Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai mah, nu arcu se duce, ci uleiu si gazu din amortizor. Alea confera componenta dinamica a amortizarii. Daca ar fi arcul piesa de baza, ar oscila suspensia 10 minute dupa ce iei o groapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!

dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston.

 

sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mah, nu arcu se duce, ci uleiu si gazu din amortizor. Alea confera componenta dinamica a amortizarii. Daca ar fi arcul piesa de baza, ar oscila suspensia 10 minute dupa ce iei o groapa.

 

 

uleiul intra in actiune pe revenire, puterea de sustinere o ofera arcul, iar daca arcul este obosit motoreta se lasa, mai ales cu greutate (bagaj + pasager)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!

dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston.

 

sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine.

Ei bine, s-o stapanesti sanatos si s-o pregatesti cat mai repede pentru drum lung si accidentat! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!

dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston.

 

sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine.

 

Felicitari! Sa ai noroc de ea si sa dai de baut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!

dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston.

 

sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine.

FELICITARI !!! Ai facut o achizitie excelenta. Dominatoarele sant niste motoare deosebite (mai ales astea din 92" :P :) :P )iar posesorii lor niste oameni mai mult decat deosebiti. SA-L STAPANESTI sanatos !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!

dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston.

 

sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine.

sa te poarte sanatos si sa aveti grija unu de altu , ai facut o alegere buna ca vorba aia HONDA E NR1 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste ,

-ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie

-supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa

deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba

-oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu?

ce credeti ca ar fi? :P

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e asa bine sa il lasi la 1200 de ture. are de suferit ungerea.

 

pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste ,

-ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie

-supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa

deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba

-oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu?

ce credeti ca ar fi? :P

Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400.

 

Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400.

 

Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta.

[/quote

relantiu e la 1400-1500 dar am vrut sa zic ca sta si mai jos si nu moare, pot face reglaju eu sau e cava mai complicat si trebuie sa merg la cineva care stie? sa incerc sa vad la cat e reglat aeru?

 

Mesaj completat

pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles.

il las cu socu pornit un pic si cand plec cu el il imping

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei, poti incerca si tu sa reglezi carburatia. Oricum e doar un singur amarat de surub.

aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos?

3,5 DESURUBAT dupa ce ajungi la capat.

 

 

bai, e jumatatea lui mai si inca mai reglam la carburatoare? Luati muntii la cutreierat, gratarele la incins si ursii la dans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma scoateti din "intuneric" ... ce e piesa asta ? 2v0ocvd.jpg si la mine de ce lipseste 2rh4c9i.jpg ce stie sa faca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reciclator de gaze nearse. O prostie care de dragul mediului, papa ceva putere si impute motoru cu gaze semiarse. E mai bine fara, daca e legal. Opinia personala e ca e mai bine sa fie cilindrul pentru asa ceva si sa nu aiba: ai 2 puncte de prindere in care ai putea fixa un ambreiaj hidraulic :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? :P

Da, "pilot screw" se numeste. De altfel, avand in vedere ca va trebui sa incepi reglajul prin a-l strange pana la maxim (dar nu cu toti muschii!!!) si apoi sa-l elibereji 3 ture jumate, va fi foarte simplu sa il identifici pe carb, deoarece ar trebui sa fie singurul surub care se mai poate strange! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubu e pe fatza de jos a carburatorului, accesibil din stanga (in dreapta te incurca piesa care tine cablurile). Cred ca pilot screw este denumirea in engleza.

mersi ala era am fost si era reglat la 4 ture jumate , acum l-am dat la 3 ture jumate si merge mai rotund motoru o sa plec la o tura mai incolo sa vad care cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...