heres Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 inca merge,cand nu a mai merge oi crepa si eu motoru,deocamdata las asa,Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 am montat inapoi motorul.l-am pornit si exact la fel face(in video se aude extrem de tare fata de cum e in realitate,probabil face rezonanta carcasa langa care am filmat). sunetul se opreste dupa 5-10 sec din momentul cand ajunge ulei sus la axa cu came pe conducta.trebuie sa schimb uleiul,mi se pare f gros.probabil suna pana ajunge uleiul la lant. am mai spus,patinele nici nu se cunosc ca-s uzate.au doar o urma f vaga de frecare.posibil lantul sa fie putin uzat. intinzatorul nu are capat de cursa.nu e ca la cbr f2 spre ex sau la alte motoare cu intinzator cu clichet,atat timp cat atinge patina el intinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Eu iti zic ca nu ii asa, dar crezi ce vrei. Chiar daca ai lantul uzat intinzatorul atinge patina si il intinde....si totusi motorul bate la rece de nu poti sta langa el. Si asta pentru ca nu ii tot una unghiul la care lucreaza acel intinzator. Problema ta nu are nici o legatura cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 asculta-l pe rider ca e meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 da,probabil e lantul uzat.ce mi-e curios e ca sunetu inceteaza brusc dupa putin timp.am mai auzit eu distributii care suna,urla si troncane,dar nici una sa faca asa.pana in primavara o sa fac un bine sa schimb lantul,patinele si pinioanele is ca noi deci nu ar avea rost sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 diferenta de lungime dintre un lant nou si unul uzat, nu e mai mare de 2 mm. daca zici ca patinele nu-s uzate, e suficient sa schimbi lantul heres, eu nu iti sugerez ca tre sa crapi motoru iti spuneam ce am patit eu cauza blocarii schimbatorului a fost putina mizerie de plastic de la patina sper sa nu trebuiasca sa crape nimeni motoru ajunge ca am facut-o eu e multa munca numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 astazi dupa ce am ajuns de la facultate i-am dat o cheie.surpriza,merge ca un ceas,si nu oridecare,de ala elvetian.nu se mai aude lantul deloc ieri dupa ce am montat era normal se se fi auzit si tacheti si lantul pentru ca eu am golit de tot de ulei partea de sus a chioulasei.dupa ce s-a uns nu a mai avut treaba. cred ca toata chestia era de la intinzator,bilele cilindrice erau murdare de o mazga neagra(presupun ca de la un ulei prost ce lasa reziduri) important e ca nu se mai aude,dar oricum am sa am in vedere schimbul de lant de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 De curand mai detin o japoneza XR600,si este an stadiul de readucere la viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Salut,se pot modifica tobele de la domi sa sune mai enduro?(gen Akrapovici)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 se pot chiureta vezi posturile de la inceputul topicului ale lui axa am facut si eu suna mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Din cei care au galerie de evacuare 2 in 1 poate sa imi spune cineva diametrul exterior al tronsonului intermediar (ma refer la bucata de la imbinarea 2in1 pana la finala) Pentru cei care au galerii customizate cap coada ce tip de teava si dimensiuni ati folosit ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Stie cineva unde se poate face asa ceva pentru xr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Stie cineva unde se poate face asa ceva pentru xr 600 Sunt multi baieti care fac stickere. Le dai o imagine buna si iti fac. Alternativ, poti apela la aerograf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 pote este careva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 pote este careva interesat Foarte interesant , dar ar ajuta daca ai spune ce numar sunt si ce pret a au ... Multa bafta la vinzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 am mai observat o chestie la dominatorul meu.in special la rece,dupa 3 minute las socul(3,sau cate o fi nevoie sa aiba un relanti stabil) cateodata se opreste brusc.nu-mi explic.daca tin din soc motorul tot la 1400-1500 nu se mai opreste defel. am luat topicul de la capat,am ajuns aproape de jumate si am vazut ca multi s-au confruntat cu problema CDI.posibil sa faca asa din CDI?sau e din carburator. flansa de admisie e inbatranita,dar nu e strapunsa,cel putin vizibil.oricum am lipit-o cu silicon autovulcanizant special pentru chestii din astea. voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) Parerea mea este in felu urmator: mie se pare normal ca la rece (cand e ft rece motoru)sa se mai opreasca(daca lasi socu),dar tinand cont ca si la cald face asa inseamna ca e din cdi,aceiasi problema o am si eu acuma cu a mea,de 3 ori am curatat carburatoru si la fel face.Vorbesc din propria experienta. Editat Noiembrie 26, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Daca face treaba asta din CDI, dar numai din cand in cand, cel mai probabil sunt niste lipituri reci care nu fac bine contact. Cineva priceput poate sa il desfaca si sa refaca lipiturile, si astfel s-ar putea sa nu fie necesara investitia intr-un CDI nou (~150 euro). Si la al meu se mai intampla sa moara brusc, in special la rece (ca mie nu imi place sa las socul tras de tot, dupa ce porneste tin socul in asa fel incat turatia sa fie aprox 1500). Dar la cald nu mai face figuri (mai nou). Carburatia e ok, apa in benzina doar ce o fi din condens deci da, ramane CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 CDi-ul se poate desface si lipi prin el?am vazut ca ar fi turnat intruna dintr-o chestie casanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Peste placa de baza a CDI-ului este turnata o rasina pentru a nu il lasa sa vibreze, rasina aia trebuie taiata la o anumita distanta de placa, si apoi se da jos. E un pic de chinuiala dar pt cine nu are la dispozitie 150 euro merita. Numa sa nu il strici. Cel mai bine te interesezi cine a mai facut chestia asta si ii dai lui ceva bani sa faca treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 sa incerc sa scobesc pe langa mufa aia,are o crepatura pe langa ea si joaca in toate directiile,acolo ii baiu,so dezlipit ceva,merita sa incerc ca oricum cum merge acuma nu mi insama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 userul 50bani a desfacut un CDI acum, CDI-ul e la mine, incerc sa il repar, dar, se pare ca integratul e dus pana gasesc altul,,,,,, ca nu am gasit nici echivalente daca mufa se misca,,,,da ala e baiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 cum ajung acolo la piciorusele alea de la mufa?sa polizez cu atentie pe langa mufa?mufa ii inconjurata de o crepatura cam cat ai baga o foaie de hartie,motocicleta merge pana se scutura CDi-ul sau umbli la ea,cum misti se opreste,se poate rezolva?,nu am capitalu necesar pt unu nou iar second...nu ma complic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 nu stiu evact cum a desfacut cdi-ul, la mine e doar placa electronica cu mufa,,,,,, cutter, sau altceva asemanator,,,,,,,, mai sunt pe placa de la mine mici urme de spuma banuiesc ca are rol de amortizare a vibratiilor-socurilor ca sa ajungi la lipituri,,,,tre sa scoti placa afara, deoarece lipiturile sunt pe partea opusa mufei de gasiti careva pe undeva un circuit integrat, MB 4213,cu 14 pini, va rog sa ma anuntati asta e circuitul din cdi as vrea sa incerc repararea cdi-ului primit de la 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.