alexcbr80 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Deci problema sta astfel daca o accelerez pe loc pana min. 6000ture cand i-au mana din acceleratie incepe sa scoata flacari sau in mers cand intra in frana de motor bubuie dupa mine ca de revelion si scoate flacari intr-o veselie...sincer mie imi place dar nu pot sa stric ceva? din cauza asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 poza e misto oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 poza e misto oricum Ii taiata dintro filmuletz ca am incercat sa fac o poza si nu am prins nici cum...asa ca am filmat si am taiato dupaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Claiscul rateu. Te-ai uitat macar in manualul ei de service sa vezi ce scrie la acest capitol? Sincronizare de carbelitoare ii trebuie sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Din cate stie eu cu toba aftermarket mai toate motoarele dau rateuri in decelerare, acum treaba e relativa si difera de la o toba la alta ... in principal cam asta ar fi zic eu , desi nu cred ca i-ar strica un set noi de bujii si o reglare/sincronizare carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Din cate stie eu cu toba aftermarket mai toate motoarele dau rateuri in decelerare, acum treaba e relativa si difera de la o toba la alta ... in principal cam asta ar fi zic eu , desi nu cred ca i-ar strica un set noi de bujii si o reglare/sincronizare carburatoare Bujiile sunt noi schimbate cu 1luna inainte sa il bag la "iernat" si ma am auzit ca trebuie carburatoarele reglate...dar eu ma refeream daca le las asa pot sa bulesc altceva la motor...ca mie sincer imi place cum face si cu bubuie...nu ma deranjeaza deloc atat timp cat nu afecteaza altceva la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Bujiile sunt noi schimbate cu 1luna inainte sa il bag la "iernat" si ma am auzit ca trebuie carburatoarele reglate...dar eu ma refeream daca le las asa pot sa bulesc altceva la motor...ca mie sincer imi place cum face si cu bubuie...nu ma deranjeaza deloc atat timp cat nu afecteaza altceva la motor nu, nu afecteaza doar o sa ti se cam caleasca teava de esapament la un momentdat din cauza temperaturii si o sa aiba culoarea curcubeilui asa ... in rest nu stiu si nu cred ca e altceva ce s-ar putea strica la motor ... supapele is facute sa tina la temperaturi mari, scaunele de la supape la fel deci sincer nu vad ce ar putea sa se strice ... daca e altcineva mai cu cap ca mine(sigur sunt) sa zica el ce se poate strica ... eu unul mi-am zis parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Mersi de raspunsuri Thunderbyte...atunci asa ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 ...nu neaparat nesincronizate, dar dereglate sigur!Amestec prea bogat, iti va consuma mai mult , eventual spala si pelicula de ulei de pe cilindru....si sigur la ture scurte iti va tremina bujiile , daca nu apauca sa se incalzeasca la temperatua de curatzare... Vacuumaticele mai au niste mecanisme cu supape care inchid vacuumatic canalizatia de benzina pentru regimul de progresie , pentru a evita situatii de astea , cand pe frana de motor aerul este inchis , si vacuumul din galerie 'suge' puternic benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Orce explozie in spatiu inchis se propaga in toate directiile,deci si in motor piesele vizate sunt supapele,asa ca ........ Flacarile pe decelerare se datoreaza amestecului sarac,si nu sunt ceva normal !Este bine sa se renunte la ele, atit cele neprovocate ,cit si cele provocate intentionat! PS.Cea care creaza probleme nu este temperatura, ci explozia necontrolata! Editat Februarie 26, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Orce explozie in spatiu inchis se propaga in toate directiile,deci si in motor piesele vizate sunt supapele,asa ca ........ Adica atunci cand se produce explozia, unda de soc impinge supapele inapoi in cilindru (le deschide). Inchipuie-ti ce se intampla daca se intalnesc supapele cu pistonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Adica atunci cand se produce explozia, unda de soc impinge supapele inapoi in cilindru (le deschide). Inchipuie-ti ce se intampla daca se intalnesc supapele cu pistonul frate ... ce ai ??? in primul rand toate supapele au arcuri(care chiar si comprimate nu permit supapei sa se deschida mai mult decat s-ar deschide normal) oricum ar fi supapele nu or sa ii atinga lui pistonul, doar sa ii sara siguranta de la arc, lucru aproape imposibil ... in al doulea rand daca era toba stock a motorului ce avea galeria de evacure mica si o droaie de site ce impiedicau evacuare rapida a exploziei ce se produce in galeria de evacuare atunci da, dar omu are toba sport, lucru ce presupune ca are evacuare rapida si "spatioasa", iar de consum ... oricarui motor ii creste consumul in momentul in care sistemul de evacuare e marit/are o capacitate de evacuare mai mare si permite evacuarea gazelor rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Si nu aveti idee c-am cat m-ar costa o un reglaj la carburatoare? ca sa stiu ca pe aici is multi care te jecmanesc de cat mai mult sa stiu c-am care ar fi pretu aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 frate ... ce ai ??? in primul rand toate supapele au arcuri(care chiar si comprimate nu permit supapei sa se deschida mai mult decat s-ar deschide normal) oricum ar fi supapele nu or sa ii atinga lui pistonul, doar sa ii sara siguranta de la arc, lucru aproape imposibil ... in al doulea rand daca era toba stock a motorului ce avea galeria de evacure mica si o droaie de site ce impiedicau evacuare rapida a exploziei ce se produce in galeria de evacuare atunci da, dar omu are toba sport, lucru ce presupune ca are evacuare rapida si "spatioasa", iar de consum ... oricarui motor ii creste consumul in momentul in care sistemul de evacuare e marit/are o capacitate de evacuare mai mare si permite evacuarea gazelor rapid Ele nu se deschid mai mult decit normal(supapele)dar se deschid atunci cind nu trebuie adica poate sa detoneze atunci cind cilindrul 4 evacueaza si cinindru 1 este pe compresie,deci pistonul urca! Cel mai mult afectate sunt atunci cind chiar evacueaza si ele sunt deschise cu tija lor foarte suptire expusa la o forta care pica pe ea oblic (daca stii cum arata configuratia orificiilor de evacuare) Ar mai fi o problema la cele mai multe moto au o mica gaura in evacuare care corespunde cu filtru de aer(evap control) si lista ar mai continula cu senzori de oxigen din toba etc Cred ca subestimezi puterea unei explozii in sistemul de evacuare,mai ales cele provocate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.