RAV Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 RimLock-ul se monteaza aproape de valva camerei sau opus valvei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) RimLock-ul se monteaza aproape de valva camerei sau opus valvei? are o gaura speciala in janta nu ai cum sa gresesti,toate rotile cu spite au asa ceva(sau ma rog aproape toate) Editat Iulie 21, 2009 de cetateanulx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) Eu tocmai am luat niste Pirelli..m-am bucurat la un pret mic si acum sunt plin de draci.Am incercat aproape 40 min pun mousse-ul pe fata si pur si simplu nu intra pe janta. Cand l-am bagat in cauciuc, a ramas o bucla afara, parca ar fii fost pt diametru de 23 inch. In fine, cum necum l-am indesat in cauciuc, dar nu intra cauciucul cu mus in el pe janta. Oricat l-as forta, face mussul baloane de zici ca e umflat cu aer. Maine incerc la doua maini dar chiar daca intra, cauciucul va fi beton. Cred ca pun camera si-l scot la vanzare. Alte marci ati incercat? Michelin cu dimensiunea fix pe cauciucuri. 140x80x18 si 90x90x21.M-am riscat si le-am pus singur. Total timp montaj fata + spate - o ora. Eu sezonul acesta voi incerca www.tubliss.com Poate a incercat cineva deja si ne comunica impresii? Editat Ianuarie 1, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sorin28m Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 pentru motocross ar mai merge .... pentru enduro in nici un caz,trebuie sa ai o presiune mare in roata ca sa functioneze ok,altfel scapa aer mai bine incerci mousse sau si mai bine tire balls depinde pe ce teren te dai,eu sunt adeptul mousse pe fatza si camera groasa pe spate , cu camera poti jongla presiunea in functie de tren la noi terenul este foarte afanat si noroios , asa ca mergem cu 0,5-0,6 bar in spate si neaparat 2 rimlockuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 pentru teren mai moale nu as pune mousse de loc, chiar nu cred ca e nevoie. Eu acum merg pe configuratia camera groasa pe fata si mousse pe spate, dar unde merg eu e mai multa piatra. Totusi, dupa 2 sezoane de mers cu spatele pe camera groasa si aproape 1 sezon de mousse, constat ca aderenta era mai buna pe camera la presiune 0,8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 pentru enduro in nici un caz, trebuie sa ai o presiune mare in roata ca sa functioneze ok, altfel scapa aer De ce? Pe unde scapa aer? Am citit pe net ca unii merg si cu 0.6-0.8 depinde pe ce teren te dai, eu sunt adeptul mousse pe fatza si camera groasa pe spate, cu camera poti jongla presiunea in functie de teren Pai si cu tubliss poti "jongla" cu presiunea in functie de teren. Daca este de comparat tubliss cu camere (normale si heavy-duty) eu vad avantaj total la tubliss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sorin28m Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 De ce? Pe unde scapa aer? Am citit pe net ca unii merg si cu 0.6-0.8 Pai si cu tubliss poti "jongla" cu presiunea in functie de teren. Daca este de comparat tubliss cu camere (normale si heavy-duty) eu vad avantaj total la tubliss. cu 06 sau mai putin iti trebuie 2 rimlockuri altfel se invarte cauciucul pe janta si nu stiu daca poti monta inca un rimlock cu tubliss,cu presiune mai mica de 08 nu stiu daca nu scapa aer intre janta si cauciuc mai ales cand dai cu roata in ceva(lemne,bolovani) avantaj tubliss pana la proba contrarie ! dar...incearca cu tubliss , sunt si eu curios cum se comporta ! pe mine nu ma lasa sufletul sa dau 100 si ceva de e pe una ! mai bine imi iau un mousse si ii dau gauri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 pai ideea e ca tubliss'ul este un rimlock de 360 grade! (chestia aia roz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sorin28m Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 pai ideea e ca tubliss'ul este un rimlock de 360 grade! (chestia aia roz) nu stiu ! nu am vazut numai pe net si aia zic exact ce zici tu (ca nu pana , ca nu se invarte cauciucul pe janta etc) chiar as fi curios cat de buna este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Desi am ars 400 de euro din cauza unei pene,tot la camera raman.Par interesante astea super ranforsate sau cum le zice,cu ce difera de cele clasice,au peretele mai gros??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kilometru Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 cu 06 sau mai putin iti trebuie 2 rimlockuri altfel se invarte cauciucul pe janta si nu stiu daca poti monta inca un rimlock cu tubliss,cu presiune mai mica de 08 nu stiu daca nu scapa aer intre janta si cauciuc mai ales cand dai cu roata in ceva(lemne,bolovani)avantaj tubliss pana la proba contrarie ! dar...incearca cu tubliss , sunt si eu curios cum se comporta ! pe mine nu ma lasa sufletul sa dau 100 si ceva de e pe una ! mai bine imi iau un mousse si ii dau gauri ! varianta perfecta' este sa ai mousse pe spate si camera pe fata'......si nu am avut niciodata pana',daca vrei camera' si pe spate opteaza' la un cauciuc ingust sa nu calce mult si atunci nu faci pana' si potzi urca foarte usor.Nu gandi ca,.....daca ati calca' cauciucul mai mult ai grip mai mare ....te inseli..! cauciucul ingust te ajuta mai ales la urcarii inclinate din lateral...credema' aproape pe orice teren urci,asta in functie si de skill-ul tau. Bine-nteles conteaza' si setarea suspensiei in functie de greutate,eu folosesc camera' pe fata' cu o presiune de 1,5 si pe spate mousse. kilo saluta' baietii..!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Se stie ca un mousse nou in cauciucul corespunzator ofera o presiune de ~0.9 bar ceea ce in opinia mea este cam mult la enduro. Iar la practicare hobby un mousse se inmoaie in timp mai indelungat. In ideea asta ar merge un mousse de 120 bagat in cauciuc de 140? ar tine, fara dejantare & stuff, eventual cu 2 rim-lock'uri? Astfel, presupun ca as avea o presiune de ~0.6-0.7 bar ... numai bine. Editat Februarie 26, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Se stie ca un mousse nou in cauciucul corespunzator ofera o presiune de ~0.9 bar ceea ce in opinia mea este cam mult la enduro.Iar la practicare hobby un mousse se inmoaie in timp mai indelungat. In ideea asta ar merge un mousse de 120 bagat in cauciuc de 140? ar tine, fara dejantare & stuff, eventual cu 2 rim-lock'uri? Astfel, presupun ca as avea o presiune de ~0.6-0.7 bar ... numai bine. Merge asa,eu asa folosesc de doua ani si na-m avut probleme! cu o singura rim lock Dar daca pui doua si mai bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Eu jur ca nu va inteleg cu rimlok-urile. Eu merg cu un muss care e in al 5-lea sezon acum, n-a avut niciodata rimlock pe el. In prospect la mouss-uri scrie clar sa nu pui rimlock. Pe fatza am un muss care si el a prins 4 sezoane intregi si nu mai poate ridica cauciucul complet pe janta si merg cu el asa de 6 luni fara rimlock si tot pot sa ridic spatele in aer la frane. Sa-mi spuna si mie aici cine a invartit cauciucul ca nu a pus rimlock la mus. La enduro!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Eu jur ca nu va inteleg cu rimlok-urile.Eu merg cu un muss care e in al 5-lea sezon acum, n-a avut niciodata rimlock pe el. In prospect la mouss-uri scrie clar sa nu pui rimlock. Pe fatza am un muss care si el a prins 4 sezoane intregi si nu mai poate ridica cauciucul complet pe janta si merg cu el asa de 6 luni fara rimlock si tot pot sa ridic spatele in aer la frane. Sa-mi spuna si mie aici cine a invartit cauciucul ca nu a pus rimlock la mus. La enduro!!! Sesesko a zis ca vrea sa incerca mousse de 120 la cauciuc 140 ! Eu tot asa folosesc si de aia am pus rimlock,nu stiu daca ar fi mers si fara,dar nu am riscat. Pentru ce sa risc? am pus una si buna ziua ! Are ceva dezavantaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Multam de raspunsuri. Sunt mai multe aspecte la care m-am gandit: -daca pun mousse'ul corespunzator in cauciucul aferent (120 in 120 respectiv 140 in 140) atunci am 0.9 bar care este prea tare. Bineinteles, utilizarea in timp inmoaie mousse'ul si presiunea scade. -insa daca pun 140 in 140 o sa ma chinui minim vreo 6 luni pana cand se inmoaie cat de cat mousse'ul si am o aderenta mai buna. -de'aia m-am gandit la 120 in 140 iar cu timpul, pe masura ce mousse'ul se inmoaie, trec pe cauciuc de 140-130-120-etc. Dar nu sunt sigur ca se pupa 120 cu 140 (in ideea asta am mentionat rim-lock'ul), poate stie cineva si ma ajuta. Editat Februarie 26, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Multam de raspunsuri.Sunt mai multe aspecte la care m-am gandit: -daca pun mousse'ul corespunzator in cauciucul aferent (120 in 120 respectiv 140 in 140) atunci am 0.9 bar care este prea tare. Bineinteles, utilizarea in timp inmoaie mousse'ul si presiunea scade. -insa daca pun 140 in 140 o sa ma chinui minim vreo 6 luni pana cand se inmoaie cat de cat mousse'ul si am o aderenta mai buna. -de'aia m-am gandit la 120 in 140 iar cu timpul, pe masura ce mousse'ul se inmoaie, trec pe cauciuc de 140-130-120-etc. Dar nu sunt sigur ca se pupa 120 cu 140 (in ideea asta am mentionat rim-lock'ul), poate stie cineva si ma ajuta. Acum doi ani am cumparat mousse de 120 si am pus la cauciuc 120.Era foarte foarte tare(cred ca peste 1bar). Dupa ce sa dus cauciucul am pus alta dar de 140,am pus un rimlock(nu stiu daca era nevoie) si a iesit destul de bine( consider ca e in jur 0.7 bar). Chiar daca este mai mult consider ca merita faptul ca no sa faci pana niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 -de'aia m-am gandit la 120 in 140 pune ca e bine; stiu mai multi care merg cu combinatia asta. si eu as pune rim lock - e mai sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Si eu cred ca merge, atat ca 140 nu e tocmai cauciucul pe care l-ai vrea pe 200. Mai poti incerca o varianta daca nu ai rabdare, sa iei un mus si sa-l dai la cineva cu LC-4 de ex sa-l prepare cateva sute km pe sosea . Mesaj completat Cum stii ca a venit momentul sa renunti la mus-ul tau vechi?..evident inainte sa-ti cada cauciucul de pe roata D) Editat Februarie 27, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Mousse-ul e bun dar pt vaci e problema (XT 600). Devin instabile din cauza greutatii lor mari. Pt motociclete mai grele de 150 kg, cel mai bine umbli cu rotile umflate (dar cu probleme pe teren offroad moale) sau presiune mica si camere groase heavy duty si rim-lock-uri. In felul asta poti sa dai pompe pt drumul de intoarcere pe asfalt. Cu tubeless chiar n-ai ce face in trasee offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tubliss Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) cu 06 sau mai putin iti trebuie 2 rimlockuri altfel se invarte cauciucul pe janta si nu stiu daca poti monta inca un rimlock cu tubliss,cu presiune mai mica de 08 nu stiu daca nu scapa aer intre janta si cauciuc mai ales cand dai cu roata in ceva(lemne,bolovani)avantaj tubliss pana la proba contrarie ! dar...incearca cu tubliss , sunt si eu curios cum se comporta ! pe mine nu ma lasa sufletul sa dau 100 si ceva de e pe una ! mai bine imi iau un mousse si ii dau gauri ! http://rollfast.ro/tubliss/parerile-pilotilor Cred ca avem o neintelegere aici. Tubliss-ul se umfla cu 7,5 Bar prin valva sparata, de inalta presiune. Expandeaza si impinge flancurile anvelopei in exterior, formand astfel etansarea intre carcasa rosie a lui TUbliss si ANVELOPA. tubliss sigileaza anvelopa, nu janta. Nu are cum sa scape aer intre janta si cauciuc. Aer in anvelopa se introduce prin valva incorporata in surubul rimlock-ului, dupa bunul plac. Cu un cauciuc cu flancuri tari se poate merge fara aer deloc! Si nici de invartit cauciucul pe janta nu a reusit nimeni pana acum, nici cu aer in anvelopa nici pe pana. (fiind umflat cu 7,5 bar se comporta ca un rimlock de 360 grade si mai are si rimlock-ul lui care e mai usor) Probleme au fost pana acum cu anvelopele prost construite si ranforsate insuficient, incapabile sa ruleze tubeless; unele prezinta pe interior oarece textura, insa s-a reusit etansarea si pe acestea, altele efectiv pierdeau aer prin urma de matritare de pe mijlocul benzii de rulare ?!. Alte anvelope s-au spart, s-au gaurit in pietre ascutite, nemaiavand sustinere dinspre interior, ceea ce dovedeste din nou ranforsarea insuficienta a anvelopei, insa cei care au patit-o au reusit sa mentina ritmul de rulare la 60-70% din cpacitate (asta ptr roata fata; pe spate nu se simte mare lucru pe pana). Se recomanda experimentarea cu diverse marci pentru ca difera mult constructia de la un producator la altul. Tubliss face tot ceea ce promite si avantajele sunt simtite de oricine insa si direct proportional cu nivelul de experienta. Probleme au mai fost cu prima instalare a sistemului....cu clienti care probabil au folosit stilul mousse de montare, adica cu HEI-RUP-ul, s-au pus cu levierele pe el fara sa mai acorde atentie nici macar instructiunilor de montare(sau sa faca minimum de efort sa inteleaga principiul de funtionare a sistemului). Si motocicletele de trial merg tubeless pe spate, dar incaltate cu anvelope de minimum 100 Euro bucata cu presiuni de 0,4 Bar in competitii. De exemplu Nelutu Tara si-a cumparat, si-a montat, a concurat, a terminat un Romaniacs in 2010 cu brio fara nici cea mai mica problema cat si alte concursuri. A mai primit o motocicleta, pentru care a echipat-o imediat cu TUbliss-uri de unde am tras concluzia ca este multumit si ca-i place. (inainte mergea cu mousee spate si camera HD pe fata) Cateva lucruri care trebuie stiute despre anvelope: - alegerea dimensiunii (latime, inaltime) este foarte importanta; nu se alegerea de cauciucuri sub-sau supradimensionate. - desi au aceeasi dimensiune marcate, anvelopele difera: exista in prezent 7 standarde diferite care se aplica anvelopelor off-road.(USA, EU ETRTO, Scandinavian, Deutsche Ind Germany, Australia, Japan, UK BSI) - Toti sustin ca masuratoarea latimii este facuta la punctul cel mai inalt al peretilor laterali (nu latimea totala benzii de rulare) insa insa lucrurile se schima cand vine corba de restul dimensiulor. mai multe gasiti aici : http://www.motoz.com.au/shop_content.asp?p=tyreselection - Problema este ca multe firme nu dedica timp formei, anvelopa de enduro fiind una de motocross dar din alta compozitie, mai moale; - alegerea formei (conturului) anvelopei (plat, rotund sau ascutit) - Profilul plat ofera o amprenta la sol mare si aderenta buna pe linie dreapta insa motocicleta va fi mai greu de inclinat la schimbarile de directie de pe o parte pe alta si aderenta scade odata cu inclinarea motocicletei. Rezista mult la uzura si se folosesc la motociclete cu puteri mai mari si viteze mai mari. Ajuta la urcari atata timp cat motocicleta este tinuta dreapta insa poate contribui la obseala pilotului pe portiuni virajate lungi sau poteci. - Profilul rotund este OK per total si motocicleta este usor de inclinat insa amprenta la sol fiind mai mica, aderenta va scadea pe viraje, odata cu crestera vitezei. per total mediocra la toate. - Profilul ascutit: acesta se va uza cel mai repede. Este ideal insa pentru portiuni virajate si teren uscat oferind aderenta in unghiuri extreme. Motocicleta va "cadea" singura pe viraj. Este usor de controlat in derapaj, incurajand folosirea derapajelor controlate pentru a mari viteza de abrodare a virajelor. Va spori controlul si va reduce oboseala insa anvelopele cu profilul ascutit are tendinta de a urmari santurile sau de a cadea in ele. evitati deci santurile. Editat Septembrie 15, 2010 de tubliss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 tubilisul mi se pare o prostie....e foarte greu de montat, si mai greu de facut o pana la el si cand esti in cursa numai la el nu te gandesti daca trebuie sa continui pe pana ai terminat cu investitia. eu nerg cu musuri subdimensionate (cauciuc de 130/140 si moose de 120) dar folosesc doua rimmlock-uri diametral opuse pe spate pentru a evita o dejantare. am facut mii de km in conditiile astea si chiar cu cauciucul iesit jumatate de pe janta am ajuns la finish! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Cum pot sa imi dau seama de dimensiunea unui moose spate(pe 18), pe care nu scrie nimic? Circumferinta lui este putin peste 28 cm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Cum pot sa imi dau seama de dimensiunea unui moose spate(pe 18), pe care nu scrie nimic? Circumferinta lui este putin peste 28 cm... Daca e second nu mai prea conteaza ce dimensiune a fost de nou (nu poti sa stii cat de second a fost) cel mai bine il incerci pe cauciuc, nu trebuie montat pe janta, doar bagat mousse`ul in cauciuc si apesi un pic pe el sa vezi cum se aseaza si cum intra. nu e vorba numai de grosimea lui ci si de duritate (asta de la diferite marci sau de la acelasi producator poate fii mousse pentru rally raid care e mult mai tare decat unu normal de enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 bai fratilor, nu va inteleg....treaba cu mousse de 120 pe anvelopa de 140 este de cand lumea....asa folosesc de ani de zile....ce dracu atatea intrebari?....e logic....dupa ce se inmoaie treci la 130, la 120....cum si-a dat seama seseko.... Mesaj completat Eu jur ca nu va inteleg cu rimlok-urile.Eu merg cu un muss care e in al 5-lea sezon acum, n-a avut niciodata rimlock pe el. In prospect la mouss-uri scrie clar sa nu pui rimlock. Pe fatza am un muss care si el a prins 4 sezoane intregi si nu mai poate ridica cauciucul complet pe janta si merg cu el asa de 6 luni fara rimlock si tot pot sa ridic spatele in aer la frane. Sa-mi spuna si mie aici cine a invartit cauciucul ca nu a pus rimlock la mus. La enduro!!! ...ba da marculea, se intampla, dar iti spun de ce....sunt unii care protejeaza mousse-ul si il dau cu vaselina siliconica....al tau este lipit pe cauciuc de acum 4 ani...nu ai de unde sa stii de treaba cu invarteala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.