ghostrider18 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) am mers ieri de ex la o tura am plecat frumos de al semafor a 1 a 2 si la 3 la vreo 4000 ture am bagat mana in gaz mai tare gaz in loc sa mearga statea pe loc dupa 2 sec o pornit ca din pusca care sa fie cauza mizerie sau mai mi-a spu cineva ca din cauza aerului rece astept variante sa fie cv grav????? si dupaia am mai incercat o data sa fac acleasi lucru a 1 a 2 si 3 si sa dau tare si na mai facut. mai face faze dianstea dar foarte foarte rar Editat Aprilie 2, 2008 de ghostrider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Nu cred ca este vorba de un ambreeiaj defect, Cand ai repetat figura zici ca nu a mai facut, deci cam greu sa fie ambreiaj. O optiune ar fi cablul de ambreiaj pe duca....si anume o uzura pe interior cateva sarmulite rupte si cand ai tras de maneta a ramas cablul blocat in melcul de la exterior, si cand ai dat drumul a avut nevoie de o secunda poate chiar 2 pana sa se deblocheze. Oricum ai grija sa nu strarnesti o acrobatie necontrolata cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Nu cred ca este vorba de un ambreeiaj defect, Cand ai repetat figura zici ca nu a mai facut, deci cam greu sa fie ambreiaj. O optiune ar fi cablul de ambreiaj pe duca....si anume o uzura pe interior cateva sarmulite rupte si cand ai tras de maneta a ramas cablul blocat in melcul de la exterior, si cand ai dat drumul a avut nevoie de o secunda poate chiar 2 pana sa se deblocheze. Oricum ai grija sa nu strarnesti o acrobatie necontrolata cu motocicleta. Bai frate trezestete ca ai cosmaruri!!!! Stii ce forta tre sa aplici la parghia aia de ambreiaj? un cablu care e pe duca nu mai agata ala se rupe direct . Nu va mai bagati in seama daca habar nu aveti! Subliniaza-mi si mie te rog paragraful in care flacaul asta zice ceva de cablul de ambreiaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Aprilie 3, 2008 Autor Share Postat Aprilie 3, 2008 nu am nevoie de certuri am nevoie de raspunsuri. fiecare isi da cu parea in continuare astept pareri ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 nu am nevoie de certuri am nevoie de raspunsuri. fiecare isi da cu parea in continuare astept pareri ms Este normal, daca se rasuceste brusc acceleratiea motorul nu poate procesa cantitatea mare de benzina si va avea o intirziere! Daca acest fenomen se repeta atunci nu mai este normal,si asta dicteaza o oarecare defectiune sau un reglaj inperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 sincronizeaza carburatoarele. atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 sincronizeaza carburatoarele. atat Omul are freewind la (profil asa scrie) si acesta e monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 ai prins gunoaie in carburatie...........deci curata carburatoarele,regleazale si schimba filtrul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Bai frate trezestete ca ai cosmaruri!!!! Stii ce forta tre sa aplici la parghia aia de ambreiaj? un cablu care e pe duca nu mai agata ala se rupe direct . Nu va mai bagati in seama daca habar nu aveti! Subliniaza-mi si mie te rog paragraful in care flacaul asta zice ceva de cablul de ambreiaj! Imi cer scuze, dar intelesesem eu gresit. Eu am inteles ca era pe loc cand a patit asta. Da clar e de carburatoare problema, mizerie, dereglate, nesincronizate...etc. off-topic: Referitor la cablul de ambreiaj, da se poate sa se rupa 2,3,4 sarmulite si sa blocheze calbul pt o secunda 2, am patit-o chiar eu, dupa cateva zile de cand a inceput sa faca asta s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 intrebarea mea: de ce schimbi in 4000 daca vrei cox? si mai la subiect, recomand PROCYCLE Kraftstoffsystemreiniger de la Louis (face minuni) http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.