The Mentalist Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Cred ca nu prea trag ZX10-le astea, ar trebui sa incerce cu o Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Care v-ti schimbat rapoartele (pinioanele) ? Stoc stiu ca sunt 17 cu 39 ,cel putin pe al meu din 2004.Anul trecut am schimbat doar cel de atac cu unu pe 16 dinti,dar nu prea am simtit nici o diferenta.M-am gandit sa-l schimb si pe cel de pe spate cu unu de 42 de dinti.Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) ce vrei sa faci cu zx10`le ala ?sa decolezi pe orbita direct de pe strada ,eu cred ca e suficient -1 pe fata daca mai pui si +3 pe spate + daca ai si toba sport o sa faci o mare zarva prin oras cu toba cred ca modelul ala are putere foarte foarte buna pt anul lui ,e si foarte usor ,are un factor de fun ridicat daca e in mintile lui eu cred ca e "ce trebe" si asa Editat Februarie 14, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) ce vrei sa faci cu zx10`le ala ?sa decolezi pe orbita direct de pe strada ,eu cred ca e suficient -1 pe fata daca mai pui si +3 pe spate + daca ai si toba sport o sa faci o mare zarva prin oras cu toba cred ca modelul ala are putere foarte foarte buna pt anul lui ,e si foarte usor ,are un factor de fun ridicat daca e in mintile lui eu cred ca e "ce trebe" si asa Trage bine,nu asta e problema.Totusi mi se par destul de lungi vitezele,cel putin prima treapta .Pe oras doar 1 si 2 ,daca bag si 3 mi se pare putin subturat sau ma trezesc ca am 100 + Editat Februarie 14, 2014 de 14mad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 atunci incearca si +3 pe spate ,o sa-ti placa senzatia ,am avut pe k5`ul de 750 doar +3 pe spate(in cutie era stock) combinat cu full arrow ,pc3 cu o harta de curse,filtru sport,sincronizat injectia,scoase bubuielile din toba si se simtea foarte foarte tare,nu ma interesa topspeedul pt ca nu aveam unde sa merg cu ea in linie dreapta si nici nu-mi place eu nu stiu altceva sau cum ai gandit tu problema ,de ce nu ai inceput cu foaia si dupa aceea sa schimbi in cutie ,simteai imediat diferenta si nu-ti mai trebuia sa schimbi pinionul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 atunci incearca si +3 pe spate ,o sa-ti placa senzatia ,am avut pe k5`ul de 750 doar +3 pe spate(in cutie era stock) combinat cu full arrow ,pc3 cu o harta de curse,filtru sport,sincronizat injectia,scoase bubuielile din toba si se simtea foarte foarte tare,nu ma interesa topspeedul pt ca nu aveam unde sa merg cu ea in linie dreapta si nici nu-mi place eu nu stiu altceva sau cum ai gandit tu problema ,de ce nu ai inceput cu foaia si dupa aceea sa schimbi in cutie ,simteai imediat diferenta si nu-ti mai trebuia sa schimbi pinionul ...pt ca a fost mai ieftin si mai usor de schimbat ... am sa vad cum se comporta cu 16 / 42 si daca nu-mi place il pun pa ala de 17 in rest e cam stoc.Are doar filtru aer BMC,i-am scos primul rand de clapete de la admisie si am o finala GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 o reala schimbare ( in bine ) o sa o vezi cand schimbi foaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 +3 pe spate la motoretele astea e foarte bine, dar sa nu credeti ca se modifica major. Trage un pic si mai tare si schimbi mai mult vitezele,ceea ce la ZX10 chiar nu e o problema, e etajata foarte lung prima treapta. Se pierde ceva topspeed dar se ajunge foarte repede acolo. Eu am avut foaie mai mare si pe ZX9, ala cu foaia stock te rugai de el sa ajunga la topspeed, cand am facut modificarea ajungea rapid acolo, e drept ca scazuse viteza reala si crescusera turatiile cam cu 700-800 de ture in plus. Ceea ce la mers pe autostrada gen croaziera nu imi placea, dar incercam oricum sa nu folosesc autostrazi. La ZX10 acest +3 pe spate se simte ok si nici nu pot sa zic ca ma deranjeaza pe autostrada, e un mic tunning pe care nici nu l-am facut eu, asa a venit motoreta, se simte foarte ok. Normal daca ai umblat la fata -1 si la spate +3 ar trebui sa stea numai cu nasul pe sus in wheelie, eu la a mea nu mai umblu la asta,sunt multumit asa cum e. Vand placute de frana pentru ZX10R sau Kawa 636, marca Goldfren, uzura minima, 150lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 De vinzare pt Kawasaki ZX10R, an 2008-2010, carene pista, toba Akrapovic si parbriz racing Puig http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=211503&selpic=2&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 ti-am mai luat ceva wdb dupa vanzarea 954`lui ? te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Vreau sa-mi schimb si lantu (am cateva zale blocate) .Stoc are 112 zale .La raportul -1/+3 mi-ar trebui 1-2 zale in plus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 vand bord zx10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Vreau sa-mi schimb si lantu (am cateva zale blocate) .Stoc are 112 zale .La raportul -1/+3 mi-ar trebui 1-2 zale in plus ? Da-i un PM lu' Cesar si intreaba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 De vinzare pt Kawasaki ZX10R, an 2008-2010, carene pista, toba Akrapovic si parbriz racing Puig http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=211503&selpic=2&zoom=1#foto Cat ziceai ca costa toba,Misule, cu nu am fost atent?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Am avut eu raportul asta -1/+3 pe fostul R1 si nu a fost nevoie de alt lant. Nu a fost nevoie de alt lant, dar practic ai scurtat motocicleta, asta duce la derapare mai usoara a spatelul la iesirea din viraj, daca tragi de gaz. La -1 +3 e preferabil in link in plus (2 zale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Nu a fost nevoie de alt lant, dar practic ai scurtat motocicleta, asta duce la derapare mai usoara a spatelul la iesirea din viraj, daca tragi de gaz. La -1 +3 e preferabil in link in plus (2 zale). Asta se intampla la mine, s-a pus o foaie mai mare pe spate si s-a scurtat motoreta, doar ca eu nu trag de gaz la iesirea din viraj! E posibil si de aia sa nu-mi placa SportSmartu' ala pe spate cand e rece? Editat Februarie 27, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 de asta imi este si mie frica.Lant nou si nu cumva sa fie fix ,sau in cel mai rau caz sa nu pot regla roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Intodeauna, cumparari lant cu 2 zale mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Salutare ! Fiind proaspat posesor de ZX 10 - 2009 m-am gandit sa-l aranjez putin pe al meu, prin urmare am la dispozitie urmatoarele piese ramase prin cutii: bloc motor fara piesele interne, cablu de acceleratie, semighidoane, placute de frana, aripa de fata din carbon, diverse pinioane si foi pt lant 520, etc. Mai am un set de carene de pista compus din: burta, protectii laterale, aripa fata si carena de spate. Unele piese sunt noi, altele folosite dar in stare buna. Daca e cineva interesat, preturile sunt negociabile Tel. 0740.231.476 Ciprian P.S. Poze la cerere pt. cei interesati. Unele piese au fost vandute, altele sunt in continuare de vanzare Editat Martie 12, 2014 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Salutare ! Fiind proaspat posesor de ZX 10 - 2009 m-am gandit sa-l aranjez putin pe al meu, prin urmare am la dispozitie urmatoarele piese ramase prin cutii: bloc motor fara piesele interne, cablu de acceleratie, semighidoane, placute de frana, aripa de fata din carbon, diverse pinioane si foi pt lant 520, etc. Mai am un set de carene de pista compus din: burta, protectii laterale, aripa fata si carena de spate. Unele piese sunt noi, altele folosite dar in stare buna. Daca e cineva interesat, preturile sunt negociabile Tel. 0740.231.476 Ciprian P.S. Poze la cerere pt. cei interesati. Unele piese au fost vandute, altele sunt in continuare de vanzare Eu vreau sa vad poze cu noua achizitie. In plus, vezi ca la user tot proprietar de R1 esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Eu vreau sa vad poze cu noua achizitie. In plus, vezi ca la user tot proprietar de R1 esti... Ai dreptate, trebuie sa remediez Uite cateva poze Editat Aprilie 9, 2014 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Hai mai pun si eu cateva poze ca tot nu prea avem activitate pe aici: Mi-am pus si grip-urile de rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 La ultimele doua iesiri mi se aprinde becul rosu de "avarie" si scrie FI pe bord. Motocicleta nu da niciun semn nasol, merge absolut la fel. Daca o pornesc si o opresc de vreo 2-3 ori nu se mai aprinde becul ala si pot sa merg multi km linistit. Apoi iar il apuca, iar opresc motoreta de cateva ori, iar se stinge. Mentionez ca am si spalat motoreta inainte de a constata prima data chestia. Are idee cineva daca trebuie sa-mi fac probleme? Ce poate sa fie daca motoreta merge la fel de bine ca deobicei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am mai avut si eu de 2 ori problema asta. prima data mi s-a intins unu din cablurile ce actioneaza exup-ul si a doua oara benzina proasta , sau am prins cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Mersi,sper sa fie si la mine ceva similar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.