Sari la conținut

To Buy Or Not To Buy


namelessrider
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am cateva intrebari si poate ma ajutati sa iau o decizie. Multumiri anticipate.

Am primit o oferta, un KTM EXC 400 de prin 97 parca si nu stiu ce sa fac, sa il iau sau nu.

De ce intreb - in primul rand sunt incepator,

- apoi ma intereseaza daca sunt scumpe piesele si cam pe unde se gasesc (am cautat pe ebay si pe acolo sunt ff rare) - daca e greu de intretinut (consumabile, daca pot sa le schimb eu samd)

- daca e mai bine sa iau o "japoneza", gen yamaha wr 450 sau yzf.

Multumesc inca odata celor care imi vor da sfaturi corespunzatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti incepator pe 2 roti nu ai ce face cu nici una din alea de mai sus.

 

Daca esti incepator in ale endurismului ia KTM ca ii gasesti mai usor piese ..sigur vei avea nevoie daca e din 97.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumabilele le poti schimba si singur,la acest gen de motociclism e de preferat sa iti faci intretinerea cat poti de mult tu.totusi, in 97 stiu ca nu este exc, este gama anterioara.nu as lua ktm inainte de 2000, mai degraba cauti alta marca daca bugetul e mai mic.vezi suzuki dr350, honda XR400, yahama wr400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

Am cautat intre timp pe mai multe site-uri si cel mai vechi EXC 400 l-am gasit din 98. Si in plus am vazut ca are 16 Cp, ceea ce ma face sa intreb daca nu cumva e mult prea putin pentru enduro. Mentionez faptul ca eu vreau acest motor exclusiv pentru offroad si nu ma intereseaza mersul prin orash sau inmatricularea. In plus am fost deja la padure cu un WR 450 si m-am mai dat cu ceva motoare de la scoala de moto la care sunt inscris in momentul de fata (desi poate acestea sunt nesemnificative).

Va dau si niste link-uri spre exemplificare.

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1532060

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

O sa tin cont si de sfatul vostru in legatura cu celelalte modele propuse, mai ales ca si bugetul este de maxim 2000 eu.

 

 

 

 

 

As fi interesat de parerea voastra si in legatura cu HUSQVARNA TE 410, (1995-2001)

mai ales ca am vazut ca astea sunt putin mai ieftine si m-as incadra in buget.

THX 4 ALL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am TE410 din 1997. E un motor tare, dar putin fiabil, necesita o intretinere mai mare decat KTM. In plus modelele pana in 1999 (parca) nu au pompa de ulei, ungerea se face prin barbotaj, ca urmare la aceste modele nu e recomandat mersul pe sosea si la turatie constanta.

 

WR400 sau XR400 pot fi o alegere buna pentru un incepator, dar ma indoiesc ca le gasesti la 2000 eur. Ramane DR350...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am TE410 din 1997. E un motor tare, dar putin fiabil, necesita o intretinere mai mare decat KTM. In plus modelele pana in 1999 (parca) nu au pompa de ulei, ungerea se face prin barbotaj, ca urmare la aceste modele nu e recomandat mersul pe sosea si la turatie constanta.

 

WR400 sau XR400 pot fi o alegere buna pentru un incepator, dar ma indoiesc ca le gasesti la 2000 eur. Ramane DR350...

gaseste gaseste..dar intr-o stare mai slabuta,sau la ani mai multi..cred ca totusi la bugetul ala si cu bani foarte putini la intretinere se potriveste DR 350..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar EXCul ăla nu are numai 16 CP .. poate aÂşa scrie în talon (de ex. la mine scrie 6kw - la husabergul de 550)

 

la categoria asta de mobre (KTM EXC, Husqvarna TE, Husaberg, etc ...) ai grijă că întreținerea costă Âşi e importantă (ulei, filtre schimbate des) ... dacă vrei ceva mai ieftin subscriu la DR 350 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

KTM-ul despre care ziceam ca e din 97 e totusi din 98 si e EXC racing, am cautat pe bikez.com si am gasit ca are catre 44 de cai.

M-am convins ca e cam mult pentru ce pot eu sa stapanesc pe moment insa pana acum nu am gasit altul. As fi interesat cam cat costa refacerea completa a unui astfel de motor, mai ales ca, dupa cum mi-ati sugerat, ar cam fi nevoie de piese.

THX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa asculti sfatul unui patit, bine, daca nu, trece-l repede cu vederea.

Entuziasmat ca-mi iau primul meu motor adevarat, nu am luat in calcul faptul ca e un model vechi, cu probleme de fiabilitate, ca mai are si alte bube decat cele spuse de proprietar si m-a incantat faptul ca era puternica, se aseza bine pe sosea si aveam exact banii cat s-o cumpar.

Proasta miscare, pentru ca s-a stricat si pe langa faptul ca m-au costat reparatiile, drumurile si bataile de cap, destul de mult, nici n-am apucat sa merg prea mult cu ea.

Asa ca, nu te bucura la primul fier care-l crezi chilipir, pentru ca poate altul vrea sa scape de el.

Nu trece cu vederea sfaturile ce se refera la fiabilitatea unui model, asta se reflecta in costurile de intretinere si orele efective de functionare.

Mai bine pierde-ti cateva saptamani cautand informatii despre fiecare model in parte, care ti-ar placea, decat sa te-arunci cu capul inainte si sa stai saptamani reparand sau uitandu-te la el.

Si inca ceva, nu lua fier care a stat cu lunile(sau cu anii) printr-un garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...