dio phili Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 (editat) pentru hornet! il bate la toate capitolele pe gsr,inclusiv putere,consum,frane,etc! fratzila, la frane nu il bate sigur, ia vezi tu ce are una si ce are cealalta, marime discuri, nr de pistonase pe etrier, etc.....cat despre consum....asta chiar ca nu ai tu de unde sti.... haide bafta! ala dupa tine ii cel mai bun motor sau e mai bun decat multe modele de honda? (a nu se intelege gresit pt k ma bate gandul sa imi iau hayabusa) cel mai bun motor ptr ce sau ptr cine? daca intrebi orice ciutan sau nu numai, despre cea mai tare motoreta, asta iti spune, busa. nu cred ca daca 1000 de idioti spun ceva trebuie musai sa te iei dupa ei, repet, am fost posesor de honda, impecabila, dar nu a inventat honda apa calda, daca ma intelegi pe undeva. asa ca sa lasam naibii revistele si alte rahaturi, bune pana la un anumit punct, dar nu facute ca sa dai sfaturi dupa ce citesti in ele....... iar tu, avand hornet, nu ai de ce sa spui ca e rau motorul, nici eu nu spun asta, doar ca nu e unic frate, atata tot..... sanatate! Editat Mai 10, 2008 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 (editat) Ok.... si pt. cineva ( Eu)..care are de ales intre cele anumite nakeduri (printre care si cele 2 "muze" ale topicului). CE puteti spune mai preses de furci inversate si consum? OK, daca ar fi sa NU ne luam dupa reviste , si sa ne luam dupa ce spun cei care le-au condus, reise ca GSR'ul are manevrabilitatea cea mai buna (lucru care in oras conteza f..f. mult). Am studiat f.f.f mult GSR'ul si printre minusuri, eu unu as putea sa pun marimea reverorului, care este mare ( fata de competitie) Acum intrebarea mea este simpla (mai ales pt. cei care le-au condus pe ambele). Care este mai buna pt. trafic (pt. ca la asta imi serveste motoreta mie in primul rand (serviciu - trafic,trafic si iar trafic). Aici intervine de ce nu si partea cu greutatea mai mare. Greutatea sa fie trecuta la parti negative? Astept cu maxim interes raspunsurile voastre. ( in mare parte referitor la GSR) Editat Mai 11, 2008 de freemanf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hombre Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Ok.... si pt. cineva ( Eu)..care are de ales intre cele anumite nakeduri (printre care si cele 2 "muze" ale topicului). CE puteti spune mai preses de furci inversate si consum? OK, daca ar fi sa NU ne luam dupa reviste , si sa ne luam dupa ce spun cei care le-au condus, reise ca GSR'ul are manevrabilitatea cea mai buna (lucru care in oras conteza f..f. mult). Am studiat f.f.f mult GSR'ul si printre minusuri, eu unu as putea sa pun marimea reverorului, care este mare ( fata de competitie) Acum intrebarea mea este simpla (mai ales pt. cei care le-au condus pe ambele). Care este mai buna pt. trafic (pt. ca la asta imi serveste motoreta mie in primul rand (serviciu - trafic,trafic si iar trafic). Aici intervine de ce nu si partea cu greutatea mai mare. Greutatea sa fie trecuta la parti negative? Astept cu maxim interes raspunsurile voastre. ( in mare parte referitor la GSR) Marimea rezervorului n-are nici o legatura cu subiectul trafic, e o chestie de design , latimea maxima a motocicletei e data de oglinzi de obicei. GSR-ul e foarte manevrabil, ma strecor foarte bine printre masini dar cu multa atentie la microbuze (apropos de oglinzi). Daca ai de gand s-o folosesti cu precadere in oras, trebuie sa iei in calcul si consumul, care nu e de neglijat . Ca sa-ti faci o idee eu fac plinul la 280-290km facuti, cand mai am vreo 3 litri in rezervor. Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) Marimea rezervorului n-are nici o legatura cu subiectul trafic, e o chestie de design , latimea maxima a motocicletei e data de oglinzi de obicei. GSR-ul e foarte manevrabil, ma strecor foarte bine printre masini dar cu multa atentie la microbuze (apropos de oglinzi).Daca ai de gand s-o folosesti cu precadere in oras, trebuie sa iei in calcul si consumul, care nu e de neglijat . Ca sa-ti faci o idee eu fac plinul la 280-290km facuti, cand mai am vreo 3 litri in rezervor. Bafta . Ce vrei sa spui cu consumul, "care nu e de neglijat"? E mult, e putin? Din ce spui tu acolo ar iesi un 4,8 L/100 km, ceea ce e jenant de putin pt trafic de oras. Editat Mai 13, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) 4.8? asa putin? hornetul meu consuma afara din oras 5 si ceva si nu trag tare de ea? Editat Mai 13, 2008 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Ce vrei sa spui cu consumul, "care nu e de neglijat"? E mult, e putin? Din ce spui tu acolo ar iesi un 4,8 L/100 km, ceea ce e jenant de putin pt trafic de oras. Asta vroiam si eu sa zic...pare MULT prea putin pt. o motoreta de "gabaritul" ei. Am gasit pe net cifre diferite ( care oricum nu sunt deloc mari). unu era 6.5 L iar altu 4.6...Oricum..mi se pare mai mutl decat ideal consumul. Una peste alta...m-am decis pe GSR in urma cu putin timp...si asta o sa ramana...imi place sa cred ca este alegerea corecta, si ca ma va servi asa cum sper sa o faca...ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Asta vroiam si eu sa zic...pare MULT prea putin pt. o motoreta de "gabaritul" ei. Am gasit pe net cifre diferite ( care oricum nu sunt deloc mari). unu era 6.5 L iar altu 4.6...Oricum..mi se pare mai mutl decat ideal consumul. Una peste alta...m-am decis pe GSR in urma cu putin timp...si asta o sa ramana...imi place sa cred ca este alegerea corecta, si ca ma va servi asa cum sper sa o faca...ramane de vazut. Eu cred ca e alegerea corecta. Are consum mic(cca 4,5-5l) dus normal in ture, are frane mai bune decat Hornetu', are furca fata reglabila(hornet nu), e f manevrabil, e sensibil mai ieftin(cel putin ca nou), ....succes maxim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Pana in 7-8000 ture consumul la GSR nu e mai mare de 5/100. Da-i blana si vezi cum te duci si la 8/100. Media mea era 220-240 pana la blinking. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) sincer sa fiu NU consomul m-a determinat sa-mi cumpat motocicleta... Pana la urma sa nu ne abatem de la subiect ( GSR Vs. Hornet)..ok...GSR - frane mai bune / manevrabilitate MULT mai buna (zice lumea pe aici ), pret mai mic,calitate poate nu la fel de buna ca Hornet (dar nici cu mult inferioara)..s.a.m.d. Consum mic...etc Hornet'ul are furca upside down, dar furca fata a GSR'ului este reglabila....OK..dintre proprietari...cine a "umblat" la furca? Cine a lasat suspeniile mai moi, sau mai tari? Citeam in motociclismo (nr. in care au fost comparate naked'urile - hornet, GSR, FZ6 S2, si Z750)..cum ca..."""suspensiile lui GSR cedeaza dupa un anumit punct""". Motoreta din fabrica permite un mers sportiv in adevaratul sens al cuvantului, sau trebuie "reglate" suspensiile, pt. a scoate ce e mai bun din ea ? Am vazut diferite filme cu multi care le inclinau f..f.f mult (genunchi pe jos,scarite polizate si toate cele)....poti sa faci asta fara probleme cu "setarile" suspensiei din fabrica sau trebuie sa umbli la ele?? PS: Peste cateva zile ma duc sa dau banii pt. ea..dupa care astept.... Numai bine Editat Mai 15, 2008 de freemanf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Pana in 7-8000 ture consumul la GSR nu e mai mare de 5/100. Da-i blana si vezi cum te duci si la 8/100. Media mea era 220-240 pana la blinking. Pare oarecum logic faptul ca "la blana" consuma, cum zici tu, 8! Care oricum nu e mult. La blana. Ptr ca nu se merge la blana in fiecare zi, si poate nici odata pe saptamana. Media zilnica e importanta, zic eu. Am mai intarit suspensia fata, mai mult ca moft decat ca necesitate si nu cred ca sunt multi pe forum(inclusiv eu) care sa scoata tot din motocilceta asta, cel putin pe strada in nici un caz. Asa ca eu cred ca e mai mult decat suficient ptr un pilotaj normal ce ofera motorul stock. Ah, sa nu uit, e intr-adevar o mica diferenta la calitatea vopselei, in minus ptr GSR! Editat Mai 15, 2008 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Ah, sa nu uit, e intr-adevar o mica diferenta la calitatea vopselei, in minus ptr GSR! Asta e ...o sa-mi sterg lacrima din coltu ochiului si o sa merg mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 hai ma terminati cu "manevrabilitate mult mai mare" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) hai ma terminati cu "manevrabilitate mult mai mare" ! Vezi ca lumea pe aici a mers cu ambele motorete ( deci verdictul are la baza ceva mai mutl decat o parere subiectiva sau un review dintr-o revista)...asa ca...daca ai facut si tu acelasi lucru...te rugam sa impartasesti cu noi diferentele intre cele 2 motorete pe care le-ai remarcat..mergand cu ambele.. + ca aici sa vb. mai mult de Hornet 2007... Editat Mai 16, 2008 de freemanf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) nu ma intereseaza reviste de nici un fel! nu vorbi k e mult mai manevrabil gsr ca si hornetul! s-au dat cu amandoua? a dat 2 ture cu ea si a zis : "gata domn'e asta e motoru! " hornetu 2007 nu e foarte deosebit k si manevrabilitate de hornetul meu si nici ca si putere! eu am 100 de cai k am o toba mai smekera! asa k... Editat Mai 16, 2008 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Eu m-am dat pana sa cumpar ceva un weekend. Nu stiu cum este in Romania dar in Olanda daca mergi si zici ca vrei un motor clar si vei cumpara dupa teste , primesti mobra cel putin o zi acasa. De preferat vineri dupamasa si o aduci sambata sau luni dupamasa. Asa ca nu sunt doua ture de cartier , cel putin in cazul meu. Oricum, nu asta are importanta, eu nu am zis ca este mult mai manevrabila ci "mai manevrabila". Si asta din punctul meu de vedere. Apoi, ca sa raspund, conteaza chiar si o tura de bloc, e absolut esentiala. Iti spune clar daca mobra este pentru tine sau nu. Mie mi s-a parut GSR (poate pentru ca arata mai bine, poate pentru ca stateam mai bine pe ea, poate pentru ca mi s-a parut ca se misca mai usor . Nu stiu.) Hornet 2007 este un motor extraordinar insa, in my book , GSR e peste la calitate/pret , manevrabilitate . Vopseaua la GSR e un punct slab, confirm, eu mi-am vopsit mobra inainte de a o duce la vanzare (uite poza) si am vandut-o in 2 saptamani cu 6900 euro. Despre furca, mie mi-a ajustat-o la garaj dupa ce le-am zis oamenilor cum ma simteam pe mobra (franare, in curbe etc) mi-a pus parca un semn mai sus la preload si in fata si in spate fata de mid range. E foarte important sa ai presiunea in roti din carte pentru testele astea si daca se poate rezervorul plin. Asta a fost mobra mea (juma de sezon,cam 3000 km) aici este deja re-vopsita. La data aia era unicul GSR in combinatia aia din Olanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 domnule, o fi ceva mai manevrabila dar nu atat incat sa merite ridicat in slavi lucrul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 N-a ridicat-o nimeni in slavi. Citeste mai bine. Singura mobra ce trebuie ridicata in slavi este a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) OK.... Pana acum informatii foarte utile despre motorete. Cine intra aici isi poate face o parere ( cred ca una reala), DAR...intrebarea mea este urmatoarea acum. Scurt si la obiect m-a sunat cineva ( care stia ca vreau sa-mi iau GSR - chiar cand ma duceam sa vb. cu cel de la care o cumpar), si mi-a zis o treaba care m-a ingrijorat ( si m-a dus pe ganduri destul de rau). Cum ca, calitatea cadrului ( GSR 600 ) este foarte slaba. S-a referit la faptul ca, se "rupe,crapa,plesneste" destul sa usor. Gen la un accident destul de mic ( pt. ca este facut dintr-un material slab calitativ)...mi-a zis sa ma gandesc bine ca e problema Sincer nu stiu ce sa zic...am cautat informatii dar nu am gasit nimic , legat de acest aspect. Cica prin germania ar fii ceva GSR'uri usor cazute dar la care s-a rupt cadrul ( nicidecum conditiile normale in care cadrul cedeaza - impact f.f. violent / viteza mare) In mod normal daca se rupe cadrul motoretei...ULTIMUL lucuru de care te intereseaza este cadrul ( gen ar trebui sa fi fericit ca esti in viata), dar sa ai un mic incident ( care sa zici ca in mod normal indoaie furca sa zicem) si sa se "beleasca" cadrul...pare un inconvenient destul de mare. Pana acum NU am gasit nimic legat de treba asta...iar cu cine am vb...a ramas la fel ca si mine..... Editat Mai 16, 2008 de freemanf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Vraja marii.Nu exista asa ceva. Nici la hornet , nici la gisser. Prietenul tau o arde-n basini. Eu am cazut urat cu ea si reparatia m-a costat cam 900 euro. Si nici macar nu aveam crashpads in momentul ala. Daca s fi avut probabil ca suma s-ar fi injumatatit. Editat Mai 16, 2008 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Scurt si la obiect m-a sunat cineva ( care stia ca vreau sa-mi iau GSR - chiar cand ma duceam sa vb. cu cel de la care o cumpar), si mi-a zis o treaba care m-a ingrijorat ( si m-a dus pe ganduri destul de rau). Cum ca, calitatea cadrului ( GSR 600 ) este foarte slaba. S-a referit la faptul ca, se "rupe,crapa,plesneste" destul sa usor. Gen la un accident destul de mic ( pt. ca este facut dintr-un material slab calitativ)...mi-a zis sa ma gandesc bine ca e problema Beshini! Sigur se referea pretinu tau cunoscator la GSR si nu la Kakasaki ER6? Editat Mai 16, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 mai nu stiu ce sa zic si eu sunt fan gsr dar am fost azi la service si am vazut un gsr cu cadrul rupt...exact la furca fatza..motocicleta nu era fff lovita (carena spate sparta usor, galeriile indoite, rezervor ok far ok etc) dar era furca cu totu afara (erau 2 bucati, motorul si furca)si se vedea unde se rupsese cadrul(nici nu era indoita furca sau roata)...nu trag nici o concluzie zic doar ce am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 intr-adevar, cadrul la gsr este mai "expus" sa zic asa decat la hornet. am vazut un gsr odata in service la suzuki... aparent intacta mobra, cand colo trebuia schimbat cadrul imi spune seful d-acolo... mai sa fie ii zic, o fi el cam expus dar cu niste crash-bar uri nu se rezolva? "desigur... insa sunt tare scumpe si multi nu le vad rostul" imi zice el...... ori ca te imprastii cu-n gixxer600 ori cu un gsr, aceeasi chestie zic.... crash bar-uri si ai rezolvat! cat despre crapat......... poate de ciuda ca-i proprietarul prost si nu-l protejeaza catusi de putin........... (mitul asta provine de la o serie de gixxere - k5 parca - cu care oricum gsr ul nu prea are legatura, cadrul lui fiind de k4 - retrase dealtfel de pe piata carora intr-adevar le-a crapat cadrul dar datorita unor accidente teribil de nefericite si unor mici erori in proiectare. mai nu stiu ce sa zic si eu sunt fan gsr dar am fost azi la service si am vazut un gsr cu cadrul rupt...exact la furca fatza..motocicleta nu era fff lovita (carena spate sparta usor, galeriile indoite, rezervor ok far ok etc) dar era furca cu totu afara (erau 2 bucati, motorul si furca)si se vedea unde se rupsese cadrul(nici nu era indoita furca sau roata)...nu trag nici o concluzie zic doar ce am vazut la accidentele frontale crapa/se indoaie si mama cadrelor .............. intotdeauna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Terminati mai cu prostiile astea. Daca nu ai un accident sanatos, n-are cum sa se rupa cadrul la nicio motocicleta. Despre crashpads la GSR. E mi-am comandat pe cele scumpe de la Suzuki si mi-a parut rau un pic de bani. Gasesti mai ieftine si care fac aceeasi treaba. La o cazatura cu sliding (cum a fost a mea) cadrul nici macar nu a fost atins. Si mi-ar fi parut rau pentru ca era negru. Hai ca deja incepem sa o ardem in zuze,cadre rupte, furci scoase si alte chestii. Ca o paralela , modelele de BMW R1200C au probleme la splinele cardanului, unde se imbuca arborele cu rotorul. Daca era sa ma uit la asta nu mi-as fi luat niciodata cruiser. Si ia ghiceste sce mi s-a intamplat? S-au dus dreq rulmentii spate de cracanau carcasa in mers ducand afara tot uleiul. Este BMW un motor de rahat? Probabil, pentru ca mi s-a intamplat mie. Sa fim seriosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 (editat) la accidentele frontale crapa/se indoaie si mama cadrelor .............. intotdeauna! Aici cred ca te pot contrazice peste 2 milioane de insi . Sti cate motorete am vaz. cu fata facuta praf , dar cadrul intanct. Am prieten care a facut accident (impact frontal) cu un CBR F3, iar cadrul nu a fost atins. Degeaba vorbesti, dar trebuie sa fie un impact ff..f mare ca sa se rupa cadru...nu la orice accident frontal se rupe...sa fi sigur de asta Editat Mai 17, 2008 de freemanf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Eu cred ca e alegerea corecta.Are consum mic(cca 4,5-5l) dus normal in ture, are frane mai bune decat Hornetu', are furca fata reglabila(hornet nu), e f manevrabil, e sensibil mai ieftin(cel putin ca nou), ....succes maxim ! Ooooo... ziua buna domnule! In ce masura poti spune ca are frane mai bune? Daca mi-l dai o tura, iti pot confirma sau infirma , Cu hornetul am mers (atat cu ABS cat si fara) dar cu GSR-ul nu. Asa ca pana nu merg nu pot emite nici un fel de supozitie. NU vreau sa starnesc polemici, vreau doar sa fim strict obiectivi vis a vis de aceasta comparatie directa. Asteptam in continuare parerile celor ce au mers cu ambele modele. Pe cei care spun "Honda pentru ca e Honda", cat si cei care zic "Suzuki ca nu e Honda" ii rog sa se abtina, intucat este foarte greu ca cineva care este interesat de subiect sa urmareasca toata aceasta "maculatura" virtuala. Ambele sunt doua motorete excelente dar vor avea particularitati diferite. Haideti sa le aflam! Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.