mihay_star Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Nu te obosi. Eu am avut asa: 15/46 = normal. 15/45 = ok, functional, no problems; a 5a enervanta la 70-80 la ora 15/42 = praf; consum ridicat la drum intins, probleme sub 2500rpm in orice treapta, a 5a obligatoriu peste 3500 14/42 = 15/45 = ce am acum si e mult mai bine inclusiv la drum intins decat 15/42. Voi trece in partea cealalta: 14/47 sau 14/46 -- macar stiu ca am cuplu hardcore. Oricum mai mult de 100 la ora nu e safe motocicleta. Incerca o frana de urgenta cu disc stock. Domi nu e bun la drum intins si raportul lung nu il ajuta DELOC. Poti sa ma crezi pe cuvant sau poti sa incerci pe pielea ta Eu am momentan 15/48 , nu-ti poti inchipuii ce cuplu poate dezvolta , pentru ce am eu nevoie ( cross-enduro ) e extraordinar , ce-i drept pentru portiunile de touring-enduro nu ma obosesc sa sar de 90 km/h , asa cum au zis colegii , Dominatorul nu prea e construita pentru viteze mari , daca vrei viteza treci la sport-touring , sau speed , sau la ceva touring ... oricum daca chiar vrei sa experimentezi nu ai decat , o sa te convingi singur , dar nu uita ca e un monocilindru si nu-i prea plac turatiile foarte mari pentru portiuni lungi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 ramai la un raport intre 3 si 3.1, e ideal pentru ce cutie are motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Dar 15/50 a incercat careva? is curios daca se poate merge cu raportul asta cat de cat pe off, adica la urcari mai abrupte sa nu se ridice intr-o roata daca tragi un pic de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 pai ar insemna sa urce cu plecare de pe loc fara acceleratie sau eventual sa ari cu ea sau sa impingi zapada daca-i pu-i o lama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 15-42 am avut, si nu am stiut ca dc nu imi place,,,,,pana am pus 15-47 e incomparabil schimbarile de treapta foarte usoare, acc muuuult mai buna ca viteza,,,,eu oaricum nu sar de 120, decat la depasiri. intins pe la 90 acolo imi place nici zgomot in casca,,,nici curenti mari de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Dar 15/50 a incercat careva? is curios daca se poate merge cu raportul asta cat de cat pe off, adica la urcari mai abrupte sa nu se ridice intr-o roata daca tragi un pic de gaz. Nu exista pinion de 50 pentru Dominator. Cel mai mare este de 47. Cel mai mic pinion mic este de 14. Drept urmare, daca folosesti 14/47 e mai hardcore decat un 15/15. Raportul este mai mare si greutatea fiarelor este mai mica. Editat Noiembrie 3, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Drept urmare, daca folosesti 14/47 e mai hardcore decat un 15/15. Raportul este mai mare si greutatea fiarelor este mai mica. Sau chiar 50/50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Nu exista pinion de 50 pentru Dominator. Cel mai mare este de 47. Cel mai mic pinion mic este de 14. Drept urmare, daca folosesti 14/47 e mai hardcore decat un 15/15. Raportul este mai mare si greutatea fiarelor este mai mica. Iti spun eu sigur ca exista , cel putin de 48 , asa am eu acum !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 si daca nu exista, dar vrei neaparat,,,,,iti faci la comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Exista pinion de 50 , vezi :google: . Deja ma bate un gand . Cred ca intre timp , o sa imi pun unul pe fata de 14 sa vad cum e . O sa mai studiez cum e cu rapoartele . Editat Noiembrie 4, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 check this out: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) am o sa de vanzare. 150ron 0723521718 Editat Noiembrie 6, 2012 de sacal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 O fi aia pe care am uitat-o eu la Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 intrebare: un ax cu came decent cam in ce pret ajunge si cam la cine as putea gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salut, Sunt in cautarea unui CDI pt un Domi de 250 si nu am gasit decat pe la 100 eu aici ceea ce e mult pentru mine si pt o mobra din 1992 si am o intrebare: se pot folosi si alte CDI-ri de la alte motociclete? Am gasit pe ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/380519321874?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 sau: http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CG125-CB125-XR125-XR200-XR250-XL125-XL185-CDI-/260951657982?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cc1ee4dfe Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 CDI-ul vechi il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Da il mai am dar am incercat eu sa il repar, a mers 2 saptamani si acum iar nu mai merge, bine eu nu am niste maini foarte "fine" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Cumpara-ti CDI nou, altfel vei ramane in pom cat de curand. Stiu ca e mult sa dai 150 euro cand dai pe motor 900e, dar aia e - platesti o cazatura, ai o cazatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 sau ma-i gidila-l p-ala pina vine geru' tot o sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 pt CDI incearca si aici, http://www.super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4. pt un cilindru 250 lei.mentionez ca nu am eu asa ceva, ci userul Eliadar si-a pus pe Africa 2 bucati si e incantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 da e buuna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 din cei care ati folosit ulei Yaco ce parere aveti despre el, e bun sau nu? as vrea sa bag asa ceva http://motodiscount.ro/Yacco_MVX_500_4T_10W30_NEW_4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Eu numai cu yaco merg 15w50 dar pot sa zic ca este foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Yacco 15W50 MVX500 100% semisintetic e superbun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 100% semisintetic? E echivalent cu 50% sintetic? Acum exista si varianta 10W50 semisintetic. Mai bun pentru anotimpuri reci si destul de vascos cand se incinge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.