Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Sincer, pana acum n-am avut surprize neplacute cu Denso.

 

In schimb cu NGK am avut cateva "rateuri" ... si sunt ceva ani de cand vand bujii(si nu numai).

 

Ori NGK-urile care se aduc la noi sunt de calitate mai slaba, ori....dracu stie :)

 

Cert e ca mie imi par lucrate mai atent Denso, mai de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer, pana acum n-am avut surprize neplacute cu Denso.

 

In schimb cu NGK am avut cateva "rateuri" ... si sunt ceva ani de cand vand bujii(si nu numai).

 

Ori NGK-urile care se aduc la noi sunt de calitate mai slaba, ori....dracu stie :)

 

Cert e ca mie imi par lucrate mai atent Denso, mai de calitate.

Se spune ca sunt foarte multe NK-uri contrafacute pe piata, poate asta este explicatia. Si eu am avut ceva probleme cu un set nou de DPR8EA-9. Probabil ca voi incerca si Denso, pretul mult mai mic si plus si ei sunt consacrati in acest segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

vine primavara si trebuie sa ma ocup iar de pierderea de ulei pe la telescopul din dreapta. pe scurt: am cumparat motocicleta cu niste pierderi de ulei la jamba dreapta, am schimbat de doua ori semeringurile si uleiul - la mesteri diferiti...si problema persista.

 

bineinteles ca de fiecare data am rugat meseriasul sa studieze bine daca sunt stricati cuzinetii sau daca e zgariata jamba, macar sa stiu care e problema...si mi s-a comunicat ca nu e nimic zgariat/uzat, totul e perfect. am folosit semeringuri "de-alea bune", le-am schimbat in tandem (praf+presiune). oare de la ce cacao o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine primavara si trebuie sa ma ocup iar de pierderea de ulei pe la telescopul din dreapta. pe scurt: am cumparat motocicleta cu niste pierderi de ulei la jamba dreapta, am schimbat de doua ori semeringurile si uleiul - la mesteri diferiti...si problema persista.

 

bineinteles ca de fiecare data am rugat meseriasul sa studieze bine daca sunt stricati cuzinetii sau daca e zgariata jamba, macar sa stiu care e problema...si mi s-a comunicat ca nu e nimic zgariat/uzat, totul e perfect. am folosit semeringuri "de-alea bune", le-am schimbat in tandem (praf+presiune). oare de la ce cacao o fi?

iarta ma daca te confund. ti am raspuns de 2 - 3 ori, te am sunat dar erai plecat, ai zis ca ma suni cand te intorci. ti am vazut mobra parcata de cateva ori si am recunoscut-o dupa " ulei" :).

si atunci ti am dat pm.

 

 

astepti sa se rezolve telepatic ? ce nu a fost clar in toate discutiile noastre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, daac vorbim de furicile " normale", ( nu stiu la upside down ca la tine)

 

- uzura - ( ciupituri de la pietre. etc)

- jambe indoite - ( unoeri nu se vede " la ochi" ci doar la demontare - pe suprafata plana )

- cuzinetii + paharele " de jos" - degeba ai simeringuri noi daca alea-s uzate.

 

 

Astea sunt, din umila mea experienta cu varadero ( experienta directa ) punctele de " curgere".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, daac vorbim de furicile " normale", ( nu stiu la upside down ca la tine)

 

- uzura - ( ciupituri de la pietre. etc)

- jambe indoite - ( unoeri nu se vede " la ochi" ci doar la demontare - pe suprafata plana )

- cuzinetii + paharele " de jos" - degeba ai simeringuri noi daca alea-s uzate.

 

 

Astea sunt, din umila mea experienta cu varadero ( experienta directa ) punctele de " curgere".

Asta e stiut. Treaba e, cand totul nou si curge. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea e veche. 2 motoare in garantie, practic noi. Au curs amandoua, la primul drum in primavera, la mine pe stanga, la un prieten pe dreapta. Eu mai agitat le-am schimbat in scurt,in garantie, el nici acum . La mine s-a rezolvat, la fel si la el. Simeringurile analizate cu lupa nu difereau in buza de contact de cele noi. Mister total. Tot felul de teorii. In anii care au urmat am uns toamna jambele cu ceva ulei si am frecat-o pe loc putin inainte de pauza. Nu s-a mai repetat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlady-80:eu am incercat sa pun Givi de la 2004 la 2009 si nu am reusit.Difera foarte mult la punctele de prindere.In final am cumparat Givi de 2009.

Eu am reusit sa montez crash barul GIVI model 2009 pe motocicleta mea 2004, toate prinderile sunt identice merg la fix, mai putin jos la scut .

Alt aspect (putin negativ) este faptul ca acest crash bar are talpa de prindere pe cadru ceva mai mare si nu mai ai un acces asa de bun la surubul de relatiu

(modelul 2009 nu are asa ceva) .

Pe mine personal nu ma deranjeaza, nu reglez relantiul toata ziua, doar o data si bine ! :crack:

 

 

post-47766-0-88930500-1393310033_thumb.jpgpost-47766-0-84076600-1393310034_thumb.jpgpost-47766-0-12086800-1393310036_thumb.jpgpost-47766-0-74734300-1393310037_thumb.jpgpost-47766-0-09256500-1393310039_thumb.jpgpost-47766-0-96982100-1393310039_thumb.jpgpost-47766-0-22929200-1393310042_thumb.jpgpost-47766-0-94830500-1393310042_thumb.jpg

 

 

 

 

Acum analizez treaba cu cricul central, sa vad dac il pot face sa potriveasca :10:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:mexicanwave:

 

post-47766-0-87937800-1393832569_thumb.jpg

 

:mexicanwave:



O mica nelamurire am si eu :

la varadero modelul 2003 ---- injectie, calculatorul de bord arata lL/100 , km/L.

Intrebare acesta este consumul instant? Se stabilizeaza la o anumita valoare dupa un numar de km ?

 

Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:mexicanwave:

 

attachicon.gif1920196_468605316585264_1325908561_n.jpg

 

:mexicanwave:

 

O mica nelamurire am si eu :

la varadero modelul 2003 ---- injectie, calculatorul de bord arata lL/100 , km/L.

Intrebare acesta este consumul instant? Se stabilizeaza la o anumita valoare dupa un numar de km ?

 

Multumesc .

ara un pic prea mult!!?? :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal Vlady, nu sestabilizeaza e consumul instant

:cheers: mai bine nu il puneau, uneori ma sperie :crack:

 

ara un pic prea mult!!?? :tempted:

era perfecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai un pic, iar vorbim de consum ? are 1000 CMC !!! :)

nu vorbea nimeni de consum, vorbeam de ce anume arata ceasul ala de bord

:crack:

nu m-am tras pe cour cand am avut modelul pe carburatie, nu o voi face nici acum, atat doar ca ma asteptam ca cifra aia din bor sa se stabilizeze, ma asteptam sa fie media nu cel instant

 

 

 

ARE CINEVA NEVOIE DE UN CRIC CENTRAL PENTRU MODELUL CARBURATIE

 

vand eu unul OEM cu toate partile componente, este second insa este ok .

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...