ticolino Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 pe voshodica al meu l-am inzestrat cu un carburator de minsk... toate bune si frumoase, porneste repede, trage bine, dar am o problema: chiar dupa ce se incalzeste motorul, fara soc, cand e la relanti si il turez brusc, da sa moara, "da in gat". trebuie ori sa il turez mai lent, ori sa-i dau un sprit mic si apoi unul mare. cu carburatorul vechi nu imi facea asa, iar in plus in manualul de voshod explica cum se regleaza carbu tocmai ca sa nu moara cand il accelerezi brusc. am rotit surubul de aer, putin cate putin, pe toata scala, si tot la fel face in plus, nu am gasit nicaieri documentatie de cum se regleaza carbu de minsk help? ps. acul l-am ridicat o liniuta, sa-i imbogatesc amestecul, ca aveam probleme cu pornirea si cu relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 motorul de minsk este de 125 iar cel de voshod de 175... sa fie asta un motiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 mai ridica acu' o liniuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 Da, incearca din acul de dozaj. DAR, ai grija la o chestie: carburatorul de Minsk e facut pentru consum mic, deci implicit cantitatea de ulei la ungere va fi mai mica, ceea ce poate genera probleme (gripaj). Am vazut o situatie in care cineva avea un K65 la IJ, dar cu gicleuri (sau cum naiba se scrie) de Minsk, si consuma IJ-ul 3%. Problema e ca dupa maxim 1000 km s-a gripat din lipsa de ulei... Asa ca ai grija, daca cumva consuma prea putin sa stii ca exista si reversul medaliei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 pentru evitarea griparii motorului, in cartea utilizatorului de Trabant scrie undeva: "...cand se merge pe autostrada (!) mai mult in treapta a 4-a de viteza, din timp in timp se ridica piciorul de pe pedala de acceleratie, lasand autoturismul sa ruleze din inertie, iar motorul la relanti, pt. asigurarea ungerii..." (treapta a 4-a la Trabi este "libera", are un dispozitiv numit "frai" care decupleaza cutia la mersul din inertie-nu are frana de motor in tr. 4) deci, ceea ce zice cristi-mic poate fi adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 20, 2005 Autor Share Postat Mai 20, 2005 aha. merci pt sfaturi o sa incerc sa mai ridic acul. consum mai bogat = mai mult ulei pt ungere, nu? oricum, eu l-am pus ca sa-mi porneasca mai bine, nu ma intereseaza consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 TOT ce zic eu este adevarat !!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 22, 2005 Share Postat Mai 22, 2005 In cartile lui, ing. Mayer recomanda mersul prin inertie in rodaj. Adica la mers linistit in viteza economica mai ambreezi din cand in cand, (e recomandat sa apesi maneta cand urmeaza o panta, ca sa nu pierzi viteza). Actiunea asta asigura o ungere mai buna, se creaza o depresiune mai mare in camera de ardere si vine mai mult ulei sa unga. De asemenea nu e de neglijat nici efectul de racire. Nu stiu daca se aplica si la 4 T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 22, 2005 Share Postat Mai 22, 2005 mareste putin diametrul jiglerului principal. max 15% sin cat e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 23, 2005 Autor Share Postat Mai 23, 2005 i-am mai urcat acul cu o liniuta (e la capat acuma) si parca se comporta mai bine.... sa vedem... parca n-as trece sa solutii radicale, gen marit diametrul jiclorului... pana la urma, daca ii gasesc cablu, pun carbu vechi si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Iunie 3, 2005 Share Postat Iunie 3, 2005 Da, incearca din acul de dozaj.DAR, ai grija la o chestie: carburatorul de Minsk e facut pentru consum mic, deci implicit cantitatea de ulei la ungere va fi mai mica, ceea ce poate genera probleme (gripaj). Am vazut o situatie in care cineva avea un K65 la IJ, dar cu gicleuri (sau cum naiba se scrie) de Minsk, si consuma IJ-ul 3%. Problema e ca dupa maxim 1000 km s-a gripat din lipsa de ulei... Asa ca ai grija, daca cumva consuma prea putin sa stii ca exista si reversul medaliei. Daca ai pune ceva mai mult ulei in benzina, ar putea sa mearga varianta asta? Sper sa nu razi, dau nu prea ma pricep.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 salut ticolino!imi spui si mie cum sa reglez carb de minsk?e de 125.legat de cele 2 suruburi laterale.ala cu arc si ala cu cap inecat.si ar mai fi si ala de la acceleratie.dar ma intereseaza celelalte 2.care si pt ce e?si cum sa le reglez?cate ture?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.