Mistoc sublerul!!!!!! L-ai imprumutat special pentru poze???????? Ce ciorditor esti ai luat hartia de imprimanta a oamenilor inca mai se poate,e super buna la impachetat. Baga mare ca se apropie intalnirile si vrem s-o vedem si auzim ce poate si cum suna la final ca asa doar din poze te pacalesti,produsul finit e toata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 Mistoc sublerul!!!!!! L-ai imprumutat special pentru poze????????Ce ciorditor esti ai luat hartia de imprimanta a oamenilor inca mai se poate,e super buna la impachetat. Baga mare ca se apropie intalnirile si vrem s-o vedem si auzim ce poate si cum suna la final ca asa doar din poze te pacalesti,produsul finit e toata treaba subleru e al meu ...1.680.000 lei!am strins bani 2 luni k sa-l iau ...am si io pasarelele mele... hirtia...am si io computer k toata lumea...imprim ...nu am,da aduce maik mea de la serv pt viitoarea mea imprim am fol la poze k fiind alba lumineaza pesele bine k pozele le-am facut cu tel lu fratimiu kare nu are blitz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 Pune o poza se vedem daca-i buna schema ,vezi ce zic si altii de segmentii astia stii tu ca practica cu teoria nu prea se impaca de multe ori.Eu vreau sa te sfatuiesc de bine ca sa nu muncesti degeaba. schemele pt fiecare segm in parte... ungerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 raderea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 foc ,foc....UNI ,UNI????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 ala de foc n-ai cum sa-l pui altfel k scrie pe el TOP si este si shamfrenat pe parte de interior sus astfel cind coboara pistonu fortzeaza segm sa apese pe cil... segm de radere scrie si pe el TOP si pist are ghint k sa nu se-nvirta(poate o fac in 2 timpi..dreaq),,,segm normal k are si el fanta "practicata" din fabrik k sa se"integreze"perfect in fanta.. e desteapta treba ,zic io,k o data ce sia facut un luciu segm intro pozitzie si e mentzinut in aceeasi pozitzie etanseaza f bine sau cel putzin etanseaza mai bine decit un segm care se-nvirte in N pozitzii.. la ungere e mai simplu...m-am luat dupa schema.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 E buna schema vezi asa sa-i pui ca altfel papa la ulei de plangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 manuel man , chiar sper sa iasa ceva VALABIL , mai ales ca segmentii is mai subtiri , uleiu' e sintetic, ce sa mai vb , ar trebui sa mearga bine! daca iese frumos PROMIT ca o fac si eu copie ....! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 bai manule ce tot faci cu popa aia?luni iti trimit banii!pistoanele mele nu le-ai facut? ai primit semeringul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.