switch Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?! Nu prea bagi domi-ul pe unde se incarca prea tare aripa. ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar ) ) Baterie iei de care are motoru in mod normal. Daca iei prea mare, una la mana nu incape in locasul ei (la japonezele astea intra fix) si doi la mana risti sa prajesti releul de incarcare daca e bateria prea moarta. sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza. Eu am facut peste 10000km anu trecut, din care mai mult de jumate in Bucuresti. Am mers si la -5 grade si nu am avut nici o greatza. Atata doar ca trebuia incalzita inainte de plecare iar la franare trebuia atentie (asfalt rece + gume reci = aderenta proasta). Mi se pare o motocicleta extraordinara pentru trafic urban + imprejurimi. Poti sa faci si 600km intr-o zi fara prea mari probleme, asta cu pasager si bagaj. Poti sa o duci la munte -- ii plac serpentinele daca ai gume bune si sange in tine Eu as schimba-o pe doua motoare: un DR350 pt frecat prin oras de unu singur si un 1100GS pentru plimbari Dominatorul le face pe ambele foarte bine, dar ar merge ceva 20 kg in minus cand te strecori sau vreo 20cp in plus la drum lung. Editat Martie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 ...dar ar merge ceva 20 kg in minus cand te strecori sau vreo 20cp in plus la drum lung. Io zic in cazul asta sa-ti iei un cross de 250 in doi timp (de exemplu CR, ca sa nu schimbi marca) si ai avea cu 70kg in minus si cu 20cp in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro. Mesaj completat corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro. Mesaj completat corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro. Daca nu aranajezi in asa fel incat sa apara acelasi mesaj si a treia oara, inseamna ca nu esti convins de ceea ce spui P.S. Server-ul asta pe care ruleaza forumul merge uneori extrem de prost, asa ca daca dai cu Refresh dupa ce ai postat (in speranta ca se va schimba ceva la ecranul alb-exasperant) ai sanse sa-ti multiplici unul si acelasi mesaj, la fel cum s-a intamplat si acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?! ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar ) ) sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza. thx nu iti recomand sa mergi iarna cu motor prin trafic. iti sta gandul la degetele inghetate, cauciuc inghetat pe asfalt inghetat e sinucidere, domi o sa iti pastrezi pentru sezonul martie- noiembrie iar vinul fiert pentru sezonul noiembrie-martie. daca ai dealuri si vrei sa faci niste turturi la nas, de Craciun merge o endureala prin zapada, dar cu motor de 100 kile, 30 -45 cp, strict cu gume de hard enduro si sa nu fi insurat. Mesaj completat cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?! ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar ) ) sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza. thx nu iti recomand sa mergi iarna cu motor prin trafic. iti sta gandul la degetele inghetate, cauciuc inghetat pe asfalt inghetat e sinucidere, domi o sa iti pastrezi pentru sezonul martie- noiembrie iar vinul fiert pentru sezonul noiembrie-martie. daca ai dealuri si vrei sa faci niste turturi la nas, de Craciun merge o endureala prin zapada, dar cu motor de 100 kile, 30 -45 cp, strict cu gume de hard enduro si sa nu fi insurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Userul lui trebia sa fie domotox, dar a dat refresh Mesaj completat Userul lui trebia sa fie domotox, dar a dat refresh Editat Martie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 La Dominator exista doar aripa joasa, deasupra rotii (din fabrica cel putin). Daca pui aripa inalta intreaga, e foarte posibil ca la viteza sa strici fluxul de aer catre airbox. Povesteau niste baieti ca pe dyno le ieseau ~50 cai cu motor modificat, dar la drum intins parca erau cu scuteru. Aripa inalta trebuie cel putin sa nu aiba absult nimic in partea din spate (deci sa fie doar de la jug in fatza). Motorul devenea din nou sprinten odata cu demontarea aripii inalte (si revenea la scuter mare cand o montau la loc). se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) acelea sunt modele modificate de Honda pentru concurs. cine stie ce alte "mici" modificari mai aveau (ma gandesc doar la raport de compresie mai mare, jeting de carb mai mare, volanta usurata, tobe "libere", supape marite) - inclinand spre performanta, nu spre "rezistenta" in timp. in orice caz. aripa pusa sus este facuta pentru a evita incarcarea si blocarea rotii fata cu noroi. daca ai tkc-uri 80 si iesi mult in padure/mlastina ar fi o idee buna sa pui o astfel de aripa. dar pentru racirea motorului la viteza si "alimentarea" airboxului cu aer e o idee proasta. Editat Martie 19, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva... Modificari pentru raliu. Mai mult ca sigur si airboxul este deschis (filtru de aer expus, nu incasetat), pe langa tobe si re-jetting la carburatoare. Da, poti pune aripa sus. Insa racirea si fluxul de aer catre motor sunt afectate in mod negativ. Se poate rezolva partial daca aripa e de KTM (adica nu prea mult curbata in jos in partea din fatza) si daca o decupezi in spate sau ii faci niste fante. De exemplu: http://www.amazon.com/Acerbis-Universal-Su...r/dp/B001BZZHYW ; partea proasta e ca nu stiu in ce masura afecteaza asta fluxul de aer. Probabil va avea un impact mult mai redus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva... Domi rules ! Ma uitam la film si mi-am adus aminte de plimbarica facuta cu cea a lui @emil_rks. Usoara, manevrabila si funky creatura, comparand-o cu animalul meu. Da, poti pune aripa sus. Insa racirea si fluxul de aer catre motor sunt afectate in mod negativ. Se poate rezolva partial daca aripa e de KTM (adica nu prea mult curbata in jos in partea din fatza) si daca o decupezi in spate sau ii faci niste fante. De exemplu: http://www.amazon.com/Acerbis-Universal-Su...r/dp/B001BZZHYW ; partea proasta e ca nu stiu in ce masura afecteaza asta fluxul de aer. Probabil va avea un impact mult mai redus. Intr-o perioada vroiam sa imi pun si eu o aripa din asta de supermoto. Are un design super fain, ce-i drept. Pana am mers o data, cateva ore bune prin camp (Dobrogea), pe namol acoperit de paie si vreascuri de iarba. La un moment dat am vazut aripa fata scuturand-se total atipic, haotic, foarte mult in stanga si in dreapta. Mult mai mult decat te-ai astepta sa o poti indoi si de pe loc, cu mana. Cand m-am oprit sa vad ce are, am gasit lipite pe interiorul ei kilograme de namol. Namol cleios si paie. Din ce am citit prin mai multe locuri, aripile de enduro sunt mai flexibile la asemenea solicitari si sunt gandite pentru situatii ca cea de mai sus. Pe cand cele de supermoto, nu. Nu le-am testat pe cele de supermoto in camp si namol, asa ca nu luati de bun 100%. Poate ca la una mai rigida nici nu s-ar fi lipit namolul. Sau poate da. In schimb, sunt f. de acord cu fantele de aerisire in partea din spate a aripii. Foarte multi recurg la aceasta solutie. Si nu trebuie sa fie atat de mari ca la aripa de pe Amazon, ci mai mici si mai dese, ca sa nu treaca tot namolul. Editat Martie 19, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Userul lui trebia sa fie domotox, dar a dat refresh Mesaj completat Userul lui trebia sa fie domotox, dar a dat refresh Daca nu aranajezi in asa fel incat sa apara acelasi mesaj si a treia oara, inseamna ca nu esti convins de ceea ce spui biggrin.gif P.S. Server-ul asta pe care ruleaza forumul merge uneori extrem de prost, asa ca daca dai cu Refresh dupa ce ai postat (in speranta ca se va schimba ceva la ecranul alb-exasperant) ai sanse sa-ti multiplici unul si acelasi mesaj, la fel cum s-a intamplat si acum. P.S. HA Ha ha Mesaj completat In schimb, sunt f. de acord cu fantele de aerisire in partea din spate a aripii. Foarte multi recurg la aceasta solutie. Si nu trebuie sa fie atat de mari ca la aripa de pe Amazon, ci mai mici si mai dese, ca sa nu treaca tot namolul. Of, cu fantele astea. Daca-s mari, nu e bine, ca sare noroiu. Daca- mai mici si mai dese, iar nu e bine, ca daca nu trece tot noroiul, atunci acesta se depune si in final acopera fantele, deci e ca si cum nu le-ai avea deci... Mesaj completat se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva... Cum ai gasit link-ul acesta interesant? Cumva la semnatura mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 salut! mai am o problema la doni se opreste motorul ;a mers pe ploaie, sau la spalat cu presiune,,,,stiti voi,,,la jetul ala,,,DAR NU SI DACA DAU CU FURTUNUL apa la greu. practic, am inundat motorul si nu s-a oprit. daca am dat iar cu jetul,,,in 2 sec a amutit. a mai patit careva asa ceva? vreo parere? multumesc numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 salut!mai am o problema la doni se opreste motorul ;a mers pe ploaie, sau la spalat cu presiune,,,,stiti voi,,,la jetul ala,,,DAR NU SI DACA DAU CU FURTUNUL apa la greu. practic, am inundat motorul si nu s-a oprit. daca am dat iar cu jetul,,,in 2 sec a amutit. a mai patit careva asa ceva? vreo parere? multumesc numa bine cum ai bagat apa in motor de l-ai inundat? pe la filtru de aer ai dat cu furtunul la greu? sper ca nu trage stiuca mai bine ca pe olt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 se poate merge cu domi ridicat in scarite (pentru balans mai bun)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 salut!mai am o problema la doni se opreste motorul ;a mers pe ploaie, sau la spalat cu presiune,,,,stiti voi,,,la jetul ala,,,DAR NU SI DACA DAU CU FURTUNUL apa la greu. practic, am inundat motorul si nu s-a oprit. daca am dat iar cu jetul,,,in 2 sec a amutit. a mai patit careva asa ceva? vreo parere? multumesc numa bine sa intelegem ca l-ai spalat pornit si s-a oprit dupa ce ai dat cu apa? unde ai dat cu apa cand s-a oprit? l-ai spalat oprit si nu a mai pornit? ai dat ceva jos de pe el si a intrat apa unde nu trebuie? daca il speli pornit, se opreste deoarece scade turatia sub 1300 ca se raceste si moare motorul. Mesaj completat se poate merge cu domi ridicat in scarite (pentru balans mai bun)? cum il ridici in scarite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 se poate merge cu domi ridicat in scarite (pentru balans mai bun)? Cat vrei tu. Poti sa te si tzopai pe el in timp stai in scarite (adica sa faci "balans" pe verticala). Exista insa o limitare. Trebuie mai intai sa ai Domi inainte sa mergi in scarite pe Domi. Parerea mea Mesaj completat cum il ridici in scarite? Buna intrebare! Chiar, cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 dada nu-mi merge smile-ul ala zambaret. are o cadere de calciu, sau de presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 daca"el" este cel ce o conduce, relativ simplu.. se sprijina cu picioarele in scarite si impinge cu putere:) sunt absolut sigur ca ai inteles ce intrebam.... defaapt ma interesa cit de central sunt pozitionate scaritele, ca daca sunt prea in fata cind te ridici ajungi prea peste rezervor si incarci furca, daca sunt prea in spare cind te ridici ajungi greu la ghidon.. intelegeti voi care e ideea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro. uite eu am fost cu SLRu la marcat traseul pentru X-Enduro Raid 2009 Motorex, si vreau sa iti zic ca nu e frumos sa ti se incarce roata fata in asa hal ca la deal merge blocata de zici ca impingi busteni si la vale nu ai directie de sari peste ghidon... Am ajuns pe un pamant amesteca cu lut si mi s-a incarcat cauciucul la maxim... In concluzie dupa ce am cazut intr-un boschet am spart cu handguard de plastic si am rupt o oglinda ,m-am hotarat sa scot aripa fata ca nu reuseam sa descarc cauciucu doar cu surubelnita sau crengi(avea vreo 6 kg de la cat pamant o intrat). @dominator72 am schimbat ulei in furci Motorex 10W(10w am inteles ca e standard pentru domi) si in acelasi timp semeriguri ulei si semeringuri praf sta mai bine pe strada nu mai tzopaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 uite eu am fost cu SLRu la marcat traseul pentru X-Enduro Raid 2009 Motorex, si vreau sa iti zic ca nu e frumos sa ti se incarce roata fata in asa hal ca la deal merge blocata de zici ca impingi busteni si la vale nu ai directie de sari peste ghidon... Am ajuns pe un pamant amesteca cu lut si mi s-a incarcat cauciucul la maxim... In concluzie dupa ce am cazut intr-un boschet am spart cu handguard de plastic si am rupt o oglinda ,m-am hotarat sa scot aripa fata ca nu reuseam sa descarc cauciucu doar cu surubelnita sau crengi(avea vreo 6 kg de la cat pamant o intrat). @dominator72 am schimbat ulei in furci Motorex 10W(10w am inteles ca e standard pentru domi) si in acelasi timp semeriguri ulei si semeringuri praf sta mai bine pe strada nu mai tzopaie pe dominator nu se pun cauciucuri de cross...de asta se umplu ele de noroi de nu apuca sa cada noroiul dintre creste...fiecare poate sa mearga prin noroi lut cat roata cu gume de cross sau hard enduro pe dominator, dar nu pentru asta e facut. pai daca era asa pt. ce mai sunt motoarele de 400 si 250 de hard sau cross ? dominatorul e motor de forestiere, drumuri rele, asfalt variabil dar in nici un caz sa sari cu el peste trambulina sau sa il bagi pe coclauri cum era cel rosu de ne-ai trimis poze... Mesaj completat daca"el" este cel ce o conduce, relativ simplu.. se sprijina cu picioarele in scarite si impinge cu putere:)sunt absolut sigur ca ai inteles ce intrebam.... defaapt ma interesa cit de central sunt pozitionate scaritele, ca daca sunt prea in fata cind te ridici ajungi prea peste rezervor si incarci furca, daca sunt prea in spare cind te ridici ajungi greu la ghidon.. intelegeti voi care e ideea.. e moale suspensia, dar totusi nu se incarca furca atat de usor pentru ca nu trebuie sa te lasi in fata peste ghidon ca nu poti sa te tii in maini si nici nu poti frana, doar daca te duci peste cab iar motoru vine peste tine... faza e ca astea nu se prea invata la teorie, ci la practica din instinct si echilibru. Mesaj completat domnu Purice, tot ce are dominatorul de demonstrat e fiabilitatea la conditii diverse de drum. atentie. de drum. nici capacitati de hard enduro, nici de altele. respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) e moale suspensia, dar totusi nu se incarca furca atat de usor pentru ca nu trebuie sa te lasi in fata peste ghidon ca nu poti sa te tii in maini si nici nu poti frana, doar daca te duci peste cab iar motoru vine peste tine... faza e ca astea nu se prea invata la teorie, ci la practica din instinct si echilibru. In concluzie, mai bine vii la Herculane de 1 mai si ne arati live cum se merge in scarite cu furca moale ( ) si, deasemeni, tehnici de dat la stiuca in Clisura Dunarii. Prietenii stiu de ce: dupa care... nu mai stiu de ce Editat Martie 19, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 In concluzie, mai bine vii la Herculane de 1 mai si ne arati live cum se merge in scarite cu furca moale ( ) si, deasemeni, tehnici de dat la stiuca in Clisura Dunarii. Prietenii stiu de ce: dupa care... nu mai stiu de ce dar fiecare merge cu ea moale, ce sa va mai arat io? oricum vin dar ma distrez si eu cu butoanele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 dominatorul e motor de forestiere, drumuri rele, asfalt variabil dar in nici un caz sa sari cu el peste trambulina sau sa il bagi pe coclauri cum era cel rosu de ne-ai trimis poze... Mesaj completat domnu Purice, tot ce are dominatorul de demonstrat e fiabilitatea la conditii diverse de drum. atentie. de drum. nici capacitati de hard enduro, nici de altele. respecte dar se poate folosi si la trambuline dupa cum ai vazut cat despre ce ai zis mai sus... e parerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 dar se poate folosi si la trambuline dupa cum ai vazutcat despre ce ai zis mai sus... e parerea ta da dar asta era o strategie de marketing dusa la extrem ca sa le arate celor cu tenere ca au gresit marca...trebuia o strategie ca asta si au reusit la un raliu extrem. nu stiu daca vreunul dintre noi poate asa ceva ca aia din clip. produsul se adreseaza oamenilor obijnuiti dar trebuia o reclama sa impresioneze. parerea mea Mesaj completat ca si la dakar, imagine conteaza si se face aproape orice pt asta. pai sponsorul ala camel cat a platit ca sa i ramana numele in istorie ca ulterior sa castige renume ? in mod normal nu e incantator sa tragi 4 oameni un motor de 175 kile in sus prin noroaie si sa spui ca e de enduro pur sange cand il iei cu macaraua. cursa aia a fost pt. a duce la extrem produsul si a-i da renumele pe care il stim noi acum, sa se vanda in foarte multe exemplare si au reusit. Mesaj completat eram cu el pe marginea lacului la balea lac...ca m-o pus necazul sa cobor sa vada lumea ca totusi e motor de enduro putin...mai iesi daca poti pe iarba ''imbibata '' cu bucatele de piatra ascutita...si nu era panta cine stie ce...de sus ti se parea floare la ureche...de unde sufletu ca nu mai puteam iesi nicicum decat impuns de 3 oameni cu motorul turat...deci e totusi de drum...si am fost cu el si pe drum de TAF daca stii ce e ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) pai... motorul ar fi putut sa iasa daca avea si niste cauciucuri mai off, asa, 70-80%. si daca pui niste slikuri pe cel mai agresiv 300cc 2 timpi, nici ala nu mai iese. daca avea tourance-uri ca mine... slabe sanse Editat Martie 19, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.