MotoMax Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Sincer, pana acum n-am avut surprize neplacute cu Denso. In schimb cu NGK am avut cateva "rateuri" ... si sunt ceva ani de cand vand bujii(si nu numai). Ori NGK-urile care se aduc la noi sunt de calitate mai slaba, ori....dracu stie Cert e ca mie imi par lucrate mai atent Denso, mai de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Sincer, pana acum n-am avut surprize neplacute cu Denso. In schimb cu NGK am avut cateva "rateuri" ... si sunt ceva ani de cand vand bujii(si nu numai). Ori NGK-urile care se aduc la noi sunt de calitate mai slaba, ori....dracu stie Cert e ca mie imi par lucrate mai atent Denso, mai de calitate. Se spune ca sunt foarte multe NK-uri contrafacute pe piata, poate asta este explicatia. Si eu am avut ceva probleme cu un set nou de DPR8EA-9. Probabil ca voi incerca si Denso, pretul mult mai mic si plus si ei sunt consacrati in acest segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Off topic: De unde se pot cumpara bujii Denso? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Off topic: De unde se pot cumpara bujii Denso? Merci! userul MotoMax cred ca te ajuta bucuros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 vine primavara si trebuie sa ma ocup iar de pierderea de ulei pe la telescopul din dreapta. pe scurt: am cumparat motocicleta cu niste pierderi de ulei la jamba dreapta, am schimbat de doua ori semeringurile si uleiul - la mesteri diferiti...si problema persista. bineinteles ca de fiecare data am rugat meseriasul sa studieze bine daca sunt stricati cuzinetii sau daca e zgariata jamba, macar sa stiu care e problema...si mi s-a comunicat ca nu e nimic zgariat/uzat, totul e perfect. am folosit semeringuri "de-alea bune", le-am schimbat in tandem (praf+presiune). oare de la ce cacao o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 A fost refacut "fibrajul" jambei cromate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 vine primavara si trebuie sa ma ocup iar de pierderea de ulei pe la telescopul din dreapta. pe scurt: am cumparat motocicleta cu niste pierderi de ulei la jamba dreapta, am schimbat de doua ori semeringurile si uleiul - la mesteri diferiti...si problema persista. bineinteles ca de fiecare data am rugat meseriasul sa studieze bine daca sunt stricati cuzinetii sau daca e zgariata jamba, macar sa stiu care e problema...si mi s-a comunicat ca nu e nimic zgariat/uzat, totul e perfect. am folosit semeringuri "de-alea bune", le-am schimbat in tandem (praf+presiune). oare de la ce cacao o fi? iarta ma daca te confund. ti am raspuns de 2 - 3 ori, te am sunat dar erai plecat, ai zis ca ma suni cand te intorci. ti am vazut mobra parcata de cateva ori si am recunoscut-o dupa " ulei" . si atunci ti am dat pm. astepti sa se rezolve telepatic ? ce nu a fost clar in toate discutiile noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Ceva detalii legate de aspect, venite de la cunoscatori sau patiti, ar fi bune. Ma refer la furci bune, cu simeringuri noi care de-al dracu se incapatataneaza sa curga. Editat Februarie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 bogdan, daac vorbim de furicile " normale", ( nu stiu la upside down ca la tine) - uzura - ( ciupituri de la pietre. etc) - jambe indoite - ( unoeri nu se vede " la ochi" ci doar la demontare - pe suprafata plana ) - cuzinetii + paharele " de jos" - degeba ai simeringuri noi daca alea-s uzate. Astea sunt, din umila mea experienta cu varadero ( experienta directa ) punctele de " curgere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 bogdan, daac vorbim de furicile " normale", ( nu stiu la upside down ca la tine) - uzura - ( ciupituri de la pietre. etc) - jambe indoite - ( unoeri nu se vede " la ochi" ci doar la demontare - pe suprafata plana ) - cuzinetii + paharele " de jos" - degeba ai simeringuri noi daca alea-s uzate. Astea sunt, din umila mea experienta cu varadero ( experienta directa ) punctele de " curgere". Asta e stiut. Treaba e, cand totul nou si curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 pai chestia e ca ...poate "doar pare" nou ai desfacut sa vezi ? adica , de ex, daca la montaj nu se uita mecanicul ca lumea, cuzinetii aia de jos pot fi montati gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Povestea e veche. 2 motoare in garantie, practic noi. Au curs amandoua, la primul drum in primavera, la mine pe stanga, la un prieten pe dreapta. Eu mai agitat le-am schimbat in scurt,in garantie, el nici acum . La mine s-a rezolvat, la fel si la el. Simeringurile analizate cu lupa nu difereau in buza de contact de cele noi. Mister total. Tot felul de teorii. In anii care au urmat am uns toamna jambele cu ceva ulei si am frecat-o pe loc putin inainte de pauza. Nu s-a mai repetat. Editat Februarie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 stai ca tu ai furci " inversate":) noi nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Vlady-80:eu am incercat sa pun Givi de la 2004 la 2009 si nu am reusit.Difera foarte mult la punctele de prindere.In final am cumparat Givi de 2009. Eu am reusit sa montez crash barul GIVI model 2009 pe motocicleta mea 2004, toate prinderile sunt identice merg la fix, mai putin jos la scut . Alt aspect (putin negativ) este faptul ca acest crash bar are talpa de prindere pe cadru ceva mai mare si nu mai ai un acces asa de bun la surubul de relatiu (modelul 2009 nu are asa ceva) . Pe mine personal nu ma deranjeaza, nu reglez relantiul toata ziua, doar o data si bine ! Acum analizez treaba cu cricul central, sa vad dac il pot face sa potriveasca Editat Februarie 25, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salut care ai fost azi prin gherla cu varadero? .. ..ceva clujean....cj--HIH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salutare, as vrea sa trec pe gume de strada, actualele haidenau-uri "mixte" sunt ( defapt au fost) niste mizerii. Cei care aveti gume de strada, ce recomandati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Eu de ceva timp ma gandesc sa incerc michelin pilot road 3. Am vorbit cu priteni care folosesc asa ceva si sunt multumiti de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 ce parere aveti de cauciucurile shinko? a incercat care-va? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 O mica nelamurire am si eu : la varadero modelul 2003 ---- injectie, calculatorul de bord arata lL/100 , km/L. Intrebare acesta este consumul instant? Se stabilizeaza la o anumita valoare dupa un numar de km ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 sal Vlady, nu sestabilizeaza e consumul instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 5, 2014 Autor Share Postat Martie 5, 2014 1920196_468605316585264_1325908561_n.jpg O mica nelamurire am si eu : la varadero modelul 2003 ---- injectie, calculatorul de bord arata lL/100 , km/L. Intrebare acesta este consumul instant? Se stabilizeaza la o anumita valoare dupa un numar de km ? Multumesc . ara un pic prea mult!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 sal Vlady, nu sestabilizeaza e consumul instant mai bine nu il puneau, uneori ma sperie ara un pic prea mult!!?? era perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 stai un pic, iar vorbim de consum ? are 1000 CMC !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) stai un pic, iar vorbim de consum ? are 1000 CMC !!! nu vorbea nimeni de consum, vorbeam de ce anume arata ceasul ala de bord nu m-am tras pe cour cand am avut modelul pe carburatie, nu o voi face nici acum, atat doar ca ma asteptam ca cifra aia din bor sa se stabilizeze, ma asteptam sa fie media nu cel instant ARE CINEVA NEVOIE DE UN CRIC CENTRAL PENTRU MODELUL CARBURATIE vand eu unul OEM cu toate partile componente, este second insa este ok . Editat Martie 7, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 nu te mai uita acolo,. really Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.