pasbogdan Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Motocicleta este din 94,in bord are vre-o 40000km reali sau nu insa dupa carene si vopsea care sunt originale as zice ca are cam 40000km. Dupa o turatie pana la 12000 rpm,am schimbat viteza,am vazut un accident in fata,m-am oprit,si cand am revenit la motocicleta si am pornit-o,am sesizat o bataie care este mai puternica de la 5000 rpm in sus,care dispare in sarcina,adica cand trag de gaz,si dispare si pe frana de motor. Mentionez ca motorul nu mai trage asa bine de la 6000 rpm in sus. Distributie? Cuzinet? Boltz?Tachet? Are tachetzi hidraulici sau cum sunt deschise supapele?? Multumesc, Si invit amatorii sa se abtina de la comentarii inutile. Cu respect Bogdan Pascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) Daca tragi ambreiajului se mai aude bataia? Daca nu se aude inseamna ca ai probleme cu ambreiajul (reglaj, discuri ambreiaj, oala ambreiajului/rulment). Daca ar fi dusa distributia ar carai la ralanti pina creste turatia. Cuzinet, bolt, pastile supape, cam greu sa spui asa fara sa desfaci. Editat Martie 25, 2008 de Vali M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 nu are legatura cu ambreajul,zgomotul fiind prezent si la "tragerea"ambreajului. Am desfacut baia de ulei,nu contine urme de metal,iar uleiul este curat,si nu prezinta acea tenta spre gri,ca si atunci cand ar fi bucati de metal in acesta. Sorbul de ulei are o sita perfect curata. Nu pot verifica cuzinetii de biela fiindca nu imi permite spatiul,fiind necesar sa mai demontez o bucata buna din partea de jos a motorului. Distributia este la semne. Bataia a aparut brusc!!!Daca e cuzinet nu incepe incet si se tot accentueaza????Din experienta cu masini cu motoare vechi si obosite asa am constatat. Astazi desfac axele cu came si ma uit sa vad daca nu sunt rupte arcuri,sau pastile fisurate,sau ce o mai fi acolo. La modelul asta de honda se poate intampla sa joace boltul pistonului in biela??SPER CA NU. Daca iesea o biela afara stiam o treaba,300 eur,cumpar motor,si din 2 facem 1 BUN. Dar asa........ Daca a mai patit cineva.....il rog sa posteze Mentionez ca motocicleta se ridica foarte greu intr-o roata,am ridicat-o de 2 ori din greseala si de vre-o 2 ori din ambreaj.DECI NU A MERS FARA ULEI IN BAIE!!!!!!ce sa fie.... Abia astept sa ajung la garaj sa mai demontez Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Daca zici ca a aparut brusc bataia este posibil sa fie o pastila de supapa sparta sau sarita de la locul ei (nu am intilnit la cbr-uri). Trebuie sa desfaci motorul "in doua" ca sa ajungi la biele/cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 am ajuns in sfarsit la cuzineti Da asta e.... Totzi cuzinetii instare perfecta inafara de UNUL 'tui mama masii de treaba azi shi maine. Pistonul de pe partea opusa ambreajului. Cuzinetul varza,urme pe vibrochen. Am pus micrometrul pe vibrochen si e diferenta cam de 2 zecimi fata de celelalte 3 biele. Doamne-Doamne!!! Carenele sunt originale,vopsea originala,manere,scarite tot ce vrei original si in perfecta stare Ce ma fac.... Japonezu ala batran nu s-a gandit ca eu pot rectifica vibrochenul????de unde gasesc eu cuzineti care sa "recupereze" 2 zecimi???? Asa sunt de suparat ca nu mai pot descifra nimic din tabelul acela care prezinta culorile si dimensiunile la vibrochen repectiv cuzineti. Ma ajutati cu un sfat? Din masuratoarea efectuata,"grosimea"vibrochenului in punctul unde se prinde biela este de 32.80mm la pistonul cu problema si de aprox 33 mm la celelalte. Dar daca mai si rectific sa scot zgarieturile?cat mai scade? Vinde cineva un vibrochen? Sau un motor pe care sa il desfac impreuna cu vanzatorul si daca vibrochenul e bun sa ii platesc tot motorul? Sfatuiti-ma cei ce atzi mai avut de-a face... Cu respect, Bogdan Pascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 vibrochenul se poate rectifica si poate ai sansa sa gaseste cuzinete mai gros (atat cat ai tu nevoie), ca piesa de origine. altfel, cumperi de pe ebay tot ansamblul(vibrochen cu biele). in nici un caz sa nu confectionezi cuzineti la atelier. sunt buni, dar pt. masini.nu tin la turatie ridicata si se tocesc cam in 2000-4000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 vibrochenul se poate rectifica si poate ai sansa sa gaseste cuzinete mai gros (atat cat ai tu nevoie), ca piesa de origine. altfel, cumperi de pe ebay tot ansamblul(vibrochen cu biele). in nici un caz sa nu confectionezi cuzineti la atelier. sunt buni, dar pt. masini.nu tin la turatie ridicata si se tocesc cam in 2000-4000 de km. Se fac praf ... nu fa prostia sa rectifici viborchenul si sa ii bagi cuzineti facuti, ca asa a facut tipul de la care am luat eu motorul si traind cu impresia ca ii motorul facut acum am mers, n-avea nici o treaba pana intr-o zi cand dupa 40 de km de mers am oprit si apoi nu a vrut sa mai porneasca, l-am tras cu masina si in final a pornit,apoi dupa 5 km s-a auzit un scartait ascutit, initial am crezit ca s-a rupt ceva din motor, defapt era un cuzinet ce a scartatit ca se calase pe vibrochen ... cand am ajuns acasa si am desfacut motorul am constatat ca din 4 seturi de cuzineti numai unu era bun in rest ... unu era calat, unul era turtit parca ar fi fost o coaja de banana pe care calci, chiar iesise pe langa biela si vibrochen si ultimul care era facut din 2 bucati vre-o 6 si erau foarte foarte tociti ... in final am vb cu un amic ce era plecat in germania(daca vrei pot vb si acum, ca ii plecat cam de o saptamana) si mi-a adus de acolo un motor cu totul, defapt o motocicleta intreaga aproape, din 92 (a mea e ca an de fabricatie 86 deci 92 ii super pentru mine ), fara sistemul de evacuare, bascula si amortizoarele spate ... pe ceasuri indica 19 900 si ceva de km asa ca am luat motorul cu totu si l-am pus pe motocicleta mea ... motorul vechi ramanand ca piese de schimb ... sincer sa fiu astuia ii bate un pic lantul de distributie, in rest ii ok, porneste din prima indiferent de temperatura, merge super ok, am aflat si problema cu lantul de distributie(intinzatorul automat-mecanic are un clichet ce scapa dupa o vreme, solutia cea mai buna inlocuirea acestuia cu unul manual) ... toata treaba m-a costat cam 400-450 de euro(motocicleta 350 si ~70 omologarea motorului) Multumesc inca o data Adrian pentru motor, nu mi-a luat omul nici un leu pe transport sau alte alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 27, 2008 Autor Share Postat Martie 27, 2008 vibrochenul se poate rectifica si poate ai sansa sa gaseste cuzinete mai gros (atat cat ai tu nevoie), ca piesa de origine. altfel, cumperi de pe ebay tot ansamblul(vibrochen cu biele). in nici un caz sa nu confectionezi cuzineti la atelier. sunt buni, dar pt. masini.nu tin la turatie ridicata si se tocesc cam in 2000-4000 de km. pai unde gasesc eu cuzineti mai grosi??ca din cate am vazut sunt numai 3 variante pentru biela si nici una nu satisface cerintele mele. Daca cumpar un motor.....trebuie sa il desfac,sa fiu sigur ca totul e ok,ca pompa de ulei e in bunastare,ca nu sunt infundate gauri de ungere,ca nu se afla staniol sub cuzineti,etc etc. Sa dau 400 eur pe un motor care e ca si al meu??? Eu pot sa jur ca motorul asta al meu a fost facut numai pentru vanzare. Maxim 10000 km si a crapat inima in el??? Nu i-am dat forje prelungite(doar cate un 13000 rpm asa din cand in cand),nu l-am ridicat pe o roata,nu l-am accelerat cand era rece. Dau o gramada de bani pe un alt motor care are o mica problema de ungere ca deh...e din '94,si iar belesc vibrochenul.Si ce fac???stau cu 2 motoare pe stoc cu chiuloasa foarte buna,pistoane si segmentzi brici numai bune de:"uitat la ele" As vrea sa repar motorul asta cu mana mea!! Un vibrochen?? Cuzineti ma grosi?? O marca anume de cuzineti in caz ca gasesc un vibrochen? Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 O marca anume de cuzineti in caz ca gasesc un vibrochen? Cu respect suni la Inter Motorcycle (reprezentanta Honda) si vezi ce cote de cuzineti pot sa-ti aduca si daca se incadreaza la ce-ti trebuie 021/7782046 021/7786444 program 8:30-12:00 13:00-17:30 un cuzinete se strica brusc numai daca ai avut insuificient ulei sau a fost vreunul confectionat, insa a tinut cam mult 10.000 km, asa ca as inclina spre prima cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Aprilie 2, 2008 Autor Share Postat Aprilie 2, 2008 nu mai e nevoie. S-a vandut Ghinion de nesansa Mare atentie la ce cumparati!!!! Ieftin,frumos si bun nu exista. Imaginati-va ca eu as fi putut repara motorul cu doar 2 cuzineti de biela mai grosi,as fi pus un ulei un pic mai gros,si cineva ar fi zis: "mama ce motor ieftin frumos si bun mi-am luat!!!" Si dupa 5000 km iar batea motorul.... Ce ziceti????? Va mai vine sa cumparati motociclete???? Sau credeti ca italienii sau altii nu fac din astea????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Man, sorry de patzanie. Ce sa zic, si eu am fost unul dintre "norocosi". La mine s-a "ovalizat" practic vibrochenul pe o biela. Ruleta second hand, asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 daca te intereseaza, am un prieten care numai ce si-a pocnit motocicleta frontal...asa ca vinde motoru cu acte cu tot, cbr 600 f an '92, km tot cam cati a avut al tau, il da cu probe, detalii pe pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.