Mociclistu' Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Pai, sa inceapa campania Sa vedem care sare cu mita electorala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Un filmulet interesant, si Honda merge juma de milion de km, asa ca sa nu se mai tot c..e pe dansi BMW-isti astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Varadero nu are moarte,zici ca e un panzer din ww2.,Bani de benzina sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Un filmulet interesant, si Honda merge juma de milion de km, asa ca sa nu se mai tot c..e pe dansi BMW-isti astia Ce fain "fluiera" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 asa i, parca au turbo toate. si se pastreaza sunetul chiar si la Km marisori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) va rog sa ma ajutati sa va dati si voi cu parerea, pot sa fac rost de un crash bar Kappa/ Givi pentru Varadero de la o cunostinta la un pret bun singurul dezavantaj este ca el provine de pe un model 2007 la care difera scutul si prinderea Acuma va rog si pe voi sa va dati cu parerea daca am sanse sa il pun pe al meu din 2004, din ce vad eu in pdf-urile de montaj difera doar prinderea pe scut, un distantier si un surub adica piesele 15 si 16 pentru 2004 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN367.pdf pentru 2007 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN454.pdf va rog mai multe pareri, 4 ochi vad mai bine decat 2 din pozele luate de pe net se pare ca am sanse sa rusesc Varadero 2004 cu crash 2007, arata cam ciudatel cu aripioarele alea acolo dar mnoo!! Editat Decembrie 9, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Vlady-80:eu am incercat sa pun Givi de la 2004 la 2009 si nu am reusit.Difera foarte mult la punctele de prindere.In final am cumparat Givi de 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Puteam sa jur ca va potrivi ms. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 daca are careva cauciuc fata de vinzare un second bun si ieftin... ..sau nou si ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Am eu un Tourance. Detalii PM. va rog sa ma ajutati sa va dati si voi cu parerea, pot sa fac rost de un crash bar Kappa/ Givi pentru Varadero de la o cunostinta la un pret bun singurul dezavantaj este ca el provine de pe un model 2007 la care difera scutul si prinderea Acuma va rog si pe voi sa va dati cu parerea daca am sanse sa il pun pe al meu din 2004, din ce vad eu in pdf-urile de montaj difera doar prinderea pe scut, un distantier si un surub adica piesele 15 si 16 pentru 2004 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN367.pdf TN3672004.pdf pentru 2007 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN454.pdf TN4542007.pdf va rog mai multe pareri, 4 ochi vad mai bine decat 2 din pozele luate de pe net se pare ca am sanse sa rusesc Varadero 2004 cu crash 2007, arata cam ciudatel cu aripioarele alea acolo dar mnoo!! e1099.jpgDSC01099.jpgDSC01052.jpg Prinderile la Varadero sunt ascunse, necesita piese de legatura. In cel mai rau caz le modifici numai pe alea sau le faci din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Am eu un Tourance. Detalii PM. Prinderile la Varadero sunt ascunse, necesita piese de legatura. In cel mai rau caz le modifici numai pe alea sau le faci din nou. pai sunt cele 3 puncte : 1 stg+ dr pe cadru 2 cel sub far in acel cadrul prinderea pe scut oricum este fragila din pmdv piese de lagatura este doar clema sub far pe care eu o primesc, ce doresc sa stiu este daca sunt diferente intre sasiul modelului din 2004 comparativ cu sa zicem 2007 desi din ce am studiat nu vad sa fie de exemplu la cricul central cel care il am eu acuma OEM pe modelul 2001 il voi putea folosi cu ajutorul unor distantiere 1 si un surub 2 mai lung ( asa am dedus eu ) la modelul 2001 surubul 2 este mai scurt iar distantierele 1 nu sunt necesare , acum trebuie sa aflu ( sau sa calculez ) dimensiunea distantierelor care nu o gasesc nicaeri pe net Editat Decembrie 12, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 vlady, uite aici poate te ajuta asta este de la sw motech pt sd 02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 vlady, uite aici poate te ajuta asta este de la sw motech pt sd 02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Va salut pe toti. Fara legatura neaparat cu ce se discuta mai devreme, Varadero este un VTR transformat intr-un touring adevarat , multe elemente sunt comune, cel putin pana la versiunile cu injectie. Cum de enduro nu prea putem vorbi la Varadero din motivele binecunoscute, ma intreb si eu fara sa fiu deloc tendentios, de ce mi-as cumpara o motocicleta care cantareste 240-250 de Kg cu toate fluidele si care in plus costa si de doua ori mai mult, in locul uneia mult mai usoare si agile precum VTR-ul.Poate ca Varadero-ti rupe fundul mai putin, dar e o chestie relativa.... Aceeasi problema cu Suzuki V-Storm 1000 - derivata din SV 1000 - care e construita pe aceeasi filosofie si se vrea replica lui Suzuki la Honda Varadero, sau invers, nu stiu......E doar o parere, no offence, o seara buna Editat Decembrie 17, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 salut, buna intrebare raspund eu 1, notiunea de enduro nu are treaba cu vacile, oricine le-ar face ( bmw, honda, suzuki ) deci asta s a lamurit 2, vtr-ul are parti comune in sensul de "mostenire" sau " trasplant "De anumite parti mecanice- in rest sunt mobre din filme diferite. eu as prefera sa am in garaj un vara si un vtr, nu " all in one ":) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Buna i__alex, raspund si eu....... parerea mea 1. Varadero este mare si grea, ea nu este de off da sa laum ex. drumul din imagine: nu este cine stie ce mare scofala, insa am ajuns la destinatie cu Varadero mult mai pepede( cam cu vreo 3-4 poze si o tigara) si mult mai usor decat doua sport touring un Zzr 1100 si Yamaha Fzr 600 ( ambele in categoria VTR-ului , daca nu este asa, mea culpa ) 2. fa un drum Cluj - Bucuresti aprox 500 km si sigur vei simti diferenta la confort 3.un motor pentru touring ( distante mari ) trebuie sa i-ti ofere o oarecare protectie la vant ploaie etc, dpmdv Varadero o face mai bine ca VTR-ul 4. capacitatea de a pune gadgeturi, bagaje, genti si alte acareturi necesare pt. touring mai mare la Varadero si arata si bine cu ele 5. fa ce am zis la pct.2 cu o domnisoara ( pasagera) cu ambele motoare si apoi cere-i si ei parere sa vezi 6. este strict opinia mea: ador clasa asta, ador vacile mari si impunatoare nu pre ma impac cu motoarele care duc spre sport, Varadero se face vazut/remarcat e ditai animalul mare si frumos Va salut pe toti. Fara legatura neaparat cu ce se discuta mai devreme, Varadero este un VTR transformat intr-un touring adevarat , multe elemente sunt comune, cel putin pana la versiunile cu injectie. Cum de enduro nu prea putem vorbi la Varadero din motivele binecunoscute, ma intreb si eu fara sa fiu deloc tendentios, de ce mi-as cumpara o motocicleta care cantareste 240-250 de Kg cu toate fluidele si care in plus costa si de doua ori mai mult, in locul uneia mult mai usoare si agile precum VTR-ul.Poate ca Varadero-ti rupe fundul mai putin, dar e o chestie relativa.... Aceeasi problema cu Suzuki V-Storm 1000 - derivata din SV 1000 - care e construita pe aceeasi filosofie si se vrea replica lui Suzuki la Honda Varadero, sau invers, nu stiu......E doar o parere, no offence, o seara buna 7. ti-ai raspuns singur Editat Decembrie 17, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Salutare domnilor, Fara indoiala, pareri foarte pertinente, eu m-am exprimat poate prea mult prin prisma inclinatiei mele spre putin mai multa sportivitate si a modului in care eu folosesc motocicleta, adica mai mult pe distante relativ scurte si mai mult solo O zi buna va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 eu merg mai mult solo , aici am exagerat un pic plecam la intrunirea de la Cluj in 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 craciun fericit la toti varadero-isti...un prieten ce are hayabusa ...si sta la casa sia bagat moto in casa si la impodobit pe post de brad... ... ...iam propus un burnout.... ...dar zicea,in gluma ca nu vrea sai sperie pe ai lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 craciun fericit la toti varadero-isti...un prieten ce are hayabusa ...si sta la casa sia bagat moto in casa si la impodobit pe post de brad... ... ...iam propus un burnout.... ...dar zicea,in gluma ca nu vrea sai sperie pe ai lui... cratima, 'tu-i mama masii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 vai...asa-i ...am papato de sarbatori...am scapato intre sarmale...iertare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani si kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 La multi ani !! I-mi poate cineva spune ce alternative sunt pentru NGK IJR8B9, folosite de voi cu succes. Multumesc Eu am gasit asta momentan Denso ix24b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 La multi ani !! I-mi poate cineva spune ce alternative sunt pentru NGK IJR8B9, folosite de voi cu succes. Multumesc Eu am gasit asta momentan Denso ix24b IX24B de la Denso. Si mai ieftine...si mai bune, in opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 IX24B de la Denso. Si mai ieftine...si mai bune, in opinia mea. Duminica -mi spunea un cunoscut din Cluj care are si el service ca el considera Denso tata lor, clar sunt mai ieftine si sigur voi incerca sunt la jumate de pret fata de NGK. Multumesc MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.