prisihayabusa Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 am mai observat o chestie la dominatorul meu.in special la rece,dupa 3 minute las socul(3,sau cate o fi nevoie sa aiba un relanti stabil) cateodata se opreste brusc.nu-mi explic.daca tin din soc motorul tot la 1400-1500 nu se mai opreste defel. am luat topicul de la capat,am ajuns aproape de jumate si am vazut ca multi s-au confruntat cu problema CDI.posibil sa faca asa din CDI?sau e din carburator. flansa de admisie e inbatranita,dar nu e strapunsa,cel putin vizibil.oricum am lipit-o cu silicon autovulcanizant special pentru chestii din astea. voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) Parerea mea este in felu urmator: mie se pare normal ca la rece (cand e ft rece motoru)sa se mai opreasca(daca lasi socu),dar tinand cont ca si la cald face asa inseamna ca e din cdi,aceiasi problema o am si eu acuma cu a mea,de 3 ori am curatat carburatoru si la fel face.Vorbesc din propria experienta. Editat Noiembrie 26, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Daca face treaba asta din CDI, dar numai din cand in cand, cel mai probabil sunt niste lipituri reci care nu fac bine contact. Cineva priceput poate sa il desfaca si sa refaca lipiturile, si astfel s-ar putea sa nu fie necesara investitia intr-un CDI nou (~150 euro). Si la al meu se mai intampla sa moara brusc, in special la rece (ca mie nu imi place sa las socul tras de tot, dupa ce porneste tin socul in asa fel incat turatia sa fie aprox 1500). Dar la cald nu mai face figuri (mai nou). Carburatia e ok, apa in benzina doar ce o fi din condens deci da, ramane CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 CDi-ul se poate desface si lipi prin el?am vazut ca ar fi turnat intruna dintr-o chestie casanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Peste placa de baza a CDI-ului este turnata o rasina pentru a nu il lasa sa vibreze, rasina aia trebuie taiata la o anumita distanta de placa, si apoi se da jos. E un pic de chinuiala dar pt cine nu are la dispozitie 150 euro merita. Numa sa nu il strici. Cel mai bine te interesezi cine a mai facut chestia asta si ii dai lui ceva bani sa faca treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 sa incerc sa scobesc pe langa mufa aia,are o crepatura pe langa ea si joaca in toate directiile,acolo ii baiu,so dezlipit ceva,merita sa incerc ca oricum cum merge acuma nu mi insama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 userul 50bani a desfacut un CDI acum, CDI-ul e la mine, incerc sa il repar, dar, se pare ca integratul e dus pana gasesc altul,,,,,, ca nu am gasit nici echivalente daca mufa se misca,,,,da ala e baiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 cum ajung acolo la piciorusele alea de la mufa?sa polizez cu atentie pe langa mufa?mufa ii inconjurata de o crepatura cam cat ai baga o foaie de hartie,motocicleta merge pana se scutura CDi-ul sau umbli la ea,cum misti se opreste,se poate rezolva?,nu am capitalu necesar pt unu nou iar second...nu ma complic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 nu stiu evact cum a desfacut cdi-ul, la mine e doar placa electronica cu mufa,,,,,, cutter, sau altceva asemanator,,,,,,,, mai sunt pe placa de la mine mici urme de spuma banuiesc ca are rol de amortizare a vibratiilor-socurilor ca sa ajungi la lipituri,,,,tre sa scoti placa afara, deoarece lipiturile sunt pe partea opusa mufei de gasiti careva pe undeva un circuit integrat, MB 4213,cu 14 pini, va rog sa ma anuntati asta e circuitul din cdi as vrea sa incerc repararea cdi-ului primit de la 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Inaltator? pote este careva interesat Ce marime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 distantier mai mult, aia e cursa moarta a arcului, mai exact portiunea aia lipseste... atat de tasat e arcul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 distantier mai mult, aia e cursa moarta a arcului, mai exact portiunea aia lipseste... atat de tasat e arcul Deci trebuie schimbate si amortizoarele astea. Mai tii mult SLRu? Ia-ti un Hagon si niste Wirth-uri progessive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) dominatoru o fost gandit prost la suspensia spate, prea multa solicitare asupra amortizorului... fie el si nou se duce rpd arcul si da il mai tin... destul de mult avand in vedere ca i-am facut segmentare, acum refac seaua spate, 4cm de burete suplimentar Editat Noiembrie 29, 2011 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 am eu cdi de domi la 300 ron . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) am eu cdi de domi la 300 ron . Fara de 600 cat e unu nou... zic k merge ...cred ca am si eu unu. Al tau e de 88-89, al meu e de 96+. Editat Noiembrie 29, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 dominatoru o fost gandit prost la suspensia spate, prea multa solicitare asupra amortizorului... fie el si nou se duce rpd arcul si da il mai tin... destul de mult avand in vedere ca i-am facut segmentare, acum refac seaua spate, 4cm de burete suplimentar la mine a curs uleiul din amortizor si l-am schimbat cu totul, deci am arcul, daca te intereseaza il masor weekendul asta si iti spun cat are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 baieti imi poate spune cineva care e diametrul exterior al tronsonului intermediar de la evacuarile 2 in 1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 am si eu o intrebare.CDI-ul original nu se poate inlocui cu ceva aftermarket,eventual un CDI programabil,sau sa se poata confectiona unul care l-ai putea conecta la un calculator sa modifici timpii de aprindere? am luat topicul de la cap,si tot am vazut ca se cam pusca CDI-urile astea de honda.si ma gandeam la o solutie de inlocuire eventual si un upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 baieti imi poate spune cineva care e diametrul exterior al tronsonului intermediar de la evacuarile 2 in 1 ? Stai sa caut la engleji. Rugasem pe cineva odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Prisi eu sincer ce vorbesti tu nu am mai auzit pe nimeni,mai bine incepi a strange banuti pt unul nou (iti recomand),in second sa nu ai incredere,si la mana a2-a nu il afli sub 100 de euro,stiu ca e scump pt ca si eu intentionez sa il iau dar ce e nou..e nou.Restul despinde de tine.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) am si eu o intrebare.CDI-ul original nu se poate inlocui cu ceva aftermarket,eventual un CDI programabil,sau sa se poata confectiona unul care l-ai putea conecta la un calculator sa modifici timpii de aprindere? am luat topicul de la cap,si tot am vazut ca se cam pusca CDI-urile astea de honda.si ma gandeam la o solutie de inlocuire eventual si un upgrade. Un CDI nou, cu 2 ani garantie, preprogramat pt Domi, este 150euro livrat la cel mai apropiat oficiu postal. Un CDI nou, OEM Honda, garantie 6 luni doar daca este instalat in reprezentanta, te costa 200+ euro + manopera instalare. Un CDI s-h gasesti de la 50e in sus, insa nu te vor tine mult timp. Astea se duc pe banda pur si simplu pentru ca nu au fost gandite sa tina 20 de ani. Editat Noiembrie 30, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Un CDI s-h gasesti de la 50e in sus, insa nu te vor tine mult timp. Astea se duc pe banda pur si simplu pentru ca nu au fost gandite sa tina 20 de ani. cand zici pe banda sper ca te referi la un minim de 10 ani nu !? daca stai bine sa te gandesti motoru asta nu e chiar asa sfant ulei la 3000km durata medie de viata 60k-80k suspensie spate proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Fara de 600 cat e unu nou... zic k merge ...cred ca am si eu unu. Al tau e de 88-89, al meu e de 96+. stiu ca se potrivesc, dar la cele mai vechi trebuie sa legi unul din pini la masa . ( - ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) mie nu imi trebuie cdi.sau cel putin nu inca.dupa ce am curatat carburatorul si am peticit galeria de admisie merge f frumos si nu se mai opreste deloc. am intrebat in eventualitatea unei defectiuni de cdi ce se poate face in afara de a cumpara unul pentru dominator. sincer pana sa-mi iau dominator,si sa cercetez topicul asta,nu prea am mai auzit de multe motoare sa aiba probleme la cdi.adica sincer sa fiu nu am auzit pe nimeni sa se planga de o asemenea problema. Editat Noiembrie 30, 2011 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) stiu ca se potrivesc, dar la cele mai vechi trebuie sa legi unul din pini la masa . ( - ) Stiu si eu teoria asta; intr-o vreme o promovam. Am incercat insa recent si n-am reusit sa conving o instalatie de 88 sa mearga cu CDI de 96. Nici invers. Ceva (diode) difera si sincer n-am avut rabdare sa vad exact ce de vreme ce aveam un CDIul corect la indemana In principiu ar trebui sa se poata. Ajut cu ce sfaturi pot pe oricine are de gand sa incerce. @Purice: cand spun ca se duc pe banda ma refer la piesele originale fabricate odata cu motoru'. Orice cumperi acum de nou (OEM de la Honda sau aftermarket) ar trebui sa tina cel putin 10 ani de acu incolo fara griji. Editat Noiembrie 30, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.