S L Y Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 am si eu o problema cu un garelli match din 2002 daca il pornesc in decurs de km 2 ore porneste din prima...daca il las mai mult de 2-3 ore nepornit trebuie sa ii dau crek 100 d pedale...ma poate ajuta cnva???stiti d la c poate fi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 daca e in 4T motoru` verifica supapele ..s`ar putea ca supapa de admisie si nu se deskida si sa n`ai compresie..asha am patit eu la piaggio zip 4t model 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Verifica instalatia de alimentare cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 daca e in 4T motoru` verifica supapele ..s`ar putea ca supapa de admisie si nu se deskida si sa n`ai compresie..asha am patit eu la piaggio zip 4t model 2005. de acord, fa rost de un manometru sau dute la un service ca au ei si verifica compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S L Y Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 e in 2T si nu am soc automat...nu porneste la rece...c imi recomandati???sa imi iau un soc electronic?sau sa schimb pistonu...ca inclin sa cred ca e d la compresie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Inainte de al porni trage socu...si ar trebuii sa porneasca usor. P.S. Se mai fac filme pe la voi prin Motru?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S L Y Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 1)dak citeai mai sus vedeai k am zis k nu am soc... 2)da s mai fac:> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Ai zis ca nu ai soc electric/automat...nu ai nici soc manual??? Asa scuter sa naiba soc nam mai auzit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Ai incercat sa scoti bujia dupa ce l-ai lasat un timp nepornit si sa vezi in ce stare e? Sa nu fie de la sist de alimentare, respectiv robinetul vacuumatic sa nu mai inchida bine si sa-ti innece motorul. Compresia o poti verifica si intr-un mod mai romanesc sa zic asa prin 2 metode: 1 Pedala de pornire: trebuie sa puna ceva rezistenta, nu trebuie sa mearga F. usor. 2) Scoti bujia pui degetul akolo si dai la automat sau pui pe cineva sa dea la pedala. Nu ar trebuii sa poti impiedica aerul sa iese tinand degetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Ai incercat sa scoti bujia dupa ce l-ai lasat un timp nepornit si sa vezi in ce stare e? Sa nu fie de la sist de alimentare, respectiv robinetul vacuumatic sa nu mai inchida bine si sa-ti innece motorul. Compresia o poti verifica si intr-un mod mai romanesc sa zic asa prin 2 metode: 1 Pedala de pornire: trebuie sa puna ceva rezistenta, nu trebuie sa mearga F. usor. 2) Scoti bujia pui degetul akolo si dai la automat sau pui pe cineva sa dea la pedala. Nu ar trebuii sa poti impiedica aerul sa iese tinand degetul. la a 2 a metoda nu inteleg , cum adik sa ti degetu ???? nici la 2 atm nu pot sa tii aeru` acolo ) dapoi la 10 sau cate trebuie sa aibe un 2t , doar sa`ti dai seama cat de tare iese aeru` dar oricum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S L Y Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 unde e socu manual?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 unde e socu manual?? sub butonul de claxon trebuie sa ai o maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S L Y Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 aia e k nu am maneta...:-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 aia e k nu am maneta...:-s nu ai nici deasupra pedalei un cablu cu ceva mai gros la capat?am vazut la unele SR-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S L Y Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 nu...e obligatoriu sa aiba toate scuterele soc manual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 la naiba,,,scuter fara SOC???nu am auzit!!......daca nu ai soc fa-o romaneste!astupa filtrul de aer SAU MATODA MAI izolata de noi,,,da-i cu spay daca nici atunci nu porneste nu e bine ! asta in cazul in care ai totul bine pus la punct daca nu porneste dute la un service si verifica compresia!la cald pistonul +segmenti se dilata pt ca cel racit este cilindrul!si din aceasta dilatare s-ar putea sa ai compresie ceva ceva mai buna dar nu cu mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 la naiba,,,scuter fara SOC???nu am auzit!!......daca nu ai soc fa-o romaneste!astupa filtrul de aer SAU MATODA MAI izolata de noi,,,da-i cu spay daca nici atunci nu porneste nu e bine ! asta in cazul in care ai totul bine pus la punct daca nu porneste dute la un service si verifica compresia!la cald pistonul +segmenti se dilata pt ca cel racit este cilindrul!si din aceasta dilatare s-ar putea sa ai compresie ceva ceva mai buna dar nu cu mult! imposibil scuter fara soc ...probabil are soc automat si nu stie unde ii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 eu la dna'ul meu am soc automat cand e rece motorul incepe sa se tureze singur pana ajunge la o anumita temperatura ... si atunci incepe sa "toarca" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 eu la dna'ul meu am soc automat cand e rece motorul incepe sa se tureze singur pana ajunge la o anumita temperatura ... si atunci incepe sa "toarca" exact asa ii si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Si mie mi s-a stricat releul de pornire in seara asta apas pe "Start" tzacane releul,si ca sa nu ziceti ca e din altceva am pus mana pe el si se simte ca tzacane acolo inauntru. Acum ramane sa gasesc unul.. Nu are nimeni pe acasa un releu de pornire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Si mie mi s-a stricat releul de pornire in seara asta apas pe "Start" tzacane releul,si ca sa nu ziceti ca e din altceva am pus mana pe el si se simte ca tzacane acolo inauntru. Acum ramane sa gasesc unul.. Nu are nimeni pe acasa un releu de pornire ? Daca releul iti tacane, respectiv cupleaza atunci de cele mai multe ori problema nu-i de la el. Verifica electromotorul, bateria si eventual vreo siguranta daca ai Daca toate acestea functioneaza normal cred ca problema ta este undeva in instalatia electrica, presupunand ca ai aprinderea functionala Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Ai putea sa incerci cu o alta baterie sau sa ajuti bateria ta cu una de masina. Daca problema persista, atunci da e releul. Daca nu... e bateria, se mai intampla sa faca asa cand e pe duca si nu mai da curent cum trebuie. Sly: Daca nu ai nici o maneta nimic, deobicei in stanga pe langa claxon p'acolo, inseamna ca ai soc electronic. Dar, tind sa cred ca problema ta nu e de la soc, deoarece si fara soc, acum s-a mai incalzit si ai putea porni fara probleme scuterul cu acceleratia putin trasa. Defapt si fara nici un fel de soc, daca motorul nu ar avea probleme ar porni la relantiu, sau putin ajutat de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Si io am problema cu bateria sau nu stiu ce.. Deci pun contactu nimic ii dau pedala porneste. Pornesc scuteru ii fac scurt la firele de la baterie nu ii curent pe ele nu vine oare unde ii problema bateria are curent... nici nu primeste nici nu da inapoi curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Si io am problema cu bateria sau nu stiu ce.. Deci pun contactu nimic ii dau pedala porneste. Pornesc scuteru ii fac scurt la firele de la baterie nu ii curent pe ele nu vine oare unde ii problema bateria are curent... nici nu primeste nici nu da inapoi curent verifica siguranta de la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
23clau Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Sal am și eu un ktm sxf 450 și am probleme la pornire dacă ma puteți ajuta cu un sfat învârte greu și bateria e noua electromotoru la fel Ce probleme ar putea avea îl pot porni doar cu robotu la cât de greu învârte motoru și la ce compresie are sa fie avans prea mare sau motoru sa nu fie pus bine la punct motoru trage foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.