Dimitris Postat Mai 28, 2005 Share Postat Mai 28, 2005 1. unde pot sa repar si eu o carena??? 2. cand plec de pe loc daca accelerez tare, scade un pic puterea (cam 2 secunde) dupa care pleaca de pe loc. Poate sa fie relantiul prea mic??? Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Mai 28, 2005 Share Postat Mai 28, 2005 (editat) nu relantiul.. relantiul e Ok, daca sta motorul pornit regulat,fara variatii de turatie, fara ca tu sa atingi accel. Mai degraba verifica nivelul in carburator, adicatelea plutitorul... Daca e nivelul prea mare, se ineaca, daca e prea mic, nu are suficienta benzina pt regimul pe care l-ai impus tu prin acceleratie. Ca prima parere, cred ca e nivelul prea mic... Editat Mai 28, 2005 de skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 29, 2005 Share Postat Mai 29, 2005 nu relantiul..relantiul e Ok, daca sta motorul pornit regulat,fara variatii de turatie, fara ca tu sa atingi accel. Mai degraba verifica nivelul in carburator, adicatelea plutitorul... Daca e nivelul prea mare, se ineaca, daca e prea mic, nu are suficienta benzina pt regimul pe care l-ai impus tu prin acceleratie. Ca prima parere, cred ca e nivelul prea mic... Sau filtru de aer infundat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Mai 29, 2005 Share Postat Mai 29, 2005 Poate sa fie si unul din jiglere infundat (in principiu cel de forta, nu cel de ralanti, nu stiu daca ai doua sau unul singur). Cand tragi brusc de acceleratie, amestecul se saraceste brusc, si motorul se comporta ca si cum ar fi "rece". Incearca sa desfaci carbul si sa vezi ce gasesti pe-acolo prin bazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Mai 29, 2005 Share Postat Mai 29, 2005 Cu carena stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 din cate am invatat eu de cand am motorul, s-ar putea sa fie totusi o problema de reglaj a carburatorului. daca da sa moara cand sta la relanti si o turezi brusc s-ar putea sa trebuiasca umblat (strans) la surubul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.