Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

daca le-ai cumparat de noi cu siguranta nu o sa-ti recuperezi nici macar jumatate din investitia lor vanzand bunurile cu tot cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 739
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am avut eu si il simteam greoi , la viteza +200 imi dadea o impresie de stablitate .

 

In plus atentie sa nu ai surpriza sa iti frece in aripa daca e 200/60 , la viteza iti freaca in aripa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti da o siguranta mai mare la deschiderea acceleratiei din viraj, si vor tine mai multi km. Ca agilitate, e mai indicat 190/55. Un inginer de la Dunlop, prezent la Pannoniaring , cu un TIR Dunlop, care luaa feedback-uri de la participantii de la eveniment, mi-a zis pe un ton hotarit ca daca am R1 trebuie musai 200. Eu ii cerusem 190/55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salutare! anul asta am primit invitatie pentru rosbk sa particip la clasa rookies1000. este competitiv zx10r meu din 2004 sau nu prea ar avea rost. ca nu prea stiu cum si cu ce se mananca rosbk al nostru la clasa asta. daca aveti informatii va multumesc. (echipa noua in competitie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! anul asta am primit invitatie pentru rosbk sa particip la clasa rookies1000. este competitiv zx10r meu din 2004 sau nu prea ar avea rost. ca nu prea stiu cum si cu ce se mananca rosbk al nostru la clasa asta. daca aveti informatii va multumesc. (echipa noua in competitie)

 

Clasa Rookies este o etapa de acomodare cu sistemul competitional. Sa te dai cat mai mult si cu cat mai putin damage (cazaturi, accidentari, avarii la motocicleta) parerea mea.

Te poti uita la ZX10 2004 ca la o motocicleta veche de 11 ani sau poti sa iei in considerare faptul ca, la vremea ei a fost cea mai race-oriented superbike japoneza.

Daca te-ai obisnuit cu salturile de cuplu/putere pe care le are, nu cred ca ai de ce sa iti faci griji in perioada de acomodare. Daca vrei insa sa fii competitiv, n-ar fi o idee rea sa ii faci un tuning al hartilor de injectie pe dyno, ca sa netezesti curba de cuplu. Asta ca sa nu ai surpriza unui high side cand iti e lumea mai draga.

Verifica-i cu atentie si sasiul - sunt cunoscute cazurile in care au aparut fisuri.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament.

Sa-mi arati si mie pe cel care vede in ECU modificarile,si iti poate spune ca nu este permis asa..😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament.

Il poti considera optimizare, si este pentru siguranta ta in primul rand. Nu exista verificari drastice la RoSBK. Asta este si rau si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament.

2.4. Clasele Rookies 600 si Rookies1000

Motocicletele cu care se poate participa trebuie sa fie motociclete produse in serie mare. Nu este permisa participarea cu prototipuri.

Motocicletele care nu au carenea inferioara inchisa pentru a putea retine 4 litri de lichid trebuie sa aiba busonul de ulei si filtrul de ulei asigurat.

Tipul anvelopelor permise pentru a puncta in sezonul 2015 sunt orice model Dunlop omologat pentru drumurile publice. In cazul in care se anunta de catre organizator cursa uda, se pot folosi anvelope de ploaie, indiferent de marca.

 

Modificari care nu sunt permise la motocicleta:

-supraalimentarea motorului cu ajutorul orcarui mecanism, turbine, compressor, sisteme NOS. Se permite utilizarea doar a motoarelor aspirate.

-folosirea altui combustibil decat benzina vanduta la pompa;

-nu este permisa folosirea rotilor din magneziu sau carbon;

-nu este permisa modificarea cadrului motocicletei;

-nu este permisa modificarea basculei spate.

- nu este permisa schimbarea rezervorului;

- nu este permisa schimbarea radiatorului de apa sau adaugarea altui radiator de apa sau ulei.

- nu este permisa schimbarea jugului si a furcilor. Sunt premise inlocuirea amortizorului de spate si a internalelor furcilor.

- nu este permisa usurarea arborelui cotit

- nu este permisa schimbarea axelor cu came, pistoanelor sau bielelor.

- nu este premisa schimbarea bordului motocicletei si a ECU-ului

ECU-ul tau ramane acelasi, deci, nu incalci nicio regula. ;) Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...