cnairda Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 saua, parbrizul si gentile. vezi cand iti alegi parbrizul ca pentru '99-'02 e intr-un fel si incepand cu '03 alt fel . eu m-am grabit si am comandat gresit, pana la urma am rezolvat cu romimoto si acum am pe mobra modelul asta: multumita deflectorului imi arunca vantul fix peste casca, deci pot sa spun ca am rezolvat problema la 1.76 ai mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 ..te invit sa faci pe Africa Twin vreo 700 km intr-o zi sa vezi cum e. 802 Pe "drumurile" romanesti Dar a doua oara nu o mai fac nici platit, nu merita Din excursia aia nu imi aduc aminte nimic, decat oboseala P.S nu stiu de Mihutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 802 Pe "drumurile" romanesti Dar a doua oara nu o mai fac nici platit, nu merita Din excursia aia nu imi aduc aminte nimic, decat oboseala P.S nu stiu de Mihutz Te cred Cred ca tot aproape 800 am facut si eu cel mai mult in tara....peste 700 in orice caz. Oricum dupa vreo 200 incepe "distractia" Duminica trecuta am facut cu Varadero o tura de 608 km, din care jumatate cu pasager si vreau sa-ti spun ca e alta mancare de peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 aveti idee de la ce mobre s-ar putea potrivi scarita dreapta - transalp, africa, etc? imi trebuie numai bucata aia pe care pui piciorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 aveti idee de la ce mobre s-ar putea potrivi scarita dreapta - transalp, africa, etc? imi trebuie numai bucata aia pe care pui piciorul. Doar de la Varadero 125. Am verificat codul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 vezi cand iti alegi parbrizul ca pentru '99-'02 e intr-un fel si incepand cu '03 alt fel . eu m-am grabit si am comandat gresit, pana la urma am rezolvat cu romimoto si acum am pe mobra modelul asta: multumita deflectorului imi arunca vantul fix peste casca, deci pot sa spun ca am rezolvat problema la 1.76 ai mei. Eu am 2002. Nu e asta. Ce marca ai luat? E mai inalt decat standard? Am vazut ca standard e 54,5 cm. vezi cand iti alegi parbrizul ca pentru '99-'02 e intr-un fel si incepand cu '03 alt fel . eu m-am grabit si am comandat gresit, pana la urma am rezolvat cu romimoto si acum am pe mobra modelul asta: multumita deflectorului imi arunca vantul fix peste casca, deci pot sa spun ca am rezolvat problema la 1.76 ai mei. M-am incurcat in stiinta... Eu am 2002. Nu e asta. Ce marca ai luat? E mai inalt decat standard? Am vazut ca standard e 54,5 cm. Uite, pe asta l-am gasit eu: http://www.kappamoto.ro/honda-varadero-1000/568-parbriz-varadero.html. Aveti voi opinie despre ce am facut? O fi destul ca l-am luat mai inalt cu 9 cm? Am 1, 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 eu il luasem din greseala pe asta: e vreo 7 milioane la romimoto. l-am returnat/schimbat cu ce ti-am aratat mai sus si e ok. cat despre intrebarea ta, pune-l pe mobra si testeaza ca e greu de zis din taste. nu conteaza neaparat inaltimea parbrizului - bine, poti sa pui unu de 1 metru jumate si ai rezolvat problema - cat turbulentele create in spatele lui. mai rau decat ala stock nu cred ca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) mai rau decat ala stock nu cred ca exista. Nu e chiar asa, conteaza enorm inaltimea pilotului. Pentru ăi mai mici, un parbriz inalt e ok ca le sparge curentul deasupra vizierei sau chiar deasupra castii. Dar pentru aia intre 1.75 - 1.90m e posibil ca un MRA Vario sa fie mult mai prost decat unul stock si sa se simta excelent pe un naked. Important e ca turbulentele sa nu se sparga la baza castii pentru ca atunci zgomotul e maxim. Asa ca ce e bun pentru unii poate fi pierdere de bani pentru altii. PS: un parbriz e foarte important sa fie rigid. Daca e flexibil intra in oscilatie si cauzeaza turbulente. Cu cat e mai mult un parbriz cu atat e probabil sa fie mai putin rigid. Probabil v-ati ridicat deja in scarite si stiti ce liniste e "la inaltime". Galagia de pe motor e data de parbrize prea lungi sau prost reglate. Editat Iunie 12, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) In ceea ce priveste parbrizul, eu am cumparat cu 50 RON de la dezmebmbrari de scutere un parbriz de-ala de juma de metru de Aprilia Scarabeo parca. Inca nu am apucat sa il inlocuiesc pe cel stock, dar cred ca o sa fie mare diferenta. Decat sa dai 60 euro pe un cacatis de ala de deflector care aproape nu se simte deloc (eu am testat unul), mai bine iti iei un parbriz de asta periculos si ti-l pui in locul la cel stock. Acum ca in ultimele posturi discutati despre parbrize, hai sa va arat si eu ce am pus pe ea. Despre parbrizul original nu am niciun cuvant de lauda, pur si simplu era teroare, tot vantul mi-l arunca in piept, mai ales ca e o motocicleta touring. Bine, si eu am vreo 1,85m, nu sunt tocmai mic. Cum am zis in postul anterior, am cumparat de la dezmembrari de scutere din Targovise un parbriz de scuter de aprox 50 cm inaltime, poate mai mult. I-am taiat (cu flexul) baza, care era destul de lata, si i-am luat si din latime, pentru ca la bracaj maxim loveau hand-guradurile in el. Este mult mai subtire si flexibil decat cel original al motocicletei, i-am adaptat 2 platbande de inox ca sa il tina rigid, sa nu flambeze. Rezultatul: nu se compara cu cel original. Practic, tot vantul mi-l arunca peste casca, nu mai simt niciun vajait sau turbulente. Se aude doar sunetul motorului, este excelent din punctul asta de vedere. Totusi exista si niste minusuri. Cel mai important dupa parerea mea este ca nu se vede extraordinar de bine prin el. Bineineteles ca nefiind nou, are zgarieturi, e putin matuit etc, si probabil oricat de mult l-ai polisha sau lustrui, tot nu o sa se vada perfect, asa cum vezi fara a te uita prin parbriz. Si am mers si pe timp de ploaie, este groaznic, nu vezi nimic cand e plin de picaturi. Bineinteles ca am primit sfaturi glumete, cum ar fi sa ii pun un stergator. Totusi nu e o idee rea Al doilea minus este acceleratia. Se simte destul de mult ca i-a scazut acceleratia si top speed-ul, nu e deloc aerodinamic. De abia mai prinde 200. Al treilea minus este ca nu ai niciun contact direct cu aerul. Mai ales pe timp de vara, cand e foarte cald, acest lucru poate fi neplacut. Am iesit acum 3 zile cu ea, afara foarte cald, si din cauza ca tot aerul ti-l arunca peste casca, muream de cald. M-am mai ridicat in scarite sa ma mai bata vantul. Al patrulea minus (desi nu am testat inca, dar este evident) este consumul, care cu siguranta a crescut. In concluzie: 1 singur avantaj vs 4 dezavantaje. Bine, si eu am fost cam dilimandros ca l-am lasat asa inalt, dar pana nu testezi nu ai de unde sa stii. In niciun caz nu o sa revin la parbrizul original, o sa tai din asta vreo 10-15 cm din inaltime, astfel incat sa vad peste el. Pun 3 poze, nu sunt foarte clare, dar macar va faceti o idee despre cum arata. In continuare imi sustin parerea din postul anterior, aceea ca nu as cumpara un parbriz aftermarket scump sau un deflector, cand cu bani putini si putina munca poti sa iti faci singur asa ceva. Acum ce sa zic, nu l-am facut singur ci cu ajutor din partea unui prieten. Bafta! Editat Iunie 12, 2012 de McKagan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) mama catamai vela ai pus! ziceam de berea aia si n-am mai facut nimic, hai poate o rezolvam dupa weekend. dracu sa le ia de parbrize ca parca mai bine era pe naked, nu aveam ce masura si compara Editat Iunie 12, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 0. Rul 1. Dragos 2. Foxii ( 2 + cuta ) 3. Disturbed 4 .Stefan 5. Alpar Lume, hai odata cu avansul .Dati-mi datele personale ( nume, prenume, mail. nr de tel model mobra ) ca sa pot sa fac un mic tabelas. Ideea este de a se face in prmul sau al II lea weekend din septembrie. Locatia am gandit o ( cu ajutor ) prin zona Sibiu , centrul tarii. Eu am in cap o zona faina in Bg dar mi e ca e mult de mers pentru cei care nu vin din sud ( ~ 500 km de bucale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 salutare, vand un michelin pilot road spate tocmai dat jos de pe vaca-dero dot 2010, probabil 5-6000km. pret 300ron. mai am arcurile stock din furca si arcul central, plus tobele stock, detalii pe pm bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) 0. Rul 1. Dragos 2. Foxii ( 2 + cuta ) 3. Disturbed 4 .Stefan 5. Alpar Lume, hai odata cu avansul .Dati-mi datele personale ( nume, prenume, mail. nr de tel model mobra ) ca sa pot sa fac un mic tabelas. Ideea este de a se face in prmul sau al II lea weekend din septembrie. Locatia am gandit o ( cu ajutor ) prin zona Sibiu , centrul tarii. Eu am in cap o zona faina in Bg dar mi e ca e mult de mers pentru cei care nu vin din sud ( ~ 500 km de bucale) Pot sa va intreb ce vreti sa faceti sau e treaba voastra? Vad ceva de Sibiu... Acum ca in ultimele posturi discutati despre parbrize, hai sa va arat si eu ce am pus pe ea. Despre parbrizul original nu am niciun cuvant de lauda, pur si simplu era teroare, tot vantul mi-l arunca in piept, mai ales ca e o motocicleta touring. Bine, si eu am vreo 1,85m, nu sunt tocmai mic. Cum am zis in postul anterior, am cumparat de la dezmembrari de scutere din Targovise un parbriz de scuter de aprox 50 cm inaltime, poate mai mult. I-am taiat (cu flexul) baza, care era destul de lata, si i-am luat si din latime, pentru ca la bracaj maxim loveau hand-guradurile in el. Este mult mai subtire si flexibil decat cel original al motocicletei, i-am adaptat 2 platbande de inox ca sa il tina rigid, sa nu flambeze. Rezultatul: nu se compara cu cel original. Practic, tot vantul mi-l arunca peste casca, nu mai simt niciun vajait sau turbulente. Se aude doar sunetul motorului, este excelent din punctul asta de vedere. Totusi exista si niste minusuri. Cel mai important dupa parerea mea este ca nu se vede extraordinar de bine prin el. Bineineteles ca nefiind nou, are zgarieturi, e putin matuit etc, si probabil oricat de mult l-ai polisha sau lustrui, tot nu o sa se vada perfect, asa cum vezi fara a te uita prin parbriz. Si am mers si pe timp de ploaie, este groaznic, nu vezi nimic cand e plin de picaturi. Bineinteles ca am primit sfaturi glumete, cum ar fi sa ii pun un stergator. Totusi nu e o idee rea Al doilea minus este acceleratia. Se simte destul de mult ca i-a scazut acceleratia si top speed-ul, nu e deloc aerodinamic. De abia mai prinde 200. Al treilea minus este ca nu ai niciun contact direct cu aerul. Mai ales pe timp de vara, cand e foarte cald, acest lucru poate fi neplacut. Am iesit acum 3 zile cu ea, afara foarte cald, si din cauza ca tot aerul ti-l arunca peste casca, muream de cald. M-am mai ridicat in scarite sa ma mai bata vantul. Al patrulea minus (desi nu am testat inca, dar este evident) este consumul, care cu siguranta a crescut. In concluzie: 1 singur avantaj vs 4 dezavantaje. Bine, si eu am fost cam dilimandros ca l-am lasat asa inalt, dar pana nu testezi nu ai de unde sa stii. In niciun caz nu o sa revin la parbrizul original, o sa tai din asta vreo 10-15 cm din inaltime, astfel incat sa vad peste el. Pun 3 poze, nu sunt foarte clare, dar macar va faceti o idee despre cum arata. In continuare imi sustin parerea din postul anterior, aceea ca nu as cumpara un parbriz aftermarket scump sau un deflector, cand cu bani putini si putina munca poti sa iti faci singur asa ceva. Acum ce sa zic, nu l-am facut singur ci cu ajutor din partea unui prieten. Bafta! Multumesc pentru scriere. Sunt si eu curios cum va fi... Intr-adevar, ai creat un super-parbriz. Editat Iunie 12, 2012 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 13, 2012 Autor Share Postat Iunie 13, 2012 salutare, vand un michelin pilot road spate tocmai dat jos de pe vaca-dero dot 2010, probabil 5-6000km. pret 300ron. mai am arcurile stock din furca si arcul central, plus tobele stock, detalii pe pm bafta, Salut..ce arcuri ai pus?si cat au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 0. Rul 1. Dragos 2. Foxii ( 2 + cuta ) 3. Disturbed 4 .Stefan 5. Alpar Lume, hai odata cu avansul .Dati-mi datele personale ( nume, prenume, mail. nr de tel model mobra ) ca sa pot sa fac un mic tabelas. Ideea este de a se face in prmul sau al II lea weekend din septembrie. Locatia am gandit o ( cu ajutor ) prin zona Sibiu , centrul tarii. Eu am in cap o zona faina in Bg dar mi e ca e mult de mers pentru cei care nu vin din sud ( ~ 500 km de bucale) Este vorba de inceperea unei intalani nationale pentru posesorii de "vaci". sper ca anul asta sa iasa. parbriz - sincer nu pricep ( dar asa e fain, sa fim diferiti ) - eu merg cu parbrizul stoc pe care l tin "jos", tocmai sa simt vantul si placerea de a merge. SI nu ma uit prin el, ci peste. Sa stau in spatele unui termopan nu e de mine ( am incercat pe supertenere-le lui Harea, care are un super parbriz nou, curant, perfect si n am inteles nimic din drumul ala , parca eram in masina. si senzatia de plafonare la 200..iar nu stiu ce sa zic, este o vaca cu putin sub 100 CP si peste 230 kg ( daca mai pui si pasager si bagaje e ..enorma ) , pe langa faptul ca nu trage pe la viteza aia..si consumul se duce ..exponential. nu vad rostul abordarii acelor viteze ca regim de functioare. hai ca odata ii dai sa vezi "cat baga", daca altfel nu e deloc eficienta. am renuntat la vitezele un pic sub 300 , van-ul nu e facut sa inlocuiasca un SS. o croaziera " rapida" e pe undeva pe la 140 - 150 si ai si loc de " tras" de gaz in depasiti, in rest 120 e perfect. unde in Ro tii tu sustinut 200 ? eu in Bg ce mai gasesc un pic de loc dar la noi , ioc. Doar parerile mele, nu dati cu parul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Imi place ca Raul are locul lui acolo....trebuie sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului. Puteti conta si pe mine la intrunire, Andrei e numele meu. Daca pot fi de folos cu ceva, dati-mi de veste ... incerc sa ajut in limita timpului. Ca idee, Sibiul e o alegere buna, e in centrul tarii. In alta ordine de idei, am discutat si cu foxbat si poate o discutam si la intrunire. Mai exact am toata deschiderea in acordarea unui discount la piese HONDA, accesorii, uleiuri...etc, pentru toti posesorii de Varadero. Unii poate stiu, altii nu....lucrez la HONDA in Brasov si daca tot am posibilitatea, de ce sa nu beneficiati si de acest avantaj ? Legat de parbriz, eu il am si pe cel original si pe cel de la GIVI. Am mers si cu cel original dar la inaltimea mea(1,85) e chiar la limita. Cu cel GIVI ma impac mai bine, i-am gasit o pozitie faina, arunca aerul bine si ma uit exact peste el. Nici eu nu-i dau 200 mereu, nu are rost...."blana" in linie dreapta nu m-a pasionat niciodata....prefer virajele. Haideti sa ne strangem, chiar ar fi frumos. Bafta Editat Iunie 13, 2012 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Imi place ca Raul are locul lui acolo....trebuie sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului. Puteti conta si pe mine la intrunire, Andrei e numele meu. Daca pot fi de folos cu ceva, dati-mi de veste ... incerc sa ajut in limita timpului. Ca idee, Sibiul e o alegere buna, e in centrul tarii. In alta ordine de idei, am discutat si cu foxbat si poate o discutam si la intrunire. Mai exact am toata deschiderea in acordarea unui discount la piese HONDA, accesorii, uleiuri...etc, pentru toti posesorii de Varadero. Unii poate stiu, altii nu....lucrez la HONDA in Brasov si daca tot am posibilitatea, de ce sa nu beneficiati si de acest avantaj ? Legat de parbriz, eu il am si pe cel original si pe cel de la GIVI. Am mers si cu cel original dar la inaltimea mea(1,85) e chiar la limita. Cu cel GIVI ma impac mai bine, i-am gasit o pozitie faina, arunca aerul bine si ma uit exact peste el. Nici eu nu-i dau 200 mereu, nu are rost...."blana" in linie dreapta nu m-a pasionat niciodata....prefer virajele. Haideti sa ne strangem, chiar ar fi frumos. Bafta Despre parbriz, va zic ce si cum cand vine cel de la Kappa, pe care l-am comandat. Daca vine... M-as bucura sa ziceti cate ceva despre sa. Problema mea cu Varadero (una dintre putinele), e ca e pentru baieti mai mari decat 1.80, cat de inalt sunt eu. Au fost momente cand, la manevrarea cu piciorusele, mi-au lipsit cativa centimetri... Stiti de o varianta rezonabila de sa aftermarket, exceptand Bagster? Ca vorbeati de o adunare etc.... Eu sunt din Sibiu. Daca e de facut trasee pe langa casa, de 250-300 km/zi, sunt tata lor. Numa' sa ziceti ce vreti... Oricum, ma alatur la o manifestare de-asta. Daca aveti nevoie de suport, ma gasiti. Fac, impreuna cu un amic, pregatirea unei calatorii de 3.333 km, de la Sibiu la izvorul Dunarii, in Germania. De la Budapesta luam firul Dunarii, pana la origini, in Donauquelle: http://goo.gl/maps/MIfF. Ne intoarcem pe la Innsbruck, Salzburg, Balaton... Ar mai putea fi cineva interesat? Calatoria este planificata pentru 17-26 august 2012. Editat Iunie 13, 2012 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Despre parbriz, va zic ce si cum cand vine cel de la Kappa, pe care l-am comandat. Daca vine... M-as bucura sa ziceti cate ceva despre sa. Problema mea cu Varadero (una dintre putinele), e ca e pentru baieti mai mari decat 1.80, cat de inalt sunt eu. Au fost momente cand, la manevrarea cu piciorusele, mi-au lipsit cativa centimetri... Stiti de o varianta rezonabila de sa aftermarket, exceptand Bagster? Ca vorbeati de o adunare etc. Eu sunt din Sibiu. Daca e de facut trasee pe langa casa, de 250-300 km/zi, sunt tata lor. Numa' sa ziceti ce vreti... Oricum, ma alatur la o manifestare de-asta. Daca aveti nevoie de suport, ma gasiti. Fac, impreuna cu un amic, pregatirea unei calatorii de 3.333 km, de la Sibiu la izvorul Dunarii, in Germania. De la Budapesta luam firul Dunarii, pana la origini, in Donauquelle: http://goo.gl/maps/MIfF. Ar mai putea fi cineva interesat? Calatoria este planificata pentru 17-26 august 2012. salut, uita te la intalniri la " nationala varadero" si ..hai . pm cu datele de acolo, avans , alea alea din pacate nu cred ca te pot insoti dar ..cine stie, mai e pana in august pe partea de "inaltime" , singura parere este ..nu o misca din loc fara crash bar-uri. si din ce am testat pe a mea, daca reglezi amortizorul pe " sport" se coboara un pic. la mine diferenta intre motoruil " gol " sl " enduro" respectiv full ( bagaje + paseger ) e mare , practic stau cu genunchii flexati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) salut, uita te la intalniri la " nationala varadero" si ..hai . pm cu datele de acolo, avans , alea alea din pacate nu cred ca te pot insoti dar ..cine stie, mai e pana in august pe partea de "inaltime" , singura parere este ..nu o misca din loc fara crash bar-uri. si din ce am testat pe a mea, daca reglezi amortizorul pe " sport" se coboara un pic. la mine diferenta intre motoruil " gol " sl " enduro" respectiv full ( bagaje + paseger ) e mare , practic stau cu genunchii flexati.. Pai, unde sa ma uit!? Habar n-am! Cum setez amortizorul pe sport? Te referi la altceva decat la "robinetul" ala de la amortizorul central? Nu mi s-a parut decat ca inmoaie treaba... Editat Iunie 13, 2012 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 uite, /index.php?/topic/679301-intalnire-nationala-varadero-2012/page__pid__3152319#entry3152319 aici pt intalnire. orice idee e binevenita cu ..o " conditie" , sa se vina . ca daca propunem sibiu si vin doar "bucuresteni" o punem de o bulgarie. hai natiune, dati cu pm-ul, date, idei , avans acum pt suspensie, robinetul ala " inmoaie " cum spui tu, treaba, si o si 'lasa" un picut. in manualul motorului iti spune cate click-uri sa ii dai si in ce parte... iar pt coborare sea, vorbeste cu darian ( dar e pe langa bucale)sau vezi ca trebuie sa fie in Sb cu tapitat sei si mai scoti 1 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 sa nu te manance in c_ur sa iti dai saua pe mana lu darian. o sa stai mult si bine fara ea si intr-un final o s-o faca cum vrea el, nu cum ii zici tu. eu sunt mai scund ca tine si ma descurc..iti propun sa o lasi asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 sa nu te manance in c_ur sa iti dai saua pe mana lu darian. o sa stai mult si bine fara ea si intr-un final o s-o faca cum vrea el, nu cum ii zici tu. eu sunt mai scund ca tine si ma descurc..iti propun sa o lasi asa alo. hai cu nationala..lasati gargara:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 din partea mea poti incepe tabelul datele mele le ai, avansul deja e la tine cu rul ne vedem la sacelu, al motoveterani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 din partea mea poti incepe tabelul datele mele le ai, avansul deja e la tine cu rul ne vedem la sacelu, al motoveterani done Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Ce ziceti de casca asta? http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1035 Pregatesc calatoria de 3333 km si asta e motiv de cumparaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.