bachus_21 Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Spuneti-mi va rog unde a fost salonul moto? inauntru sau afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1NebunDupaMotoare Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Spuneti-mi va rog unde a fost salonul moto? inauntru sau afara? inauntru mosule, normal. Pavilionul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 inauntru mosule, normal. Pavilionul central Fie,daca tu zici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Pana la urma, nu a fost asa de rau. Au fost cam 60% motociclete (nicidecum 10-20% cum reieseau din calculele apocaliptice de pe topic ) si 40% scutere, atvuri si alte dracii. E adevarat ca au fost multe chinezarii, dar erau si motociclete printre chinezarii. Si mai e adevarat ca au fost multe motociclete second-hand. De ce? Pentru ca nu sunt multi romani care isi permit sa cumpere motociclete nou noute, si piata s-a orientat spre chinezarii si seconduri. Foarte multi veneau, vedeau, pipaiau, probau motociclete, ca sa stie ce isi dau comanda din Germania. Eu cred ca se vand mai multe scutere si chinezarii noi decat motociclete noi. Cam asta a demonstrat salonul. Cred ca asta au simtit si marii importatori, incat au decis sa isi faca ei propriul salon, china-free. Astept si eu, ca si restul lumii, detalii despre acest salon, pentru ca mai este fix o luna si se stiu foarte putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Asta a fost un targ, nu un salon. La un salon se aduce o gama variata de optiuni, nu? A si tre sa fie NOI! Ati vazut la SIAB stand de dacii folosite???? eu nu. si nici masini nu prea au bani romanii sa si le ia de noi, asa ca scuza asta cade! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 au disparut foarte multe posturi.......?!?!? de ce? nu se accepta criticile si parerile negative!??!!? Nu e "fair"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Asta a fost un targ, nu un salon. La un salon se aduce o gama variata de optiuni, nu? A si tre sa fie NOI! Ati vazut la SIAB stand de dacii folosite???? eu nu. si nici masini nu prea au bani romanii sa si le ia de noi, asa ca scuza asta cade! Nu era nicidecum o scuza. In ceea ce priveste comparatia cu masinile, din pacate la noi masinile si motocicletele nu sunt pe picior de egalitate. Motocicleta este mai mult un accesoriu. Ca sa facem o mica paralela: cati romani sunt dispusi sa dea 13 - 14 000 Euro pe o motocicleta noua? Dar 20 - 30 000 pe alde MV Agusta sau Ducati? Iar la masini, echivalentul celor 2000 - 3000, hai 5000 de Euro pe care majoritatea il cheltuie ca sa isi aduca motociclete din Germania este reprezentat in lumea masinilor de 12 000 - 20 000 de Euro, cat reprezinta o masina noua decenta. Ca cica Loganul nu-i masina. Apoi vin desigur BMWurile, Jeepurile, etc. Deci romanii au bani sa isi ia masini de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Nu era nicidecum o scuza. In ceea ce priveste comparatia cu masinile, din pacate la noi masinile si motocicletele nu sunt pe picior de egalitate. Motocicleta este mai mult un accesoriu. Ca sa facem o mica paralela: cati romani sunt dispusi sa dea 13 - 14 000 Euro pe o motocicleta noua? Dar 20 - 30 000 pe alde MV Agusta sau Ducati? Iar la masini, echivalentul celor 2000 - 3000, hai 5000 de Euro pe care majoritatea il cheltuie ca sa isi aduca motociclete din Germania este reprezentat in lumea masinilor de 12 000 - 20 000 de Euro, cat reprezinta o masina noua decenta. Ca cica Loganul nu-i masina. Apoi vin desigur BMWurile, Jeepurile, etc. Deci romanii au bani sa isi ia masini de noi. Hai sa-ti explic altfel, MV Agusta sau Ducati nu au echivalent cu masini de 20.000 euro! Alea le poti compara cu un Porsche, cu un Ferarri sau altele asemenea. Masini noi inseamna de la 6.000 (mie imi place Loganul...) pana la 30.000, pe care romanii si le cumpara. Cu banul jos sau in leasing, asta e problema lor. Nu sunt motociclete in acest interval??? Refuz sa cred! Si sa mai spun ceva, SALON de MOTOCICLETE ACCESORII si ECHIPAMENTE, nu inseamna salon de ATV-uri, Ski-jet-uri sau mai stiu eu ce... Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.