Midnight_Caller Postat Mai 2, 2005 Share Postat Mai 2, 2005 Salut, lume Am si eu o intrebare, sa stiu daca arunc banii pe fereastra sau nu. Posed un moped Piaggio SI, ,motor de 60cmc (set Polini cu alezaj de 42) Toba este cred artizanala, sau ma rog, cel putin asa pare, pentru ca unu' la mana: face un zgomot infernal, doi la mana, are o tzeava cu cot care iese din motor si care intra intr-o alta tzeava mai mare, care nu contine ABSOLUT NIMIC, nici un amortizor, nimic ! Are sens sa investesc intr-o toba sport ? Sa zicem ca are 3 cai, la cat mi-ar salta-o ? Face asa de mare diferenta sa zicem 1 cal in plus la o motocicleta de 58 de kg plus cele 76 ale mele ? Multumesc anticipat pt. raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Memo_alba Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Cam tarziu am venit cu raspunsu. Parerea mea este sa stai cuminte.in primul rand face un zgomot de te doare capu si performatele tot ca asa sunt.si daca vrei sa te tine setul nu pune toba sport ca daca ii pui toba intrun sezon ti gata setu si nu are rost. Eu am toba de serie si merge destul de bine dar la 70-80 nu se aude nimic numai curentu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Iunie 5, 2005 Autor Share Postat Iunie 5, 2005 Multzam de raspuns. Eu aflasem din diverse surse ca "plamanul" acela aflat imediat dupa galeria de evacuare este calculat astfel incat la turatia de cuplu maxim sa evacueze toate gazele fara sa lase si amestecul din carter si venit in capul pistonului sa iasa tot p-acolo. Cu alte cuvinte, egaleaza presiunea de dupa evacuare cu cea din carter or something... Din cate banuiesc eu, m-ar ajuta doar in turatie, nu si la demaraj, dar cum as vrea sa ma mai tina totusi motorul, nu vreau sa-l suprasolicit pentru 5-6km/h in plus. Am vazut ca ce ai tu in poza seamana cu o toba sport... Sau nu e a ta ? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Memo_alba Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Ma bucur ca mai inteles.toba din poza e toba mea si nu e sport dar cu motoru am vreo 15.000km si nu are nimic. Am un prieten sia pus toba sport si ii mergea mai incet numai ca facea fain.Dar nustiu cum sa iti spun ca doua luni lo tinut setu motor si scuteru era aproape nou.... O toba sport ii buna daca ai si filtru,centrifuga,carburator,set...bun (Polini,malosi etc) dar atunci un sezon si schimbi setu...si ii numa vreo 200e Asfalt uscat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Iunie 5, 2005 Autor Share Postat Iunie 5, 2005 "Numai 200 Eur" as avea daca as sti de unde sa-mi iau set nou Polini pentru al meu Piaggio . Adica cilindru, piston, segmentzi si chiulasa. Nu stiu pe nimeni sa aduca in RO asa ceva NOI. De fapt stiu, dar e din CJ si nu stiu daca imi trimite. Si nu am nici garantia ca sunt noi Ma rog, momentan sunt multumit de cum merge mititica, am doar un zgomot parca ar fi un zbarnait la reducerea turatiei, insa nu e tot timpul, ci doar in unele momente, ceea ce ma duce cu gandul ca vibreaza ceva pe undeva (un surub nestrans / aparatoare / etc). Sper din tot sufletul sa nu fie din boltz sau segmenti. L-am desfacut si nu pare sa aiba joc in ambielaj, cel putin din cat se poate simti la mana. Dar ma rog, asta e de topicul "service" Multumesc de raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Tobele sport au un con de expanisune calculat pentru volumul gazelor produse de o anumita cilindree. De exemplu, daca pui o toba sport conceputa pentru set de 70-80cc pe 50cc nu va avea nici un efect. Totusi, imi vine destul de greu sa cred ca o toba sport poate dauna performantelor. De obicei tobele sport la scutere vin cu un set de role pentru variator (nu stiu daca tu ai la ciclomotor). Sigur, sunt mai eficiente in combinatie cu alte piese de tuning. Nu stiu la ce pret este o toba sport pentru un moped, dar am vazut unul care avea si ajungea pe la 65-70km/h, deci cred ca ar merita cat de cat. Depinde acum de cata fiabilitate si bani esti dispus sa sacrifici pentru performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Iunie 5, 2005 Autor Share Postat Iunie 5, 2005 Nu, nu am variator, am fulie pe spate si ambreiajul centrifugal il am pe fata, pe axul ambielajului. Intr-un fel e mai bine ca nu se mai tureaza motorul ca un dement Pierd la demaraj, e adevarat, dar dureaza mai mult in timp cureaua si motorul. Am de gand sa merg cu el macar un sezon-doua, si din punctul meu de vedere daca vreau 90 la ora, imi iau motor Oricum e mai sigur si mai stabil decat un moped. Toate bune si din punctul meu de vedere... topic closed. Daca voi mai aveti de adaugat ceva... e binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 cureaua e ieftina orice motor fortat tine mai putin decat unul standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Memo_alba Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 Am si io o intrebare cum veti pus pozele acolo ca si eu as vrea sa imi pun...dar nu stiu cu...poate cineva sa imi explice???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sc0OTeR Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 (editat) Si eu am Piaggio Si si are setul normal de 38 de mm si am pus pe el toba de curse, neomologata pentru strada. Urmeaza sa pun si eu set de 60 de cmc. Dupa ce am pus toba am castigat cativa km/h in plus, de sunet nu mai pomenesc. Se tureaza mult mai usor cu toba asta. E adevarat ca nu e foarte sanatos pentru motorul stock toba asta, dar daca pun setul nu mai e problema (o sa pun si filtru sport malossi si carburator 13/13 cu jiglor de 67) si atunci sper sa mearga pe la 70 km/h. Mai am un prieten care are tot Si si are set mai mare si filtru sport malossi, dar are toba stock (i-am dat-o pe a mea sa ii faca tatasu una la fel ca e mea din tabla). Cand am pus toba mea pe motorul lui, pot sa spun ca sunt sigur ca mergea peste 70. 65 mergea cu toba stock si diferenta intre viteza cu toba lui si cu toba mea este insemnata. Eu te sfatuiesc sa iti pui toba sport si nu o sa iti para rau. Pomeneai ca nu stii de unde sa iti iei set... Daca ai nevoie si esti interesat, incerc sa te ajut. Bafta Editat August 17, 2005 de Sc0OTeR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunicu Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Cam tarziu am venit cu raspunsu. Parerea mea este sa stai cuminte.in primul rand face un zgomot de te doare capu si performatele tot ca asa sunt.si daca vrei sa te tine setul nu pune toba sport ca daca ii pui toba intrun sezon ti gata setu si nu are rost. Eu am toba de serie si merge destul de bine dar la 70-80 nu se aude nimic numai curentu. 177568[/snapback] Si eu am la fel toba la un Yamaha AeRox R! e super buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_BooM Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 salutare baieti.eu am un piaggio si 3 myx.eu zic ca merita sa pui o toba sport pe el pt ca intradevar merge mai tare.eu am avut o toba sport de piatza si am simtit diferentza.intradevar se duce setu usor daka il coxezi pt ca si un prieten de al meu a avut si intro vara la terminat.acuma vreau sa imi iau una originala de carbon.am planuri mari cu motoru meu dar cred ca levoi pune in aplicare abia in iarna pt ca acuma nu mai are rost. vam salutat si numabine.1.11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.