nvmoldovan Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Da il mai am dar am incercat eu sa il repar, a mers 2 saptamani si acum iar nu mai merge, bine eu nu am niste maini foarte "fine" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Cumpara-ti CDI nou, altfel vei ramane in pom cat de curand. Stiu ca e mult sa dai 150 euro cand dai pe motor 900e, dar aia e - platesti o cazatura, ai o cazatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 sau ma-i gidila-l p-ala pina vine geru' tot o sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 pt CDI incearca si aici, http://www.super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4. pt un cilindru 250 lei.mentionez ca nu am eu asa ceva, ci userul Eliadar si-a pus pe Africa 2 bucati si e incantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 da e buuna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 din cei care ati folosit ulei Yaco ce parere aveti despre el, e bun sau nu? as vrea sa bag asa ceva http://motodiscount.ro/Yacco_MVX_500_4T_10W30_NEW_4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Eu numai cu yaco merg 15w50 dar pot sa zic ca este foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Yacco 15W50 MVX500 100% semisintetic e superbun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 100% semisintetic? E echivalent cu 50% sintetic? Acum exista si varianta 10W50 semisintetic. Mai bun pentru anotimpuri reci si destul de vascos cand se incinge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Hai ne vedem toti Dominatorii maine pe 1la carrefour baneasa ,pot venii si alte modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
izyryder Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 ce dimensiune de lant sa folosesc pe pinioane 15-45 ? ar merge asa ceva 520VX/108? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 care ai un levier de frina de domi din '89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) are cineva un pinion atac de domi `88 cu 6 caneluri? nu ma intereseaza starea lui, doar sa fie in 6 caneluri si 1 siguranta pentru pinion cu 6 caneluri. Editat Decembrie 12, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Iti pot aduce eu unul nou, aftermarket, la 65 lei. Timp de livrare 1-2 saptamani. Siguranta aia se poate fabrica dintr-o tabla groasa. Costa vreo 2 euro la Honda. Pinionul OEM nu se mai fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 ma inscriu eu pt un astfel de pinion, cu 15 dinti,,,,, se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Salut. Am de dat o roata fata, etriere (fata - spate), si parca, un far de domi, preturile...vedem noi. Daca sunteti interesati da'ti un pm sau 0751185194. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Salutare, caut patinele distributie in stare buna daca are careva la vanzare si o adresa de unde sa iau un lant distributie. multumesc si SARBATORI FERICITE Salutare, caut patinele distributie in stare buna daca are careva la vanzare si o adresa de unde sa iau un lant distributie. multumesc si SARBATORI FERICITE cu lantul am rezolvat, am luat nou, acum problema e la patinele alea daca are careva din dezmembrarea vreunui domi sa fie sanatoase si la pret omenesc. Deci, (fara deci)... am desfacut si eu motorul(prima data) ca nu mai mergea cum trebuie, initial am crezut ca e problema de la axul cu came mai exact decompresorul ala, invartea motorul dar la un moment dat nu mai avea putere destula sa il intoarca ... ce am gasit inauntru: axul cu came arata si functioneaza perfect insa lantul de la distributie era foarte uzat la fel si patinele dar la astea nu prea stiu cum sa stabilesc gradul de uzura, ce am mai gasit la supape cele de admisie aveau un strat foarte gros de calamina. intrebare care ar putea fi cauza. am sa incarc ceva poze cu uzurile cred ca maine. Editat Decembrie 22, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Poate pe timpul iernii ai pune-ai ulei in capul pistonului,o practica"inteligenta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Ionut,,,,,vezi la userul unchiu el avea ceva patine nu noi, dar zice ca in stare buna SARBA(U)TORI FERICITE!!!!!!!!! tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 MULTUMIM DE URARI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Inafara de patine are cumva careva angrenajul complet pentru kick stareter de vanzare ca tare ma tenteaza avand in vedere ca tot e desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Cu kick e adevaraciune ca la bobbere,plus avantajul ca daca ai bateria consumata sau probleme cu electromot.& comp.,na-i nici o treaba,o lovitura si ai plecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 a montat careva sistem kickstart pe domi care e prevazut fara, eventual daca se poate atasa poza cu ce anume componente e nevoie pentru transformarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Eu am montat chik pe domi dar trebuie sa schimbi si un ax de la cutie! Axul pe care vine pinionul de la lantul de transmisie,pentru ca an partea ambreiajului are capatul neprelucrat pe care vine un pinion ce angreneaza pe cel de la carcasa ambreiajului cand actionezi pedala de pornire.Acel pinion nu se regaseste an motorul ce nu este prevazut cu pedala de pornire,cauza pentru care nici axul nu este strunjit la cota pentru acel pinion,si daca al strunjesti se duce cimentarea de pe ax si nu ai facut nimic!Ati trebuie sistemul de chik plus acel pinion plus axul din cutie care sunt de model Domi din 88 sau de xr 600! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 1. ax tren primar de domi 88 + bucsa care vine pe el + idle gear care vine pe el, piesele astea se gasesc doar pe domi 88 + pinion de atac pe 6 caneluri(dupa 91 cred toate au pinion atac pe 12 caneluri) 2. angrenajul de kick + pedala kick + capac ambreiaj domi 88 3. eu pe slr am avut nevoie sa imi fac un distantier pentru ca pinionul de la pompa de ulei nu e tinut de capacul de domi88 (aici trebuie sa va interesati daca pompa de ulei de pe domi 88 e identica cu a voastra sau nu) daca va uitati la modelul de pompa de ulei din ani diferiti o sa vedeti ca una are un gat mai lung la pinionul pompei de ulei, diferenta de surplus de material difera de la un capac ambreiaj la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.