Rapiduletul Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Pentru ca nu am gasit, desi am cautat, va rog sa postati aici ce se poate face in caz de pana de cauciuc la un scuter. Daca moderatorii considera o greseala deschiderea acestui topic imi cer scuze si-i rog sa-l stearga. Eu sper sa aflu cat mai multe solutii pt cazul in care sunt undeva si constat ca am pana de cauciuc. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) In oras... sa zicem ca nu ar fi o problema pana. O impingi pana la urmatoarea vulcanizare, in oras se gasesc peste tot, nu e sfarsitul lumii daca o impingi 1km,2. Problema e in afara orasului, mai ales in zonele rurale unde nu vezi o vulcanizare in zeci de km. Aici trebuie sa ai neaparat dupa tine un spray, dar nici acesta nu tine in toate cazurile(mie nu mi-a tinut) deci cel mai sigur ar fi sa ai la tine un kit de pana cum ar fi acesta Si iarasi un lucru important: daca observi ca ai un obiect in cauciuc(cui, sarma etc) dar cauciucul nu da semne ca s-ar desumfla in nici un caz nu incerca sa-l extragi din cauciuc decat daca esti in apropierea/la o vulcanizare, ca s-ar putea sa ramai acolo . Numai bine ! Editat Martie 27, 2008 de ady4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Pentru ca nu am gasit, desi am cautat, va rog sa postati aici ce se poate face in caz de pana de cauciuc la un scuter. Daca moderatorii considera o greseala deschiderea acestui topic imi cer scuze si-i rog sa-l stearga. Eu sper sa aflu cat mai multe solutii pt cazul in care sunt undeva si constat ca am pana de cauciuc. Multumesc anticipat Eu am avut...cam acum doua saptamani...un ditamai surubu....l-am simtit cand a intrat, pt ca am calcat pe el si s-a auzit ca si cum as fi calcat pe un bat ceva...dar nu, era surubul minune...l-am lasat acolo pt ca nu dadea semne cauciucul de slabiciune...insa a intrat de tot in cauciuc pana am ajuns eu la vulcanizare....vreo trei km...unde surpriza...nu poate sa-l faca pt ca nu poate sa scoata cauciucu de pe janta...nu musca aparatul de invartit ..era prea mare aparatu..pt rotita mea...si deci am mai cautat vreo doua vulcanizari..degeaba..m-am lasat pagubas..m-am dus acasa...si am desfacut roata(era cea de pe fata)...si am luat masina si am cautat vreo doua ore un amarat care sa se priceapa sa-mi scoata cauciucu dupa metode traditionale..nu cu scule si aparate...am gasit, am dat 20 de lei, a pus un petic, am stat o ora sa se usuce nu stiu ce substanta ca sa tina peticul ca era foarte gros...si mi-a recomandat omul sa bag dupa si spray pt cauciucuri... ajung acasa fericit...montez roata, plec la plimbare....surpriza...am uitat sa ma uit cand pune cauciucul inapoi pe roata si acum sensul de rulare al cauciucului e invers...dar merge..mi-e prea lene sa ma duc iar sa-l schimbe...asa ca la o pana nu ai nevoie decat de un pic de noroc...ca sa nu o faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 ciudat.eu am roata de 13 si am gasit vulcanizari unde sa imi schimb cauciucul.l-am schimbat intr'o vulcanizare de masini mari,ca numai aia era deschisa in acel moment. este necesar sa ai spray pentru roti,teoretic daca nu ai gaura mare o sa mergi mult si bine,cel putin pana la o vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Eu am avut set dala de reparatie si e ok, am avut 4 gauri reparate cu set dala si o gaura astupata cu sprei. La cea astupata cu sprei am mers inca 2000(doua mi) de km fara sa se lase vre-un pic Acum am schimbat cauciucul si am pus camera, imi cam pare rau ca daka fac iar pana in loc sa imi pun singur o ata trebuie sa dau roata jos si sa ma duc la vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Eu am avut set dala de reparatie si e ok, am avut 4 gauri reparate cu set dala si o gaura astupata cu sprei. La cea astupata cu sprei am mers inca 2000(doua mi) de km fara sa se lase vre-un pic Acum am schimbat cauciucul si am pus camera, imi cam pare rau ca daka fac iar pana in loc sa imi pun singur o ata trebuie sa dau roata jos si sa ma duc la vulcanizare Si daca faci explozie cum ii ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Si daca faci explozie cum ii ?! rar da' dureros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rapiduletul Postat Martie 27, 2008 Autor Share Postat Martie 27, 2008 Multumesc tuturor pt raspunsuri, cred ca sunt utile nu numai mie... Cine imi poate spune in Bucuresti (zona Careffoure Orhideea sau Obor) unde pot sa gasesc kit de reparatie cauciuc de tipul celui din imaginea de mai sus ? Spray mi-am cumparat, dar am inteles ca nu e bun pt orice situatie. Am creat acest topic pt ca imi pare o adevarata aventura o pana la scuter. In mod special la roata din spate, care nu e chiar atat de simplu de dat jos ca cea din fata...parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Multumesc tuturor pt raspunsuri, cred ca sunt utile nu numai mie... Cine imi poate spune in Bucuresti (zona Careffoure Orhideea sau Obor) unde pot sa gasesc kit de reparatie cauciuc de tipul celui din imaginea de mai sus ? Spray mi-am cumparat, dar am inteles ca nu e bun pt orice situatie. Am creat acest topic pt ca imi pare o adevarata aventura o pana la scuter. In mod special la roata din spate, care nu e chiar atat de simplu de dat jos ca cea din fata...parerea mea. roata din spate?la aerox foarte usor.are 3 prezoane si ca asa iasa tre desfacuta toba din suruburile de pe sasiu si un pic largita si iese afara.de pe fata inca nu am dat'o jos.. ati dus careva rotile la echilibrat?eu o sa imi duc roata spate, mi se pare ca un pic ii stramba:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rapiduletul Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Cum sa zici ca-i foarte simplu cand tu de fapt desfaci un sfert din scuter ? Cand ma refer la o pana ma gandesc ca-i simplu daca desfaci roata dintr-un surub si gata, e jos. Nu sa desfaci 3 prezoane...si toba....si aripa...si eventual ar trebui sa am si un strung cu mine ca sa o dau jos pana la urma. Serios vorbind, hai sa dam informatii UTILE, nu idei ale vreunui acces hormonal de primavara. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Si la mine e un prezon mare de 22 parca. Dar trebuie sa dau toata toba jos si din prinderile de la motor, si din cele de pe sasiu, vreo 4 suruburi, dintre care 2(cele din prinderea de la motor) tre sa stai sub scuter, si cu toba incinsa sa-ti bagi mainile pe langa ea.. ce sa mai un deliciu . Deci la drum lung kitul acela trebuie neaparat, ca oricum nu-ti foloseste la nimic daca dai roata jos in mijlocu' campului la km distanta de urmatoarea localitate, unde oricum daca gasesti o vulcanizare e minune. Cauciucul oricum n-o sa poti sa-l dai jos dp janta. Iar despre vulcanizari, la cele auto ma refer am inteles ca dimensiunea minima trebuie sa fie 13, altfel nu-ti poate prinde janta in ghearele aparatului acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 In oras... sa zicem ca nu ar fi o problema pana. O impingi pana la urmatoarea vulcanizare, in oras se gasesc peste tot, nu e sfarsitul lumii daca o impingi 1km,2. Problema e in afara orasului, mai ales in zonele rurale unde nu vezi o vulcanizare in zeci de km. Aici trebuie sa ai neaparat dupa tine un spray, dar nici acesta nu tine in toate cazurile(mie nu mi-a tinut) deci cel mai sigur ar fi sa ai la tine un kit de pana cum ar fi acesta Si iarasi un lucru important: daca observi ca ai un obiect in cauciuc(cui, sarma etc) dar cauciucul nu da semne ca s-ar desumfla in nici un caz nu incerca sa-l extragi din cauciuc decat daca esti in apropierea/la o vulcanizare, ca s-ar putea sa ramai acolo . Numai bine ! Cred ca daca vre-o data renunt la motoarele cu roti cu spite si iau Varadero sau altele cu jenți turnate nul din motive va fi si acela că voi putea folosi un kit de reparatii și nu va trebui să demontez roata pe malu' șanțului sau in mijlocul vre-unei turme de oi ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.