lwiq Postat Martie 18, 2008 Autor Share Postat Martie 18, 2008 5.8 este impedanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 miam luat si eu un etz 250 si la cumparare proprietarul ma asigurat ca ii becul ars la incarcare..dar din pacate becul era ok. de incarcat imi incarca, dar martorul numi functioneaza. un capat la martor era conectat la +(contact, fir negru) iar celalalt venea la grupul de diode mici(61). nu la acele diode trebuie conectat?becul este de 12v si 2w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Vad ca tu ai releu de Dacia ,ma rog, romanesc. Cel original de MZ are o borna separata la care se conecteaza becul martor de bord..........Eu asa stiu....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Schema asemanatoare am mai vazut! dar la tine tot nu inteleg ceva adica cum se produce incarcarea bateriei? am modificat un pic ca intre releul de incarcare si borna + sa pui o rezistenta de 470 ohm / 1W in paralel cu becul, deoarece daca se arde becul sa dus si cu incarcarea!+in schema ta grupul de diode sunt lasate in 'aer' de ce? Asemanator cu al tau EDITAT: am pus o schema gresita...astai buna! miam luat si eu un etz 250 si la cumparare proprietarul ma asigurat ca ii becul ars la incarcare..dar din pacate becul era ok. de incarcat imi incarca, dar martorul numi functioneaza. un capat la martor era conectat la +(contact, fir negru) iar celalalt venea la grupul de diode mici(61). nu la acele diode trebuie conectat?becul este de 12v si 2w tu singur ai modificat o schema in care ai folosit releu electronic.. acolo parca stiai cu se leaga becul de incarcare... nu mai zic nimic...esti tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 am modificato pt tine(de fapt nu eu ci am gasit scheme asemanatoare pe net)!daca se arde la tine becul sa dus si incarcatul! eu nu vreau sa inseriezi!ca nui fiabil! @augustin87r da dar cum vezi nu am original de etz! --- Mesaj completat în 08 Apr 2008 20:33 -------------am rezolvat problema indicatorului pt incarcare . Martorul aprins(11,95 V) Martor in curs de stingere(12,51 V) Stins complet(12,58 V) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 10, 2008 Autor Share Postat Aprilie 10, 2008 im back... am facut rost de un releu mecanic.. tot de dacie. . la borna + am 14v cu motorul in relanti si creste la accelerare.. problema e la borna DF, care scoate o tensiune de ~3v si putin, iar la accelerare, ajunge max la 4. fata de releul electronic (releele, scuze) pe care le-am avut si care aveau 4fire (masa, df, b si un fir care mergea la bobina de inductie), asta are doar 3.. fara firul de la bobina de inductie... cum se poate sa se scoata o tensiune de doar 3v? multumesc anticipat si asflat uscat --- Mesaj completat în 10 Apr 2008 14:40 -------------e normal ca axul pe care este statorul si rotorul sa fie fierbinte dupa un drum de 20km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 14V la relantin mie doar in jur de 12V imi scoate! ce alternator/generator ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 14V la relantin mie doar in jur de 12V imi scoate! ce alternator/generator ai? original... problema e ca daca dau drumul la becul de fata nu incarca releul destul.. tre sa caut altu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 verifica sa nu fie pus in scurt spire din rotor,colectori si perile colectoare,iar ca rele daca vrei de dacie foloseste varianta clasica electronica,si nu o sa mai ai probleme pentru mai multe detali numarul meu de tel este 0731865599,sau tudosoiu_tudor(id de mess) ,sau ar mai putea fi zgrbaciul ars,dar asta poti verifica doar cu multimetru.succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Auzi, ce e aia 'zgarbaci'? Vad ca ai scris si referitor la carburator de acest 'zgarbaci' ..........E ceva sau e un fel de caterinca cum fac d-nii aleko,drobu si cateodata si dl.cristi57 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 deci si eu am exact aceasi problema cum s-a rezolvat? care ma ajuta si pe mn pls ( am atasat poza cu releul de incarcare dar nu mai stiu cum vine reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 im back... am facut rost de un releu mecanic.. tot de dacie. . la borna + am 14v cu motorul in relanti si creste la accelerare.. problema e la borna DF, care scoate o tensiune de ~3v si putin, iar la accelerare, ajunge max la 4. fata de releul electronic (releele, scuze) pe care le-am avut si care aveau 4fire (masa, df, b si un fir care mergea la bobina de inductie), asta are doar 3.. fara firul de la bobina de inductie... cum se poate sa se scoata o tensiune de doar 3v? multumesc anticipat si asflat uscat <small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 14:40 -------------</small><br/>e normal ca axul pe care este statorul si rotorul sa fie fierbinte dupa un drum de 20km? ...daca pe acelasi ax stau si statorul si rotorul , atunci e normal ca dupa 20de km sa fie fierbinte.. ...releele mecanice sunt robuste dar pacatuiesc cu obiceiul prost de a se suda contactul , si de a baga excitatie pana da peste margini...de regula asta duce la arderea rotorului...Rezistentele suplimentare de wataj care imbarliga cele trei trepte la releul mecanic , sunt dimensionate pentru infasurarea de excitatie de la alternatorul de dacia, care e de 500w , cu o alta rezistenta si impedanta in excitatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Unde se leaga urmatoarele fire de la releu? B+ D+ 61 DF D- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Unde se leaga urmatoarele fire de la releu?B+ D+ 61 DF D- ...nu de alta dar lui ombladon o sa i se faca de 12 cm daca mai telenovelizeaza cu aceiasi pasiune pe tema " da verdele se poate lega cu galbenul?....da' 61 se poate pune la masa?...etc..."(si ar fi trist, pentru un asa tanar biker rebel...) http://www.ostmotorrad.de/mz/etz/etz250abe...z250nva.php#a49 link-ul fiind rezultatul imediat al scrierii in google "elektrischen Schaltplan ETZ" care este traducerea lui " etz electric schematic'"... ..... odihna placuta in continuare, tuturor pasionatilor si entuziastilor , tineri, nascuti in epoca internetului( unde se afla miezul a toate cele...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 daca imi traduci toata pagina as intelege si eu ceva de-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 daca imi traduci toata pagina as intelege si eu ceva de-acolo Mai! eu as putea sa-ti mestec, si apoi sa-ti dau in guritza, dar de regula rad si cate o horinca inainte(de aia puturoasa)...si nu stiu daca o sa-ti placa aroma... In loc sa iti epuizezi resursele psiho, pe forum , mai bine pune mana si ceteste un pic...de regula asa se rezolva probleme de tipul 'nu stiu'....supozitoare inca nu s-au produs , pentru genul asta de problema....doar citit, si institutii specializate unde se citesc diverse chestii intre anumite ore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 daca imi traduci toata pagina as intelege si eu ceva de-acolo Nu trebuie tradus nimic te uiti pe schema electrica si vezi unde merge fiecare fir. Mai bine te invata cum se citeste schema. O smecherie pe care o folosesc si astazi cand desfac sunt f. atent ca sa pun totul la loc. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Unde se leaga urmatoarele fire de la releu?B+ D+ 61 DF D- Cu rabdare o sa descifrezi schema electrica , daca vrei sa mergi cu motorul, iar ca sfat daca nu esti ,,doxa '' in domeniu, in momentul care mai desfaci ceva de pe instalatia electrica si nu esti sigur ca stii sa o pui la loc ia un pix si o foaie si fa-ti o schema simpla in care scrii cate ,cum si cate culori de fire ai si pe unde sunt puse .....simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) daca imi traduci toata pagina as intelege si eu ceva de-acolo M.uieți-is posmagii? Editat Martie 11, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 ... si nu esti sigur ca stii sa o pui la loc ia un pix si o foaie si fa-ti o schema simpla ... sau, daca ti-e lene, o poza rapida, cu telefonul Mesaj completat sau, ia la tata de aici, e si colorata: http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Ooo, nu, acu' i-ai arătat Âşi forumul dedicat, să vezi cum nu mai scapi nici acolo de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Ooo, nu, acu' i-ai arătat Âşi forumul dedicat, să vezi cum nu mai scapi nici acolo de el Nu-i bai, oamenii aia de acolo sunt mai acri si mai rai, se da ban imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 inca o data apelez la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 inca o data apelez la voi chestia aia e contactul .........e pe undeva deasupra farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.