Sari la conținut

carburator de minsk


ticolino
 Share

Postări Recomandate

pe voshodica al meu l-am inzestrat cu un carburator de minsk... toate bune si frumoase, porneste repede, trage bine, dar am o problema:

 

chiar dupa ce se incalzeste motorul, fara soc, cand e la relanti si il turez brusc, da sa moara, "da in gat". trebuie ori sa il turez mai lent, ori sa-i dau un sprit mic si apoi unul mare. cu carburatorul vechi nu imi facea asa, iar in plus in manualul de voshod explica cum se regleaza carbu tocmai ca sa nu moara cand il accelerezi brusc.

 

am rotit surubul de aer, putin cate putin, pe toata scala, si tot la fel face :laugh:

 

in plus, nu am gasit nicaieri documentatie de cum se regleaza carbu de minsk :ok:

help? :laugh:

 

 

ps. acul l-am ridicat o liniuta, sa-i imbogatesc amestecul, ca aveam probleme cu pornirea si cu relantiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, incearca din acul de dozaj.

DAR, ai grija la o chestie: carburatorul de Minsk e facut pentru consum mic, deci implicit cantitatea de ulei la ungere va fi mai mica, ceea ce poate genera probleme (gripaj).

Am vazut o situatie in care cineva avea un K65 la IJ, dar cu gicleuri (sau cum naiba se scrie) de Minsk, si consuma IJ-ul 3%. Problema e ca dupa maxim 1000 km s-a gripat din lipsa de ulei...

Asa ca ai grija, daca cumva consuma prea putin sa stii ca exista si reversul medaliei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru evitarea griparii motorului, in cartea utilizatorului de Trabant scrie undeva: "...cand se merge pe autostrada (!) mai mult in treapta a 4-a de viteza, din timp in timp se ridica piciorul de pe pedala de acceleratie, lasand autoturismul sa ruleze din inertie, iar motorul la relanti, pt. asigurarea ungerii..." (treapta a 4-a la Trabi este "libera", are un dispozitiv numit "frai" care decupleaza cutia la mersul din inertie-nu are frana de motor in tr. 4)

deci, ceea ce zice cristi-mic poate fi adevarat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. merci pt sfaturi :laugh:

 

o sa incerc sa mai ridic acul. consum mai bogat = mai mult ulei pt ungere, nu? :laugh:

 

oricum, eu l-am pus ca sa-mi porneasca mai bine, nu ma intereseaza consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartile lui, ing. Mayer recomanda mersul prin inertie in rodaj. Adica la mers linistit in viteza economica mai ambreezi din cand in cand, (e recomandat sa apesi maneta cand urmeaza o panta, ca sa nu pierzi viteza). Actiunea asta asigura o ungere mai buna, se creaza o depresiune mai mare in camera de ardere si vine mai mult ulei sa unga. De asemenea nu e de neglijat nici efectul de racire. Nu stiu daca se aplica si la 4 T :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am mai urcat acul cu o liniuta (e la capat acuma) si parca se comporta mai bine....

 

sa vedem... parca n-as trece sa solutii radicale, gen marit diametrul jiclorului... pana la urma, daca ii gasesc cablu, pun carbu vechi si asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Da, incearca din acul de dozaj.

DAR, ai grija la o chestie: carburatorul de Minsk e facut pentru consum mic, deci implicit cantitatea de ulei la ungere va fi mai mica, ceea ce poate genera probleme (gripaj).

Am vazut o situatie in care cineva avea un K65 la IJ, dar cu gicleuri (sau cum naiba se scrie) de Minsk, si consuma IJ-ul 3%. Problema e ca dupa maxim 1000 km s-a gripat din lipsa de ulei...

Asa ca ai grija, daca cumva consuma prea putin sa stii ca exista si reversul medaliei.

Daca ai pune ceva mai mult ulei in benzina, ar putea sa mearga varianta asta? :makeout: Sper sa nu razi, dau nu prea ma pricep.... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...