Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 6 months later...

Salutare tuturor, nu prea mai sunt dominatoare pe aici sau mi se pare mie? In toamna trecuta am schimbat pistonul, rectificat cilindru si schimbat anumite piese la partea electrica, asa ca acum merge brici, de cand il am niciodata nu a pornit si mers asa de bine. As vrea sa unblu sa ung melcul de la kilometraj lucru pe care nu l-am facut niciodata. 
Ne mai auzim pe aici, zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/9/2023 at 6:44 AM, Frentzi said:

Salutare tuturor, nu prea mai sunt dominatoare pe aici sau mi se pare mie? In toamna trecuta am schimbat pistonul, rectificat cilindru si schimbat anumite piese la partea electrica, asa ca acum merge brici, de cand il am niciodata nu a pornit si mers asa de bine. As vrea sa unblu sa ung melcul de la kilometraj lucru pe care nu l-am facut niciodata. 
Ne mai auzim pe aici, zi buna!

 

Sunt din ce in ce mai putine, varsta isi spune cuvantul si multi au trecut la mobre mai noi.

 

Zilele acestea am umblat la distributie din cauza unui zgomot pe care il auzeam in mod special la relanti. Am cumparat lant de distributie si arc de intinzator pentru o interventie minima dar cand am desfacut capacul chiulasei am descoperit ca distributia era in stare foarte buna si am gasit semne ale unei interventii anterioare in care se pare ca au fost schimbate patinele, intinzatorul cu arcul si lantul. Culbutorii si axul cu came sunt in stare perfecta, posibil sa fi fost schimbati si astia iar motorul foarte curat la interior:

 

20230709_164521.thumb.jpg.48a67bfd40967f9dabc5d4d219646f68.jpg         20230709_172709.thumb.jpg.59427ebb6a196a63dee770686be79bc8.jpg     20230709_172655.thumb.jpg.3db4f607ac8e0f7ff80e1a904afff0a9.jpg

 

Arcul intinzatorului de distributie se afla la aceeasi intindere cu cel nou original Honda, intinzatorul functiona perfect (are rulment unisens) si nu avea deloc uzura pe axul rulmentului. Zgomotul era de la cama decompresorului automat, se pare ca e o chestie specifica acestui model si se poate repara doar schimband piesele decompresorului sau daca acestea sunt eliminate si se renunta la decompresor (varianta pe care nu o agreez desi aia prin Statele Unite renunta la el). Astfel ca nu am renuntat la decompresor caci zgomotul in sine nu ma deranjeaza iar culmea e ca astazi am pornit fieratania si nu se mai auzea nici o bataie dar pun pariu ca zgomotul va aparea din nou.

 

Cu aceasta ocazie am verificat si carburatorul si am facut acceleratia sa mearga usor, am uns cablurile si am facut mansonul de acceleratie sa mearga usor pe ghidon iar acum e super. Urmeaza sa schimb uleiul si filtrul, am pus deja bujie noua si mai am de furca la kilometraj. Dupa ce am schimbat pinionul de kilometraj a mers o perioada (cred ca 5000km) si a cedat in noiembrie anul trecut. Acum o sa cumpar un pinion original Honda sa vad daca tine mai mult.

 

In alta ordine de idei am comandat din greseala lantul de distributie de doua ori si acum am un lant de distributie in plus. Daca vrea cineva lant de distributie vand o bucata, pret 250 lei, a fost cumparat de pe motomike.eu (Romi Moto) si este fabricat in Japonia:

 

20230710_072726.thumb.jpg.7d4e4d82e1af1765d6b2e379c91f2ced.jpg   20230710_072746.thumb.jpg.0914ce1b1b95a11f2044c08174693d0f.jpg   20230710_072809.thumb.jpg.70ab6556b6784ad59dd4d8291e3eee4a.jpg

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine.

 

Oricum, nici forumul asta nu mai este foarte frecventat, caci am vazut chiar recent pe cineva cu domi cu numere rosii.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/11/2023 at 6:44 PM, switch said:

De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine.

 

Important este ca am ax cu came si culbutori in stare foarte buna, sunt destul de scumpe aceste piese daca trebuie cumparate noi. Faza tare e ca am deja 200km parcursi de cand am umblat la distributie si zgomotul vad ca nu a revenit dar plec maine la o intrunire de moto cu atas la Calarasi si posibil si pe la Constanta si vad daca revine zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.07.2023 la 23:02, mobiletron a spus:

Zilele acestea am umblat la distributie din cauza unui zgomot pe care il auzeam in mod special la relanti

 Si a mea face un zgomot la relanti, nu stiu cat de grav este, nu se inrautateste zgomotul, dar persista.

La 13.07.2023 la 21:48, mobiletron a spus:

Faza tare e ca am deja 200km parcursi de cand am umblat la distributie si zgomotul vad ca nu a revenit dar plec maine la o intrunire de moto cu atas la Calarasi si posibil si pe la Constanta si vad daca revine zgomotul.

Daca ajungi la constanta lasa-mi un privat si ne vedem, abia acum am citit pe forum ca posibil sa vii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/15/2023 at 5:44 AM, Frentzi said:

 Si a mea face un zgomot la relanti, nu stiu cat de grav este, nu se inrautateste zgomotul, dar persista.

 

Din pacate fara o constatare prin demontare nu se poate determina exact ce bate, eu eram 100% ca e o problema la intinzator (arc sau uzura) dar uite ca nu a fost de acolo problema.

 

Am fost la Calarasi la Intrunirea de motociclete cu atas si a fost foarte frumos desi am plecat la drum cu stangul in sensul ca exact cand sa plec s-a rupt cablul de ambreiaj fara sa-mi dea nici un semn in acest sens si nu aveam unul de rezerva. Asa ca am fost nevoit sa refac cablul de ambreiaj unde de mare ajutor a fost ministrungul pe care il am si am putut astfel sa fac si capatul cablului de la parghia de ambreiaj care e in doua cote. Am plecat cu o intarziere de doua ore iar pe drum am mai intampinat o problema: am ramas fara lumini si semnalizare si am parcurs ultimii cinci km pe inserat la limita vizibilitatii. Am incercat in locatie sa gasesc defectul dar nu am reusit (sigurantele nu sunt arse), nu aveam sculele necesare si nici dispozitia necesara avand in vedere ca stiam ca o sa ma intorc cu niste prieteni care au mers la intrunire si am mers incadrat intre ei. Daca aveam o lampa de control sau un aparat de masura as fi insistat pana gaseam problema dar neavand sculele necesare am preferat sa o las asa.

 

Mobra a mers impecabil iar sunetul la distributie nu a revenit (inca). Trebuie sa schimb anvelopa spate, cinci sute de lei... scumpicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mobiletron a spus:

am ramas fara lumini si semnalizare si am parcurs ultimii cinci km pe inserat la limita vizibilitatii. Am incercat in locatie sa gasesc defectul dar nu am reusit (sigurantele nu sunt arse)

 Nu pot sa cred!! Ieri dimineata am ramas si yo fara semnalizari, cred ca ar fi releul dar nu sunt sigur, luminile si claxonul merg, sigurantele sunt bune, blocul de limini am unu de rezerva si nici asta nu e, nu stiu ce ar mai putea fi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am norocul să găsesc  o roată față NX650 la un pret decent? Poate fi și fără disc de frână.

Mulțumesc. 

P.S. Dominatorul meu merge foarte bine, roata este pentru un proiect.

 

Domi.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, switch said:

Sunt curios de la ce era electrica... masa sau blocul de lumini?

 

Mufele din partea stanga de sub rezervor, sunt doua mufe care au oxidat suficient cat sa nu faca contact dar nu se vedea niciun oxid in ele. Le-am curatat si acum merge.

 

Zgomotul la distributie nu a revenit desi am facut deja peste 1000km. Am montat farul original iar acum bordul si carenele vin pe prinderile orginale si nu mai zdrangane.

 

20230727_192340.thumb.jpg.bec31354d3316f749df05e458c551ca2.jpg 20230727_192348.thumb.jpg.09487c81b3de46715cb387ef62f03be4.jpg

 

Trebuie sa acopar bucata lipsa, din pacate nu gasesc aceasta bucata de carena  frontala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.08.2023 la 18:23, switch a spus:

Cred ca ar fi cazul sa dau unpin topicului asta, la cate 3 persoane mai stau pe el...

Daca chiar te incurca ... or mai fi , ca mine , care intra , citesc , iar daca nu pot da raspunsuri/sfaturi/rezolvari , nu se baga in seama , doar sa faca trafic pe forum ... bafta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca urmaresc forumul, desi nu mai am Dominatrixa din 2011

(pe acte e inca a mea).

Iubesc maxim moto de acum, dar daca as da de prima mea iubire (cica zace intr-un garaj) zau de nu as lua-o sa o folosesc prin oras si pe off pe langa Buc...

 

cred ca mai urmaresc destui acest topic, nu neaparat cantintate dar calitate

🤜🤛

 

bafta tuturor.

distractie placuta orice calariti si sa fim mereu teferi inapoi

😊🍀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am iesit ieri la plimbare cu Dominatorul cu dorinta de a ajunge pe Transbucegi dar pe drum am ramas fara ambreiaj, s-a smuls cablul din capatul de la maneta de ambreiaj si a trebuit sa ma intorc (80km) fara ambreiaj. Cablul il reparasem in iulie cand s-a rupt si acum m-a lasat iar, astfel ca a trebuit sa ma gandesc de ce s-a intamplat acest lucru. De cand am cumparat mobra am avut ambreiajul cam dur dar cum stiam ca a fost schimbat cablul relativ recent am dat vina pe alti factori iar dupa ce am reparat cablul in luna iulie anul curent aveam aceeasi duritate desi cablul a fost schimbat ramanand pastrand doar camasa. Acum am schimbat din nou cablul cu unul mai gros (frana de scuter) la care aveam deja capatul de la maneta si am cositorit doar opritorul care vine la parghia de ambreiaj de pe cutie. Cand am bagat cablul pe camasa am simtit ca in capat unde este teava filetata pt reglaj cablul freaca cam tare si am uns cu ulei acea zona iar acum situatia s-a schimbat total, ambreiajul este moale si am control pe toata cursa lui.

 

Cautand cablu nou de cumparat am gasit multe recenzii in care cumparatorii reclamau calitatea slaba a cablurilor aftermarket. Desi cablul pe care l-am facut acum este in mod cert unul care va rezista mult timp daca am grija sa-l mai ung cred ca o sa ma indrept totusi spre unul original.

 

20230910_145457.thumb.jpg.995e513d373120e0ff03b59029c9b23f.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Incet dar sigur revine zgomotul produs de mecanismul decompresorului automat, nu ma deranjeaza dar e curios de ce a disparut zgomotul cand am desfacut capacul chiulasei fara sa-i fac absolut nimic. 

Sus pe platoul Bucegi, am ajuns acolo pe traseul Targoviste-Glod (Sanatoriul TBC). Din comuna Glod e un drum forestier in stare destul de buna, au urcat pe el chiar si trei flacai cu mobre de strada, un SS si doua naked dar nu recomand.

 

20230923_125006.thumb.jpg.3cb9682f9d318978c1e8920950d3595c.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cumva e mai frig afara acum? Cu toate ca era cald in iunie cand ai desfacut...

 

Din ce imi aduc aminte, trebuie schimbate arcurile mici ale decompresorului (si parca mai era un al patrulea pe undeva...) ca sa scapi de zgomotul acela. Complicata operatiune, caci trebuie demontat... tot. Erau mai multe posturi pe aici pe tema asta. Uite unul:

 

La 27.02.2014 la 10:40, mzrider a spus:

Da...si mai e ceva, acel one way clutch adica bucsa aia cu 3 role si arcuri ce se invarte pe axul cu came intr-un singur sens are o 'ridicatura' care se opreste intr-un pin ce isi are locul in chiulasa si sub care se gaseste un arculet. Daca cumva uitati la montaj sa puneti acel pin cu arculetul lui motorul nu va mai porni nicicum, asta pt ca bucsa respectiva se invarte odata cu axul cu came si decompresorul actioneaza tot timpu asa ca motorul va da cate o explozie la fiecare incercare de a-l porni dar nu va porni.....decat in cazul in care se mareste jocul la supapa de evacuare dreapta la mai mult de 1 mm. (caz in care decompresorul e ca si cum nu ar fi...asa se si masoara compresia la aceste motoare)

 

Stiu asta pt ca am lucrat o saptamana la un motor care mergea cand l-am cumparat, dar dupa ce am reglat supapele printre alte manopere facute nu mai pornea nicicum....va dati seama prin cate am trecut pana sa imi dau seama ca cei care au umblat in el inainte au uitat sa puna acel opritor la montaj....

 

La tine nu sunt probleme de genu, insa arcurile respective vin de la motorul 1996 si nu au fost cu siguranta schimbate niciodata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, switch said:

Cumva e mai frig afara acum? Cu toate ca era cald in iunie cand ai desfacut...

 

Din ce imi aduc aminte, trebuie schimbate arcurile mici ale decompresorului (si parca mai era un al patrulea pe undeva...) ca sa scapi de zgomotul acela. Complicata operatiune, caci trebuie demontat... tot. Erau mai multe posturi pe aici pe tema asta.

 

Vedem la anul care e treaba, am mai cumparat o motocicleta (Aprilia Mana 850) pe care o sa o folosesc zilnic iar Dominatorul s-ar putea sa intre intr-o reparatie prelungita daca se aliniaza astrele, mai am si alte fiare care-si asteapta randul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
On 11/3/2020 at 11:26 AM, HORia_Teodor said:

Va salut. Aruncati va rog un ochi aici:

 

 

Imi este de mare ajutor. Va multumesc.

 

In rest, ma bucur sa vad ca Dominatoarele inca ruleaza. Sa va bucurati de ele :)

Rezolvat. Moto are 30+ ani deci a fost usor de radiat legal, fara talon si CIV.

Sa fim cu totii sanatosi si sa ne bucuratm teferi de motociclism.

 

Si pt cei care inca aveti si folositi Dominatoarele: tot respectul 🤜🤛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut. Vrea cineva sa ma scape de farul asta? Am zis sa intreb aici inainte de a-l arunca.

 

se da asa cum este cu predare in Bucuresti, sectorul 6

 

 

IMG_4431.jpeg

IMG_4430.jpeg

IMG_4429.jpeg

IMG_4428.jpeg

IMG_4427.jpeg

Salut. Vrea cineva sa ma scape de farul asta? Am zis sa intreb aici inainte de a-l arunca.

 

se da asa cum este cu predare in Bucuresti, sectorul 6

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...