turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Sieu la fel.Desi detin Domi de 3 ani ar fi prima iesire de acest gen.Adica o antalnire cu mai multe D omi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 La vara am de gand sa vin si eu la Dominatoriada, si sper sa mai aduc un amic care vine in concediu din Anglia pentru treaba asta special. @switch: de ce crezi ca lantul fara o/x-ring ar tine doar cateva mii de km? din teorie stiu ca asa ar trebuii sa fie dar sunt curios daca a probat cineva intreb pentru ca am de gand sa incerc si eu unul de la DID (520NZ) care are specificatii foarte bune ca rezistenta la intindere. E foarte adevarat ca necesita intretinere mai des - curatat + gresat dar si asa cred ca la km care ii fac eu (putini) e de preferat sa pun un lant nou care imi permit sa il schimb la sezon decat unul cel putin dublu ca pret care prea curand nu o sa am banii necesari sa il pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 @ toata lumea, lantul fara oring, fara ungere, are elasticitate mare, in principiu o sa ajungi la 2000km sa scoti cate 2 zale a testat un amic lant pe Y Tene, l-am schimbat undeva la 7000km eu am sa fac conversie la 525 x-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 218e kit frana supermoto (320mm - ai vazut la mine) 110e disc frana EBC (stock; 256mm; @dilly, inclusiv transport/ramburs oradea) Mersi mult! O sa intreb, sa vad si Vio cu cat ar aduce. Kit-ul de frana supermoto ce contine mai exact? Pompa, furtune, disc... si alt etrier sau un distantier ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Oringurile din cate stiu eu au rolul si menirea de a reduce frecarea antre zale si pentru a proteja tot odata sa nu intre mizerie la bolturi.Deci an principiu este destinat pentru multi km,an schimb cel fara oring este destinat an special mai mult pt motocros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Mersi mult!O sa intreb, sa vad si Vio cu cat ar aduce. Kit-ul de frana supermoto ce contine mai exact? Pompa, furtune, disc... si alt etrier sau un distantier ? Kit = disc si adaptor (inclusiv o pereche de suruburi). Cam atat iti trebuie, daca nu ai frana elastica si la brembo stiu ca nu-i problema asta. Eu am si furtun nou de la etrier la pompa (118 ron cu transport cu tot) si garnituri noi la etrier (70 lei cu totu), dar la mine era prea elastrica frana. Editat Februarie 21, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) lantul fara oringuri are o frecare mai mica si o durata de viata mai mica decat a celui cu X,Z,Yptrat RING... aceasta diferenta se poate modifica in functie de modalitatea de intretinere dar nu va fi mai mare de 1 luna de mers... ATENTIE: a nu se confunda lantul de MX(motocros) fara oringuri cu un lant de enduro, cel de MX e proiectat si executat sa tina 4-6 manse de 30 minute dupa care se schimba de aceea este mult mai ieftin. daca o sa cadeti in pacat o sa mergeti 1000 de km maxim. eu folosesc fara oringuri sa SM si cu oringuri la enduro/rally Mesaj completat "Jumba, atat timp cat merge pe strada... pica. Punct. Sau o scapi de tembeleu in parcare. Rezutlatul e ca plangi dupa plastice. Pentru ca fara tobe sa susina mobra, o sa iti faci praf scaritele , manerul, plasticul si saua la prima cazatura. Alea 10kg oricum sunt +/- la pasagera Iti alegi si tu pasagere mai usoare si gata Pai ce, asta nu-i mobra de mers singur ca la hard enduro... Apropo, iei ITP cu toba aia fara spaga? " mai SWICH nu incerc sa iti subminez autoritatea de mare sef de trib aici pe forum dar: cu itp-ul e simlplu tare, imprumuti doua tobe de la cineva pt o zi si gata treaba, cat despre treaba cu cazaturile.... fiecare dupa pricepere, eu zic ca motoretele in general au fost proiectate pentru a se merge cu ele nu pentru a fi trantite.... tu chiar crezi ca in cazul unei trante carenele nu vor avea de suferit??? apropos, parca aveai niste carene cu care te laudai ca sunt superbela, ce s-a intamplat cu ele de le vrei pe astea??? sau faci colectie? tonul tau un pic superior/imperativ m-a facut sa iti raspund asa. Editat Februarie 22, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) tonul tau un pic superior/imperativ m-a facut sa iti raspund asa. Stai calm ca nu ma atac. La fel cum sper ca nu te-ai atacat nici tu Asa scriu eu pe acilea. Tribu' lu peste prajit ca membru suntem io cu persoana mea si cu mine Pai incercam sa le salvez de la o soarta cruda. Eu am doua seturi de carene deja dar unu' din ele are nevoie de revopsire Editat Februarie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 hai cu 1200 pt domi, cine se baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Era cineva care vroia sa transforme domi an supermoto Mesaj completat Daca va place? eu zic ca este misto. Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Arata bine, ce-i drept. Cu o doua lucruri nu sunt de acord la el: 1. Nu mi se pare ca e ok stopul acolo, e greu de vazut, mai ales ca e inalta codita, iar la o franare puternica se ridica si mai mult, dintr-o masina relativ joasa nu se prea vede... iar eu traiesc cu impresia ca e foarte important sa se vada stopul/ stopurile (si la masina) 2. Nu vad unde sunt semnalizatoarele pe spate (poate sunt si nu le-am observat eu) In rest arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 semnalizatoarele le are sub sa Mesaj completat privire din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Am vazut. Sunt mai in fata decat ma asteptam Sunt curios ce modificari la motor/transmisie are , si ce viteza maxima prinde... de unde e? UK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 nu stiu lam gasit fara sa vreau pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 cam asa vreau sa il fac si eu roti turnate in schimb a venit bordul digital in 8 zile din USA, era marcat ca merchandise si nu am platit nici o alta taxa suplimentara pt el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 salutare sa ma laud si eu cu mobra mea Mesaj completat Ca era vorba de lant, de cateva zile am scos doua zale din lant. Mentionez, lant DID. Abia am reusit sa-l pun la loc, nu cred ca trebuia sa-l scurtez Mesaj completat phear_ok nu demulta vreme am fost in Oradea, mai precis la 1 Februarie 2011 si dupa ce mi-am rez treburile am zis hai sa fac o tura pe la magazinele de moto din Oradea (Nu am gasit numai unul, undeva langa piata mare). Am intrebat acolo ceva preturi si chiar am cumparat ceva(o bujie NGK dar mi s-a parut scumpa 24 ron deoarece din Baia Mare am cumparat una cu 14 ron) dar tipul de acolo mi-a spus ca e originala si s-ar putea sa fi cumparat una fabricata in Franta, nu in Japan, surpriza, dupa ce am ajuns acasa am vazut ca era una fabricata in Japan, identica cu ceaq cumparata din Oradea. Concluzie: e o diferenta de pret intre Oradea si Baia Mare (mult prea mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 a venit bordul digital in 8 zile din USA, era marcat ca merchandise si nu am platit nici o alta taxa suplimentara pt el Ai bafta la posta. La mine m-ar fi pus sa platesc Mie 2 borduri + 2 perechi de mansoane mi-au venit de la ei marcate Gift, deci ciuciu plata. Ne auzim pe saptamana viitoare pt detalii la montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 salutaresa ma laud si eu cu mobra mea Mesaj completat Ca era vorba de lant, de cateva zile am scos doua zale din lant. Mentionez, lant DID. Abia am reusit sa-l pun la loc, nu cred ca trebuia sa-l scurtez Mesaj completat phear_ok nu demulta vreme am fost in Oradea, mai precis la 1 Februarie 2011 si dupa ce mi-am rez treburile am zis hai sa fac o tura pe la magazinele de moto din Oradea (Nu am gasit numai unul, undeva langa piata mare). Am intrebat acolo ceva preturi si chiar am cumparat ceva(o bujie NGK dar mi s-a parut scumpa 24 ron deoarece din Baia Mare am cumparat una cu 14 ron) dar tipul de acolo mi-a spus ca e originala si s-ar putea sa fi cumparat una fabricata in Franta, nu in Japan, surpriza, dupa ce am ajuns acasa am vazut ca era una fabricata in Japan, identica cu ceaq cumparata din Oradea. Concluzie: e o diferenta de pret intre Oradea si Baia Mare (mult prea mare). Frumos domi Lantul din cate stiu se poate scurta dar iti trebuie presa pt el, cu presa faci treaba ok. Mai sa fie, da-mi si mie niste detalii despre magazinul acesta de langa piata mare, mai precis pe unde, ca nu stiam ca exista unul. Daca vrei sa zici ca era langa MUZEU, da, stiu ca e scump. Mesaj completat Sau macar descrie tipul care ti-a vandut. Era un tip mai solid pe la pe la 40-45 de ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Asa ceva 80 Dolari plus transport an SUA Mesaj completat Vreo 35 40 transportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 poate vreti sa vedeti cum arata un DOMINATOR cu atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 e tare shui,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mai ales ca atasul e pe stanga,,,,,,,, dc sa folosesti o Domi pt asa ceva???????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Arata incredibil de ciudat. Ati citit ce a scris omul? A lasat suspensia mai jos si pe fata si pe spate, are amortizor de virare intre moto si atas (cum e ala?), franele legate intre ele, deci si fata si spatele functioneaza apasand maneta de frana de pe ghidon (oare cum e? o fi eficient?) si vitezele se schimba de la niste butoane de pe ghidon, dar tot trebuie folosit ambreiajul. Deci practic ar cam fi o motocicleta pt persoane cu dizabilitati, nu? Partea cea mai tare e ca moto are doar 6000 km, deci daca nu s-au crapat toate piesele de cauciuc/plastic din motor, ar trebui sa fie cam ca si nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 mie nu imi place anuntul asta pare sa fie teapa dupa cum zicea in anunt,,,,se urca pe partea dreapta si isi pune scaunu cu rotile in atas? cum?????? doar zice ca e paralizat de la mijloc in jos,,,,,,in fine nu imi place nika la treaba asta cu exceptia mobrei in sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Mai sa fie, da-mi si mie niste detalii despre magazinul acesta de langa piata mare, mai precis pe unde, ca nu stiam ca exista unul. Daca vrei sa zici ca era langa MUZEU, da, stiu ca e scump. Mesaj completat Sau macar descrie tipul care ti-a vandut. Era un tip mai solid pe la pe la 40-45 de ani? Magazinul il gasesti dupa ce ai trecut de piata mare spre Nufarul (pe partea stanga dupa aprox 500 m de piata). cred ca e in carierul Cantemir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Magazinul il gasesti dupa ce ai trecut de piata mare spre Nufarul (pe partea stanga dupa aprox 500 m de piata). cred ca e in carierul Cantemir Aaaa.. Deci nu langa piata... stiu de ala, intr-o casa, are un caine negru care tot umbla prin magazin. Imi ceruse 500 lei pe un heidenau k60 de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.