Death|Strike Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 (editat) Am si eu o intrebare, Cred ca mi s-a innecat motorul... sad.gif(. Stiu ca mai exista asftel de topicuri dar momentan nu le gasesc si am mare nevoie de cateva raspunsuri daca se poate. Am ramas pe rezerva cu benzina si probabil am cam "mancat-o". Am pornit motorul, a mers ok vreo 1 minut, am tras socul cat sa se incalzeasca un pic mai repede, si am iesit din parcare. Intre timp mi-a murit :|. Am incercat sa o repornesc si nu a mai vrut. Am dat la automat de vreo 4-5 ori dar nimik. Ok am presupus ca e de la benzina...desi se mai auzea ceva in rezervor, in fine am cumparat benzina, am pus benzina dar tot nu a vrut sa porneasca....... A inceput sa miroasa a benzina si l-am lasat in pace vreo 10 minute. Am bagat intr-a doua si impins l-am pornit..... dupa ce l-am pornit mergea foarte foarte foarte innecat. L-am accelerat de cateva ori si apoi a murit sad.gif(. Ce pot sa ii fac? Opinii va rog... trebuie sa desfac bujiile si sa le curat / incalzesc la aragaz? baldy.gif Va multumesc in avans pentru raspunsuri! 67.gif Editat Aprilie 4, 2008 de Death|Strike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Din cate stiu eu nu e bine sa o accelerezi atunci cand porneste dupa o inecare. Trebuie sa tragi socul si sa o lasi in pace, altfel risti sa o ineci la loc... Acu daca chiar ai inecat-o si impinsa nu mai porneste, tre sa scoti bujiile, le cureti, si lasi afara locul unde intra bujia liber ca sa se usuce, altfel risti sa pui iar bujia si la primul start sa o inece din nou. Dupa ce le pui la loc, tragi socul si apesi start, insa nu tragi de acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 pt inceput las-o asa vreo o ora doua fara sa-i faci nimik, ar trebui sa-si revina, la mine la fostul ntv cand mi s-a innecat o data dupa ce am picat cu ea pe o parte la munte, am ridicat-o si dupa vreo 5-10minute a luat-o iar, deci inainte sa te apuci sa demontezi la ea, las-o acolo un timp linistita. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Aprilie 4, 2008 Autor Share Postat Aprilie 4, 2008 Ok merci, dar l-am pornit aseara.... am dat o tura cu el (zic eu ca sa il desfund) si a mers cam innecat dar a mers......si cand m-am oprit s-a oprit si el si nu l-am mai pornit... l-am lasat asa...azi dimineata a incercat taica-miu sa mi-l porneasca (ca eu sunt la munca) si nu a mers ( tre sa ii desfac bujiile nu? ( Am de desfacut carena centrala si nici macar nu stiu unde sunt.....ca e prima oara cand mi se intampla dar asta nu e problema....ci desfacutul Alte opinii? mai pot face ceva? merita sa o pornesc iar impinsa? o innec mai rau? daca o accelerez de cateva ori mai tare dupa ce o pornesc si apoi sa o las? socul cum trebuie sa il las? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 socul mereu tras! mai incearca impinsa, bujiile in general sunt sub rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Aprilie 4, 2008 Autor Share Postat Aprilie 4, 2008 Ok sper sa mearga asa..... ca mor de ciuda ca tre sa desfac carena ( Si vreau sa il fac cat mai repede ca maine as vrea sa plec pana la munte cu el Merci pentru info's dau o (sau un suc:P) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Asta nu mai e inecat ci altceva - posibil a aspirat un gunoi de pe fundul rezervorului si nu mai inchide un cui pontou complet. Sau s-a miscat ceva la soc si nu mai revine pana la capat. Inecarea nu este ceva care se intinde in timp - dupa ce ai pornit gata, s-a terminat. A, da, daca e inecata lasa socul ala in pace inchis sau macar deschis mai putin si porneste cu acceleratia trasa. Ultimul lucru de care e nevoie in motor cand s-a inecat e inca si mai multa benzina de la soc (socul este de fapt un circuit de imbogatire, nu de taiere a aerului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Aprilie 4, 2008 Autor Share Postat Aprilie 4, 2008 (editat) Ok si daca nu e innecata si a luat un gunoi ceva de pe fundul rezervorului ce ii pot face? cum scot mizeria? 0_o Editat Aprilie 4, 2008 de Death|Strike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Ok si daca nu e innecata si a luat un gunoi ceva de pe fundul rezervorului ce ii pot face? cum scot mizeria? 0_o Cel mai bine este sa lasi un profesionist sa vada ce-i cu ea ,pot fi foarte multe motive .Cu experiente la nimereala poti strica mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Aprilie 4, 2008 Autor Share Postat Aprilie 4, 2008 Pana ajunge un profesionist sa o vada.... o rezolv eu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Nu cred ca o sa te bucure raspunsul, dar daca e un gunoi in carb trebuie sa le desfaci si sa le cureti. Daca nu te stii dibaci cu surubelnita mai bine nu te baga, la carburi sunt N moduri de a strica f usor ceva, si cam orice strici costa mai mult decat platesti pe cineva sa se uite la ele. Desigur, treaba asta cu carburile e doar o presupunere a mea, dar na, astea's limitele depanarii pe baza de descrieri de pe forum Ca sa nu postez si pe topicul de la incepatori: lasa aragazul ala in pace, ca nu-i ca la Dacia 1300. In primul rand ca la tine nu e vorba doar de inecat motorul daca si-a facut un obicei din asta, in al doilea rand ca strici bujiile pe aragaz, in al treilea rand ca pur si simplu nu-i nevoie, daca ineci motorul benzina de pe bujii se evapora in nici 30 sec, aia cu arsul pe aragaz era pt curatarea depunerilor de pe bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Cred ca ar fi mai simplu sa dai rezervorul jos decat carenele ... desfa rezervorul, desfa bujiile si cu o carpa uscata si numa buna de sters sterge bine bujiile ... lasi bujiile scoase cam 10-15 min sa se evapore benzina de acolo ... apoi bagi bujiile inapoi, dar le pui invers fatza de cum au fost(unde a fost bujie innecata bagi una ce nu s-a innecat, si unde a fost bujie curata bagi din cele ce au fost innecate) apoi bagi fisele, ii pui rezervorul cu furtunele dar de forma, nu il prinzi in suroabe, ar trebui sa o ia din prima si sa mearga ceas ... daca nu e asa mai verifici o data bujiile, daca is iar innecate atunci ai o problema(verifi carburatia), desi nu cred, dar daca e asa te sfatuisc sa o duci sa o consulte un medic, iar daca merge bine, o opresti si prinzi si rezervorul in suroabe si ii dai bice ... succes, in mare nu trebuie sa iti bagi nasul pe unde nu stii sa nu iti prinzi urechile, ce ti-am zis eu acilea ii deajuns ca sa poti desface bujiile, in rest eventuale probleme+ demontarea si montarea rezervorului speram sa te descurci, inca o data SUCCES !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 dupa ce pornise treia sa meri o vreme mai indelungata cu ea, sa ajunga bujiile la temperatura la care se autocuratza...cand vezi k mai da semne de innecare nu o accelera succesiv, tzine doar acceleratzia la maxim si da-i la automat (potzi incerca si asta inainte sa te apuci de dat jos bujiile). dak e ca la 900, desfaci rez fatza spate si partea din fatza a rez o sprijini pe cxeva, sau rogi pe cineva sa o tzina ridicata. dedesupt o sa vezi filtrul de aer pe care il scotzi si dedesupt - bujiile... le scotzi, le curetzi cu un smirghel fin (nu cu peria de sarma) si inainte sa le pui la loc da de 2-3ori la auto,at cu ele scoase. cand le pui la loc insurubeaza-le la mana cat se poate, sa nu intre stramb pe filet.pui restu de forma cum zicea si ThunderByte si-i dai o cheie, o lasi cateva minute si dupaia o opresti si pui totul la loc dak nu mere si bujiile ai cateva sute bune de km, inainte sa o duci undeva sau sa te apuci de scos si curatzat carburatoare, incearca si cu un set nou de bujii bafta, si incearca k nu e gru, eventual cu un prieten pe langa, fost sau actual posesor de dacie pe carburatzie (sigur se pricepe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Aprilie 4, 2008 Autor Share Postat Aprilie 4, 2008 Ok am iesit acum cateva ore si i-am dat la automat. A pornit, cam greu ce-i drept dar a pornit. L-am turat de cateva ori mai tare si la inceput a scos un fum albastru dupa care a dat cateva rateuri + flacari pe toba (toba e sport fara site). Am tinut-o accelerata cat de cat pana s-a incalzit. Problema este ca imi fluctua acceleratia singura iar cand am luat mana de pe acceleratie a murit :| Socul l-am tras dar a avut un efect invers . Cand trageam socul motorul mergea mai naspa..... cand il scoteam motorul mergea foarte bine..... mai incerc sa il pornesc si maine... si sa il duc de mai mutle ori in turatii mai mari astfel incat poate se arde benzina aia....... ca am vazut ca la turatii mai mari da rateuri... sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Hmmm sa poata fi de la benzina? Am patit odata sa pun benzina de la Petrom si nu mai statea la relanti, daca nu o turam mi se oprea pur si simplu...vreo 3 stopuri m-am chinuit ceva cu ea, apoi si-a revenit singura, si am mers in seara aia pana s-a dus benzina si am bagat de la LukOil de unde merge cel mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Mie nu prea imi suna a motor inecat...mai degraba gunoi sau apa in benzina. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Aprilie 5, 2008 Autor Share Postat Aprilie 5, 2008 Culmea este ca dupa ce a scos flacari pe toba + fum albastru, azi idmineata a pornit si merge foarte bine... a avut ea ceva impuritati pe fundul rezervorului si neavand prea multa benzina (aproape 0) le-a tras.... merci oricum de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.