Sari la conținut

Intrebare


Postări Recomandate

am mers ieri de ex la o tura am plecat frumos de al semafor a 1 a 2 si la 3 la vreo 4000 ture am bagat mana in gaz mai tare gaz in loc sa mearga statea pe loc dupa 2 sec o pornit ca din pusca care sa fie cauza mizerie sau mai mi-a spu cineva ca din cauza aerului rece astept variante sa fie cv grav????? :ok: :( si dupaia am mai incercat o data sa fac acleasi lucru a 1 a 2 si 3 si sa dau tare si na mai facut. mai face faze dianstea dar foarte foarte rar

Editat de ghostrider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este vorba de un ambreeiaj defect, Cand ai repetat figura zici ca nu a mai facut, deci cam greu sa fie ambreiaj. O optiune ar fi cablul de ambreiaj pe duca....si anume o uzura pe interior cateva sarmulite rupte si cand ai tras de maneta a ramas cablul blocat in melcul de la exterior, si cand ai dat drumul a avut nevoie de o secunda poate chiar 2 pana sa se deblocheze. Oricum ai grija sa nu strarnesti o acrobatie necontrolata cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este vorba de un ambreeiaj defect, Cand ai repetat figura zici ca nu a mai facut, deci cam greu sa fie ambreiaj. O optiune ar fi cablul de ambreiaj pe duca....si anume o uzura pe interior cateva sarmulite rupte si cand ai tras de maneta a ramas cablul blocat in melcul de la exterior, si cand ai dat drumul a avut nevoie de o secunda poate chiar 2 pana sa se deblocheze. Oricum ai grija sa nu strarnesti o acrobatie necontrolata cu motocicleta.

Bai frate trezestete ca ai cosmaruri!!!! Stii ce forta tre sa aplici la parghia aia de ambreiaj? un cablu care e pe duca nu mai agata ala se rupe direct . Nu va mai bagati in seama daca habar nu aveti! Subliniaza-mi si mie te rog paragraful in care flacaul asta zice ceva de cablul de ambreiaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nevoie de certuri am nevoie de raspunsuri. fiecare isi da cu parea in continuare astept pareri ms

 

Este normal, daca se rasuceste brusc acceleratiea motorul nu poate procesa cantitatea mare de benzina si va avea o intirziere!

Daca acest fenomen se repeta atunci nu mai este normal,si asta dicteaza o oarecare defectiune sau un reglaj inperfect. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate trezestete ca ai cosmaruri!!!! Stii ce forta tre sa aplici la parghia aia de ambreiaj? un cablu care e pe duca nu mai agata ala se rupe direct . Nu va mai bagati in seama daca habar nu aveti! Subliniaza-mi si mie te rog paragraful in care flacaul asta zice ceva de cablul de ambreiaj!

 

Imi cer scuze, dar intelesesem eu gresit. Eu am inteles ca era pe loc cand a patit asta. Da clar e de carburatoare problema, mizerie, dereglate, nesincronizate...etc.

 

off-topic: Referitor la cablul de ambreiaj, da se poate sa se rupa 2,3,4 sarmulite si sa blocheze calbul pt o secunda 2, am patit-o chiar eu, dupa cateva zile de cand a inceput sa faca asta s-a rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...