Sari la conținut

Probeme Pornire Scuter Tgb303


menonfire83
 Share

Postări Recomandate

saluatre azi sa intamplat ceva ciudat si nu ii dau de capat amplecat de akasa cu scuteru si dupa vreo 50m de mers a puscat ceva pe toba ceva in genu ca si cum ar da un rateu si se imprinde in ceva , ei bine din momentu acela am mai mers vreo 150 m ca si melcu,can amoprit sa vad ce are sa oprit motoru imdiat si de atunci nu mai vrea sa porneasca ,cand dau la automat il invarte foarte tare si parca lar invarti in gol .nu am pedala la el ,nu imi dau sema ce paote sa aiba segementii sa fie rupti ,apa in benzina.

SI inca ceva amelcarburator MIKUNI VM 13 akolo unde intra filtru de aer jos pe gura de admisie la carburatoer are 2 gauri din care un e infundata cu ceva asemantor plutei asa trebuie sa fie sau pe ce sunt gaurile alea ,,,doar acum vazut.

 

Va cer sfatul celor care stiu si va multumesc

 

 

(TGB303 49 CMC TOBA leovince zx carburator mikuni vm 13 filtru aer sport )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate bujia, vezi in ce stare e daca da scanteie, ba chiar ai putea sa o inlocuiesti sau daca e buna arde-o putin la aragaz, pune putina benzina in capul pistonului cu o siringa si ar trebui sa o ia daca nu e altceva. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buf segmentii :( pardon, segmentul...daca mai mergeai mult iti bubuia si al doilea...e clar de ce da repede la automat :ok: chiu-chu compresie. Segmenteaza, nu e scump, numai sa nu se fi dus cilindrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buf segmentii :( pardon, segmentul...daca mai mergeai mult iti bubuia si al doilea...e clar de ce da repede la automat :ok: chiu-chu compresie. Segmenteaza, nu e scump, numai sa nu se fi dus cilindrul.

dar de ce oare?sa nu-i fi bagat ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia am scoso afara si e la fel ca si acum 3 zile

su segmenti asta banuiesc si eu ......... da chiar asa sa se rupa dintro data...

si cu gaurica aia la carburator ce stiti sa imi spuneti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate am avut si yo uns cuter ceva in genul la al tau,tot o chinezarie.si eu am patit la fel.am plecat intr`o zi cu el de acasa si dupa 50m a dat rateu si s`a oprit motorul.pedaua s`a blocat iar la buton nu mergea sa il pornesc.a trebuit sa`i fac din nou motorul(piston,segmenti si am impresia si cilindru).dupa cum ai descris toata faza seamana f mult cu ceea ce am patit yo.poate tu scapi mai ieftin doar cu o segmentare.oricum cel mai bine desfaci capacul de chiuloasa si vezi daca`i crapat pistonul.spor la munca :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci lam desfacut un segment lipsa ori e undeva prin el ori nu fost , piston rupt ... si biela cum are voie si cum nu sa aiba joc pe pe verticala sau pe orizonatala .

 

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 15:22 -------------
mai inca ceva poate sa se fii imntamplat de la benzina proasta .... ma pus dracu de am bagat de la rompetrol din aia cu aditivi ce ziceti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci lam desfacut un segment lipsa ori e undeva prin el ori nu fost , piston rupt ... si biela cum are voie si cum nu sa aiba joc pe pe verticala sau pe orizonatala .

<small>--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 15:22 -------------</small><br/>mai inca ceva poate sa se fii imntamplat de la benzina proasta .... ma pus dracu de am bagat de la rompetrol din aia cu aditivi ce ziceti

 

 

Ai mers fara ulei . TGB e taiwan ,motoare in 2T . Ai avut ulei in rezervorul de ulei ? Amestecul cu benzina se face in carburator . Daca l-ai luat second hand si ala care ti l-a vandut nu ti-a spus ca e motor in 2timpi se explica si gaura din carburator acoperita cu dop ! Acolo intra teava de la rezervorul de ulei , pt amestec . Daca cel care ti l-a vandut nu ti-a spus , te-a ars ! Probabil ca avand rezervorul de ulei lipsa , a pus dop la intrarea in carburator si punea uleiul direct peste benzina in rezervor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si biela cum are voie si cum nu sa aiba joc pe pe verticala sau pe orizonatala .

 

 

:ok: :( ce ai vrut sa zici aici ca sunt nedumerit...

nu de la benzina ti s-a intamplat asta...cum am zis si mai devreme,poate nu ai avut ulei in amestec...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am ulei in el........ cum sa merg fara ulei in el doar nu sunt de 5 ani am pus ulei in el de cum lam coborat din masina cand lam adus akasa si akum e rezervou de ulei cam jumate plin cu ulei pt motor in 2 t .....eu va intreb de o gaurica mica de akolo unde intra filtru de aer pe carburator una dintre ele e infundata cu ceva ......lam desafacut biela nu are joc pe verticala daor un pic pe orizontala..... de vara trecuta a mers perfect piana acum ............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo mai am o explicatie pentru ce ti s`a intamplat tie(avand si eu aceeasi pb aku2 veri).cel care mi`a reparat mie scuterul la vremea respectiva mi`a spus ca acest gen de scutere au pompa de ulei pe roata;adica ele isi fac ungerea doar in mers,iar cand stai la semafor ele nu primesc ulei.si de aceea in timp se buleste pistonul.cel mai bn e la un 2t cand bagi benzina,sa`i scapi si un pic de ulei,mai ales tu daca ai pompa de ulei pe roata,iar cand nu esti in miscare nu`si face ungerea si plus de asta o pompa d eulei se poate infunda in orice moment fara sa`ti dai seama.dar na,asta`i riscul pe care ti`l asumi cand iei un 2t.(ai performante mai bune dar si riscul de calare este mai mare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo mai am o explicatie pentru ce ti s`a intamplat tie(avand si eu aceeasi pb aku2 veri).cel care mi`a reparat mie scuterul la vremea respectiva mi`a spus ca acest gen de scutere au pompa de ulei pe roata;adica ele isi fac ungerea doar in mers,iar cand stai la semafor ele nu primesc ulei.si de aceea in timp se buleste pistonul.

 

nu exista asa ceva...cine ti-a spus asta nu judeca sau poate n-ai inteles bine....pompa este montata pe axul motor si este invartita de acesta,asta pentru ca debitul de ulei sa se mareasca odata cu cresterea turatiei .Gandeste-te ca orice motor trebuie uns si la relanti,nu numai in miscare.Un motor neuns este un motor mort.Cel mai probabil la menonfire ori pompa s-a infundat cu ceva,ori pe traseul de ulei s-a infundat cu ceva si na mai bagat ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci lam dus azi la o firma de service scutere aici la mine in arad si pun e piston nou de 41.25 segemnti ,bolt sigurnate si il alezeaza cu 110 lei ,,,,,,aia de akolo au zis ca din cauza uleiului de proasta calitate sa spart pistonu naiba sal il ia de prista oil acuma mam invatat am sa iau si sa bag in el daor ulei full sintetic .....acum probail trebuie sa ii fac rodaju .........................inca ceva la treburi din astea cand ti se sparge psitonu axu pe care ii biela nu se paote sa se fii indoit ce ziceti..\

 

 

ce ulei full sintetic imi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci lam dus azi la o firma de service scutere aici la mine in arad si pun e piston nou de 41.25 segemnti ,bolt sigurnate si il alezeaza cu 110 lei ,,,,,,aia de akolo au zis ca din cauza uleiului de proasta calitate sa spart pistonu naiba sal il ia de prista oil acuma mam invatat am sa iau si sa bag in el daor ulei full sintetic .....acum probail trebuie sa ii fac rodaju .........................inca ceva la treburi din astea cand ti se sparge psitonu axu pe care ii biela nu se paote sa se fii indoit ce ziceti..\

ce ulei full sintetic imi recomandati?

Intrebare e valabila si pt. mine :(

 

Prista e ... cred ca cel mai prost ulei ... prima data am bagat d'asta in fostu scuter ... si cand s-a terminat am luat unu nemtesc , nu stiu daca era mineral ... probabil era semi-sintetic ... si ... mergea mai bine ... diferenta era simtitoare :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare e valabila si pt. mine :(

 

Prista e ... cred ca cel mai prost ulei ... prima data am bagat d'asta in fostu scuter ... si cand s-a terminat am luat unu nemtesc , nu stiu daca era mineral ... probabil era semi-sintetic ... si ... mergea mai bine ... diferenta era simtitoare :ok:

 

eu bag ulei motul si imi merge foarte bine motoru :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag Motul semisintetic (Motul Scooter Expert)...25 lei litrul...cel full sintetic este scump nu cred ca merita mai ales ca nu alergam motorul la 20.000 rpm...de evitat este cel mineral,indiferent de marca...depune multa calamina...diferentele dintre cel full sintetic si cel semi-sintetic nu sunt exagerat de mari,sunt mai mult imagini de marketing ,cred ,care nu prea justifica diferenta de pret (nu zic ca full sintetic nu este mai bun,este intradevar mai bun,dar nu cred ca justifica diferenta de pret de cca 90%)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am luat esso 2t synt blend e bun de ceva ce ziceti

 

--- Mesaj completat în 05 Apr 2008 00:48 -------------
si.................inca ceva trebuie sa fac acum rodaju la moTOR la scuter deoarce lam alezat si iam pus piston nou CUM SA FAC RODAJU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am luat esso 2t synt blend e bun de ceva ce ziceti

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Apr 2008 00:48 -------------</small><br/>si.................inca ceva trebuie sa fac acum rodaju la moTOR la scuter deoarce lam alezat si iam pus piston nou CUM SA FAC RODAJU?

 

asa cum se face rodajul...primii 300km cu 30-40 km\h , pina pe la 600 km cu viteza ca si cum ar fi limitat (45 km\h)...unii zic ca pina la 1000 km sa mergi cu max 45 dar mi se pare cam mult....apoi liber..eu as mai avea un p.s. , indiferent daca esti in rodaj sau nu lasa motorul sa se "incalzeasca" macar 1 minut,nu pleca imediat cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala de la service care mi la alezat si d eu8nde am luat pistonu mia sups sapun un pic de ulei pe piston, sa bag cam 50 ml deulei in rezervoru de benzina asta in plusa afata de cel de la pompa de ulei asta primele 2 rezervoare de benzina sanu merg maimult de 40 si sa num merg 2 pe el si dupa ce am montat pistonu merg 200m il opresc iar il pornesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

 

Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041.

 

Multumim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...