ulisse77 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 salutare! care e cea mai buna compresie a motorului de 400 cc.eu am un suzuki care are compresia de 11.5 pe trei cilindri si 10.5 pe unul si nu stiu de e compresia care trebuie,sau unde pot gasi info care ma pot ajuta(ceva saturi).cum fac s-o egalez pe toti cei 4 cilindri.merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 salutare! care e cea mai buna compresie a motorului de 400 cc.eu am un suzuki care are compresia de 11.5 pe trei cilindri si 10.5 pe unul si nu stiu de e compresia care trebuie,sau unde pot gasi info care ma pot ajuta(ceva saturi).cum fac s-o egalez pe toti cei 4 cilindri.merci. 11,5 e FB,nici cu 10,5 nu e problema;cand ajunge pe la 9 deja este. Egala nu poate fi decat atunci cand cilindrii si segmentii nu au nici o uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 la yamaha fazeru meu, de 600, parca la iesirea din fabrica are in jur de 14 / cilindru. tot de pragul de 9 stiam si eu, ca daca scade sub, deja se pierde mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Posibil ca o supapa sa nu fie etansa sau sa nu aiba joc suficient pt acel cilindru. In prima faza ar fi indicat sa se verifice jocurile tacheti sau culbutori (depinde de ce motor e vorba) sau efectuat un test compresie pt cilindrul respectiv dupa ce se toarna pe la orificiul bujiei cativa ml ulei motor. daca va creste compresia pt scurta vreme sunt suspecti segmentii/camasa cilindru/ piston. daca va ramane la fel e din chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 stai ca m-ai bagat in ceata.daca am inteles bine sa picur ulei in locul bujiilor si sa iau compresia din nou.daca ramane la 11.5, cum e acum inseamna ca e problema si daca creste putin ,iar este o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 stai ca m-ai bagat in ceata.daca am inteles bine sa picur ulei in locul bujiilor si sa iau compresia din nou.daca ramane la 11.5, cum e acum inseamna ca e problema si daca creste putin ,iar este o problema? Aceasta e doar o metoda care poate da un raspuns aproximativ asupra zonei suspecte (supape sau segmenti) Un joc insuficient sau aproape nul al tachetilor poate de asemenea cauza compresie scazuta supape arse (in speta evacuare)=> compresie scazuta In cazul segmentilor /camasilor) uzati-uzate mai apar gaze carter excesive ,fum albastru, consum ulei etc In cazul aesta la testul compresie cu ulei picurat creste compresia pt scurt timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Apropo de asta am testat si eu ieri compresia la motorul meu si am avut 16-12 (spate) 15-12 (fata) bari. In manual scrie 14 bari compresia ideala. Cifrele 12 mi se par reprezentative pt numarul de km ai motorului (poate chiar un pic mari) dar 15 si 16 mi se par exagerate. Am repetat de mai multe ori masuratorile, toate la rece si fara sa fi pus ulei in capul cilindrului. Care ar fi explicatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Apropo de asta am testat si eu ieri compresia la motorul meu si am avut 16-12 (spate) 15-12 (fata) bari. In manual scrie 14 bari compresia ideala. Cifrele 12 mi se par reprezentative pt numarul de km ai motorului (poate chiar un pic mari) dar 15 si 16 mi se par exagerate. Am repetat de mai multe ori masuratorile, toate la rece si fara sa fi pus ulei in capul cilindrului. Care ar fi explicatia? Depozite de carbon in cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 salutare!care e cea mai buna compresie a motorului de 400 cc.eu am un suzuki care are compresia de 11.5 pe trei cilindri si 10.5 pe unul si nu stiu de e compresia care trebuie,sau unde pot gasi info care ma pot ajuta(ceva saturi).cum fac s-o egalez pe toti cei 4 cilindri.merci. Avand in vedere ca Bandit e tot suzuki,tot 4 in linie si tot de 400 poate chiar e motor identic. In cartea mea tehnica zice asa: normal 10 - 14,5 kg/cm limita 8 kg/cm si sa nu fie diferenta mai mare de 2 intre cilindrii. In concluzie e foarte bun motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Cea mai buna compresie e aia din cartea ta. . .Aia care dau exemple de compresie pentru alte modele, are just plain damases. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.