Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 728
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@14mad: multumesc frumos man...raman dator

 

N-ai ce :) iti recomand http://www.zx-10r.net ,gasesti tot ce vrei aici .

 

Imi place forma rezervorului la modelul asta :D

 

Pana in 2007 s-a mers cu acelasi rezervor,cadru, motor si pana in 2010 doar cadru si motor (cu modificari la ECU )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@14MAD.....eram curios de niste reglaje la furca stock....si chiar cautam de ceva timp....niste setari la race ECU....

 

Setarile la furca le faci dupa cum simti tu si greutatea pa care o ai ... nu poti sa setezi suspensia dupa cum si-a setat-o altu,iar in legatura cu ECU ,iti recomand Power Commander .Sa nu te bagi sa re-scrii softu original ca poti sa zapacesti calculatoru si ala chiar nu e ieftin,mai ales ca astea vin pe cod de VIN .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut.as dori va rog ajutorul vostru in legatura cu o problema pe care se confrunta un amic(are un zx10r 2005) de cateva zile legata de rezerva.mai precis, nu mai apare acel FUEL pe bord atunci cand intra pe rezerva dar in cazul in care ii intrerupe alimentarea de la pompa de benzina se aprinde Fuel in bord. astept sugestii si eventual solutii pt rezolvarea problemei..daca stiti ce ar putea fi pot sa va dau un mesaj cu nr de tel si discutati cu el direct.multumesc anticipat

Editat de BikerMF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Am facut primele operatiuni, testul de compresie indica 17-16,5-16,5-17 , la limita de sus din manual.

Ori motoreta are intr-adevar numai cei 15,000km ori are depuneri pe pistoane de indica asa de mult.

 

Alte idei?

 

Intre timp confectionam bidonasul buclucas in codita sa ducem acolo furtunul care iese din carter sa vedem cum stam cu aruncatul uleiului.

Mi-am schimbat si placutele de frana cu niste CL SBK5, curatat etrieri, acum imi comanda Cesar niste arcuri pentru furca fata ca sa nu mai duc furca pana la capat pe franare.

 

Ii mai iau si un cauciuc GPRacer nou pe fata si asteptam noul sezon! :D

 

 

Operatiunile efectuate la Cesar la Grant Racing Garage.

post-7144-0-11105000-1389270081_thumb.jpg

post-7144-0-33497100-1389270093_thumb.jpg

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e Pilot Power-ul care e acum pe ea pe fata, care cum ar spune unii "mai merge 3000km!", doar ca are sase anisori si anul asta il dau la scoala! :))

nu stii tu sa mergi, hadrian trecea clasa a 4-a cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu stii tu sa mergi, hadrian trecea clasa a 4-a cu el

 

stai jos, 4 ai tu.....

 

El merge cu cauciucuri de touring si la curse, le invarte casca in cap cu un Pilot Road, nu ma pot compara. Eu am nevoie de orice mic plus pentru a castiga cate o secunda acolo... :D

 

ca sa-ti invarta cineva casca in cap tie, sa stii ca n-ar avea nevoie de ceva mai sus de Pilot Road :)))

 

radem,glumim.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...