Louis Cyphre Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 salutare tuturor! proaspat posesor de DR 650 RS din 90. azi am facut actele de vanzare - cumparare, miercuri merg dupa el sa il iau acasa. sper sa ne bucuram unul de altul cat mai mult! daca sunt sibieni si nu numai care pot sa-mi dea ceva sfaturi(sunt nou nout in domeniul enduro si al DR-ului), ascult cu placere, mai ales deasupra unei cafele/beri. motorul merge foarte bine, are totusi un usor harait de la lantul de distributie, plasticele sunt varza, dar inca nu le schimb, ca ma astept la cateva trante simte nevoia de disc frana spate si placute noi..daca are cineva ma intereseaza. o sa incerc sa i pun tobe finale Sebring de pe o Katana care sta uitata in pivnita, sa vad daca merg adaptate. m-ar mai interesa si ceva link-uri pestru plasticaraie, piese de schimb, de astea. multumesc anticipat si ...Bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 salutare tuturor!proaspat posesor de DR 650 RS din 90. azi am facut actele de vanzare - cumparare, miercuri merg dupa el sa il iau acasa. sper sa ne bucuram unul de altul cat mai mult! daca sunt sibieni si nu numai care pot sa-mi dea ceva sfaturi(sunt nou nout in domeniul enduro si al DR-ului), ascult cu placere, mai ales deasupra unei cafele/beri. motorul merge foarte bine, are totusi un usor harait de la lantul de distributie, plasticele sunt varza, dar inca nu le schimb, ca ma astept la cateva trante simte nevoia de disc frana spate si placute noi..daca are cineva ma intereseaza. o sa incerc sa i pun tobe finale Sebring de pe o Katana care sta uitata in pivnita, sa vad daca merg adaptate. m-ar mai interesa si ceva link-uri pestru plasticaraie, piese de schimb, de astea. multumesc anticipat si ...Bine v-am gasit! Am eu discul de frana pentru DR650 si inca multe alte piese..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Uleiul de masina, mai ales cel cu molecule inteligente NU se pune in motorul de motocicleta. Moleculele de mai sus se vor depune pe ambreaj si for face antifrictiune . Adica stai in drum cu el . http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_oil Citeste linkul pentru mai multe detalii. Dar cele normale 10W40 MOBIL, Castrol etc ? ( fara molecule inteligente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Dezmembrez suzuki DR650 RS. Am totul in afara de axa cu came culbutori bord. Nr tel.: 0767.288.382 Id messenger: rosu.laurentiu. Inca valabil mai ales piese ce tin de mecanica si electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Dar cele normale 10W40 MOBIL, Castrol etc ? ( fara molecule inteligente) Un schimb cu Motul 10 w 40 costa 2.4 (3) x MINERAL 5000 10W40 1L- 32 RON = 96 RON. Unde e economia ? Cred ca daca vrei sa experimentezi poti sa incerci alte add-onuri nu uleiul de motor. Eventual vezi intr-un topic mai sus cum e cu balansierul scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Un schimb cu Motul 10 w 40 costa 2.4 (3) x MINERAL 5000 10W40 1L- 32 RON = 96 RON. Unde e economia ? Cred ca daca vrei sa experimentezi poti sa incerci alte add-onuri nu uleiul de motor. Eventual vezi intr-un topic mai sus cum e cu balansierul scos. Nu vreau sa experimentez nimic. Totul a plecat de la simplul fapt ca la Bandit am comandat in Germanyca ulei CASTROL Mineral (4l) si am dat pe el 50 euro si am fost surprins sa gasesc in Metro bidon de 4 l de CASTROL la 95 ron. De aici toata dilema ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Nu vreau sa experimentez nimic. Totul a plecat de la simplul fapt ca la Bandit am comandat in Germanyca ulei CASTROL Mineral (4l) si am dat pe el 50 euro si am fost surprins sa gasesc in Metro bidon de 4 l de CASTROL la 95 ron.De aici toata dilema ??? La Metro era ulei de masina sau de moto ala care l-ai vazut tu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 De masina cred ca se specifica pe bidon. Tocmai asta intrebam ??? Ce diferenta este de atati bani. Motorul merge tot in regim de 4000 - 6000 ture, specificatiea API este acolo ........ acesta era sensul intrebarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) La uleiuri cum s-a zis si mai sus este vorba despre agentii aia antifrictiune care sunt in uleiul ptr motorul de masina.....si care la motoreta nu sunt buni ca patineaza ambreiajul.... si faza cu turele la care lucreaza ...mda..si motorul de masina se duce in 6000 dar nu mergi in regim normal cu el in acolo ca nu e speed sa intre pe rosu la 12-14 mii;) Editat Noiembrie 10, 2009 de laurentiuDR650R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Sal, castrol aici la noi NU CUMPARATI!! sfatu meu nus stan patitu, dar am foarte multi preteni care lau incercat si se aude motoru cum freaca fier pe fier!! cine intalege?! La noi ii prefabricat!! din 20 000 de uleiuri se baga castrol mobil1 si altele la romani!! yo am 8000 km numa cu singur schimb lam facut la 5500 si era inca bun 20w50!! adus din austria am dat pe 4 litri 45E sii este CALITATE!! Nu se aude tacanit de la el, nu se vede sa fie uzura pe umeri la chiuloasa!! Dar la ulei Made in Romania!! te poti astepta sa puna ulei BUNICA!! Sau Aro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Sal, castrol aici la noi NU CUMPARATI!! sfatu meu nus stan patitu, dar am foarte multi preteni care lau incercat si se aude motoru cum freaca fier pe fier!! cine intalege?! La noi ii prefabricat!! din 20 000 de uleiuri se baga castrol mobil1 si altele la romani!! yo am 8000 km numa cu singur schimb lam facut la 5500 si era inca bun 20w50!! adus din austria am dat pe 4 litri 45E sii este CALITATE!! Nu se aude tacanit de la el, nu se vede sa fie uzura pe umeri la chiuloasa!! Dar la ulei Made in Romania!! te poti astepta sa puna ulei BUNICA!! Sau Aro Sincer sa fiu si Banditul meu suna mai tare cu CASTROL si am senzatia ca se si incinge mult mai mult. Am ajuns mult mai des la peste 100 'C in vara cu el pe cand cu MOTUL 5100 si mai silentios si mai eficient in racire. Si a se retine: CASTROL-ul a fost adus din Germany. Sunt curios cum se va descurca atunci MOTUL 7100 sau varful de gama V300 ? (ma refer la monocilindrul DR ) Editat Noiembrie 11, 2009 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Da de Acord ! cu tine si al meu ajungea sa se incinga cu motul super enduro 10w40 , cu castrol 20w50 , era cat trebe sa se incinga !! nu sfaraia scuipatu pe el !! deci avea racire buna!! Da din germania sau austri acolo ii mama castrolui este de o calitate superioara! fata de restu!! am comandat 20 de bidoane pt preteni deai mei care multi deja leam dat!! Sisunt foarte multumiti de el !! Nu luat ulei Made In Romania!! Sfatu meu de derist!! Editat Noiembrie 11, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) asa arata, deocamdata, DR-ul... o sa sufere cat de curand ceva operatii estetice Editat Noiembrie 11, 2009 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 asa arata, deocamdata, DR-ul...o sa sufere cat de curand ceva operatii estetice Cam strutzo-camila motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 e cam golasa, nu are plastice pe ea, deocamdata stiu ca arata ciudat, da' mie imi place. rau de tot. plasticele originale sunt in curs de reparare, in plus am gasit plastice faine de cumparat, la pret decent. am dus-o putin la noroi si...deja si-o scos banii..aveam inima cat pita de Harghita... fain.. o mai scot de dimineata la plimbare, mai fac ceva poze si o sa pun o mie de intrebari. sper sa ma suportati. ce sa fac, om batran si ma apuc de enduro... Mesaj completat am nevoie de placute de frana spate DR 650 RS '91. daca are cineva de vanzare, sau daca stie cineva cine aduce...merci! Mesaj completat rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Un sfat de la DR-isti..... Ma bate gandul sa schimb toba originala. 1. ma ajuta una aftermarket 2. merita reparata cea originala (astupate gaurile de rugina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) 1. da, merita din plin, depinde de toba, daca faci alegerea corecta o sa fie muzica ptr sufletul tau, atat la accelerare cat si la decelerare (sa vezi rateuri ) . eu dupa ce am schimbat toba mi s-a parut ca trage mai bine, e mai vanoasa. acum depinde, poate fi si efectul placebo dai jos si vreun kg, doua 2. dupa ce o sa pui una aftermarket nu o sa mai vrei sa o auzi pe cea originala eu chiar o vand p'aia originala Editat Noiembrie 19, 2009 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 1. da, merita din plin, depinde de toba, daca faci alegerea corecta o sa fie muzica ptr sufletul tau, atat la accelerare cat si la decelerare (sa vezi rateuri ) . eu dupa ce am schimbat toba mi s-a parut ca trage mai bine, e mai vanoasa. acum depinde, poate fi si efectul placebo dai jos si vreun kg, doua 2. dupa ce o sa pui una aftermarket nu o sa mai vrei sa o auzi pe cea originala eu chiar o vand p'aia originala De acord cu tine mosu, dar daca pui una aftermarket trebe sa maresti nivelu la cui !!! Sunetu Inceredibil!! am un LV scurtata fakuta de 20 cm cand face BOMMMMM creieri te dor cand treci de 4000T/min Daca nai dopuri te dor urechile la blana scoate 192 DCB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) De acord cu tine mosu, dar daca pui una aftermarket trebe sa maresti nivelu la cui !!! bineinteles, dar asta nu e o problema ca sa nu mai vorbim de look-ul cu o alta toba in acelasi timp grija mare la placerea produsa (vezi semnatura mea) Editat Noiembrie 19, 2009 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 De acord cu tine mosu, dar daca pui una aftermarket trebe sa maresti nivelu la cui !!! bineinteles, dar asta nu e o problema ca sa nu mai vorbim de look-ul cu o alta toba in acelasi timp grija mare la placerea produsa (vezi semnatura mea) Ma tot invart si nu gasesc ceva mai sa se preteze la enduro......una goala sport nu pun. P.S. pune si tu o poza cu toba originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 iti dau eu o sebring de pe un naked, cred ca merge adaptata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 am eu un sebrig dat jos de pe dr merge la fix pe prinderi tot!!toba arata impecabil fara zgarieturi strambaturi!eu mi-am facut una de inox goala... si nu mai pun sebringul! e folosita dar merge perfect si arata impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Ma tot invart si nu gasesc ceva mai sa se preteze la enduro......una goala sport nu pun. P.S. pune si tu o poza cu toba originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sal, ia ceva cu duda de iesire de cam 3cm , fao de 25 cm lungime baga vata sitclata necaserata in ea si sita cu gauri de 0.1 ! LA relantiu se aude sunetu ala BOM BOM BOMMMMMMMMMMMMMMMMM cand urca in gaz si reduci brusc bubuitura de nagasaki ii pistol cu apa!! nu sa ma laud nu am cu ce cu un dr din 89! Daca stii so faki buna sa urle dar yo am galerie fakuta din inox si invelita in ata de azbest!! motoru pierde din putere 18% din cauza curburilor de evacuare si 31% din cauza ca nusi pastreaza caldura!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Dar pana la modificari avand in vedere vremea de afara....am scos "calul" la o tura prin munti. Peisaje superbe si "armasar de otel ". S-a comportat exemplar. Mesaj completat iti dau eu o sebring de pe un naked, cred ca merge adaptata. Poze, pret.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.