Jump to content

Sfat pentru achizitionare atv


DonHacker
 Share

Recommended Posts

Bine v-am gasit.Sunt nou pe sectiunea asta :crack:

Sunt endurist convins,dar saptamanile astea am tras de un ATV Linhai de 300 4x4 si m-am indragostit si de ATV.Am in posesie o jucarie de ATV de 110 cmc dar pe care nu il folosesc mai deloc,e prea slab,il las pe varu-meu mai mic sa se plimbe cu el.In luna martie anul acesta aveam de gand sa-mi cumpar un KTM 525 Factory Racing 2008 dar se pare ca imi voi cumpara un ATV(Am deja un Suzuki DR si o Honda CR pentru cross/enduro).Dupa lungi cautari pe internet si discutii cu prieteni care au ATV am ajuns la urmatoarele 3 ATV-uri : Polaris Sportsman 800 - Bombardier Outalander 800 si Suzuki KingQuad 700. :burnout:

 

Voi pe care mi-l recomandati ... si de ce ? :lol:

 

ATV-ul ideal pt mine ar trebui sa aibe un motor V2,suspensii independente si 4x4 (indiscutabil :crack: )

 

:wave:

Link to comment
Share on other sites

Bine v-am gasit.Sunt nou pe sectiunea asta :wave:

Sunt endurist convins,dar saptamanile astea am tras de un ATV Linhai de 300 4x4 si m-am indragostit si de ATV.Am in posesie o jucarie de ATV de 110 cmc dar pe care nu il folosesc mai deloc,e prea slab,il las pe varu-meu mai mic sa se plimbe cu el.In luna martie anul acesta aveam de gand sa-mi cumpar un KTM 525 Factory Racing 2008 dar se pare ca imi voi cumpara un ATV(Am deja un Suzuki DR si o Honda CR pentru cross/enduro).Dupa lungi cautari pe internet si discutii cu prieteni care au ATV am ajuns la urmatoarele 3 ATV-uri : Polaris Sportsman 800 - Bombardier Outalander 800 si Suzuki KingQuad 700. :cheers:

 

Voi pe care mi-l recomandati ... si de ce ? :D

 

ATV-ul ideal pt mine ar trebui sa aibe un motor V2,suspensii independente si 4x4 (indiscutabil :D )

 

:cheers:

Invatat cu moto o sa-ti fiarba scuipatu-n gura pe ATV. Am avut 2 atv-uri si am renuntat la ele. Tot mai bine cu motoru.....

Link to comment
Share on other sites

Invatat cu moto o sa-ti fiarba scuipatu-n gura pe ATV. Am avut 2 atv-uri si am renuntat la ele. Tot mai bine cu motoru.....

Asa am zis si eu.Dar mi-a placut f mult cu ATV-ul prin zapada :cheers: .Am mai fost in toamna eu cu DR-ul si niste prieteni cu ATV-urile si erau locuri unde ei intrau si eu nu.Exemplu in poza de mai jos :cheers: .

Din curiozitate,ce ATV-uri ai avut ? Si de ce nu ai fost multumit de ele?

 

Mie imi place sa ma plimb prin natura,cu enduro-ul nu pot sa car prea multe,tin minte in vara imi duceam un ghiozdan si ma rupea tot la spate :D , ATV-ul daca il iau il iau cu cutii suplimentare si in spate si in fata.Oricum inima mea ramane la enduro,nu o sa renunt la enduro :wave: dar pentru moment doresc un ATV.

post-3926-1204718878_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Invatat cu moto o sa-ti fiarba scuipatu-n gura pe ATV. Tot mai bine cu motoru.....

Subscriu la ce a spus UNIVET. Senzatia pe ATV e foarte ciudata. Eu m-am dat de vreo 2 ori si mi se pare instabil rau de tot.

Legat de poza... nu cred ca un ATV mai iese de acolo si 2 cu motoru intrat in (cuvant urat) il mai scoti, mai greu mai usor dar il soti... ATV-ul daca nu ai troliu si de ce sa il legi ai F*&^ un cal in P*&^A.

Link to comment
Share on other sites

daca iti place si ai finantze iti recomand un kingquad.. e the best raport calitate/pretz disponibil in momentul de fatza pe piatza.

 

Uita de linhai, sunt nishte cazane.

Link to comment
Share on other sites

KingQuad nu ma intereseaza deoarece are un singur cilindru

Ma gandesc serios la un Brute Force 750i , la SMAEB am vazut un Bombarider Outlander 800 XT cu kit-ul acela de inaltare,care arata superb.Dar e vreo 20.000 :(

Link to comment
Share on other sites

M-am dat cu toate trei modelele pe care le-ai mentionat.

Bombardier - cel mai rapid, motorul cel mai puternic, cel mai entuziasmant de condus

Polaris - cea mai buna tractiune, capacitate de trecere in off road greu, confort

Suzuki - cel mai agil/manevrabil, cel mai ieftin, excelent si in off-road greu si in trasee rapide, cel mai usor de stapanit.

Daca ar fi banul meu, as lua Kingquad. Clar cel mai bun echilibru calitate/pret/peformante. Are doar un cilindru si motorul mai mic decat celelalte doua, dar trage mai mult decat suficient pentru orice situatie.

Oricum, daca ai mers doar pe Linhai pana acum, ai grija! Astea trei sunt bestii si nu au nici o legatura cu Linhai. Daca ramai cu destiu'n gaz, nu e de bine. So take it easy and have fun! :burnout:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
M-am dat cu toate trei modelele pe care le-ai mentionat.

Bombardier - cel mai rapid, motorul cel mai puternic, cel mai entuziasmant de condus

Polaris - cea mai buna tractiune, capacitate de trecere in off road greu, confort

Suzuki - cel mai agil/manevrabil, cel mai ieftin, excelent si in off-road greu si in trasee rapide, cel mai usor de stapanit.

Daca ar fi banul meu, as lua Kingquad. Clar cel mai bun echilibru calitate/pret/peformante. Are doar un cilindru si motorul mai mic decat celelalte doua, dar trage mai mult decat suficient pentru orice situatie.

Oricum, daca ai mers doar pe Linhai pana acum, ai grija! Astea trei sunt bestii si nu au nici o legatura cu Linhai. Daca ramai cu destiu'n gaz, nu e de bine. So take it easy and have fun! :rolleyes:

 

In mare subscriu, dar eu nu sunt adeptul motorului 2 in v pt offroad, ai un [plus de putere la turatie mare, dar pierzi mult la capitolul agilitate - control.

Daca vrei mai multe sfaturi suna ma la 0745383430, sau mai bine hai cu noi intr-o excursie si te decizi dupa ce faci niste teste si vezi cam ce inseamna aceste atv-uri.

PS nu avem polaris de test si nici nu am prieteni cu polaris, dar pt celelalte se rezolva, plus o oferta pe masura :banana:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut.Eu m-am dat cu 2 Atv-uri Bombardier Outlander de 400 si vreau sa iti spun ca sunt incredibil de puternice pentru capacitatea lor,sunt mari,confortabile,tractiunea te ajuta tot timpul.Nu am nimic de reprosat.

Daca vrei filmulete cu ele in "actiune" dami un pm.

Link to comment
Share on other sites

preturi bune la arctic cat si modele de drive-test gasesti la valcea..de exemplu acum au 2 bucati la drive..un 650 si 400 hemi..incearca si varianta asta..s-ar putea sa ramai surprins..

 

PS arctic cat sunt atv-urile care doteaza armata americana..cred ca specialistii lor in inarmare stiu ce fac..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

si eu sunt intr-o dilema similara, numai ca nu vreau sa coste f mult fierul, avand in vedere ca pentru adrenalina si fun am un ktm 525. vad ca antevorbitorii au ajuns la aceeasi concluzie ca si mine, anume ca este mai distractiv pe 2 roti si mai usor de ajuns in zone greu accesibile.

atv ul pe care il caut va fi folosit doar ocazional de mine, nu am de gand sa fac nu stiu ce mare offroad cu el, nu ma astept la minuni, in rest va fi folosit pt plimbari in 2 sau de sotia mea, dar ma tenteaza sa il folosesc si la carat cu o remorca adaptata atv ului, da tat zapada. peste toate astea, va fi "inlocuitorul de ktm" pe perioada iernii, inteleg ca un 4x4 modern si capabil se descurca bine pe zapada, cu gume gen BigHorn. am mers cu KQ700 al unui prieten, mi-a parut suficient de tare motorul, dar totusi ma gadesc ca poate e suficient un motor ma mic gen KQ450, mai ales prin prisma faptului ca va fi folosit mult la plimbarici usoare iar la pretul de achizitie se adauga troliu de calitate(cam 300 euro, corect?) un portbagaj (textil sau nu), un cui de remorca(nu stiu cat costa), o remorca mica de atv, ceva protectii macar la suspensia fata, etc etc, deci cam 1000 euro.mentionez ca ma intereseaza doar atv nou.

studiind in stanga si in dreapta, inteleg ca pentru iarna si offroad mediu 4x4 "is a must".nu ma intereseaza f tare sa fie inmatriculabil, incerc sa ma descurc de un numar la primarie(aici am o alta intrebare.pot inmatricula fierul cu nr galben doar la primaria unde are firma sediul social?)

in concluzie, este suficent un atv din clasa 400-450 cmc pentru descrierea de mai sus?diferenta de pret de la KQ450 la KQ700 e mica, parca inclin spre clasa mare, dar inteleg ca sunt cam papacioase la carburant.

m-am uitat si la eiger400, pret foarte atragator dar nu stiu daca puntea spate rigida e asa de deranjanta ca stabilitate/conform/aptitudini offroad. yamaha inteleg ca au consum relativ mare si probleme cronice la cutiile de viteze, iar pretul e destul de ridicat la un fier cu specificatie tehnica buna.

polaris, arctic cat, brp imi par cam scumpe avand in vedere cat va fi folosit atv ul.

multumesc pentru rabdare si va rog sa ne sfatuiti pe mine si pe initiatorul topicului.

 

p.s. drive testuri in bucuresti sau in zona bran are cineva?

Link to comment
Share on other sites

preturi bune la arctic cat si modele de drive-test gasesti la valcea..de exemplu acum au 2 bucati la drive..un 650 si 400 hemi..incearca si varianta asta..s-ar putea sa ramai surprins..

 

PS arctic cat sunt atv-urile care doteaza armata americana..cred ca specialistii lor in inarmare stiu ce fac..

Toti specialistii in inarmare isi iau drepturile lor.La masini de teren au Hummer --care in teren poate si el ce poate,der altele pot mult mai mult.Politicenii aleg ptr politia romana BMW si ii faci cu un super moto de 350 -400 de nu se poate -ptr ca gandesc ca politicenii . :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Pana la urma m-am decis la un Arctic Cat 700 Diesel.

 

Detalii peste cateva luni :P , daca doreste un moderator se poate inchide topicul.

 

O zi buna !

pacat, iti pot oferi un bombardier 800 la 8000 + tva 2008 / 1200 km

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
pacat, iti pot oferi un bombardier 800 la 8000 + tva 2008 / 1200 km

 

FELICITARI!

O alegere inteleapta.

De luni ( 22 sept.2008), se poate testa, la sediul ARCTIC LAND din Ramnicu Valcea, THUNDERCAT 1000, cel mai puternic ATV de serie din lume

 

www.arcticland.ro

Link to comment
Share on other sites

vazut,probat,incercat..k.ak.a.t pe mine..atv-ul ingroapa orice fel de concurenta,pur si simplu arctic cat a vrut sa arate ca are oo-le cele mai mari..spatele derapeaza in linie dreapta incredibil,se ridica fata din gaz fara sa te fortezi..tunder-ul asta va face in curand legea la curse..este mult mai coborat si mai stabil,telescoapele racing raspund pe masura..singurul comentariu negativ(tre sa fie si din astea artur.nu?)esapamentul de serie trebuie inlocuit IMEDIAT cu ceva de tunning..e pacat de sunetul ala de 1000 de cc..momentan suna ca un 400 supraturat..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
de ce nu cauti un king quad la mana a 2-a? :kiss:

 

Pai asta fac....caut ceva second .. in mintile lui....

 

Daca stiti ceva nu ezitati....:yikes: o sa aveti inca un coleg de namoleala :yikes:

Link to comment
Share on other sites

Pai asta fac....caut ceva second .. in mintile lui....

 

Daca stiti ceva nu ezitati....:yikes: o sa aveti inca un coleg de namoleala :yikes:

 

 

 

 

nushtiu cum sta treaba cu atv`urile ...dar eo am la curte unu ... un bombardier de 400 Type R ( asa scrie pe el :kiss:) ) si e .....CRIMINALL !! ...si am auzit numai vorbe bune despre bombardier

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Sfat pentru achizitionare atv

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...