Chisa Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 (editat) Am o problema care ma depaseste.... Fratilor va rog sa ma ajutati ca-s fucked up. Nu am scanteie. Bobina de inductie am masurat-o si este in parametrii ca in cartea tehnica. am scos bujiile, am dat jos pipele, am curatat fisele, fara rezultat, nici urma de scanteie, cat de anemica, nimic ... Aaa...mentionez ca bateria e incarcata Multumesc anticipat Editat Februarie 22, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 1. Vezi daca intra curent in CDI. 2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton. 3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa). 4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 1. Vezi daca intra curent in CDI. 2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton. 3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa). 4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Februarie 23, 2008 Autor Share Postat Februarie 23, 2008 (editat) 1. Vezi daca intra curent in CDI. 2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton. 3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa). 4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge. Mi s-a spus sa verific un senzor pe volanta. Care are legatura cu bobinele de inductie si pornirea...ca s-ar putea sa aibe depuneri si sa nu mai faca contact. Ca sa ajung la acel senzor tre sa dau jos capacul de la ambreiaj. O sa fac si asta. Ce este CDI? Unde se gaseste? Mentionez ca am curent la absolut orice...faruri, claxon, cand pornesc, invarte.... Editat Februarie 23, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 CDI = aprindere. Fizic e o cutiuta in care intra multe fire Vezi ca e manual pt VT600C aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Februarie 23, 2008 Autor Share Postat Februarie 23, 2008 Am rezolvat problema. A fost o chestie banala. Merci de interventii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 Am rezolvat problema. A fost o chestie banala. Merci de interventii adica? pus cumva butonul de "run" pe off? stiu ca unele honde iti permit sa dai la automat cu butonul pe off... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 Am rezolvat problema. A fost o chestie banala. Merci de interventii banala - banala, da' ar fi misto sa ne spui si noua..poa' ne confruntam vre-odata cu situatzia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Februarie 24, 2008 Autor Share Postat Februarie 24, 2008 (editat) adica? pus cumva butonul de "run" pe off? stiu ca unele honde iti permit sa dai la automat cu butonul pe off... Hahahaa...foarte amuzant .., sa zicem ca-s in buna dispozitie de a accepta o usoara ironie , dar, totusi, oi fi incepator si nu am stiut ce-i CDI, samd, ca de, pana nu auzi prima oara nu stii , ca n-ai de unde...si daca nici aici nu poti pune intrebari atunci unde? si am zis ca a fost o chestie banala nu stupida referitor la faza run -on-off. Urmatorul pas dupa verificarea bobinelor de inductie era verificarea ”ignition pulse generator" (cum scrie in cartea tehnica) si ca sa ajung la mufe trebuia dat tancu si o aparatoare jos, ceea ce am si facut doar ca nu mai era nevoie sa masor nici o impedanta ca mufele IPG-ului erau pe jumatate iesite...am rasuflat usurat, am apasat pe bumb si a luat-o din prima...cea mai frumoasa melodie care am auzit-o vreodata . Daca totul era OK si cu IPG-ul si tot nu aveam scanteie era momentul sa-mi fac griji pentru ca urma CDI-ul sau cum scrie in cartea tehnica, "ignition control module"...pentru incepatori "o cutie cu multe fire" despre care si in cartea tehnica nu zice mare lucru decat ca e bine sa-l verifice un profesionist Honda service si ca e scump. Mai un test de drum sa-i fac, dar sunt destul de increzator ca acest topic e incheiat. Morala: Daca nu-i contact nu-i stricat.... --- Mesaj completat în 24 Feb 2008 03:30 ------------- 1. Vezi daca intra curent in CDI. 2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton. 3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa). 4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge. Editat Februarie 24, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.