c0zmin Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 au inceput sa se duca bujiile tot mai des(denso, ngk, champion, sinterom... niciuna nu a rezistat mai mult de 2 zile <in ultima perioada>). Astazi dupa ce m-am chinuit vreo 30 de min sa o pornesc am constat ca scoate fum cat 5 locomotive diesel la un loc... fum alb.O las sa mearga singura vreo 15 min... ea ma ameninta cu rateuri turbate si fumul tot nu se opreste... desfac surubul de nivel de la cutie si surpriza... 0 ulei. care sunt solutiile voastre ? cu ce ati etansat ? pt necunoscatori : cu silicon nu merge... cu timpul este dizolvat de benzina (am testat practic ) ps : scuzati formularea nu tocmai corecta dar am baut cam mult .... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) dar nu cu silicon normal ci acela rosu sau gri(am auzit ca acesta ii mai bun, personal nnu lam testat..alege ceva Bizon sau ceva de marca).la masini am utilizat intradevar nu avea contact cu benzina doar cu uleiul(baia de ulei, capac supape). Editat Martie 7, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 7, 2008 Autor Share Postat Martie 7, 2008 dar nu cu silicon normal ci acela rosu sau gri(am auzit ca acesta ii mai bun, personal nnu lam testat..alege ceva Bizon sau ceva de marca).la masini am utilizat intradevar nu avea contact cu benzina doar cu uleiul(baia de ulei, capac supape). rosu am folosit... nu merge mersi oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 au inceput sa se duca bujiile tot mai des(denso, ngk, champion, sinterom... niciuna nu a rezistat mai mult de 2 zile <in ultima perioada>). Astazi dupa ce m-am chinuit vreo 30 de min sa o pornesc am constat ca scoate fum cat 5 locomotive diesel la un loc... fum alb.O las sa mearga singura vreo 15 min... ea ma ameninta cu rateuri turbate si fumul tot nu se opreste... desfac surubul de nivel de la cutie si surpriza... 0 ulei. care sunt solutiile voastre ? cu ce ati etansat ? pt necunoscatori : cu silicon nu merge... cu timpul este dizolvat de benzina (am testat practic ) ps : scuzati formularea nu tocmai corecta dar am baut cam mult .... numai bine Coane, Âşi io am beut cam mult - 2 litri de vin , dar aruncă o privire p-aci: /index.php?...c=106641&hl= că fuse dita'i discuția... Io înclin în continuare către "fopsea", pentru că mi-a dat cele mai multe satisfacții (cu condiția planării fețelor de semicarter care intră în contact). Între carter Âşi cilindrii pui neapărat garnitură de klingherit. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 7, 2008 Autor Share Postat Martie 7, 2008 initial jawa nu avea nici o garnitura acolo... si nici pe mijloc se pare... a montat cineva motorul fara grnitura ? si care ar fi vopseaua ideala ?? lipitul cu poxipol este o varianta ? (asta mi-a venit pe moment ... stiu ca e greu la desfacut...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 dinala 2+2 e cel mai de caca silicon pe care il gasesti pe piatza ..rosu sau negru. incearca orice altceva k tine mai bine decit.... de ex asta il gasesti la piese auto si tine si la benzina:reinzosil http://www.allzim.com/acatalog/Reinzosil_U...70_ml_tube.html "Properties: Wide temperature range from -50 degrees upt to 300 degrees C (short term peak temperature). Excellent media resistance against petrol and diesel fuels, oils, fats, lubricants, water, seawater, sunlight and ozone. Application areas: Especially for sealing all joints in engines, gear boxes, drive axles, culinder liners and plastic housings. Excellently suited for rought sealing surfaces. Has been approved for all European and Japanese vehicles." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Salut,poate nu am fost eu atent la discutie ,dar nu stiu cum ati ajuns la concluzia ca scoate fum din cauza etansarii carterelor. Cred ca ar trebui verificat mai intai semeringul ambielajului care vine inspre baia de ulei,apoi verificat suruburile care strang carterul.Abia dupa ce verifici si daca sant stanse suruburile ,poti trage o concluzie.Parerea mea este ca ori ai pus prea mult ulei in benzina ori sa dus semeringul.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 8, 2008 Autor Share Postat Martie 8, 2008 (editat) Salut,poate nu am fost eu atent la discutie ,dar nu stiu cum ati ajuns la concluzia ca scoate fum din cauza etansarii carterelor. Cred ca ar trebui verificat mai intai semeringul ambielajului care vine inspre baia de ulei,apoi verificat suruburile care strang carterul.Abia dupa ce verifici si daca sant stanse suruburile ,poti trage o concluzie.Parerea mea este ca ori ai pus prea mult ulei in benzina ori sa dus semeringul.Bafta. simeringul nu s-a dus... ambii cilindrii scot fum. in 15 minute de mers tot garajul era alb (oricine stie ca fumul alb e fum de ulei) si ulei in benzina 3% manuel o sa incerc si reinzosil... mersi... alte pareri ? Editat Martie 8, 2008 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 acum o saptamana am inchis motorul cu lac si este mai bun decat vopseaua fiindca se ususca de doua ori mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Nu e de vina siliconul, ala rosu e suficient cat sa etanseze perfect, cu conditia sa fie carterele plane. Mai degraba nu ai inchis carterele bine ( atentie la rulmentii ambielajului, modul cum se "imbuca" separatorul de cartere ) sau sunt deformate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.