paul_biker Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 (editat) Salutari. M-ar interesa o fotografie de aproape (macro) cu logo-ul original de pe Mobra 50, 50s si Hoinar pentru a le putea analiza si compara. Ma ajuta cineva? Editat Februarie 17, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Fama sa inteleg la ce te ajuta asta,ca sa vad daca pot sa te ajut.Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 poate gasesc si cu hoinar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 18, 2008 Autor Share Postat Februarie 18, 2008 poate gasesc si cu hoinar.... Multumesc frumos. E perfecta poza --- Mesaj completat în 18 Feb 2008 20:42 ------------- Fama sa inteleg la ce te ajuta asta,ca sa vad daca pot sa te ajut.Toate bune Pai te-as face eu sa intelegi dar e confidential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 ...omul vrea sa stie daca are o SuperMobra(moarte mai sigura decat cu cobra...) sau un hoinar!Ce santeti asa de curiosi? ...cand va afla, confidential , ne va spune si noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) ...omul vrea sa stie daca are o SuperMobra(moarte mai sigura decat cu cobra...) sau un hoinar!Ce santeti asa de curiosi? ...cand va afla, confidential , ne va spune si noua... din cate stiu eu au existat doar 3 motorete romanesti, toate avand aceiasi origine... Zarnesti: carpati, mobra si hoinar... ca ar fi greu in diferentierea lor ? o poza ar fi de folos... aaa... era sa uit... am avut 3 modele de mobra... : ce-a mai veche... aia cu dungi pe rezervor si furca tampita(cu telescoape de spate), mobra 50 (seamana cu super doar ca difera la cutie... prostia aia de schimbator...) si mobra 50 super, pe care o stie tot poporu... ps : aaa... au fost si 2 modele de carpati... simplu si super(eu am unu super... simplu nu am vazut niciodata dar am auzit de el). ala simplu cica ar avea sa de bicicleta... Editat Februarie 19, 2008 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Din cea am auzit eu, Carpati a fost copiat dupa Simson sau dupa o motoreta numita Simsoneta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Din cea am auzit eu, Carpati a fost copiat dupa Simson sau dupa o motoreta numita Simsoneta...... simsoneta este alintatura data de noi romanasii motoreta se numeste Simson SR1 (cauta topicul lui Mr ORL si ai sa afli multe despre jucaria fantastica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 toate motoretele romanesti au fost copiate... s-a mai discutat chestia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 din cate stiu eu au existat doar 3 motorete romanesti, toate avand aceiasi origine... Zarnesti: carpati, mobra si hoinar... ca ar fi greu in diferentierea lor ? o poza ar fi de folos... aaa... era sa uit... am avut 3 modele de mobra... : ce-a mai veche... aia cu dungi pe rezervor si furca tampita(cu telescoape de spate), mobra 50 (seamana cu super doar ca difera la cutie... prostia aia de schimbator...) si mobra 50 super, pe care o stie tot poporu... ps : aaa... au fost si 2 modele de carpati... simplu si super(eu am unu super... simplu nu am vazut niciodata dar am auzit de el). ala simplu cica ar avea sa de bicicleta... Ai uitat de Mobra turist cu ghidon mai lung si posetuta pe rezervor. Cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 toate motoretele romanesti au fost copiate... s-a mai discutat chestia asta Si in poza din stanga avem un "Hoinar" ,dar cu toba pe jos, deci nu au copiat romanii Am citit si despre Simson SR1........Despre Hoinar aud numai de rau........Despre Carpati ce se aude ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Si in poza din stanga avem un "Hoinar" ,dar cu toba pe jos, deci nu au copiat romanii Am citit si despre Simson SR1........Despre Hoinar aud numai de rau........Despre Carpati ce se aude ? clar hoinarul este cel mai bun... este cel mai evoluat tehnologic daca putem spune asa dintre toate motoretele romanesti... degeaba zic multi ca mobra e mai tare ca are racire pe turbina(zici ca e avion cum face)... si hoinarul se raceste destul de bine, plus ca are canalele de transfer mai mari, ambreiajul mult mai fiabil ca la mobra, 5 viteze... carpatiul... e vechi rau... cel putin cutia e de tot rahatul.. cu 2 pinioane si 1 furca... sa nu mai zic de aprindere pe care chiar se vede trecerea timpului. aa si se mai zice ca, carpatiul e mai puternic decat mobra/hoinarul ca are capacitatea cilindrica mai mare... GRESIT!. Raportul de compresie este mai mare la mobra/hoinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Ma bucur ca am gasit pe cineva care sustine hoinarul......................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.