Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sw motech

asta am pus eu

dar e cam 150 euro

 

stiu in ultima instanta mai strang cureaua si iau si eu daca alta varianta nu este

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact cum arata loobmanu ala, la mine ungatoru e pus in stanga sub plasticul de sub sa (ca sa vad nivelul uleiului).

 

la mine e pus in acelas loc( am loobman), insa e cam dificil de apasat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost azi si am lasat mobra in service la carpati motors pe blvd. expozitiei pentru diagnosticarea problemei intermitente "nu se tureaza domle in sarcina!!" :)

 

va tin la curent cum decurge treaba, deocamdata mi-a placut de ei. problema e cacacioasa si cred ca-s slab sanse sa primesc un verdict clar...in cel mai bun caz o sa am de schimbat vreo piesa scumpa gen pompa de benzina.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai oricum l-am lasat acolo vreo 2 zile pentru investigatii, vreau sa-mi zica doar ce are. deci ma bazez pe bunele lor intentii :)

 

e simplu de dat jos rezervorul la varadero, sa fie cat mai gol cum ai zis si vezi ca ai 2 robineti de benzina - cate unu pe fiecare parte. la mine la injectie cel putin asa e.

 

lasi robinetii aia pe pozitia 'on' si scoti furtunasele din ei, dupa care ridici rezervoru si scoti si alea 3 furtune din partea din spate/sus. nu ai cum sa le incurci. ai ajuns la capacu filtrului de aer, desfaci cateva suruburi si aia e :)

 

da-i cu incredere ca e simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie desfacute si suruburile de la carene sa nu le fortezi cand scoti tezervorul sau sa nu zgarii rezervorul

ideal ar fi un ajutor, sa tina carenele departate

benzina nu o poti scoate toata asa ca trebuie sa inchizi robinetele

la varianta carburatie ai doar 2 furtune dedesupt

nu uita de firele de la sonda de benzina, sunt pe partea dreapta a mobrei(cum stai pe ea) langa robinet.si astea trebuie scoase inainte de a da rezervorul jos

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut treaba asta acum o saptamana. Nu e greu de dat jos, dar cam ai nevoie de cineva sa te asiste cand ridici rezervorul si, eventual, cand scoti furtunele de dedesubt. Piesa ajutatoare (patratul acela metalic) nu-ti lasa prea mult spatiu de manevra. Sunt 3 furtune si mie unul din ele (cel mai gros) mi-a dat de lucru rau... in final l-am desfacut de mai jos, din partea stanga dintr-o imbinare.

Atentie, daca nu golesti toata benzia, in momentul momentul montarii ai sanse mari sa deschizi robinetul din greseala. Se atinge usor si trece din OFF (orizontal) in ON (vertical). Acum un an am cam facut baie cu benzina din cauza asta pana mi-am dat seama.

 

aa...si eu am uitat de firele de la sonda. le-am smuls cand l-am ridicat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie, daca nu golesti toata benzia, in momentul momentul montarii ai sanse mari sa deschizi robinetul din greseala. Se atinge usor si trece din OFF (orizontal) in ON (vertical). Acum un an am cam facut baie cu benzina din cauza asta pana mi-am dat seama.

 

cred ca toti am patit faza asta cel putin o data! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie desfacute si suruburile de la carene sa nu le fortezi cand scoti tezervorul sau sa nu zgarii rezervorul

ideal ar fi un ajutor, sa tina carenele departate

benzina nu o poti scoate toata asa ca trebuie sa inchizi robinetele

la varianta carburatie ai doar 2 furtune dedesupt

nu uita de firele de la sonda de benzina, sunt pe partea dreapta a mobrei(cum stai pe ea) langa robinet.si astea trebuie scoase inainte de a da rezervorul jos

 

daca tot veni vorba de rezervor poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat ce sa fac sau macar unde sa caut buba , problema mea este ca nu i-mi indica cand intru pe rezerva adica nu se aprinde becul , interesant este ca atunci cand pun contactul el se aprinde si se stinge dupa cateva sec. ca un martor de bord care functioneza normal .Azi am ramas in pana prostului si nu a fost tare placut . Apreciezi orice sfat .

 

Ps robinetul are 3 poziti sus on jos on si la mijloc of conteza cu ceva pe care on este pus ??? sus sau jos ???:cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca are legatura cu pozitia robinetului. ai verificat daca sunt conectate firele la sonda de benzina? conectorii se afla langa robinetul din partea dreapta.

 

daca nu ma insel, la mine se aprinde martorul numai daca sunt pe "rezerva", deci nu si in momentul pornirii..

Editat de disturbed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se aprimde cand pun contactul si se stinge la cateva sec dupa. Firele sunt ok bagate in mufa

 

La mine se aprimde cand pun contactul si se stinge la cateva sec dupa. Firele sunt ok bagate in mufa

 

piesa defecta este reostatul din capatul tijei sondei ( cred ca as ii zice ) chestia aiamica rounda care in benzina nu se incalzeste sa fac contact adica sa inchida circuitul iar in aer liber face exact invers Si presupun ca mie buna rice sonda de genul doar sa fie moto , partea din capat reostaul se poate lua jos ce conteza este doar sa fie moto si lungimea tijei pe care i montata conteaza si filetul care eu le pastrez

 

 

 

La mine se aprimde cand pun contactul si se stinge la cateva sec dupa. Firele sunt ok bagate in mufa

 

 

 

piesa defecta este reostatul din capatul tijei sondei ( cred ca as ii zice ) chestia aiamica rounda care in benzina nu se incalzeste sa fac contact adica sa inchida circuitul iar in aer liber face exact invers Si presupun ca mie buna rice sonda de genul doar sa fie moto , partea din capat reostaul se poate lua jos ce conteza este doar sa fie moto si lungimea tijei pe care i montata conteaza si filetul care eu le pastrez

 

 

 

cred ca problema este ca si rezolvata sper , iar daca aveti si voi astfel de probleme piesa acea mica se gaseste incorporata pe o pompa benzina de daewoo ciele tico matiz .Azi merg sa caut jucaria sper ca tot ce am citit cum ca se potriveste sa fie valabil

 

 

 

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat mobra de la service-ul carpati motors, unde n-am rezolvat nimic :angryfire:

 

am cerut o diagnoza pentru urmatoarea problema: motoicleta nu se tureaza in sarcina peste ~ 4000 de ture.

 

1. apare la intamplare, tot mai des in ultima vreme

2. se manifesta asa: cand accelerez (in sarcina) de la 3-4k rpm, motorul da in nas. nu se opreste, pur si simplu "moare" acceleratia

3. la ralanti merge fara probleme

4. daca trag ambreiaju si accelerez in gol, se tureaza (mai balbait dar se tureaza)

5. isi revine instant daca o pornesc din nou. asta ma duce cu gandul la ceva nasol pe la injectie/pompe/dracu stie, dar nu ma pricep.

6. s-ar putea sa aiba legatura cu incalzirea motorului. mi s-a intamplat mai des prin trafic aglomerat si caldura mare, cand s-a incins mobra, cam la 15-20 de minute dupa ce plec.

 

 

chiar nu imi vine sa cred ca sunt singurul care-a avut problema asta la 2003+ injectie. o s-o duc a doua oara la tng sa vedem ce dracu fac cu ea.

 

:cheers:

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat mobra de la service-ul carpati motors, unde n-am rezolvat nimic :angryfire:

 

am cerut o diagnoza pentru urmatoarea problema: motoicleta nu se tureaza in sarcina peste ~ 4000 de ture.

 

1. apare la intamplare, tot mai des in ultima vreme

2. se manifesta asa: cand accelerez (in sarcina) de la 3-4k rpm, motorul da in nas. nu se opreste, pur si simplu "moare" acceleratia

3. la ralanti merge fara probleme

4. daca trag ambreiaju si accelerez in gol, se tureaza (mai balbait dar se tureaza)

5. isi revine instant daca o pornesc din nou. asta ma duce cu gandul la ceva nasol pe la injectie/pompe/dracu stie, dar nu ma pricep.

6. s-ar putea sa aiba legatura cu incalzirea motorului. mi s-a intamplat mai des prin trafic aglomerat si caldura mare, cand s-a incins mobra, cam la 15-20 de minute dupa ce plec.

 

 

chiar nu imi vine sa cred ca sunt singurul care-a avut problema asta la 2003+ injectie. o s-o duc a doua oara la tng sa vedem ce dracu fac cu ea.

 

:cheers:

 

eu am avut aceleasi simptome saptamana aceasta la Transalp. am urcat si transafagarasanu cu problema asta si am mai si factu cca 250 de km pana acasa.

banuiam bujiile. pe care le-am si luat. intre timp am verificat filtru de aer. era plin de praf, l-am curatat si si-a revenit. am schimbat totusi si bujiile si acuma trage si mult mai bine.

 

cu astea trei tre sa incepi: benzina, scanteie, aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de probleme, se intampla destul de des ( o data pe zi) sa schimb din 4 in 5 sau din 3 in 4 sa caraie ca dracu si sa mi se aprinda becul de N ( neutral).

 

ceva idei ?

 

 

 

multam :cheers:'

 

ps: deasemenea se intampla ( tot in treptele superioare) sa vreau sa schimb si sa nu pot ( levierul pur si simplu parca e rupt) ridic si se misca "in gol".

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut aceleasi simptome saptamana aceasta la Transalp. am urcat si transafagarasanu cu problema asta si am mai si factu cca 250 de km pana acasa.

banuiam bujiile. pe care le-am si luat. intre timp am verificat filtru de aer. era plin de praf, l-am curatat si si-a revenit. am schimbat totusi si bujiile si acuma trage si mult mai bine.

 

cu astea trei tre sa incepi: benzina, scanteie, aer.

 

aceasi simptoma la TA apare si cand sunt gata membranele

 

legat de problema mea la vara sa rezolvat cu o sonda litrometrica de cielo (cost un cola la 2,5l la nea mecanicul) am des

zlipit piesa si cositorit pe tija mea din rezervor , functioneaza bine pe la 5 l se aprinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si filtrul de aer si bujiile sunt noi. cineva mi-a sugerat sa schimb si fisele/pipele, desi nu vad cum ar putea sa dea problemele astea.

Presiune de benzina a fost verificata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloooo.caut un amortizor spate petnru varadero 2004 abs.

al meu a decis ca e momentul sa faca pipi.

evident ca si a gasit locul taman in Bg :)

asa ca acum am o barca 2 cilindri in V :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc fain.la tine e tot cu ABS ? ca am vazut niste discutii despre niscai diferente . dar nu am chiar toate sursele la indeman acum. ca idee, cand ai facut operatia ? de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,tot cu ABS.Lucrarea a fost executata exact cu o saptamana in urma.Mai gasesti la Touratech marca Ohlins la 499e,dar eu l-am preferat pe cel original pentru ca are reglajul arcului(rotita de pe partea stanga).Ce nu stiu este daca se pot repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,tot cu ABS.Lucrarea a fost executata exact cu o saptamana in urma.Mai gasesti la Touratech marca Ohlins la 499e,dar eu l-am preferat pe cel original pentru ca are reglajul arcului(rotita de pe partea stanga).Ce nu stiu este daca se pot repara.

 

multumesc,

ti am dat un PM,. sunt inca in service..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...