prajitoru_din_oz Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Am si eu un dna de 50 si am si eu nevoie de nishte sfaturi: Daca cineva cu un dna ar putea sa ma ajute: La cati km ai schimbat filtrul de aer dak l-ai scjhimbat. Eu am 10 000km cu el. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 eu nu am dna, dar cred ca e mai bine sa speli filtrul periodic, la vreo 3.000 km, nu neaparat sa-l schimbi. daca intradeavar ar trebui sa schimbi filtrul, sigur scrie cand, in manualul utilizatorului al scuterului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Da, asa e si la mine. Curatat la 3000 (adica speli buretele si dupa il ungi cu un pic de ulei de motor inainte sa il pui inapoi). Doar daca buretele e in stare proasta (gaurit) sau daca vrei unul sport (filtru complet sau doar burete), il schimbi. Cred ca asa e si la DNA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cjcr_catalin Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salut! Am si eu o intrebare... eu as vrea un DNA125 dar este cam scump... si as opta si pt unul de 50cc dar am cateva nelamuriri: cam ce viteza maxima prinde cel de 50? ca are un prieten de al meu dar al lui este limitat si prinde doar 45 .. al tau cat prinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salut! Am si eu o intrebare... eu as vrea un DNA125 dar este cam scump... si as opta si pt unul de 50cc dar am cateva nelamuriri: cam ce viteza maxima prinde cel de 50? ca are un prieten de al meu dar al lui este limitat si prinde doar 45 .. al tau cat prinde? delimitat fara nici un tuning fuge pana pe la 70-75 ... sau depinde de lungimea pentzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 delimitat fara nici un tuning fuge pana pe la 70-75 ... sau depinde de lungimea pentzii Ai si nu ai dreptate. De ce? Pai uite de ce -> S-Five-ul meu e stock (limitat) si ia 53 cu mine (flat), eu am cam 105kg. M-am dat pe pante mari cu el, (`25%) si mai mult de 57km/h, nu ia nici sa-l pici cu ceara, il simt eu cum accelereaza si la 57km/h se opreste(din accelerare), ca si cum ar fi brusc infranat, e o senzatie nasoala, mai ales cand sunt 2 persoane... 58km/h nu ia sub nici o forma, indiferent de panta (a se citi lungimea si inclinatia pantei). Daca un scuter este limitat (cu o saiba in variator) si daca are CDI (limitat la un nr. de RPM) pai sa fi sigur ca nu fuge mai tare de o anumita limita, indiferent de panta, la fel si daca este delimitat(partial sau complet), exista o anumita limita peste care viteza nu mai creste, chiar daca mergi in panta (VMax in panta>VMax flat>Vmax rampa) , logic nu!? Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 (editat) Ai si nu ai dreptate. De ce? Pai uite de ce -> S-Five-ul meu e stock (limitat) si ia 53 cu mine (flat), eu am cam 105kg. M-am dat pe pante mari cu el, (`25%) si mai mult de 57km/h, nu ia nici sa-l pici cu ceara, il simt eu cum accelereaza si la 57km/h se opreste(din accelerare), ca si cum ar fi brusc infranat, e o senzatie nasoala, mai ales cand sunt 2 persoane... 58km/h nu ia sub nici o forma, indiferent de panta (a se citi lungimea si inclinatia pantei). Daca un scuter este limitat (cu o saiba in variator) si daca are CDI (limitat la un nr. de RPM) pai sa fi sigur ca nu fuge mai tare de o anumita limita, indiferent de panta, la fel si daca este delimitat(partial sau complet), exista o anumita limita peste care viteza nu mai creste, chiar daca mergi in panta (VMax in panta>VMax flat>Vmax rampa) , logic nu!? Asfalt uscat si salutari cu farul! faza cu panta era o ironie ca doar nu cred ca cineva cauta un drum cu inclinatie mare doar ca sa mearga cu scuteru lui de 50 mai tare decat poate pe drum drept dar in rest ai explicat foarte bine ... ai dreptate... dak are limitatoare, nu fuge nici in panta(in jos...) M-am dat pe pante mari cu el, (`25%) panta de 25% ??? unde ai gasit o astfel de panta ??? nici macar pe transfagarashan nu cred sa exista asa ceva existe asa ceva... Editat Iunie 19, 2006 de Snake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 (editat) faza cu panta era o ironie ca doar nu cred ca cineva cauta un drum cu inclinatie mare doar ca sa mearga cu scuteru lui de 50 mai tare decat poate pe drum drept dar in rest ai explicat foarte bine ... ai dreptate... dak are limitatoare, nu fuge nici in panta(in jos...) panta de 25% ??? unde ai gasit o astfel de panta ??? nici macar pe transfagarashan nu cred sa exista asa ceva existe asa ceva... Prin panta 25% se intelege coborat 25 de m in timp ce parcurgi 100m in fata, si daca la 100% avem unghi de 45* la 25% avem unghi de 11* si 25', acelasi lucru este valabil si in rampa, numai ca acolo urci, logic nu? Exista asa o panta in Bucuresti pe Fundeni intr-un singur loc si culmea intr-un singur sens:) (in sensul celalalt este rampa), dar cum nu esti din uc nu ai cum sa o sti, numai ca nu are lungimea pe orizontala de 100m ci doar vreo 75m iar pe verticala coboara mai mult de 20 de m(ca altitudine), oricum suficient cat sa fuga scuterul de sub tine Asfalt uscat si salutari cu farul! Editat Iunie 20, 2006 de alias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Prin panta 25% se intelege coborat 25 de m in timp ce parcurgi 100m in fata, si daca la 100% avem unghi de 45* la 25% avem unghi de 11* si 25', acelasi lucru este valabil si in rampa, numai ca acolo urci, logic nu? Exista asa o panta in Bucuresti pe Fundeni intr-un singur loc si culmea intr-un singur sens:) (in sensul celalalt este rampa), dar cum nu esti din uc nu ai cum sa o sti, numai ca nu are lungimea pe orizontala de 100m ci doar vreo 75m iar pe verticala coboara mai mult de 20 de m(ca altitudine), oricum suficient cat sa fuga scuterul de sub tine Asfalt uscat si salutari cu farul! asa este ... eu am incurcat "%" cu gradele... intradevar... nu stiu panta aia eu am adus in discutie treaba cu panta deoarece scuterul meu ajunge pe la 90-95 km/h cand cobor o pasarela de la mine din bistrita. ca in rest, pe drum drept merge cu 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 asa este ... eu am incurcat "%" cu gradele... intradevar... nu stiu panta aia eu am adus in discutie treaba cu panta deoarece scuterul meu ajunge pe la 90-95 km/h cand cobor o pasarela de la mine din bistrita. ca in rest, pe drum drept merge cu 70 Suntem cam off-topic... Hmmm.... foarte ciudat dar scuterul tau nu este cu CDI? sau poate are un CDI delimitat, sau mai bine zis nelimitat, din ce an este scuterul tau? Inainte de 2000-2001 stiu ca se puneau si la scutere de 50 CDI nelimitate la turatie..., dar mai nou stiu ca mai toate CDI-urile stock de pe scutere sunt limitate, sunt si exceptii (la care limita este defapt undeva deasupra turatiei maxime pe care o ia in sarcina. Hai ca am aberat destul. Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Filtrul de aer se schimba doar in cazul in care acesta este distrus (este gaurit sau lipsesc bucati din el). In rest... se spala la fiecare 1500-2000 de km facuti in Rom. (ca in alta parte mergi si 5000 ca nu este atata praf). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.