ghost Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 cine stie cum se regleaza amortizoarele ?????.......pe spate cred ca e simplu, adica are un surub cu S si H .........................dar pe fata sunt 2 telescoape, cu 2 suruburi si mai sunt si 2 piulite mari care sunt tot de reglaj.............. ........intreb pt ca la un moment dat am avut o surpriza ff neplacuta , adica a trebuit sa franez brusc si fata a inceput sa oscileze puternic...............la franari obisnuite nu se simte absolut nici o vibratie! ............poate stie cineva ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Pai in principiu la supersportive ai trei posibilitati de reglaj pe amortizor (indiferent ca e fata sau spate): Preincarcarea arcului, care trebuie sa fie de la mediu in sus, pentru stabilitate (apropo ce ziceai de oscilatii la frinare puternica). Detenta (cit de repede se destinde amortizorul) Compresia (cit de repede se "infunda" amortizorul). Ultimele doua actioneaza asupra hidraulicii si trebuiesc reglate in functie de drum (gropi, valuri etc). Aici trebuie sa te joci putin cu ele, depinde de cum simti motocicleta.... In orice caz, un amortizor moale e confortabil dar nu se comporta bine in situatii limita sau la condusul sportiv. Asa ca incearca reglajele de la mediu spre hard (H). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Asa, offtopic...cu presiunea in roata cum stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Asa, offtopic...cu presiunea in roata cum stai? Chiar asa ai facut pana aia ???????? Si parca trebuia intors si cauciucul ca italienii aia nu se prea pricepeau la gume!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 5, 2005 Admin Share Postat Mai 5, 2005 ........intreb pt ca la un moment dat am avut o surpriza ff neplacuta , adica a trebuit sa franez brusc si fata a inceput sa oscileze puternic...............la franari obisnuite nu se simte absolut nici o vibratie! Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme,este oproblema tipica la Kawa,din cite am inteles.Si a mea face la fel(Zzr 1100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Da...sa nu-ti faci absolut nici o problema X. Este perfect normal.... On topic: incearca niste reglaje mai tari. Verifica si presiunea in roti. Verifica rulmentii de la jug, sa nu aiba joc, si pe cei de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Mai 5, 2005 Autor Share Postat Mai 5, 2005 cum naiba sa nu fie nici o problema???........eu sper sa glumiti....... .........am fost nevoit de multe ori sa pun frana brusc....cu ex ducati-ul meu blocam amandoua rotile si motocicleta mergea linistita in fata, fara sa ma arunce fara sa vibreze....... ........era sa fac pe mine de frica cand am pus frana cu kawa si a inceput sa se zbata ghidonul in ambele parti..........ceva nu e in regula acolo.........am fost in bv la honda si au ridicat-o de fata......nu are nici un joc la telescoape sau ghidon ......rotile le-am echilibrat, nu bat, rulmentii sunt ok ............ma gandesc ce este vorba de un reglaj al telescoapelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 5, 2005 Admin Share Postat Mai 5, 2005 (editat) ..Mai,acum nu avem de unde stii cit de rau iti bate jugul.La mine exista o tremuratura pe frinare,dar este ceva care o poti stapini,nu este foarte puternica.De asta iti spuneam ca este tipic pentru Kawasaki.Alte motoare nu o au.Verifica cauciucul de fata.Cind am luat-o pe a mea,cauciucul parea in stare buna,dar daca te uitai atent avea crapaturi in el(motocicleta statuse oprita foarte mult timp) si pe frinare facea exact asa cum descrii tu situatia.Incearca si cu reglajul telescoapelor.. Luigi Vicol Editat Mai 5, 2005 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 Chiar nu a sesizat nimeni ironia ????????? Bineinteles ca e foarte grav. Si totul e din amortizoare, daca jugul e OK. Eu pateam la Yamaha (desi e un enduro si era oarecum de asteptat) la viteza in jur de 120 kmh - incepea sa oscileze ghidonul. I-am intarit ambele suspensii (fata-spate) si de atunci e totul OK. Asta tinind cont ca eu nu am reglaje pe hidraulica, doar pe arc (pe spate). Pe fata a trebuit sa fac niste bucse sa comprim arcul. Asa ca fa cum am spus : arcul mai tare (si pe spate !) si setarile hidraulice de la mediu in sus. Astept rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.