Raptoru_alb Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 am piese de simson ptr schimb cu un ural -imz defect, bun oricum sa fie intreg cu su fara acte astept oferte la e-mail sau ID :raptoru_alb sau PM sau tel 0727072084... inclusiv bicicleta simson completa fara motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Sal... pune foto pe pro-bike sa le vada lumea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 am piese de simson ptr schimb cu un ural -imz defect, bun oricum sa fie intreg cu su fara acte astept oferte la e-mail sau ID :raptoru_alb sau PM sau tel 0727072084... inclusiv bicicleta simson completa fara motor... Salut.E simplu;ce lipseste de la M-ul meu nu-mi vei da de la Simsonul tau.Daca ii pui si un Stoye ruginit alaturi sunt de acord sa facem treaba.Alte aranjamente nu sunt interesante.Sau poate vrei un K-au 125,unMz125,oJawa de 250 la schimb.Din 3 tone de comuniste gasesc eu ceva sa-ti dau pe sport.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 o roata de AWO T spate nu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 o roata de AWO T spate nu ai? Saptamana asta merg la garaj si iti voi da un raspuns.Dar parca ramasese sa faci schimbul cu Adrian din Lugoj.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raptoru_alb Postat Aprilie 6, 2008 Autor Share Postat Aprilie 6, 2008 Sal... pune foto pe pro-bike sa le vada lumea!! Cu tot respectul Dl -Augustin am sa pun si pe pro-bike ptr,cei interesati pe mine ma intereseaza un URAL-IMZ bun sau defect dar sa fie complet...astept oferte...!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 Cu tot respectul Dl -Augustin am sa pun si pe pro-bike ptr,cei interesati pe mine ma intereseaza un URAL-IMZ bun sau defect dar sa fie complet...astept oferte...!!!! nu ai cumva componente de ambielaj ( set arbore cotit + biela ) fonctionabile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 ...am o pereche de nădragi rupţi în kur, fac schimb cu o perche la care nu li se închide prohabul! ...cam asta e statutul restauratorului/motociclistului , in romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 ...cam asta e statutul restauratorului/motociclistului , in romania... Ai dreptate Asta se întâmplă din cauza dispariției strungarilor, frezorilor Âşi altor meseriaÂşi de valoare De exemplu eu nu am unde să recondiționez ambielajul, Âşi Aradul ar trebui să aibă meseriaÂşi grupa mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 ...am o pereche de nădragi rupți în kur, fac schimb cu o perche la care nu li se închide prohabul! ...cam asta e statutul restauratorului/motociclistului , in romania... SalutCum poate un profesionist ca dumitale sa raspunda unor amatori ca noi?M-a surprins solutia ta data ambielajului de simson E cel putin incompleta Bucata aia de metal care uneste volantele se numeste maneton?Glumesti,prieteneNiciodata nu se pune inelul 2 faraLoctite si fara stift de blocareStrangerea lui e,intr-adevar,de 1,5-2 sutimi si la primul soc o va taia de pe gauri.Erozimarea se face cu inelul presat.SE VOR DA TREI GAURI;DOUA apropiate una langa alta(nu una dupa alta ca la dumitale) pentru ungere si una pentru blocare(jumatate pe inelul 2 de la na 4906 si jumatate pe gulerul boltului)De asemenea,inelul 1 se blocheaza cu loctite(1-1,5 sutimi)Gaura din bolt(cu diametrul de 14 mm) se da conic,nu cilindric Ea se da intr-un anumit fel si tu stii.La capatul boltului dinspre volanta se lasa o gaurica de 2,5 mm pentru ungerea rulmentului(si nu numai)E foarte important cum se pupa tabla de centrifugare a uleiului cu capacul ce tine ambielajul.Esti meserias si stii ca nu are prea mare importanta daca volantelenu sunt surori.Nemtii s-au gandit si la asta si le-au facut foarte egale Atat timp cat cotele de presare de 5-7 sutimi sunt respectate,why-not?Uitam.Gaurile de ungere se mai pot da si decalate cu 170 de grade si au diametrul de 2,5 cm.Oare de ce?Stiftul de blocare are diametrul de 5-6mm.Niciodata inelul 2 nu va crapa deoarece erozimarea nu lasa muchii vii,doar stii.Nu trebuie uitata folosirea loctite-ului.Indiferent daca-l presezi cu ciocanul sau altfel este imposibil sa nu mearga.Macar cat al tau.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 E foarte important cum se pupa tabla de centrifugare a uleiului cu capacul ce tine ambielajul. Off-topic: Apropo de centrifugat uleiul: de exemplu,tabla 12 din poza e o tabla de centrifugare a uleiului? Ce inteleg eu prin asta? Tabla aia se invarte odata cu ambielajul si arunca uleiul pe toate suprafata bilelor rulmentului.Asa e ? Ma intreb de ce nu ar pastra rulmentii pe partea dinspre simering capsula de metal ca astfel uleiul sa nu ,mai iasa.....Probabil pt ca nu s-ar unge uniform toate bilele? Uleiul ar sta doar in partea de jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 SalutCum poate un profesionist ca dumitale sa raspunda unor amatori ca noi?M-a surprins solutia ta data ambielajului de simson E cel putin incompleta Bucata aia de metal care uneste volantele se numeste maneton?Glumesti,prieteneNiciodata nu se pune inelul 2 faraLoctite si fara stift de blocareStrangerea lui e,intr-adevar,de 1,5-2 sutimi si la primul soc o va taia de pe gauri.Erozimarea se face cu inelul presat.SE VOR DA TREI GAURI;DOUA apropiate una langa alta(nu una dupa alta ca la dumitale) pentru ungere si una pentru blocare(jumatate pe inelul 2 de la na 4906 si jumatate pe gulerul boltului)De asemenea,inelul 1 se blocheaza cu loctite(1-1,5 sutimi)Gaura din bolt(cu diametrul de 14 mm) se da conic,nu cilindric Ea se da intr-un anumit fel si tu stii.La capatul boltului dinspre volanta se lasa o gaurica de 2,5 mm pentru ungerea rulmentului(si nu numai)E foarte important cum se pupa tabla de centrifugare a uleiului cu capacul ce tine ambielajul.Esti meserias si stii ca nu are prea mare importanta daca volantelenu sunt surori.Nemtii s-au gandit si la asta si le-au facut foarte egale Atat timp cat cotele de presare de 5-7 sutimi sunt respectate,why-not?Uitam.Gaurile de ungere se mai pot da si decalate cu 170 de grade si au diametrul de 2,5 cm.Oare de ce?Stiftul de blocare are diametrul de 5-6mm.Niciodata inelul 2 nu va crapa deoarece erozimarea nu lasa muchii vii,doar stii.Nu trebuie uitata folosirea loctite-ului.Indiferent daca-l presezi cu ciocanul sau altfel este imposibil sa nu mearga.Macar cat al tau.Cu respect,Adrian. http://maneton.vocabularweb.com/am.php?act...mp;word=maneton ...prea multi odihniti, eu am ajuns prea obosit... Presari placute cu ciocanul in continuare, si cat mai mult lipici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 http://maneton.vocabularweb.com/am.php?act...mp;word=maneton ...prea multi odihniti, eu am ajuns prea obosit... Presari placute cu ciocanul in continuare, si cat mai mult lipici! Sunt nevoit sa repet;bucata aia de metal pe care ne-ai aratat-o cu tupeu acum vreo juma de an nu e maneton ci o inducere in eroare a simsonistilor.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 ...da da,va rugam sa nu ne induceti in eroare cu date gresite despre resuscitarea ambielajelor :ca poate mai vrea si alti sa le repare care nu e asa obositi....nu e frumos Adrian ,ce lipici foloseau aia in '50 la ambielaje ca locktite nu exista sigur?!?!?Cu respect tot Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Adrian (regele) despre maneton avea Drobu dreptate. Chiar si la telefon ai incercat sa ma convingi de contrarul, cand i-am zis eu maneton la boltul inferior. Cat despre simplitatea reparatiei unui ambielaj, mai ales cel sudat as avea unele de spus. La fel si despre sunci desperecheate. Am centrat si ambielaj desperecheat si reparat dupa sudura (refacut gauri pe masina de gaurit in coordonate) si nici unul nu se incadreaza in limita de 3 sutimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Adrian (regele) despre maneton avea Drobu dreptate. Chiar si la telefon ai incercat sa ma convingi de contrarul, cand i-am zis eu maneton la boltul inferior. Cat despre simplitatea reparatiei unui ambielaj, mai ales cel sudat as avea unele de spus. La fel si despre sunci desperecheate. Am centrat si ambielaj desperecheat si reparat dupa sudura (refacut gauri pe masina de gaurit in coordonate) si nici unul nu se incadreaza in limita de 3 sutimi. Un ambielaj de simson in trei sutimi e papusa.Sa fii bucuros daca l-ai scos asa,el merge chiar pana intr-o zecime(nu glumesc),cu doua comparatoare concomitent.La telefon am spus ca ceea ce exista pe forum nu pot fi numite manetoane.Nici pe ale mele nu le numesc manetoane ci bolturi Le poti vedea mai jos.Daca mistocareala facuta de el acu juma de an poate fi numita maneton eu ma opresc.Imi cer scuze pentru calitatea pozei .Voi pune unele mai clare. Cu respect,Adrian --- Mesaj completat în 08 Apr 2008 19:55 ------------- ...da da,va rugam sa nu ne induceti in eroare cu date gresite despre resuscitarea ambielajelor :ca poate mai vrea si alti sa le repare care nu e asa obositi....nu e frumos Adrian ,ce lipici foloseau aia in '50 la ambielaje ca locktite nu exista sigur?!?!?Cu respect tot Adrian. Salut.Nemtii le-au facut si le fac dintr-o bucata pentru ca sunt mari meseriasi(mai ales in tratamente) Noi...stii cum se zice;doi rusi-un cor/doi nemti-o fabrica/un roman-o gasca de hotiCu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Da ce suparare are manetonul facut de Drobu, daca nu te superi? Sa fim seriosi, tu ziceai ca manetoanele sunt suncile. Asta e, cu totii gresim, important e cum facem mai departe. Cat despre centrare, 1 zecime e mult prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.