cristacke Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 am auzit ca la motoarele in 2 timpi evacuarile sunt calculate foarte bine. Daca le schimbi cica nu ar mai trage la fel de bine. stie cineva dak scot sitele din toba, credeti ca se va modifica ceva la putere? Credetei ca nu va mai trage la fel? ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 am auzit ca la motoarele in 2 timpi evacuarile sunt calculate foarte bine. Daca le schimbi cica nu ar mai trage la fel de bine. stie cineva dak scot sitele din toba, credeti ca se va modifica ceva la putere? Credetei ca nu va mai trage la fel? ..... Nu stiu cata putere o sa castigi, dar un lucru e sigur...iti va consuma aproape la dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 eu am inteles k o sa pierd putere nu ca o sa castig.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 (editat) eu am inteles k o sa pierd putere nu ca o sa castig.. Nu este exclus. In mod normal, o evacuare libera ar duce la eliberarea rapida a gazelor nearse si deci urmatoarea admisie se face pe "curat" deci ar trebui sa ai o crestere a puterii ca urmare a combustiei bune. Dar cum la 2T evacuarea nu se face pe ascensiunea pistonului, ci pe coborare, exista sansa ca printr-o evacuare prea rapida a gazelor, pistonul sa isi piarda mai rapid impulsul dat de explozie. E greu de calculat cat castigi fata de ce pierzi dar parerea mea personala este ca ceva putere tot castigi. Dar repet puterea aia pe care tu o castigi este net in defavoarea unui consum nejustificat de mare. Una peste alta, farticantul a calculat utilajul pentru o functionare optima in configuratia in care l-a produs. Bafta. Editat Februarie 28, 2008 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Nu este exclus. In mod normal, o evacuare libera ar duce la eliberarea rapida a gazelor nearse si deci urmatoarea admisie se face pe "curat" deci ar trebui sa ai o crestere a puterii ca urmare a combustiei bune. Dar cum la 2T evacuarea nu se face pe ascensiunea pistonului, ci pe coborare, exista sansa ca printr-o evacuare prea rapida a gazelor, pistonul sa isi piarda mai rapid impulsul dat de explozie. E greu de calculat cat castigi fata de ce pierzi dar parerea mea personala este ca ceva putere tot castigi. Dar repet puterea aia pe care tu o castigi este net in defavoarea unui consum nejustificat de mare. Una peste alta, farticantul a calculat utilajul pentru o functionare optima in configuratia in care l-a produs. Bafta. la 2t in cilindru intra amestec (benzina +aer) si din toba...oricat ar parea de ciudat. Eu nu as umbla la o toba 2t decat daca o schimb complet cu una sport 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 La motoarele mai noi inteleg ca sunt calculate evacuarile dar oare la cele vechi,mai ales socialiste,credeti ca se poate vorbi de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 La motoarele mai noi inteleg ca sunt calculate evacuarile dar oare la cele vechi,mai ales socialiste,credeti ca se poate vorbi de asa ceva? Absolut. Oricat de brutal ar fi rusul, la calcule i-a stat mintea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 eu vroiam sa scot sitele pt a face mai mult zgomot. nu vroiam sa castig putere dar nici sa pierd....deci voi ma sfatuiti sa nu umblu la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 ....deci voi ma sfatuiti sa nu umblu la ea eu te sfatuiesc sa-ti revizuiesti prioritatile si sa lasi zgomotu` mai la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Si Crazy Frog face mult zgomot, asta nu inseamna ca suna bine . Unul din secretele randamentului motorului in 2T este calculul tobei. Dupa aprindere in timpul detentei se descopera mai intai fereastra (lumina) de evacuare dar repede si in timp ce aceasta logic ramane descoperita pistonul in coborare deschide si lumina de admisie. Fie prin profilarea pistonului (metoda veche) fie prin orientarea ferestrelor de admisie/evacuare se reuseste ca o cantitate cat mai mare de amestec proaspat sa ramana totusi in cilindru in timp ce gazele arse ies. Insa din constructie o cantitate foarte mare de amestec carburant se pierde prin baleiaj de la fereastra de admisie catre cea de evacuare scazand randamentul. Toba precum bine a spus ITS intoarce o parte din ce s-ar pierde fara ea. Deci las-o asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 am auzit ca la motoarele in 2 timpi evacuarile sunt calculate foarte bine. Daca le schimbi cica nu ar mai trage la fel de bine. stie cineva dak scot sitele din toba, credeti ca se va modifica ceva la putere? Credetei ca nu va mai trage la fel? ..... Categoric va "trage" mult mai prost!!! http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24157 Lectura placuta! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 1, 2008 Autor Share Postat Martie 1, 2008 mda am inteles....deci ramanem cu sunetul de facut floricele...ca totul sa mearga bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.