Sari la conținut

Fireblade R1,r6,cbr F4?


pasbogdan
 Share

Postări Recomandate

Am un sezon in ale motociclismului.

Pe cand sa il incep pe al 2-lea m-i s-a gripat motorul si s-a vandut.

Am avut un cbr 600 f2,cu care nu am avut incidente DOAMNE-TZI MULTZAM'

 

Vreau ceva pana in 4000 eur,si cat de nou se poate in banii astia.

Adica de prin 2000

R1?R6?Honda fireblade?CBR F4?

 

Tare imi place r1.

Zic multi ca e periculos.Insa eu il vreau.Cu fostul cbr 600 nu aveam nici un fel de ezitari,ajunsesem sa il simt exact,sa ii simt centrul de greutate,SA FIU UnUL CU MOTORUL.

Cine are r1 ce poate sa ma sfatuiasca?Avand in vedere ca sunt un om intreg la cap,stiu cat ma tine plapuma.

Fiindca povesti sunt multe:"ca are explozie de putere,ca nush ce..."

Cat e de obositoare pozitia aceea aplecata daca fac 200 km??

Ce ziceti?

Ce sa iau?pe honda CBR f4 se sta destul de comod insa parca nu mai vreau cbr,nu din pricina puterii scazute,dar parca e prea cumintel,are guma spate destul de ingusta,ce sa zic.....simt ca vreau sa trec la un nou nivel..

Dar r6?

 

Cu respect

 

B Pascu

 

--- Mesaj completat în 05 Apr 2008 16:58 -------------
am mai dat un search pe google:"pareri r1,r6"

O sa mor,(despre r6 era vorba)Doamne fereste!!!pe toata lumea

Pai cu r1??

Deja recomandau ceva de 125.

Pai daca am avut cbr de 600 de 98 cai.Ce e asa fenomenal 150 de cai?

Ca oricum nu ajung sa ii folosesc pe toti.

Vreau niste raspunsuri legate de cum sta motorul pe drum.Cum se simte in ghidon o curba marisoara cu imperfectiuni ale asfaltului.Cum se comporta la franari bruste.

Cbr f2 este un motor scurt si nu prea greu.Are o acceleratie foarte liniara.FOARTE!!

Suspensia fatza imi era foarte dura.Adica la un asfalt mai denivelat imi miscau si pietricelele in rinichi.

Cum e R1?Ca si ciclistica?Cum se simte?

 

Rog pe cei cu exemple de genul:"din 10 r1 vandute au murit 8"sa se abtina.

Multi incepatori isi iau r1 fiindca eate R1

Asa cum multi incepatori isi iau AUDI RS4.

Un an de motor nu ma face nicidecum experimentat.

Cum nu ma fac nici 7 in ale volanului.

Insa simt tot ce face motorul,orice vibratie,lipsa de aderenta etc

Am prieteni cu 2 sau 3 ani de motor si parca sunt un lemn pe motocicleta lor.

 

NU VREAU R1 pentru a arata bine la semafor!!!

Pentru anul de fabricatie 2000 mi se pare cel mai placut.cel mai avangardist.

Restul producatorilor sunt putin in urma la capitoloul design.(vorbim de anii '99 '00 '01)

Nu vreau sa risc controverse cu detinatorii de honda,kava etc

Sunt convins ca sunt excelente.

Mie imi place r1,de aceea vreau pareri despre tinuta de drum,dar neaparat comparate cu altceva.

 

Va multumesc mult!!

 

Cu respect

 

B pascu

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 01:06 -------------
ce sfaturi aveti d-lor care v-ati "delectat" cu o yamaha yzf r1?

Cine il compara cu un cbr 954 fiindca m-am tot uitat,gandit shi razgandit,si parca am vazut ca ghidonul e mai sus la cbr decat la yamaha.

Si la pret honda e un pic mai piperata.

Asta nu inseamna nimic....

Deci care e diferenta intre cele 2 sportive?

Mentionez ca nu vreau sa ma doara spatele,dar m-am saturat si de clasicul cbr f2,am shezut si pe f4 si parca simt eu ca mi-au ramas mici daca intelegeti si ati simtit vreodata acest aspect.

Adica motorul de 600 in linie dreapta nu mai face ce trebuie,de aceea as urca inca un nivel.

Sunt pe punctul sa imi cumpar un audi coupe quattro de 2.3 si sa incep un proiect dupa a carui finalizare costisitoare si indelungata sa incerc sa obtin o replica cat mai fidela a fenomenalului s1.Asta vreau eu sa las mostenire la copii :burnout:)

Daca nu imi iau acum motocicleta nu imi mai iau veci!!

Deci va rog...niste sfaturi....

post-18460-1207403760_thumb.jpg

post-18460-1207403802_thumb.jpg

post-18460-1207403825_thumb.jpg

post-18460-1207403842_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut F4 inainte ..acu am 954 rr si am vrut sa iau si r1 sau r6 dar am ramas tot la honda si mi se pare super!

 

si R1 imi place dar modelul dupa 2004 iara R6 ce sa mai zic cel dupa 2006 e superb!

 

daca tot vrei sa iei o moto calumea...ia macar ceva pe injectie daca chiar nu vrei sa iei HONDA ..parerea mea ca 954 e o motoreta de vis in toate privintele si gasesti sigur pe la 5mii de euro una perfecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot vrei R1, cumpara unul dupa 2002, e pe injectie si e ft buna, daca nu esti inalt, o sa obosesti repede si crede-ma, 954 cam face si ce face r1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se pune problema ca un 954 nu ar face ce face un r1.Chiar daca ar fi mai slaba,tot honda as alege(daca ar avea aceleasi preturi)

Insa r1 gasesti de la 3000 eur pana la 4000 una superba,si 954 de la 3500 pana la 5000 una super.

De diferenta de 1000 eur as putea sa imi reinoiesc echipamentul,care a fost seccond,si un model mai vechiutz,ales fiind pe considerentul ca si eu eram la inceput,nu stiam daca voi cocheta cu lumea motociclismului,si cum ar fi aratat un combinezon model 2007 pe un cbr f2 :burnout:)

De inalt nu sunt inalt.Am 1.76

Cum voi sedea 200 km?Ca mai mult nici nu am de gand.Ma batea gandul sa investesc intr-o platforma cu care sa imi carutzez motorul unde pot sa ma desfasor 3 ore in liniste.(pasul Tihutza va deveni din punctul meu de vedere o atractie,fiindca se face un drum nou,cu 2 benzi pe urcare,si poate am noroc sa nu intalnesc vaci,cai,capre,oi,iepuri,strutzi,pelicani si ce o mai fi umbland pe iubitele noastre drumuri E.)Dar din bugetul de 4500 nu cred ca o sa reusesc.

Eu vreau un motor pentru a-mi satisface setea,pentru a fi unul cu fierul,pentru a simti la fiecare schimbat de viteza cum se intinde lantul pe partea de sus(daca e in gaz)si pe partea de jos (daca e in frana de motor),si dupa ce lantzul e intins si nu mai poate sa imi creeze o surpriza sa ii golesc tobele de calamina.Nu vreau un motor ca sa fac naveta.Dar nu sunt dispus nici la chinuri groaznice,adica sa depun eforturi ca pilotii de formula 1 la franare,fiindca nu mai e placere,e sado-masochism.

Proprietarii de 9xx zic ca honda.

Cei de r1?Au dureri de spate?

 

 

Cu respect,

 

Bogdan Pascu

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 18:56 -------------
uitasem....

De ce injectie?

Nu e mai buna o carburatie studiata pe motoare de turatie 20 de ani decat o injectie la debut?

Intreb si eu....

Am vazut ca:"releul de pompa!,pompa!,de la ce e siguranta aia? etc etc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm,

cam grea problema care o pui tu aici. Io am avut 919 si mi-am luat R1 99. In prima faza n-am fost prea incantat(am luat-o de nervi!) dar dupa 2 luni in sa nu mai vreau alta mobra. Acum sunt la al doilea sezon pe ea si as da-o doar pentru modelul dupa 2004. E pe carburatie si daca te respecti/ o respecti, adica primul lucru in primavara sa-i faci carbelitoarele(nu zic ca trebuia dar preventiv) n-ai probleme. Modelul 2002/2003 este primul pe injectie si eu unul nu l-as cumpara din motive subiective(mai pastreaza vacumurile si diferenta de 2 cai...nu stiu cat conteaza) Cea mai lunga etapa pe ea a fost de vreo 5-600 de km: Sighisoara-Blaj-Alba-Bucuresti cu oprire sa alimentez si sa fumez. Odata ce te-ai obisnuit cu ea si incepi sa o cunosti(acceleratie, cuplu, centru de greutate) o sa-ti placa mult, problemele mari fiind stabilitatea la viteze mari(este cam usoara) si faptul ca daca tragi mai tare de gaz nu prea sta pe 2 roti :burnout: .

954 este o motoreta demna de respect, pune probleme unui R1 si este mai comoda si mai stabila la viteze mari, m-am dat cu a unui prieten si mi-a placut, e altceva, stai mai relaxat, semighidoane deasupra jugului superior(injectia nu se compara cu cea de pe R1 2002/2003), frane excelente.

Oricum totul depinde de tine, incearca sa te dai cu ele si sa faci o comparatie(sa te dai nu inseamna doua ture in parcarea unui supermarket!!), iesi putin la drum.

Bafta oricare ar fi alegerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de urari.

Mai urmaresc evolutia pietei vre-o 2-3 saptamani si daca gasesc un 954 acceptabil la pret al meu este.

Daca nu,un r1 naravas,ca la f2-ul meu s-a ridicat fata de vre-o 2 ori si atunci din greseala.Am mai incercat dar nu mi-a mai iesit.Iar din ambreaj nu mi-a venit sa incerc fiindca stiu prin ce trece tot sistemul de transmisie la acea bruscare,si plus de asta sa ridic un cbr f2 pe o roata nu imi creaza o senzatie de siguranta.Ma intelegeti?Adica nu orice masina iti da senzatia ca poti face un drift care sa iti creeze o anume stare de deplin control si normalitate.Una e sa merg de-a latul cu un a6 si alta e cu un golf 2.Adica A6 nu e pentru asa ceva.

Un r1 numai cand te asezi pe el parca itzi vine sa il tii ridicat de fatza sa nu mai stea asa apecat si cocoshat

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intainte de r1 am avut zx6 de la care aveam dureri de spate, ....... spre surprinderea mea la r1 pozitia e foarte relaxanta ....... nu prea ai ce face cu 4mii ....... nu mai pune botu' la aberatiile de pe net, eu mi-am vandut r1 brici din 2001 cu 2900 euro :burnout:

 

( ce-i drept cu kawasaki nu am cazut ...... cu r1 de 2 ori :cheers:)))))) ... acum depinde si cum iti e norocul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poet....

Pai poetismul asta inseamna ca intelegi ce se intampala"sub tine"

conserva??A fost prima iubire!!!Deranjeaza?Este interzis?are motor?are cai?are cuplu?face suta in 2.7?

Dic ala....

Daca nu aveti r1,sau honda rr de ce va bagatzi?vad ca unu are chopper si unu f4.Sau daca avetzi sau ati avut,zicetzi d-lor cum stau pe drum,e vre-o diferenta la utilzarea "domestica"sau numai pe pista.

Ca daca am intrebat in alte posturi daca se gasesc cuzineti custom atzi tacut DOMNILOR

 

Ziceai ca ai picat cu r1-le?Pai care e cauza de se varsa asa multa lume cu ele?lipsa de experienta?coincidenta vaca-balega-260 km/ora sau au ele un bai?Zicea cineva ca nu prea sunt stabile la viteze mari.In ce sens?Cum se comporta la vant lateral sau la curentii creati de marile camioane?

 

Cu respect

Iubitor al motoarelor puse pe orice.

La drujbe iubesc Husqvarna,in defavoarea la Stihl,tot din cauza ca sunt poet???sau am desfacut cateva zeci?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai ca ai picat cu r1-le?Pai care e cauza de se varsa asa multa lume cu ele?lipsa de experienta?coincidenta vaca-balega-260 km/ora sau au ele un bai?

 

nu frate, lipsa de experienta te face sa cazi .......... motorul nu are nici o vina , el executa ce tu comanzi!!!!!

......din cauza a multi cai putere te face sa crezi altceva decat ceea ce e in realitate ..... mai pe intelesul tau, dupa ce ajungi la 200km/h in 7secunde si rulezi 5 minute la viteza asta....... cand ajungi la 120km/h ti se pare ca stai pe loc si iti vine sa te dai jos de pe ea...... dar nu e asa, nu numai ca nu stai pe loc dar nici nu o poti controla asa cum crezi iar cand franezi o sa ai surpriza sa vezi ca 120 e o viteza mare iar distanta de franare este si mai mare iar curba din fata ta e prea stransa ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cu F2 la 200km/h parca stai pe loc,mai ales ca are carenele destul de "largi"ca sa zic asha,si "parbrizul"inaltutz,iar eu cum sunt subtirel asa bine stateam ascuns ca nu simteam vantul nici la 100 nici la 220.si doamne-ti multam am invatat sa apreciez cam cat sa intind coarda sa nu se rupa.

Am un prieten care are un sezon la activ,si primul lui motor a fost si o s radetzi,R1.

Insa omul e cuminte si nu a avut incidente.

Dar detalii despre ce si cum face motorul lui nu imi poate da,fiindca e ca si cum as intreba-o pe prietena mea:"auzi draga,unde simti tu ca are cuplu maxim?" :burnout:

Adica atat stie el despre r1-le lui cum raspunde la solicitari mai"ambitioase"cum stiu si eu :cheers:

Ma gandeam sa nu creeze ceva probleme in sensul ca ii atingi putin gazul si explodeaza!!!Se ridica pe o roata instant sau pierde aderenta pe spate si te da de pamant.Il atingi putin zic.

Cum se comporta pana in 5-6 mii rpm?De unde se dezlantuie fiara?ca am inteles ca nu e liniara deloc.

Pacat ca nu ma lasa priincipiile pana nu e "pe numele meu"sa incerc una sa vad cum e.

Dar R1 o sa fie!

Sunt hotarat.

Daca e speed,r1 sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia legatura cu baietii din cluj, ca vad ca esti din cluj ....... e o gasca frumoasa acolo care merg des pe pista ........ ei te pot indruma mult mai corect decat altii :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai ca ii cunosc din vedere doar,si ar trebui sa ma duc cu masina unde ma dadeam de obicei cu motorul ca sa reintru in contact cu lumea.

 

Ce va fi va fi.

R1 vine.

Daca ma doare spatele asta e.

O sa abandonez plimbarile locale si o sa incerc si eu cate o pista doua macar pe sezon sa vad si eu cum este,ca si asha imi iroseam concediile facand tot felul de magarii,si cheltuind la fel de multi bani ca si cum m-as fi urcat in audi si as fi dat o excursie la Italica sau Ungarica

 

Cu respect,si un sezon cat mai bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca o sa te frigi ......... esti pe cale sa faci aceasi greseala ca mine sau ca multi altii :angryfire:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ...... o sa-ti iei r1 , o sa fi super incantat, ......... iar cand o sa mergi pe pista o sa vezi ca e absolut inutil si esti depasit de cei cu motoare de 600 :angryfire:))))))))))) ... da, asta e adevarul, si eu am fost socat sa aflu ca cai putere sunt inutili daca nu i pot pune pe sosea/pista :angryfire:)))) ...... asa ca, gandeste-te inainte! (adica eu am vandut r1 ca sa-mi caut acum ceva de 600, ciudat,nu? ) :angryfire:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere treba zisa de tine comporta 2 aspecte:

1.sa folosesti o putere mai mica dar sa o gestionazi aproape de limita maxima,fiind tot timpul in "full power"sau sa folosesti o putere mare si bruta care sa o gestionezi cu mare atentie pentru a nu "rupe hamul"si in loc sa stai o ora sa te dai pe pista sa mai platesti o ora sa ai timp sa aduni ce ai imprastiat pe pista(de zis Doamne feri")

2.Un motor mai mare te face doar sa simti ca potzi,dregi si faci cand de fapt timpii buni sunt scosi cu "bonzarii"?Sau are R1 ceva in neregula cu pista?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nuuuuu .....gandesti gresit, totul se invarte in jurul greutati iar o pista cu o singura linie dreapta si multe curbe stranse...... nu te prea ajuta caii, .... castigi ce se poate castiga doar in curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...