eti_radu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Manual de reparatie sau de intretinere? De intretinere nu am dar sigur gasesti pe net, cat despre manualul de reparatie, am alceva mult mai bun Nu ar fi rau nici ala de reparatie daca tot venii vorba, te cinstesc cu prima ocazie, de sarbatori o sa fiu vreo 2 3 zile la Campia Turzii, aproape de CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Salutare.... Cam cat mai mere un GS1200? Consum? Confort pasager? Etc? Vrea cineva sa il schimbe cu un ier unu . Hai cu vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Intrebare rodaj: De ce dealerul zice ca in primii 1000 de km turatia sa fie de max 4500 cu eventuale reprize scurte la 5000 iar in manualul de utilizare dupa primii 200 de km de poate incrementa turatia cu reprize scurte de pana la 7500rpm intre 800-1000km? Eu am respectat dealerul dar sunt curios de unde vine diferenta intre recomandari. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Intrebare rodaj: De ce dealerul zice ca in primii 1000 de km turatia sa fie de max 4500 cu eventuale reprize scurte la 5000 iar in manualul de utilizare dupa primii 200 de km de poate incrementa turatia cu reprize scurte de pana la 7500rpm intre 800-1000km? Eu am respectat dealerul dar sunt curios de unde vine diferenta intre recomandari. Pareri? Nu stiu saracii,nu cred ca vreo unul a citit cartea ca sa vada ce recomanda fabrica! Si mie mi-au spus la fel,sa nu trec de 5000 rpm pana la 1000km.Atat,pe cand ce recomanda fabrica e mult mai complex,cu cresteri treptate de turatie odata cu km facuti,drumuri cat mai variate cu treceri prin toate treptele de viteza. Nicio pomenire de max 5000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 ati primit cartea la livrare so era de citit daca mecanicul e nebun sa se gandeste la pasarica cand il intrebi..... ai luat un bun de 18000 euro e pacat sa nu citesti 2 ore despre el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 ati primit cartea la livrare so era de citit daca mecanicul e nebun sa se gandeste la pasarica cand il intrebi..... ai luat un bun de 18000 euro e pacat sa nu citesti 2 ore despre el Citit cartea din primele 30 de minute, vazut discrepanta, adresat mecanic ca era singuru pe acolo, mecanic spus ca e RECOMANDAT sa ma tin de ce zic ei ca e cam exagerata urcarea in ture cum scrie in carte. Vorbit a doua zi cu sales guy, baietas pe la max.30 rider de circuit, confirmat ce spus mecanic. . Acu o sa i mai intreb odata cand ma duc sa o iau de la revizie, poate dau de alt intelept. Daca 3 oameni iti spun ca esti beat sunt sanse sa te duci la culcare, nu era asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 La mine a fost similar... daca imi amintesc bine, "sales guy", cam cel mai "veteran" p-acolo, la fel ca si cei de la service, mi-au recomandat max 4500 pana la cca 300km, 5500 pana la 6-700km, apoi max 7500 pana la 1000km. La fel, mi-a recomandat cat mai mult "frecat", schimbat viteze etc. sa evit autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Om vedea, nu cred ca asta e o problema in sine. Pe de alta parte autostrada nu am avut cum s o evit pt ca imi iese mereu in cale, asa ca 500km autostrada, 510 drum normal + oras. Abia astept sa prind un weekend prin vecini ca sa o calaresc mai in fortza, pe la noi pe aici au inceput sa bage militie in weekend cu radare mobile prin anumite zone de "reisari", si nu merita sa platesti % din salariu anual pt. un weekend mai "activ" (civilizatia are costurile ei). PS: am vazut niste lanturi de iarna pe Wunderlich, s a gandit careva sa le incerce pana acum? Ma bate un gand la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 la primul moto am facut ce a zis mecanic adica max 5000 ture pana la prima 1000 km si l.am dus la 100000 km acum am facut ce a zis fabricantul in carte sa vedem ........ sa vedem...... ce.o sa iasaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 si mie nu imi raspunde nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Dupa parerea mea important e ca, sa zicem, in primii 200km sa nu sari de 5000rpm (oricum, la 5000 deja ai putere/cuplu cat incape) iar apoi pana la 1000km cu bun simt, fara rosu, fara exagerari. De preferat mers cat mai activ, cu multe schimbari de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Eu nu nici sa vreau nu prea am trecut de 5000 rpm, in a 6a inseamna 140 ceea ce pentru mine e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salutare.... Cam cat mai mere un GS1200? Consum? Confort pasager? Etc? Vrea cineva sa il schimbe cu un ier unu . Hai cu vara. Sa raspunda astia mai vechi Legat de preturi depinde din ce an si cu ce echipare, arunca o privire pe mobile.de pt second hand. Pt unu nou, GS u incepe de la 13200 si ceva basic iar ADV de pe la 14700, se mai pot obtine diverse discounturi la plata cash, probabil chiar si in RO. Nu cred ca o sa schimbe careva GS u pe vitezana. Confort pasager destul de ridicat dupa unii care il folosesc de ceva timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 Salutare.... Cam cat mai mere un GS1200? Consum? Confort pasager? Etc? Vrea cineva sa il schimbe cu un ier unu . Hai cu vara. noi ne bucuram ca te interesaeaza sa scapi de "mortaciunea r" si sa intri intr.o alta lume dar 1 trebuie sa depui juramant de fun/adept BMW 2 sa promiti ca nu te mai atingi de alta marca de moto 3 sa fii destul de arogant si c00ios ca orice posesor de BMW 4 si NU " mere" ci CASCAVAL CU SIGURANTA NIMENI DUPA CE CONDUCE UN GSA NU VA FACE ACEST SCHIMB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Eu nu nici sa vreau nu prea am trecut de 5000 rpm, in a 6a inseamna 140 ceea ce pentru mine e suficient. Pfoaa ce cuminte esti! De viteza maxima nu discut ca nu d-aia ne-am luat GS... dar sa nu simti tu un demaraj "la rosu"? Hai in Alpi sa urci pasuri la turatie mare, sa simti adrenalina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pfoaa ce cuminte esti! De viteza maxima nu discut ca nu d-aia ne-am luat GS... dar sa nu simti tu un demaraj "la rosu"? Hai in Alpi sa urci pasuri la turatie mare, sa simti adrenalina Grija cu adrenalina asta, in weekend doi "bravi" vitezisti au pus o de un tete a tete in Sustenpass, probabil erau la "rosu" pe turometru. Apropos de asta, de cate ori am iesit in vara in weekend prin niste pasuri prin zona am mers cu oarece frica, plin de dementi locali si din "strainatate"...asta incluzand motoare si masini cabrio de epoca, tip hot rod.... din experienta proprie cel mai fain s a dovedit seara dupa 7PM : fara multe mobre agresive, fara camping cars, fara biciclete cu sutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Grija cu adrenalina asta Stai linistit nu sunt dus, chiar sunt fricos; discutia a plecat de la turatie si asta e altceva, cand de exemplu urc o panta in plin demaraj, sa simt cum trage Acum in august, tot pe Sustenpass, am avut si eu un moment mai "tensionat" intr-o curba cu un baiat iesit bine pe banda mea, alergau unii ca nebunii p-acolo si as spune ca am vazut multi "dementi locali". Si da, si mie mi-e frica de ei... nu mai vorebesc de aia din Italia pe pasurile alea foarte inguste si fara vizibilitate. Adica, culmea, bikerii tembeli mi se par clar cel mai mare pericol prin Alpi, nu masinile sau altceva. Ce mi s-a parut insa total surprinzatior in Elvetia a fost numarul mare de motociclisti tampiti fara far aprins; nu zic cum e sa dai fata in fata cu ei in tunel, in curba... Nu-mi inchipui care e explicatia Oricum, am impresia ca sunt inca multi terminati care sting lumina cand opresc motorul pe motiv ca vezi-Doamne protejeaza bateria la pornire, un gest stupid si nejustificat dupa parerea mea care are ca rezultat decat ca multi uita sa-l mai aprinda. Ma bucur ca macar la BMW problema asta s-a eliminat definitiv de cativa ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 Stai linistit nu sunt dus, chiar sunt fricos; discutia a plecat de la turatie si asta e altceva, cand de exemplu urc o panta in plin demaraj, sa simt cum trage Acum in august, tot pe Sustenpass, am avut si eu un moment mai "tensionat" intr-o curba cu un baiat iesit bine pe banda mea, alergau unii ca nebunii p-acolo si as spune ca am vazut multi "dementi locali". Si da, si mie mi-e frica de ei... nu mai vorebesc de aia din Italia pe pasurile alea foarte inguste si fara vizibilitate. Adica, culmea, bikerii tembeli mi se par clar cel mai mare pericol prin Alpi, nu masinile sau altceva. Ce mi s-a parut insa total surprinzatior in Elvetia a fost numarul mare de motociclisti tampiti fara far aprins; nu zic cum e sa dai fata in fata cu ei in tunel, in curba... Nu-mi inchipui care e explicatia Oricum, am impresia ca sunt inca multi terminati care sting lumina cand opresc motorul pe motiv ca vezi-Doamne protejeaza bateria la pornire, un gest stupid si nejustificat dupa parerea mea care are ca rezultat decat ca multi uita sa-l mai aprinda. Ma bucur ca macar la BMW problema asta s-a eliminat definitiv de cativa ani buni. auzi BAI ALPISTULE poate la voi nu se iese la pensie cu creierii varza la 65 de ani...care apuca 65 asa ca daca vrei fun te dai gandindu.te cum sa mergi tu mai ok si sa.ti placa decat sa stai sa te ingrijorezi ........oare ce.o veni din fata bere in wk.end? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Am impresia ca in CH si FR lumina nu e obligatorie decat in tunele. Nu sunt 100% sigur la mobre cum e dar ma interesez. Pe autostrazi in Franta e plin, si pe furtuna la 8PM cand abia vezi ceva, de panarame cu masini gri fara lumina. Daca nu e obligatoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Cmon, si la noi e obligatorie lumina, dapai in vestu' salbatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Nu sunt 100% sigur la mobre cum e dar ma interesez. Pe autostrazi in Franta e plin, si pe furtuna la 8PM cand abia vezi ceva, de panarame cu masini gri fara lumina. Daca nu e obligatoriu La masini no comment, tine de cat poate/stie fiecare. Eu sunt total pro, fiind convins ca este clar in avantajul sigurantei. De exemplu nemtii, pe cat de evoluati sunt in general, mi se par un monumet de prostie din punctul asta e vedere; evident nu toti dar majoritatea se incapataneaza sa le aprinda inclusiv cum ai zis tu, mai pe inserat si/sau vreme rea. Cat priveste motocicletele, cred ca nu este nimic de discutat. Cred ca in 99% din tari este obligatoriu prin lege. In CH, chiar dupa ce am coborat Sustenpass, am intrebat in benzinarie un moto-bastinas si mi-a confirmat ca si acolo sunt obligatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Este la mobre si mopeduri. La masini nu e decat in conditii de vreme rea etc...oricum fiecare padure cu uscaturile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am impresia ca in CH si FR lumina nu e obligatorie decat in tunele. Si in Olanda la fel. Evident,pe timp de ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am luat bivolachele de la service dupa revizia de 1000, merge mult mai incantator vibreaza finutz la 3500-4000RPM. Am cerut 1L de ulei de siguranta la baieti, s au uitat urat la mine, cica nu ar trebui completat teoretic pana la schimbu urmator. me is happy pana acum, mai putin faptul ca nu vor sa mi dea pe moca saua rosie Stie cineva de curiozitate cat costa in RO revizia de 1000? doar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.