Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 739
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum e Pilot Power-ul care e acum pe ea pe fata, care cum ar spune unii "mai merge 3000km!", doar ca are sase anisori si anul asta il dau la scoala! :))

nu stii tu sa mergi, hadrian trecea clasa a 4-a cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu stii tu sa mergi, hadrian trecea clasa a 4-a cu el

 

stai jos, 4 ai tu.....

 

El merge cu cauciucuri de touring si la curse, le invarte casca in cap cu un Pilot Road, nu ma pot compara. Eu am nevoie de orice mic plus pentru a castiga cate o secunda acolo... :D

 

ca sa-ti invarta cineva casca in cap tie, sa stii ca n-ar avea nevoie de ceva mai sus de Pilot Road :)))

 

radem,glumim.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Care v-ti schimbat rapoartele (pinioanele) ? Stoc stiu ca sunt 17 cu 39 ,cel putin pe al meu din 2004.Anul trecut am schimbat doar cel de atac cu unu pe 16 dinti,dar nu prea am simtit nici o diferenta.M-am gandit sa-l schimb si pe cel de pe spate cu unu de 42 de dinti.Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vrei sa faci cu zx10`le ala ?sa decolezi pe orbita direct de pe strada :) ,eu cred ca e suficient -1 pe fata daca mai pui si +3 pe spate + daca ai si toba sport o sa faci o mare zarva prin oras cu toba

cred ca modelul ala are putere foarte foarte buna pt anul lui ,e si foarte usor ,are un factor de fun ridicat

daca e in mintile lui eu cred ca e "ce trebe" si asa

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vrei sa faci cu zx10`le ala ?sa decolezi pe orbita direct de pe strada :) ,eu cred ca e suficient -1 pe fata daca mai pui si +3 pe spate + daca ai si toba sport o sa faci o mare zarva prin oras cu toba

cred ca modelul ala are putere foarte foarte buna pt anul lui ,e si foarte usor ,are un factor de fun ridicat

daca e in mintile lui eu cred ca e "ce trebe" si asa

 

Trage bine,nu asta e problema.Totusi mi se par destul de lungi vitezele,cel putin prima treapta .Pe oras doar 1 si 2 ,daca bag si 3 mi se pare putin subturat sau ma trezesc ca am 100 + :)

Editat de 14mad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci incearca si +3 pe spate :) ,o sa-ti placa senzatia ,am avut pe k5`ul de 750 doar +3 pe spate(in cutie era stock) combinat cu full arrow ,pc3 cu o harta de curse,filtru sport,sincronizat injectia,scoase bubuielile din toba si se simtea foarte foarte tare,nu ma interesa topspeedul pt ca nu aveam unde sa merg cu ea in linie dreapta si nici nu-mi place

eu nu stiu altceva sau cum ai gandit tu problema ,de ce nu ai inceput cu foaia si dupa aceea sa schimbi in cutie ,simteai imediat diferenta si nu-ti mai trebuia sa schimbi pinionul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci incearca si +3 pe spate :) ,o sa-ti placa senzatia ,am avut pe k5`ul de 750 doar +3 pe spate(in cutie era stock) combinat cu full arrow ,pc3 cu o harta de curse,filtru sport,sincronizat injectia,scoase bubuielile din toba si se simtea foarte foarte tare,nu ma interesa topspeedul pt ca nu aveam unde sa merg cu ea in linie dreapta si nici nu-mi place

eu nu stiu altceva sau cum ai gandit tu problema ,de ce nu ai inceput cu foaia si dupa aceea sa schimbi in cutie ,simteai imediat diferenta si nu-ti mai trebuia sa schimbi pinionul :)

 

...pt ca a fost mai ieftin si mai usor de schimbat :D ... am sa vad cum se comporta cu 16 / 42 si daca nu-mi place il pun pa ala de 17 in rest e cam stoc.Are doar filtru aer BMC,i-am scos primul rand de clapete de la admisie si am o finala GP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+3 pe spate la motoretele astea e foarte bine, dar sa nu credeti ca se modifica major. Trage un pic si mai tare si schimbi mai mult vitezele,ceea ce la ZX10 chiar nu e o problema, e etajata foarte lung prima treapta. Se pierde ceva topspeed dar se ajunge foarte repede acolo.

 

Eu am avut foaie mai mare si pe ZX9, ala cu foaia stock te rugai de el sa ajunga la topspeed, cand am facut modificarea ajungea rapid acolo, e drept ca scazuse viteza reala si crescusera turatiile cam cu 700-800 de ture in plus. Ceea ce la mers pe autostrada gen croaziera nu imi placea, dar incercam oricum sa nu folosesc autostrazi.

 

La ZX10 acest +3 pe spate se simte ok si nici nu pot sa zic ca ma deranjeaza pe autostrada, e un mic tunning pe care nici nu l-am facut eu, asa a venit motoreta, se simte foarte ok.

 

Normal daca ai umblat la fata -1 si la spate +3 ar trebui sa stea numai cu nasul pe sus in wheelie, eu la a mea nu mai umblu la asta,sunt multumit asa cum e.



Vand placute de frana pentru ZX10R sau Kawa 636, marca Goldfren, uzura minima, 150lei.

post-7144-0-37041600-1392799767_thumb.jpg

post-7144-0-36577900-1392799778_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu raportul asta -1/+3 pe fostul R1 si nu a fost nevoie de alt lant.

Nu a fost nevoie de alt lant, dar practic ai scurtat motocicleta, asta duce la derapare mai usoara a spatelul la iesirea din viraj, daca tragi de gaz. La -1 +3 e preferabil in link in plus (2 zale).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost nevoie de alt lant, dar practic ai scurtat motocicleta, asta duce la derapare mai usoara a spatelul la iesirea din viraj, daca tragi de gaz. La -1 +3 e preferabil in link in plus (2 zale).

Asta se intampla la mine, s-a pus o foaie mai mare pe spate si s-a scurtat motoreta, doar ca eu nu trag de gaz la iesirea din viraj! :) E posibil si de aia sa nu-mi placa SportSmartu' ala pe spate cand e rece?

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost nevoie de alt lant, dar practic ai scurtat motocicleta, asta duce la derapare mai usoara a spatelul la iesirea din viraj, daca tragi de gaz. La -1 +3 e preferabil in link in plus (2 zale).

Da, asa e, ce am observat a fost ca lantul era la minim la reglaj, deci chiar daca vroiai nu mai puteai sa "scurtezi " motoreta din pinioane, lantul era practic nou avea 10.000 de km motoreta dar ca idee....cam asta e maximum ce poti face din pinioane cu lant stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...