Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salut tuturor.

 

De ieri sunt posesor de dominator... M-am uitat prin paginile topicului dar nu am reusit sa citesc tot.

 

Am vrut sa iau un bmw f650, dar dupa ce am vazut motoreta asta, m-am decis pe loc.... e primul meu enduro :D. Mai am o vacuta C1800R, dar e destul de anevoios sa mergi zi de zi cu ea in oras. Am dat 1100 euro pe ea impreuna cu niste accesorii, vreo 3 seturi de cauciucuri si un filtru kn nou. Mult-putin.. cam asta e pretul pe piata si mi se pare ca face toti banii.

 

Stiti pe cineva care se pricepe la modelul asta? Am cumparat-o pe criteriul vazut / placut / luat.. dar are cateva mici probleme care s-ar putea sa fie doar din reglaje plus cateva inlocuiri de consumabile (lantul nu stiu cat ma mai tine ca pana acum am avut doar pe cardan si nu am vazut lant decat la bicicleta)

 

Mi se pare ca trage foarte bine. Uneori ramane turata.. e de la cablul de la shock. Cand virez stanga se subtreaza pana moare. Cand virez dreapta se supratureaza :))) Virajele pe dreapta o sa fie mai patimase:)))

 

Nu ii merge kilometrajul...probabil e ceva pe la melc... trebuie sa desfac sa vad care e buba. La surubarit ma pricep dar la supape, tacheti, etc... trebuie macar sa vad la cineva inainte de a-mi baga nasul...Nu am auzit zgomote ciudate... dar se poate sa fiu un pic mai surd. Vreau sa o vada si cineva care a mai avut asa ceva in mana.

 

Aaaa.. si porneste destul de greu dimineata....pot spune chiar foarte greu.

post-49816-1297641743_thumb.jpg

post-49816-1297641761_thumb.jpg

post-49816-1297641784_thumb.jpg

post-49816-1297641796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare ca trage foarte bine. Uneori ramane turata.. e de la cablul de la shock. Cand virez stanga se subtreaza pana moare. Cand virez dreapta se supratureaza :))) Virajele pe dreapta o sa fie mai patimase:)))

 

Nu ii merge kilometrajul...probabil e ceva pe la melc... trebuie sa desfac sa vad care e buba. La surubarit ma pricep dar la supape, tacheti, etc... trebuie macar sa vad la cineva inainte de a-mi baga nasul...Nu am auzit zgomote ciudate... dar se poate sa fiu un pic mai surd. Vreau sa o vada si cineva care a mai avut asa ceva in mana.

 

Stiu de ce iti pleaca greu: in mod normal, cablul de soc e intins la maxim. Daca nu il rutezi calumea intre carb sau ghidonul, daca agata prin camasa sau e prost reglat, daca e mai inalt ghidonul decat standard - toate astea produc simptomele cu turatu aiurea.

 

Totodata daca a fost facuta carburatia cu socul putin deschis, o sa porneasca greu si o sa mearga ca dracu.

 

Kilometraju daca nu merge, uita de el. E un melc de plastic, ce dintr-un motiv dubios se mananca. Ideea e ca odata ce s-a mancat, se va manca si a doua oara daca il inlocuiesti. Nu-i de la rulmenti, nu-i de la cuplul de strangere al axului... nu stiu ce sa zic. Sunt a nshpe miia persoana care a schimbat doi melci si s-a lasat pagubas. Acu mi-am pus bord electronic (costa cam cat 3 melci de km).

 

 

BTW: e cu carene sau fara? :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Switch!

 

Am mai vb in mare despre bordul electornic, am citit ce ai mai scris despre cand l-ai montat pe al tau, spune-mi te rog cat ma costa daca vreau si eu, cu tot cu manopera in cazul in care ai timp sa te ocupi de mine.

 

Multumesc anticipat, numai bine!

 

(as dori te rog sa mai stiu un pret aproximativ pt CDI, pt sh, si pt unul nou)

 

... pe zi ce trece cred ca nu mai dau dominatorul, prea ies in pierdere, si in afara de faptul ca nu are ABS (am citit ce ai scris acolo, mai exista cineva care a pus ABS pe Domi sau vei fi deschizator de drumuri?) si ca nu are injectie, e un mono dual-sport cat se poate de aproape de perfectiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Switch!

 

Am mai vb in mare despre bordul electornic, am citit ce ai mai scris despre cand l-ai montat pe al tau, spune-mi te rog cat ma costa daca vreau si eu, cu tot cu manopera in cazul in care ai timp sa te ocupi de mine.

 

Multumesc anticipat, numai bine!

 

(as dori te rog sa mai stiu un pret aproximativ pt CDI, pt sh, si pt unul nou)

 

... pe zi ce trece cred ca nu mai dau dominatorul, prea ies in pierdere, si in afara de faptul ca nu are ABS (am citit ce ai scris acolo, mai exista cineva care a pus ABS pe Domi sau vei fi deschizator de drumuri?) si ca nu are injectie, e un mono dual-sport cat se poate de aproape de perfectiune

 

 

Hai sa vedem.

 

CDI sh se da intre 70 si 100 de iepuroi

CDI nou (Ignitech) e vreo 140 euro cu transport cu tot; sa-mi zici daca vrei poate ne combinam la transport

Bord electronic = 165 DOLARI (USD), inclusiv transport si TVA

 

De manopera ne intelegem noi. Vezi poate mai vrea careva - economisiti la transport. Apropo, TVAul (1/5 din factura) e posibil sa nu il platesti, daca sunt de treaba americanii (cu mine au fost).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cu carene. MI-a dat inca un far cam obosit (merge de enduro) cu aripa fata tot pentru enduro in cazul in care vreau sa scot carenele. D'asta am si pus poze cu cele 2 variante.

 

Trebuie sa fac o lista cu piese ca sa le inlocuiesc...

 

Ghidonul are niste inaltatoare care nu cred ca sunt ale lui. Le dau jos daca e nevoie ca nici eu nu sunt foarte inalt.

 

Azi am luat un ulei pentru el Castrol 10W40 - 4 litri la oferta cu o husa si 3 sprayiuri imense de intretinere lant - 180 lei parca. Nu stiu daca e cel mai potrivit pentru motor, dar daca nu e bun il bag in cealalta.

 

Mesaj completat

salut!

a montat cineva proiectoare sau crashbar-uri pe Dominator? as vrea sa le confectionez...

 

 

Vreau si eu proiectoare si crashbar. Am vazut cateva modele pe net. Poate facem impreuna si iesim mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar

 

- vreo 15 modele va arat, sa gasesc numa pozele

- daca nu aveti unde se pot face la Cluj la HeavyDuties; detalii pe PM sau direct vb cu baietii

 

Proiectoare

 

- nu recomand proiectoare normale; de ce? 2x55w plus 55w far + 5w pozitie spate = 180w, adica exact puterea data de alternator la 5500RPM!!! Cu alte cuvinte, oriunde sub 6000rpm motorul merge practic 'pe baterie'.

- sunt viabile doar proiectoare LED in combinatie cu Xenon + conversie LED (in bord) + eventual semnale LED (cu releu nu cu rezistente!)

 

Justificare:

Normal: 55w far + 10w bord + 5w pozitie spate

Xenon/LED: 35w far + 1w bord + 5w pozitie spate (economie de aproape 30w)

Proiectoare halogen standard: 110w (too much)

Proiectoare halogen mici: 70w (nu recomand - nu isi justifica investitia)

Proiectoare (pereche, da?) LED: 48w (flood) sau 18w (spot)

 

Daca nu vand dracia imi pun la loc Xenonu si ii trag si proiectoare de 2x24w cu 2 setari de intensitate (30w sau 48w).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este cu incarcarea... am masurat cand am pus mansoanele incalzilte. in mod normal, fara consumatori, la ralanti am cam 14.7 V. cu mansoanele scade, dar foarte putin 14.6V, cand pornesc farul scade brusc la 13.9V (cu mansoane si faza scurta).

 

ce am vazut in schimb, anul trecut la balea, un domi cu nr de polonia, cu un proiector dreptunghiular, prins sub masca, aproximativ acolo unde e ghidajul de cablu de km. era un proiector cu led, farul era normal din cate am observat eu...

se potrivea destul de bine proiectorul ala... nu parea in plus...

 

o alta metoda de verificare cum ar merge pus un consumator ar fi pur si simplu pornit motorul, lasat la ralanti, si legat consumatorul ala la baterie. pornit far si alt consumator (maxim posibil) si masurat cu cat incarca. din cate stiu daca e peste 13.5 ar trebui sa fie ok, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu da - daca nu face fata alternatorul (ansamblul stator-releu, ma rog), tensiunea in circuit (merge masurata tot timpul intre +ul si -ul bateriei) o sa scada sub 12.8V si motocicleta va merge 'pe baterie'.

 

Ca sa testezi, legi - cum a zis si phreak - consumatorul pe baterie si masori tensiunea in circuit (pe baterie) la relanti, la 3000RPM si la 5000rpm. Asa vezi cum reactioneaza motocicleta la imrpovizatia ta. Daca tensiunea e intre 13.5 si 15.5 esti in carti. In practica, peste 13V e ok, cu toate ca d'abia scoti asta la relanti.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

 

De ieri sunt posesor de dominator...

 

Am vrut sa iau un bmw f650, dar dupa ce am vazut motoreta asta, m-am decis pe loc....

 

salut!

bine ai venit! asa am patit si eu, vroiam altceva dar am vazut dominatorul si m-am hotarat brusc :)

 

de pornit si mie imi porneste greu pe vremea asta.... 0...-2 grade, cam la a 3-a incercare cu socul tras, dar si eu am ceva dubii cu cablul ala

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

 

De ieri sunt posesor de dominator... M-am uitat prin paginile topicului dar nu am reusit sa citesc tot.

 

Am vrut sa iau un bmw f650, dar dupa ce am vazut motoreta asta, m-am decis pe loc.... e primul meu enduro :D.

 

Nu ii merge kilometrajul...probabil e ceva pe la melc... trebuie sa desfac sa vad care e buba. La surubarit ma pricep dar la supape, tacheti, etc... trebuie macar sa vad la cineva inainte de a-mi baga nasul...Nu am auzit zgomote ciudate... dar se poate sa fiu un pic mai surd. Vreau sa o vada si cineva care a mai avut asa ceva in mana.

 

Aaaa.. si porneste destul de greu dimineata....pot spune chiar foarte greu.

Felicitari si bine-ai venit printr noi!

 

Referitor la vitezometru/kilometraj, inainte de a verifica melcul, vezi daca e ok cablul. Cel mai simplu, il scoti din bord si din melc si vezi daca atunci cand invarti unul dintre capete, se invarte si celalalt; daca se agata sau se invarte greu, incearca mai intai sa-l cureti/ungi (poti folosi cu succes renumitul WD-40). Daca e rupt, iti dai seama imediat, pt ca se vor separa foarte usor capetele cablului :)

 

Pornirea la Domi (mai ales la rece) depinde strict de urmatorii factori:

- buna functionare a cablului de soc, respectiv a socului (in cazul tau, cu inaltatoare de ghidon, da-le jos si apoi verifica daca este corect intins mansonul de la cablul de soc - zona de reglare o gasesti in zona dintre ghidon si bord, chiar dupa ce iese cablul de la maneta de actionare de pe ghidon);

- bujie buna;

- baterie buna;

- carburator curat si corect reglat;

- nu in ultimul rand... benzina de calitate (respectiv, daca a stat in rezervor peste iarna fara stabilizator de benzina, iti poate creea nebanuite dificultati).

 

Bineinteles, operarea corecta a socului e de mare importanta! In egala masura, nu-i da spritzuri inainte si nici in timp ce incerci sa o pornesti. Daca incerci mult si fara succes sa o pornesti, risti sa o ineci exemplar.

 

Datorita faptului ca am tinut cont de toate aspectele enumerate (inclusiv stabilizator in benzina), dupa ce am purjat carburatorul, motoreta mea a pornit la rece la sfert de buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ii dau 2-3 pedale la kickstarter sa ii rupa uleiul inainte de prima cheie si porneste mult mai usor, cat despre inecat am reusit de cateva ori si nu e deloc distractiv sa scoti bujia sa o arzi;

cum purjati carburatorul? :)

cu proiectoarele m-ati lamurit -> Cancel

crashbarurile as avea unde sa le fac dar ma intereseaza materialele, dimensiuni si de unde sa le prind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem.

 

CDI sh se da intre 70 si 100 de iepuroi

CDI nou (Ignitech) e vreo 140 euro cu transport cu tot; sa-mi zici daca vrei poate ne combinam la transport

Bord electronic = 165 DOLARI (USD), inclusiv transport si TVA

 

De manopera ne intelegem noi. Vezi poate mai vrea careva - economisiti la transport. Apropo, TVAul (1/5 din factura) e posibil sa nu il platesti, daca sunt de treaba americanii (cu mine au fost).

 

Multumesc pt raspuns. Incep sa fie din ce in ce mai clare imaginile cu mine calarind Domi ;)

 

Ma bag la CDI, gasisem cel mai bun pret 800 Ron, deci e bun pretul de a Ignitech, in cazul in care chiar e si cu transport.

 

Daca pana in mai nu vand Domi, ma bag si la bord electronic... defapt daca ii pun si bord cred ca nu o sa mai vreau eu sa o vand :) (am inlocuit si melcul si cablul - care dupa am aflat ca nu e rupt, dar deh, multi mecanici nesimtiti care profita de incepatori nestiutori). Lume lume, hai la bord electronic!!! :)

 

Astept detalii pt CDI, unde trebuie sa fiu prezent, cand, daca e nevoie de avans etc

 

Numai bine!

 

(p.s. 2: defapt, in afara de bord, daca ii mai pun si crash bar-uri... zau de nu o sa fie perfecta)

Mesaj completat

bine ai venit! :laugh:

 

Am avut si eu pb cu pornirea. Dupa ce am schimbat electromotorul, bobina de inductie si releul de pornire a pornit ceas. (tin sa precizez ca a pornit la -18 'C cand inca era cu pb, si nu a pornit mult mai greu fata de cum pornea pe la 0 'C)

 

Eu nu am iesit cu ea pe off (2 iesiri la padure, de cateva min, nu se pun). Insa in oras, este excelenta. Are un zvac incredibil. E minunat de manevrabila (asta de la un tip care nu a avut si nu are bicicleta). Si este orgasmatica de fun! :D

 

Desi veche ca si fabricatie, are grija de tine daca ai si tu de ea. Motorul are fiabilitate imbatabila.

 

La multi km minunati!

 

( ps: unde erai cand o vindeam pe a mea?... e drept.. cu 1900E... si face mult mai mult baai! :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ii dau 2-3 pedale la kickstarter sa ii rupa uleiul inainte de prima cheie si porneste mult mai usor, cat despre inecat am reusit de cateva ori si nu e deloc distractiv sa scoti bujia sa o arzi;

cum purjati carburatorul? :D

cu proiectoarele m-ati lamurit -> Cancel

crashbarurile as avea unde sa le fac dar ma intereseaza materialele, dimensiuni si de unde sa le prind

 

 

carburatorul il golesti desuruband surubul de golire. este in partea dreapta, la partea de jos a carburatorului. il desfaci, curge benzina (nu uita sa inchizi robinetul ca altfel tot curge pana nu mai e deloc ) apoi il inchizi la loc. si gata, dai drumul la benzina si scanteie :)

 

daca se ineaca nu e neaparat sa scoti bujia... poti sa scoti doar fisa de la bujie, tragi acceleratia la maxim, si dai un pic la automat (sau la pedala). apoi pui fisa la loc si pornesti normal.

 

de crashbaruri ma intereseaza si pe mine... de unde pot sa iau teava din aceea mai subtire? ca trebuie sa imi fac si suporti de bagaje :laugh:

 

hai cu vremea buna! :)

Mesaj completat

o alternativa la golit carburatorul de la surub este ca inainte sa ajungi acasa, cu 100 m, sa inchizi robinetul, si apoi sa lasi sa moara motorul. asta cand stii ca nu mai mergi o vreme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se ineaca nu e neaparat sa scoti bujia... poti sa scoti doar fisa de la bujie, tragi acceleratia la maxim, si dai un pic la automat (sau la pedala). apoi pui fisa la loc si pornesti normal.

stai ca aici m-am pierdut total , pai asa l-ai innecat de tot, acceleratia la maxim fara scanteie pai se umple de benzina in capul pistonului, daca era fisa poate dadea vreun rateu si pleca dar asa fara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teava suptire gasesti la hornbach/bricostore :)

 

mersi. o sa merg sa vad :D

 

stai ca aici m-am pierdut total , pai asa l-ai innecat de tot, acceleratia la maxim fara scanteie pai se umple de benzina in capul pistonului, daca era fisa poate dadea vreun rateu si pleca dar asa fara ...

 

nu e ideea mea. scrie in manual: manual utilizator

(pagina 34 parca)

doar ca acolo zice sa inchizi contactul si sa dai la pedala...cum unii dintre noi nu au decat pornire la buton solutia e sa nu ii dai scanteie.

tot in manualul asta scrie si cum se verifica in mod corect nivelul uleiului...etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Aerisirea motorului" aka "Ce faci dupa ce il ineci?"

 

1. Inchizi socu (adica fara soc)

2. Deschizi gazu la maxim si il tii acolo

3. La modelele RD02 (pre 95), Engine Switch pe OFF

4. Dai la automat doua reprize de 5-10 invarteli

5. Pornesti nomal

 

NU se scoate fisha NICIODATA. Daca invarti motorul fara bujie in circuitul de aprindere (adica fisha in aer), risti sa belesti CDIul. O fi el bulletproof, dar uite ca unii oameni au probleme cu el.

 

Rationamentul? La relanti compresia e foarte mica, deci motorul oricum nu prea are tiraj cine stie ce (nici de aer deci - implicit - nici de benzina); de aia folosesti socul la pornire. Cand ii deschizi de tot gazul, debitul de aer e maxim si depresiunea creata in cilindru trage foarte mult aer si foarte putina benzina. Mecanismul e similar cu a da la pedala cu decompresorul tras.

Mesaj completat

Tzeava puteti folosi de 16mm (diam ext). Nu mai stiu ce grosime in carne.

 

Designurile sunt simple; cele care protejaza si carenele se prind:

1. de punctul de fixare fatza-jos al motorului (cam pe unde iese esapamentul);

2. cu un colier chiar sub punctul unde se ingroasa cadrul, la vreo 20cm mai sus de punctul #1

3. pe stanga se prind de axul ce tine motorul in partea din spate-sus, pe dupa cadru (e un distantier acolo de vreo 20mm, se poate inlocui cu unul de 16mm sau polizat pana acolo)

4. pe dreapta se prind de unul din cele doua suruburi ingrupate in cadru

 

7003_0.jpg

 

Plus aici: detalierea punctelor de prindere intr-un jural de montare de crashbar pe un model '88 (US): http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...p;postcount=688

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ai bafta la cumparare,dar la toate conditiile pe care le pui tu cu pretul este mai greu :)

sint oameni care vor sa schimbe moto si nu le ajunge cit au. poate ca sint si celor care le pasa cui isi dau moto nu numai sal dea. o zi super power mortala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer ti l-as da pe-al meu, dar eu vreau pe el fix cat face, nu cat ar vrea piata sa dea pe ele.

 

Raman la parerea ca un domi sub 1400, hai 1300 va necesita in max 6 luni investitii ca sa-l tii fie pe drumuri fie peste 1000e ca valoare. Exceptie cazurile in care omu e disperat sa vanda, ca atunci nu mai conteaza.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...