Sari la conținut

Problema Urgenta!


c0zmin
 Share

Postări Recomandate

au inceput sa se duca bujiile tot mai des(denso, ngk, champion, sinterom... niciuna nu a rezistat mai mult de 2 zile <in ultima perioada>). Astazi dupa ce m-am chinuit vreo 30 de min sa o pornesc am constat ca scoate fum cat 5 locomotive diesel la un loc... fum alb.O las sa mearga singura vreo 15 min... ea ma ameninta cu rateuri turbate si fumul tot nu se opreste... desfac surubul de nivel de la cutie si surpriza... 0 ulei.

 

 

care sunt solutiile voastre ? cu ce ati etansat ?

 

 

pt necunoscatori : cu silicon nu merge... cu timpul este dizolvat de benzina (am testat practic :cheers: )

 

 

ps : scuzati formularea nu tocmai corecta dar am baut cam mult :cheers:.... numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu cu silicon normal ci acela rosu sau gri(am auzit ca acesta ii mai bun, personal nnu lam testat..alege ceva Bizon sau ceva de marca).la masini am utilizat intradevar nu avea contact cu benzina doar cu uleiul(baia de ulei, capac supape).

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu cu silicon normal ci acela rosu sau gri(am auzit ca acesta ii mai bun, personal nnu lam testat..alege ceva Bizon sau ceva de marca).la masini am utilizat intradevar nu avea contact cu benzina doar cu uleiul(baia de ulei, capac supape).

 

 

rosu am folosit... nu merge :cheers:

 

mersi oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au inceput sa se duca bujiile tot mai des(denso, ngk, champion, sinterom... niciuna nu a rezistat mai mult de 2 zile <in ultima perioada>). Astazi dupa ce m-am chinuit vreo 30 de min sa o pornesc am constat ca scoate fum cat 5 locomotive diesel la un loc... fum alb.O las sa mearga singura vreo 15 min... ea ma ameninta cu rateuri turbate si fumul tot nu se opreste... desfac surubul de nivel de la cutie si surpriza... 0 ulei.

 

 

care sunt solutiile voastre ? cu ce ati etansat ?

 

 

pt necunoscatori : cu silicon nu merge... cu timpul este dizolvat de benzina (am testat practic :cheers: )

 

 

ps : scuzati formularea nu tocmai corecta dar am baut cam mult :wave: .... numai bine

 

Coane, Âşi io am beut cam mult - 2 litri de vin :D , dar aruncă o privire p-aci: /index.php?...c=106641&hl= că fuse dita'i discuția...

 

Io înclin în continuare către "fopsea", pentru că mi-a dat cele mai multe satisfacții (cu condiția planării fețelor de semicarter care intră în contact). Între carter Âşi cilindrii pui neapărat garnitură de klingherit.

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial jawa nu avea nici o garnitura acolo... si nici pe mijloc se pare... a montat cineva motorul fara grnitura ?

 

 

si care ar fi vopseaua ideala ??

 

lipitul cu poxipol este o varianta ? (asta mi-a venit pe moment :cheers:... stiu ca e greu la desfacut...)

post-7769-1204933744_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dinala 2+2 e cel mai de caca silicon pe care il gasesti pe piatza ..rosu sau negru.

 

incearca orice altceva k tine mai bine decit....

 

de ex asta il gasesti la piese auto si tine si la benzina:reinzosil

 

http://www.allzim.com/acatalog/Reinzosil_U...70_ml_tube.html

 

"Properties:

Wide temperature range from -50 degrees upt to 300 degrees C (short term peak temperature). Excellent media resistance against petrol and diesel fuels, oils, fats, lubricants, water, seawater, sunlight and ozone.

 

Application areas:

Especially for sealing all joints in engines, gear boxes, drive axles, culinder liners and plastic housings. Excellently suited for rought sealing surfaces. Has been approved for all European and Japanese vehicles."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,poate nu am fost eu atent la discutie ,dar nu stiu cum ati ajuns la concluzia ca scoate fum din cauza etansarii carterelor. Cred ca ar trebui verificat mai intai semeringul ambielajului care vine inspre baia de ulei,apoi verificat suruburile care strang carterul.Abia dupa ce verifici si daca sant stanse suruburile ,poti trage o concluzie.Parerea mea este ca ori ai pus prea mult ulei in benzina ori sa dus semeringul.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,poate nu am fost eu atent la discutie ,dar nu stiu cum ati ajuns la concluzia ca scoate fum din cauza etansarii carterelor. Cred ca ar trebui verificat mai intai semeringul ambielajului care vine inspre baia de ulei,apoi verificat suruburile care strang carterul.Abia dupa ce verifici si daca sant stanse suruburile ,poti trage o concluzie.Parerea mea este ca ori ai pus prea mult ulei in benzina ori sa dus semeringul.Bafta.

 

 

simeringul nu s-a dus... ambii cilindrii scot fum. in 15 minute de mers tot garajul era alb (oricine stie ca fumul alb e fum de ulei)

 

si ulei in benzina 3%

 

 

manuel o sa incerc si reinzosil... mersi...

 

 

alte pareri ?

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de vina siliconul, ala rosu e suficient cat sa etanseze perfect, cu conditia sa fie carterele plane. Mai degraba nu ai inchis carterele bine ( atentie la rulmentii ambielajului, modul cum se "imbuca" separatorul de cartere ) sau sunt deformate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...